Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

California: jak se řídí nejlevnější Ferrari

California je nejslabší, nejlevnější a nejmladší ferrari. Všechno je ale relativní. Že je nejslabší, totiž znamená, že má "jen" 460 koní a stojí 4,5 milionu. Když poškádlíte plynový pedál při průjezdu uličkami města, padá omítka i holubi ze střechy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Okopírovaný text!!

Okopírovaný text z nejmenovaného motoristického časopisu!!! Pan Dvořák je expext....

0/0
22.9.2009 14:52

Host

Chcete řídit Ferrari?

Staňte se fanouškem AMS na Facebooku a získejte možnost vyhrát jízdu ve Ferrari.

http://www.facebook.com/pages/Auto-Moto-Styl-Roadlook-TV/18670284977

0/0
21.9.2009 13:36

Host

TAKHLE MA VYPADAT VIDEO???

no tak todle video ma teda uroven....absolutne nic nerikajici!!!

0/0
17.9.2009 18:34

dívenka prostá

nebudou se mi pak cukat

na šroťakuže, mi to ekologicki nezlikvidujou, bo na to nemaj kliče? Asi si radči kupim kiju ced*

0/0
16.8.2009 16:49

Host

Takhle má vypadat video!

http://www.youtube.com/watch?v=EyHnb1znmcQ

A né jak ta buserantská slátanina, co máte u článku ... RvRvRv

0/0
15.8.2009 1:33

dívenka prostá

Re: Takhle má vypadat video!

ano, menčiho brašku sem měla a nejlepči auto jake sem řidila * Mi16*

0/0
16.8.2009 16:40

Host

O autorovi

A tohle skutečně napsal pod článkem jmenovaný pan Dvořák. Jestli ano, tak skutečně klobouk dolů. Jinak mi to totiž fundovaností i motoristickým nadšením mezi řádky mnohem víc připomíná spíše překlad článku dobrého anglického motoristického novináře. Ti tohle umí... R^

0/0
14.8.2009 14:16

Host

ferari

Ve světovém pohledu je Ferari absolutní špička.V některých ohledech se s nim přetahuje Lambo,nebo občas nějaký supersporty z USA,ale místní český názory jsou úplně nesmyslný a nemají na prodeje této superznačky absolutní vliv

0/0
12.8.2009 23:43

Host

toz

pekne low endy umi

0/0
12.8.2009 22:31

lukinoo

nevite prosím, nikde jsem to nenasel

ma to vzadu kouli na vozik?

0/0
12.8.2009 21:24

Host

Re: nevite prosím, nikde jsem to nenasel

:D:D...good :)...1+ kámo :)

0/0
12.8.2009 21:54

Host

Re: nevite prosím, nikde jsem to nenasel

A dela se to i jako kombik v dieselu?

0/0
12.8.2009 22:05

Host

Re: nevite prosím, nikde jsem to nenasel

supersport kombík v diesselu a s tažným zařízením bude dělat porsche a bude tam i oblíbený motor 1,9 tdi-pd 77 kw .

0/0
12.8.2009 23:30

Host

jo tak

Ferrari, Lambo atd. stejně tam inžynýrujou němci. Italové vládnou dyzajnem.

Ale ty videa, kde místo motoru slyšíme blbou music, jsou vážně Rv. Pic JotoB

0/0
12.8.2009 17:18

Host

Re: jo tak

Ale prd, Ferrari dělají komplet taliáni.

0/0
12.8.2009 19:29

Antony30011

Re: jo tak

Taliáni z Cosa Nostra? :-P

0/0
13.9.2009 21:44

Host

Re: jo tak

jsi upad na hlavu ne??? němci to by teda dopadlo to by za chvíli jezdilo ferari v tdi.Lambo dělají nadále italové a němci z něj sají technologie.

0/0
12.8.2009 22:51

Antonín Nekeival, revolucionář

Ještě pár milošů dolů...

...a tuneři Opelů Kadetů a Felícií nebudou mít co žrát... :-/ 

;-D

0/0
12.8.2009 16:27

Antony30011

Re: Ještě pár milošů dolů...

R^R^R^;-D

0/0
13.9.2009 21:44

Host

Italská plečka

A jé další italská plečka bleeeeeee!!! Nechápu jak se to může nějakým teplouškům líbit. Pořádný auto je u mě jednou pro vždy AUDI   R^R^R^

0/0
12.8.2009 16:09

Host

Re: Italská plečka

Mě se to taky moc nelíbí. Na Ferrari je to škaredé. Ale pořád bych ho měl raději než Audi R8. ;-)

0/0
12.8.2009 16:17

norton

Re: Italská plečka

Au.;-(

0/0
12.8.2009 18:40

Host

Re: Italská plečka

Audi a Ferrari jsou ovšem "trochu" někde jinde. To je jako kdybys řekl "Rolex fuuuj, nejlepší hodinky jsou u mě Citizen." Člověk, který trochu rozumí hodinkám (resp. autům), si může jen poklepat na čelo. Rv

0/0
12.8.2009 19:32

tudykudy

Re: Italská plečka

pěkné,vystižné...

