Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšší výkon, nižší spotřeba. Porsche 911 Turbo dostalo nový motor

Jedna z hlavních podzimních novinek legendární automobilky Porsche atakuje s přehledem třístovku. Nové 911 Turbo dostalo nový motor, se kterým je na stovce pod tři a půl sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Děkuji už nechci

Tak jednoho takového jsem se nedávno zbavil:-) děkuji už nechci

0/0
8.10.2009 15:32

Host

Re: Děkuji už nechci

To si už ve třinácti letech připadáš natolik dospělý, že jsi vyhodil sbírku "angličáků" ? ;-D

0/0
8.10.2009 16:46

ROSES LIVE

Ad Ferrari - historku co rikal L. Mares na Evropa 2

nejaky jeho znamy si koupil funglovku Ferrari a když chtel pak pustit sterace, zjistil, ze se mu nehybou, neb jsou zapecene(asi zalepeny) do spodni casti predniho okna k tesnici gume !!

Tohle by se u Porsche nikdy nemohlo stat, aby nejaky flakac na vystupni kontrole opomel zkontrolovat funkci vsech tlacitek v aute

0/0
8.10.2009 12:37

PepaRUM

Auto k ničemu

Fůru hnoje s tim nevodvezeš, nezaoráš, ani louku neposekáš....

0/0
8.10.2009 12:18

tripik

Re: Auto k ničemu

na co...na to mam tebe;-D

0/0
8.10.2009 13:57

Host

motor

Jak se zdá,tak je tento motor ukradený z Lamba,protože tohle by němci nikdy nedokázali vyvinout .

0/0
8.10.2009 8:39

ROSES LIVE

Re: motor

jasne - sestivalcovy boxer  z lamaba?  ti asi hrabe!!

JInak to auto je technologicky dost na spici - 2x turbo+primy vstrik benzinu, dvojspojkova prevodovka, jedinecny system pohonu 4x4 ve spojeni s velice inteligentni elektronikou to auto posouvaji uplne nekam jinam. Na to se chyta jen par Ferrari. Za mokra/deste se na to nechytaji ani takove Zondy... 

0/0
8.10.2009 10:26

Host

Re: motor

R^!

0/0
8.10.2009 11:24

Host

Re: motor

sestivalec a jeste k tomu boxer, z lamba?? Vetsi hovadinu sem si za celej mesic neprecet;-D

0/0
8.10.2009 14:40

hipokorektni diskuterka

Re: motor

taksi přečti kodeks diskutera!

0/0
10.10.2009 16:51

Host

porsche

To se divím,že tam ještě nemontují motory 1.9TDI.Na co koncern sáhl to zmršil a například Porsche cayene je ostuda ,pro kterou se musí pan zakladatel obracet v hrobě.Sporťáky němci rozhodně neumí a kdo chce skutečnýho sporta poohlédne se do Itálie,neboť tam je vyrábět umí.Očekávám smršť kritiky od němcofilů,ale ta nic nezmění na této skutečnosti.

0/0
8.10.2009 8:37

Meescha

Re: porsche

Němci sporťáky neumí? To jako podle Tebe všechna Porsche stála za prd? 8-o;-D

0/0
8.10.2009 9:51

Host

Re: porsche

takhle bych to nedefinoval,zas tak špatná nejsou ,ale mají pořád stejný design,zastaralou techniku a tomu by taky měla odpovídat i cena .Prodávat tyhle auta ze ceny např ferari,s kterým se nemůžou ani trošku rovnat je trošku  nesmysl.

0/0
8.10.2009 10:19

Host

Re: porsche

A mohu vědět, v čem je konkrétně ta technika zastaralá?

0/0
8.10.2009 10:34

Host

Re: porsche

spíš mi napiš,co je na tomhle modelu moderního mimo motoru,který se trošku vylepšil,ve zkutečnosti je ten model jen lehce oprašovaný a moderní technice se s úspěchem vyhýbá.

0/0
8.10.2009 11:52

Host

Re: porsche

Ferrari je naleštěný a předražený kostitřas, ale reklamní masáž dělá své... M.j. když něco chválíš, tak se to nauč alespoň správně napsat;-D

0/0
8.10.2009 10:39

Host

Re: porsche

právě naopak porsche je reklamní auto ,na ferari není potřeba,protože se prodává samo

0/0
8.10.2009 11:27

Host

Re: porsche

Och bože... a seděl jsi někdy v nějakám Porsche? Nebo... jsi ho snad dokonce řídil? Projel jsem se před dvěma roky s Turbínou s tím motorem 3,6 l / 353 kW a tedy zodpovědně mohu prohlásit, že je to VÝBORNÉ AUTO. A to srovnávám s Gallardem 560 LP, Bentley Conti GT Speed a R8 V10 (vše vyzkoušeno za volantem). A navíc přiznám, že jsem Ferrarista, takže 430, nebo nová 458 jsou pro mě OSOBNÍ vrchol... A je tam důležité to slovo OSOBNÍ, protože to máme každý nastavené jinak...

0/0
8.10.2009 12:56

Host

Re: porsche

tyhle auta mě nechávají klidným a beru je tak,že to auto se mi musí líbit a to rozhodně porsche není.Pokud jde o zážitky,tak jsem se posadil za volant skutečného dragsteru s výkonem 1500KW ,je pravda,že jsem plný plyn asi po vteřině ubral,ale nic tak brutálního jsem nečekal ,nebo se svezl po okruhu nascar v USA se speciálem o výkonu 900KW a to je teprve mazec,proti tomu je zažitek z jízdy v porsche jen projížďka na koloběžce.

0/0
8.10.2009 13:58

Host

Re: porsche

Nevím, nevím... Když si pleteš kW a HP... Nascar mají restriktory na 700HP a bez restriktoru cca 900HP.

0/0
8.10.2009 14:25

Host

Re: porsche

ano dle informací to mělo necelých 900 kobyl ale oni se tam tak nějak vyjadřujou nejistě ale jízda je dost děsivá a síla taky brutální i když na dragstera to nemá to je skutečná palba

0/0
8.10.2009 15:58

Host

Re: porsche

Jo a závodní speciál NASCAR nebo dragster chces jako srovnavat se silnicnim autem?? Nebo proc to sem pises??

0/0
8.10.2009 20:04

tripik

Re: porsche

nic ve zlem...ale srovnavas jabka s hruskami.....proto jsou tve odpovedi docela scestne az spise smesne.....nema cenu se asi hadat.....pokud ale posuzujes nemenny designa proto si myslis ze i technika zaostava...tak hold autum nerozumim

0/0
8.10.2009 15:21

Host

Re: porsche

R^ a jeste k tomu nemenemu designu... je dokonaly a postupem casu jen vybrouseny k dokonalosti! To auto bylo nádherný kdysi stejne tak jako ted.

0/0
8.10.2009 20:07

Host

Re: porsche

Mít nějakou zastaralou techniku bychchtěl,to by bylo žůžo;-DR^

0/0
8.10.2009 12:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.