- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za 100. Mohl by být pro jednoho nebo pro dva. Dojezd 100 km. Do práce a na nákupy jako druhé auto by to byla paráda.
Nasel jsem idealni vozitko neni ani moc drahe a dalo by se docela dobre prekopat na elektriku
http://www.daihatsu.de/download/copen_2006/hires/Copen_022006_48.jpg
Můžete mi někdo prosím osvětlit výnosy fotovoltaiky ? Děkuji moc. Nevím, čemu věřit.
http://dolezite.sk/Garantovane_vynosy_9_z_fotovoltaicke_elektrarny_na_Vasi_strese_.html
Fotovoltaika je super kseft dotovany z nasich kapes.... Proste ze zakona musi distributor od tebe koupit 1kWh za 12kc takze ze to i u nas kde je slunka relativne malo za 10 let snad zaplati a dyz se nic nepokazi dal to bude vydelavat. Kdyby to na sebe melo vydelat bez dotace, tak si to ani neskrtne. Nektery spolecnosti se toho chytli a staveji to po strechach kde se da, treba si je i pronajimaji za nejaky maly peniz. Dlouhodobe to muze prines ten proklamovany zisk, ovsem za predpokladu ze se nic nestane, nikdo nezrusi ty dotace, pripadne nedejboze nikdo neobevi levnejsi panely, jestli jo, sou vseci s panelama v..... Dost se divim ze se do toho jeste nepustili cinani. Nekde sem videl clanek na novou fabriky schopnou vyrabet panely s prumernym ziskem ale za 1/10 ceny pomoci tisku atd.
no největšími výrobci vozítek na elektřinu budou číňani, oni už jimi jsou dnes, ale zatím z jen motorek/elektrokol. Už začínají dělat elektromobily, ale kvalita ... no prostě čínská. Ale jestli bude trabant levná značka (jakože asi jinak by to marketingově nešlo, to by to raději pojmenovali jinak), tak to bude podobný šunt, ale nepochybně několikrát dražší než elektromobily z číny.
Mimochodem ty čínské šmejdy se pohybují v přepočtu okolo sto litrů a furt to zlevňuje, resp. zkvalitňuje (zatím do toho dávali velké těžké toxické baterky, ale už se lepší). Ta motokola stojí v přepočtu v hromadném nákupu asi 3 tisíce Kč.
A to je dobře: http://www.jakbydlet.cz/clanek/512_automobil-s-nulovou-spotrebou-paliva.aspx
no kdyby se rozhodli vyroibit uplně nově ahlavně KVALITNĚ pár Š105-130, tak by spousta lidí zajásala radostí. Včetně mě. Ovšem výkon minimálně 60 kW a přecejenom maličko kvalitnější karoserii.
Fandim vsemu co nas osvobodi od zavislosti na Arabech a Rusacich, pak uz je svet nebude potrebovat.
Tak jednoduché a jednoznačné to bohužel nebude, nicméně kromě cen PHM mě taky hodně štve, když vím jaké svoloči ty peníze tečou do kapes.
Elektromobil je krásná ukázka potenciálu "PROBLÉMU NĚKOHO JINÉHO". Elektromobil je úplně ekologický, nezatěžuje životní prostředí. Všechny problémy se jednoduše přesunou o pár desítek kilometrů dál, do hnědouhelných a jaderných elektráren. To, že se to ve finále stojí mnohem více energie, vypouštění CO2 a ničení přírody, než u těch "čoudících aut" už nikoho nezajímá. Ekologie je pouze slovo, na které se dají chytit voliči a získat dotace z Unie
Narozdil od benzinu a nafty se dana elektrina pro dane elektroauto da vyrabet i jinak nez jadernou a tepelnou elektrarnou. Navic jiz dnes existuje projekt "solarni garaze", kde se auto dobije "ze slunce", kdyz je zaparkovano v garazi. Za druhe eletrina kterou odebirate je uz stejne vyrobena a za treti nikdy se nebude "najednou" dobijet 40milionu aut, takze zatez na elektrarny sice stoupne, ale rozhodne ne neumerne. Jde predevsim o nabijeci proud a k tomu pak pozadovany vykon. NEco jineho je kdyz to budu nabijet 100Amperama a nebo 1Amperem Trochu myslet by neskodilo.....
Se k jejich stánku ve Franfurtu vypravím, ale cena by musela být i pro velké nadšence pod milion. Jinak se můžou jít zahrabat.
Auto techto rozmeru by muselo stat max 400 tisic. Preci jenom blazen by dal za el. auto milion aby pak setril na provoznich nakladech, ktery stejne za zivotnost auta neprojezdi. Tenhle fakt bohuzel mnoha automobilkam je uplne cizi. Pac kdybych mel milion, tak si muzu koupit auto za 300 v plny palbe a 700 tisic projezdit v LPG. coz je cca 70000 litru pohonnych hmot pri dnesni cene cca 10kc na litr LPG.
zrovna nedávno jsem si řikal, že Tráboš je fuč a že už tohle nikdo nevzkřísí a oni s eto pokoušejí vrátit! a ještě takhle divně. Vzpomeňme na stristní návraty VW Beetla, tohle je něco podobného.
Jenže tam z lidového vozítka udělali drahou snobárnu.
Podstatná bude cena (-; a bezpečnost.
trabíci byli fajn, ale už bych to nechtel ani za nic. Tohle bude další předražená verze nečeho, co mělo být lidové...
P.S. Ale generálku motoru ve dvou před barákem na chodníku, to už dnes nedokážu s žádným autem....
Che - vzpomínám, jak se mi vytrhla svíčka z hlavy válce. Na dovolené. Jel jsem 30 km na jeden válec, opravu jsem si v servisu dělal prakticky sám (měli plno) a zaplatil jsem asi 300 Kčs - Hlava, těsnění, svíčka.