Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Impreza: šaty popelky, duch závodníka

Designéři Subaru se zrovna nepředřou, zato konstruktéři mají napilno. Hatchbacková karoserie imprezy je revolucí pro subaristy, v provozu ji ale spíš přehlédnete. Přehlížet ji ale přestanete, až se svezete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Tak nevím

Jel jsem s prvním dieselem od Subaru a že by se dalo hovořit o kultivovanosti, to se nedalo (dokonce se při jízdě se studeným motorem nedalo ani hovořit se spolujezdcem), pokud na tom japonci nezamakali, tak Imprezu jo, ale jen s benzínovým motorem (tam však bude čecháčkům vadit spotřeba protože za 8l/100km to teda nepojede) :)

0/0
10.8.2009 11:49

Host

Když nevíš, tak drž hubu

0/0
10.8.2009 17:21

Host

..no fuj...

..pokud se ti libi EVO X nejen designove, tak si gay...

0/0
10.8.2009 4:01

Host

pravda o autech 4 hvězdičky z pěti ... kvůli kastli

http://www.thetruthaboutcars.com/review-2009-subaru-wrx/

0/0
8.8.2009 15:52

Host

mě impreza přijde naprosto dokonalá

http://www.subaru.jp/impreza/wrxsti/

přesně VLK v rouše BERÁNČÍM

I V SUBARU

0/0
8.8.2009 7:08

Host

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

ten otvor v haubně dokáže nasát i středně velkého holuba

0/0
8.8.2009 7:09

individual

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

Přesně tak. Zvlášť s těma 10 kg na 1 koně je to skutečně šelma k pohledání ;-D.

0/0
8.8.2009 8:36

Host

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

? pane, kupte si kalkulačku, nebo excel, ten váš omyl se dá snadno vyvrátit 

http://www.seriouswheels.com/cars/top-2007-Subaru-Impreza-WRX-STI-Limited.htm

nebo nový model

 v porovnání s EVO http://www.autonet.ca/autos/search/testdrives/2009/04/16/9136361-autonet.html

0/0
8.8.2009 15:52

individual

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

At koukam, jak koukam, u auta z clanku, pod kterym je tahle diskuse, vidim vykon 150 koni a hmotnost 1485 kg...

0/0
8.8.2009 16:03

Host

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

tomáš marný, pomlouváním AWDček ti tvoje fábka líp nepojede, a nepojede a nepojede ... hm?

0/0
9.8.2009 14:44

individual

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

Prosím, napiš co z mých příspěvků je pomluva? A Fábka... no, beru, nečteš, nevíš... Mnohokrát jsem sem psal, jaká mám auta.

.

Tajže prosím, co v čem je ta pomluva?

0/0
9.8.2009 19:27

Host

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

dont post when you are an idiot

0/0
10.8.2009 14:40

CarIos

Re: mě impreza přijde naprosto dokonalá

No tos mu to tedy nandal...

0/0
10.8.2009 14:50

Host

Impreza je nádherná ... ANESIS

http://www.subaru.jp/impreza/anesis/

0/0
7.8.2009 20:19

Host

Lancer

http://www.mitsu.cz/mitsubishi/lancer/lancer-sportback-design.xhtml

Tohle teda vypadá o 1000 % líp :-)R^

0/0
7.8.2009 19:33

Host

vypadá ale je mnohem tvrdší a je POUZE pro závodění

pro normální každodenní jízdu je lepší WRXko a pokud chcete trochu drncat, tak STičko, každopádně i STičko drncá méně než EVO, a nemá to trapné křídlo, což je velký plus pro ty které u tohoto auta zcela iracionálně zajímá také kastle a co na ní visí

0/0
7.8.2009 20:09

Host

Re: vypadá ale je mnohem tvrdší a je POUZE pro závodění

tedy samozřejmě nemluvím o té nové srajdě ale o EVU

0/0
7.8.2009 20:09

Host

Re: vypadá ale je mnohem tvrdší a je POUZE pro závodění

Tady se řeší normální verze těch aut. Mě už tyhle experti na wrx, sti, evo, kteří ani v jednom z těch neseděli. natož aby je řídili nebaví :-P

0/0
8.8.2009 7:00

Host

Re: vypadá ale je mnohem tvrdší a je POUZE pro závodění

plomiň kamaláde;-(

0/0
8.8.2009 15:53

stepecm

SORRY

ale palec dolu za design. A to tak ze hodne dolu  RvRvRv

0/0
7.8.2009 18:51

Host

Re: SORRY

tak dolu, jako tvé pérko?

