Diskuze
V Itálii zavedli superpokuty za noční přestupky
Děkujeme za pochopení.
Host
Neapol a okoli
To by me vazne zajimalo jak toto chteji resit v Neapoli. Jsem tam byl pred mesicem a nestacil jsem koukat. Jeste ted neverim, ze jsem prijel bez skrabance...Samozdrejme na dalnici to nepoznata, ale pokud budete projizdet vesnicemi a a nebo Neapoli, tak tam plati pravidlo prvniho na krizovatce, prvniho na kruhovem objezdu, vetsi auto ma prednost. Totalni chaoz, nikomu nezkusenemu tam nedoporucuju jet. Ale zase na druhou stranu videli jsme tam jen lehky tukanec, protoze tam kazdy ocekava vsechno mozne, takze se tam jezdi hodne opatrne. Zajimava zkusenost, ale s novym autem uz nikdy
bugr
tohle (fašistický?) myšlení v itálii mě deptá.
Pořád represe, velkohubý akce, mi to připomíná "řešení" problémů u nás, tohle nic nevyřeší, jediná možnost je asi prevence, stát u těch diskoték a nenechat ty lidi odjet. jenže to by byla pro policii moc práce a ještě bez pokut, oni si hezky počkaj až se ten člověk rozjede a pak už t smrdí průserem....
Host
Re: tohle (fašistický?) myšlení v itálii mě deptá.
A to by nebyla represe?
stratus
to som teda zvedavy ako na to...
za poslednych strnast dni som presiel takmer vsetky dialnice v Taliansku aj v noci aj cez den, merat rychlost som videl len raz, zastavili tri auta a vmomente bola asi 5km kolona, videl som to dobre, kedze to bolo v protismere, inak kto tam dodrziava predpisy? Ked som siel podla predpisov, iba som zavadzal a vsetci na mna trubili, tak uz asi po dvoch dnoch som "musel" spolu s ostatnymi jazdit omnoho rychlejsie, maximalna rychlost, pocet jazdnych pruhov, prednost zprava, plna ci dvojita plna alebo STOPka su pre vsetkych cudzi pojem, zazrak ze respektuju aspon cervenu na semafore, ale aj tam sa z dvoch pruhov urobilo aj 5 alebo 6, a za necelych sest tisic km som nevidel jedinu hliadku, dokonca ani v sobotu nadranom, ked sa asi konali po diskotekove zavody, kto skor pride domov...
Z-S
Re: to som teda zvedavy ako na to...
Jojo... tak vypadaji v praxi ty zazracne svety, kde si diky drastickym pokutam, jenz by samozrejme bylo treba zavest i u nas, nikdo nic nedovoli. Alespon takto nam to kazdy druhy chytry diskuter lici
petrph
a co naopak
Ve všední dny přes den, kdy jsou lidé v zaměstnání a školách (takže nemůžou většinou chlastat) by pokuty mohly být menší. Rovněž v obcích , kde je povolená nízká rychlost ( a tím i zmenšené riziko těžké nehody), by se pokuty mohly taky zmenšit.
Host
Co Ital, to závodník
Je jedno, v čem jede. Závodit se musí, i kdyby se to litrové Uno mělo na místě rozpadnout, je třeba dokázat, že pořád jede líp než protivníkovo litrové Uno
Xladi
Re: Co Ital, to závodník
Žiji v královéhradeckém kraji a u nás toto pořekadlo platí hlavně na Poláky a to i ty co jezdí s kamiony.
def...
ja na formu psani neupozornuji, ALE
mam cim dal vetsi pocit, ze tady zacinaji psat lidi, kteri by si nejdrive meli dochodit zakladku
judge_dredd
jééé pisálek si hraje na co nemá
Le stragi del sabato sera = Krveprolití v sobotu večer. Myslím, že běžný titulek bulvárních zpráv
oId fashioned Vince III..
zajímavé (a v článku nezmíněné)
je i zabavení vozidla a následná dražba
judge_dredd
Re: zajímavé (a v článku nezmíněné)
Já myslím, že to bude pdoobné jako v USA či Německu a Rakousku. Zabavená vozidla budou využívána pro policejní účely, ty která se na to nehodí budou prodána v rámci státního sektoru a zbytek půjde do šrotu...
O dražbě se tio může jenom zdát
Host
ubohost
Tahle stupňující represe stejně k ničemu nevede. Za deset let se zase "moudří" zákonodárci sejdou , řeknou si zase se to nezlepšilo, tak dáme vězení za drobné překročení rychlosti. Pak to zase nepomůže, tak řeknou obnovíme trest smrti.
Host
Re: ubohost
Tím si můžete být jist. Za chvíli budou všude kamery a bude se chodit sedět za každou hloupost.
Host
Nerozlišovat
Rozdělovat přestupky na noční a denní, na víkendové a všední je dle mého nesmysl. Lepší zavést velmi tvrdé tresty komplexně, ale hlavně mít tu odvahu je nekompromysně vymáhat - bez rozdílů majetku,stranické příslušnosti .... Jinak se z těchto sra..k nikdo nikdy nevyhrabe.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej, chata 3+kk, OV, Ročov, Úlovice, okr. Louny
Ročov - Úlovice, okres Louny
2 650 000 Kč