0/0
12.8.2009 22:41

Host

Je to šmejd

Je to Ital - prostě sračka. Můj otec vždy říkal že italské auto v baráku nechce. Taky říkal že auto a pes musej bejt německý. A to on měl vždy pravdu.[>-]

0/0
12.8.2009 14:55

Host

Re: Je to šmejd

Děkujeme Konráde za hodnotný příspěvek a podíváme se i do dalších rodin nejen Henleinových.

0/0
12.8.2009 15:48

Host

Re: Je to šmejd

Ano, takového Fiata nebo Alfu bych taky nechtěl. Ale Ferrari, Lamborghini a Maserati jsou trochu jiná třída než valná většina německých aut. ;-D

0/0
12.8.2009 16:15

Host

Re: Je to šmejd

Vís kolid dilu ma fereri z koncernovejch aut, alfy a fiatu?

0/0
12.8.2009 16:59

Host

Re: Je to šmejd

Ani jeden.

0/0
12.8.2009 19:30

Host

Re: Je to šmejd

ferari  fiat a alfa mají společné vývojové středisko a jisté jé,že spousta komponentů bude hodně společných.

0/0
12.8.2009 23:27

Antony30011

Re: Je to šmejd

Myslíš třeba stejný typ matek, šroubků a podložek, viď?:-P ;-D

0/0
13.9.2009 21:46

dívenka prostá

Re: Je to šmejd

jeto motor, podvosek a kastla *

0/0
16.8.2009 16:43

Host

Re: Je to šmejd

A kolik těch Ferrari tvůj táta za život měl možnost vyzkoušet?

0/0
31.8.2009 10:24

Host

Video

Kterej frikulín dal do videa tu ьuzerantskou muziku? My chceme řev motoru!

0/0
12.8.2009 14:13

Host

Namet k video klipu

Dobry den,

diky za predstaveni nadherneho vozu, clanek napsan ctive, ale jak se uz jeden host zminil, k dokonalosti chybi ukazka zpevu motoru. Je hezke, ze se autor videa s nami podelil kratce o akusticky hluk pri jizde s otevrenou strechou, ale je velka skoda, ze zde neni slyset v ruznych rezimech skvele odladeny vyfuk. Z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze je to zazitek na husi kuzi, proto toho, kdo ma k autum vztah...

0/0
12.8.2009 14:10

Host

tak z aty prachy

vytuním oktávku a ještě pojedu a dovču Rv

0/0
12.8.2009 13:30

Host

Re: tak za ty prachy

A ještě ze sebe uděláš totálního blba na iDnesu - a to se vyplatí ! ;-D

0/0
12.8.2009 13:57

BlkRider

Re: tak za ty prachy

Blba na iDnesu zvladne i zadarmo :)

0/0
12.8.2009 16:26

Host

:)

Tak tohle se mi kurna libi, ale zajimalo by me kolik clovek musi vydelavat, aby mohl vyhodit 4melcky za svuj konicek na na 4 kolech. hadam, ze slusnym zpusobem jedine tak, ze pak nema cas ani si to uzit :-/:-/:-/

0/0
12.8.2009 12:01

FastDriver

Re: :)

no když si to vezmeš na leasing/úvěr, tak na splátku, pojištění a provoz počítej v průmeru tak 100tis měsíčně.

0/0
12.8.2009 14:17

Host

Re: :)

Což zas není tak hrozný. Kdyby člověk nemusel ještě taky stavět barák a živit rodinu, tak si to snad pomalu i může dovolit :-)

0/0
12.8.2009 19:36

Host

Re: :)

Ferrari holt není pro každého :-)

0/0
31.8.2009 10:26

Antony30011

Re: :)

To jako myslíš že Ferrari ti daj na leasing jo? ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.9.2009 21:47

Host

Urcite ale netahne vocpodu

Co si budeme povidat, na Octavii to nema... Nechal jsem se mistnimi skodovkarskymi znalci presvedcit a koupil si tu nejspravnejsi verzi - ve stribrny metle, na hlinach v plny palbe.

Odpoledne vyrazim koupit tuningovy potah volantu a hodne drsny mracitka...

0/0
12.8.2009 11:46

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

hodina a půla nikdo nereaguje - že by konečně lidi přestaly podobné příspěvky bavit? ;-D

0/0
12.8.2009 12:37

Host

Re: Urcite ale netahne vocpodu

Jo a f kombiku a f tedeičku.

0/0
12.8.2009 14:48

Host

Zase video o nicem

A mame tu dalsi video, kde rve hudba a clovek ani neslysi zvuk motoru a kvileni gum. O tom totiz takovehle auto je. Kdo to neozkousel, nepochopi. Autor videa necht se zamysli.

0/0
12.8.2009 11:14

Host

No ale....

.... Škodovka má výrazně větší kufr, což je nejdůležitější ukazatel a proto je jednoznačně lepší

0/0
12.8.2009 10:59

Host

Re: No ale....

no jo škodofkář zase kufr ale jinak vůbec nic a cena jak prase;-D

0/0
12.8.2009 11:23

Host

Re: No ale....

No, mám dojem, že to byla ironie ;-)

0/0
12.8.2009 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.