0/0
7.8.2009 20:12

Vilém Hynek Jarmila

Mitsubishi Lancer

Nejsem teda příznivce sporťáků, radši pohodlné měkké auto v kombíku, ale myslím, že Mitsubishi teď nabízí o dost lepší kup. Impreza se mi nelíbila nikdy, ale teď je to katastrofa.

0/0
7.8.2009 17:48

Host

Re: Mitsubishi Lancer

tak to máš fajn, že sis ji nemusel koupit, když se ti nikdy nelíbila

kup si pežotka, ten je líbivej a v bazaru (na což asi budeš mít) ho koupíš už za 49 000 !!!R^R^R^

0/0
7.8.2009 20:13

Host

Re: Mitsubishi Lancer

Peugeot je lepší značka než Subaru a Mitsubishi dohromady. Za 49 000 to bude asi deset let stará 206, legenda, nejlepší malý vůz, technicky sice už zastaralý, ale designem a "duší" nepřekonaný

0/0
7.8.2009 23:04

Host

Re: Mitsubishi Lancer

polkni prášek

0/0
8.8.2009 15:54

Host

Re: Mitsubishi Lancer

..a budes ho opravovat kazdej druhej mesic...

0/0
10.8.2009 3:46

Host

porovnani s EVO X je zbytecne...

desing a jizdni vlastnosti jsou o tridu lepsi v evu.

0/0
7.8.2009 15:57

Host

Re: porovnani s EVO X je zbytecne...

Souhlas...a není to jen kec do větru, to je potvrzená realita... Subaru impreza bývalo super, teď už to jaksi není ono..

0/0
7.8.2009 16:13

Host

Re: porovnani s EVO X je zbytecne...

pánové, máte tu výhodu, že vás nikdo nenutí subarama jezdit, tak proč ty emoce ... tohle fakt nechápu že vás to auto dokáže tak točit ...

copak za tím je?;-D

0/0
7.8.2009 17:22

Host

Re: porovnani s EVO X je zbytecne...

...ani jedno z toho nemaji... :P

0/0
10.8.2009 3:47

spykespyke

Subaru je pro opravdový řidiče

Subaru je pro opravdový řidiče a design je tak akorát - vlk v nenápadném rouše, ikdyž např. v černý nebo stříbrný barvě vypadá luxusně... a kdo jednou jezdil ve 4x4 ála Subaru, ten už nebude chtít jiný styly ajo 4matic apod. pseudosystémy... Měl jsem už 3 Subaru, z toho 1 v LPG a chystám se na další... Subaru for ever!!!;-D

0/0
7.8.2009 11:54

Host

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

Vlk s poměrem 1 hp / 10 kg? Myslel jsi spíš koťátko, ne?

0/0
7.8.2009 12:30

duschman

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

Design je opravdu hnusnej, stejně tak jako u ostatních vozů Subaru...

0/0
7.8.2009 12:40

Host

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

to nesubarista nikdy nepochopí, nemusíš tady plýtvat energií, já mám dvě subara, malý a velký, benzín a diesel, obojí dvoulitry, a nemám důvod přemýšlet o jiném autě ... i když lamborghini je taky 4x4, ale to je o jiné ceně :)

0/0
7.8.2009 15:39

Host

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

..na tu 4x4 hlavne nepotrebujes vykon, pokud nehodlas driftovat nebo jezdit rallye...

0/0
10.8.2009 3:48

individual

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

;-D;-D;-D Takže výkon větší než 150 koní u 1,5 tuny vážícího auta je potřeba jen pokud chceš driftovat nebo jezdit rallye? WOW, to je ale úvaha ;-D!

0/0
10.8.2009 9:23

Host

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

..zalezi na tom, jak se na to divas, pokud mas to auto pro radost, pak ano, potrebujes vykon (a to ze je to 4x4 znamena, ze bude tezsi jej "utrhnout" s tak malym vykonem), pokud je to auto dejme tomu pro malou rodinu, pak je zbytecnych i 150k (v tomhle pripade je tu 4x4 spis kvuli pocitu z auta a pripadne pro to, kdyz je treba nekam vysplhat). Kazdopadne 150k je houby vykon, obzvlast na 4x4 s 1.5t...

