- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by me vazne zajimalo jak toto chteji resit v Neapoli. Jsem tam byl pred mesicem a nestacil jsem koukat. Jeste ted neverim, ze jsem prijel bez skrabance...Samozdrejme na dalnici to nepoznata, ale pokud budete projizdet vesnicemi a a nebo Neapoli, tak tam plati pravidlo prvniho na krizovatce, prvniho na kruhovem objezdu, vetsi auto ma prednost. Totalni chaoz, nikomu nezkusenemu tam nedoporucuju jet. Ale zase na druhou stranu videli jsme tam jen lehky tukanec, protoze tam kazdy ocekava vsechno mozne, takze se tam jezdi hodne opatrne. Zajimava zkusenost, ale s novym autem uz nikdy
Pořád represe, velkohubý akce, mi to připomíná "řešení" problémů u nás, tohle nic nevyřeší, jediná možnost je asi prevence, stát u těch diskoték a nenechat ty lidi odjet. jenže to by byla pro policii moc práce a ještě bez pokut, oni si hezky počkaj až se ten člověk rozjede a pak už t smrdí průserem....
A to by nebyla represe?
za poslednych strnast dni som presiel takmer vsetky dialnice v Taliansku aj v noci aj cez den, merat rychlost som videl len raz, zastavili tri auta a vmomente bola asi 5km kolona, videl som to dobre, kedze to bolo v protismere, inak kto tam dodrziava predpisy? Ked som siel podla predpisov, iba som zavadzal a vsetci na mna trubili, tak uz asi po dvoch dnoch som "musel" spolu s ostatnymi jazdit omnoho rychlejsie, maximalna rychlost, pocet jazdnych pruhov, prednost zprava, plna ci dvojita plna alebo STOPka su pre vsetkych cudzi pojem, zazrak ze respektuju aspon cervenu na semafore, ale aj tam sa z dvoch pruhov urobilo aj 5 alebo 6, a za necelych sest tisic km som nevidel jedinu hliadku, dokonca ani v sobotu nadranom, ked sa asi konali po diskotekove zavody, kto skor pride domov...
Jojo... tak vypadaji v praxi ty zazracne svety, kde si diky drastickym pokutam, jenz by samozrejme bylo treba zavest i u nas, nikdo nic nedovoli. Alespon takto nam to kazdy druhy chytry diskuter lici
Ve všední dny přes den, kdy jsou lidé v zaměstnání a školách (takže nemůžou většinou chlastat) by pokuty mohly být menší. Rovněž v obcích , kde je povolená nízká rychlost ( a tím i zmenšené riziko těžké nehody), by se pokuty mohly taky zmenšit.
Je jedno, v čem jede. Závodit se musí, i kdyby se to litrové Uno mělo na místě rozpadnout, je třeba dokázat, že pořád jede líp než protivníkovo litrové Uno
Žiji v královéhradeckém kraji a u nás toto pořekadlo platí hlavně na Poláky a to i ty co jezdí s kamiony.
mam cim dal vetsi pocit, ze tady zacinaji psat lidi, kteri by si nejdrive meli dochodit zakladku
Le stragi del sabato sera = Krveprolití v sobotu večer. Myslím, že běžný titulek bulvárních zpráv
je i zabavení vozidla a následná dražba
Já myslím, že to bude pdoobné jako v USA či Německu a Rakousku. Zabavená vozidla budou využívána pro policejní účely, ty která se na to nehodí budou prodána v rámci státního sektoru a zbytek půjde do šrotu...
O dražbě se tio může jenom zdát
Tahle stupňující represe stejně k ničemu nevede. Za deset let se zase "moudří" zákonodárci sejdou , řeknou si zase se to nezlepšilo, tak dáme vězení za drobné překročení rychlosti. Pak to zase nepomůže, tak řeknou obnovíme trest smrti.
Tím si můžete být jist. Za chvíli budou všude kamery a bude se chodit sedět za každou hloupost.
Rozdělovat přestupky na noční a denní, na víkendové a všední je dle mého nesmysl. Lepší zavést velmi tvrdé tresty komplexně, ale hlavně mít tu odvahu je nekompromysně vymáhat - bez rozdílů majetku,stranické příslušnosti .... Jinak se z těchto sra..k nikdo nikdy nevyhrabe.