Diskuze
Auto s litrovou spotřebou je tady: americký Chevrolet Volt
Děkujeme za pochopení.
Hrochomut
1 litr?
to je teda kulišárna.. a ta elektrika je zadarmo???
To je jakobych já řekl, že jezdím za 0 litrů benzínu - wow! A už bych nedodal, že jezdím na naftu..
Opravdu žádný hybrid zatím ve skutečnosti ve spotřebě nijak zvlášť nepřekonal prachobyčejné TDi.. a troufám si tvrdit, že dokonce ani v ekologičnosti..
svarak z krabicoveho vina
Je to jen o image automobilky (a o ceně)
Dokud tyhle hybridní krámy budou sát kolem 1 milionu korun, tak se stejně není o čem bavit.
Host
Otrokářství a konzum pokračuje...
http://www.mustwatch.cz/film/kdo-zabil-elektromobil-who-killed-the-electric-car/
Velice zajímavý dokument, který be měl shlídnout kažý.
Host
perpetuum volte
Ten genialni autor clanku to nedomyslel az do konce. Na tom useku, kde neni zapnuty spalovaci motor, ma to skvele auto spotrebu 0 litru! Tim je vse vyreseno, uz neni potreba zadna ropa! Lidstvo je spaseno, radujte se!
NoName1978
Re: perpetuum volte
Co se ti na tom clanku nezda? Ses snad debil? Krom toho takova auta uz jezdi, jen maji vetsi spotrebu. Moderni technologie spotrebubu stahujou, coz je dobre. On mluvil o tom, ze hlavni zdroj je elektromotor, kterej se nabiji elektrickou zasuvkou.
mi_golem
já bych to viděl pohon na magnety
ale na magnety v elektromotoru, ale magnety v kastli. Vždycky když by se prořítil kolem mě nějaký motorista v Porche, Mercedes,BMW, Audi a dalších vysocevýkonných, žravých, tak bych aktivoval magnet a přilepil bych se mu na kufr.
lynxxx
Re: já bych to viděl pohon na magnety
Audi je úsporné. Žere jen 9,5l nafty na 100km s 3l motorem.
Host
Zavádějící informace
Podle metodiky GM je počítáno s tím, že akumulátory jsou plně nabité a během jízdy se vybijí. Pak auto jede jen část trasy na pomocný generátor. Takže podle stejné metodiky by měl Volt spotřebu na 50km 0l/100km protože ji ujede na baterie. Je to jen překlad PR článku GM.
Host
Re: Zavádějící informace
A na 100.000 km 15.000 - 15.000 litrů.
Protože vláčet s sebou 2 tuny motoru, baterie a elektromotoru, to si něco vezme.
Host
Levné ježdění
Kdyby vás náhodou napadlo koupit Volta a jezdit levně, tak ČEZ už vám to vyžene z hlavy !
Dokážete si představit, že by na tomhle molochu byli závislí ještě taky všichni automobilisti? Horor!
Host
Re: Levné ježdění
Leda v CR, v zapadnich statech maji energeticke spolecnosti vetsi konkurenci a jeste ke vsemu pro ty co jsou pro zivotni prostredi si muzete i vybrat ze chcete aby vam byl dodavan proud pouze ze zdroju setrnym k zivotnimu prostredi, solarni, vetrne, momentalne probihaji projekty pro zjiskavani energie z morskych vln, budoucnost doufam neni jen na rope, ale lidstvo si najde jiny zdroj necistot a splodin jak to prirode natrit
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...