0/0
10.8.2009 12:41

individual

Re: Subaru je pro opravdový řidiče

Já používám dvě auta, oba jsou to kombíky s jednou hnanou nápravou - služebák nižší středni třídy s výkonem 125 kW / 250 Nm na 1350 kg hmotnosti a soukromé auto střední třídy s výkonem 170 kW / 320 Nm na 1695 kg hmotnosti.

.

Obě auta používám jak na pracovní cesty (většinou jedu sám naprázdno), tak na soukromé ježdění (většinou ve dvou s nějakým nákladem). Nemyslím si, že 150k, případně víc, je zbytečných. Zastávám názor, že výkonová rezerva je prvek bezpečnosti, nehledě na jiné výhody silných motorů (jako třeba ševelení na 3250 ot. při 140 km/h, spotřeba při rozumné jízdě...).

.

Konkrétní značky a modely neuvádím záměrně, aby se toho nechytali značkoví fanatici.

0/0
10.8.2009 14:03

Host

to je nákej hyjudnaj??

asi bezva auto ale vzhled slabší...

0/0
7.8.2009 11:23

FastDriver

Re: to je nákej hyjudnaj??

ze strany je to i30 jak vyšitá ;-D

0/0
7.8.2009 15:37

Host

Re: to je nákej hyjudnaj??

jo, ale dražší ... proč oni ti subaristi to teda kupujou ... hmmm, asi sou blbí, sice vydělaj víc než ti co kupujou hunlaje, ale asi si to někde dycky nakradou viď?V

0/0
7.8.2009 20:15

Host

Re: to je nákej hyjudnaj??

...co je v normalnim aute kovovy, to je v korejci plastovy, co je v normalnim aute plastovy, je v korejci papirovy a co je v normalnim autepapirovy, to v korejci neni...

...Subaru je prave vyjimka a proto je lidi kupujou...

0/0
10.8.2009 3:51

Host

přestaňte už řešit kufr!

kdo potřebuje odvézt objem, pujčí si dodávku. tohle neni užitkový auto, proto se mi zdá kufr velikosti fábie dostačující. aspoň se tam, vážení, vejdou 4 lidi, a né jako do oktávie. když chci kufr, musim udělat zadek. američan chtěl prostor a kufr, udělal auto s dlouhym zadkem. ale ne, my musíme mít oktávku. ;-D

0/0
7.8.2009 11:22

Host

Re: přestaňte už řešit kufr!

Jako jestli se ti zdá, že v Octavii II je málo místa vzadu pro lidi, tak si odjinud trochu ;-D

0/0
7.8.2009 11:49

Host

Re: přestaňte už řešit kufr!

Hm, oproti O1 je to sice lepší, ale od rozvoru 2580 mm nelze čekat pohodlí na zadních sedadlech. Už ne skrčenec s koleny kdovíkde, ale pohodlí to není. Ostatně 2580 mm rozvor je na nižší střední třídu podprůměr.

Snad jestli vozíš děti do 10-ti let, tak potom ano. Pro malé děti je to pohodlné rodinné auto.

0/0
7.8.2009 13:12

Host

Re: přestaňte už řešit kufr!

Ty seš komik. ;-D Já měřím 187cm a v OII si zcela bez problémů sednu sám za sebe a naprosto pohodlně. Tyhle teoretiky v diskuzích by měli zakázat! Když o tom autu nic nevíš, tak raději mlč.

0/0
7.8.2009 20:49

Host

Re: přestaňte už řešit kufr!

tak ja si sedas sam za sebe bych chtel videt ;-D s tim bys moh asi i vystupovat v telce :]]]]]] coperfield hadr

0/0
7.8.2009 21:37

Host

Spolehlivé!

Najel jsem na Subaru 200 tis. km bez závady (a potom ho prodal z důvodu jeho stáří). A jaké nové auto jsem po takové zkušenosti musel kopil? No?

0/0
7.8.2009 11:18

Host

Re: Spolehlivé!

Ocravii :-P

0/0
7.8.2009 11:38

Host

Re: Spolehlivé!

Fabia Junior?

0/0
7.8.2009 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.