Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rošťácká Alfa MiTo naučí, jak si užívat života

Tohle auto budou alfisté milovat a ostatní jen kroutit hlavou. Možná nemají u Alfy Romeo nejlepší podvozkáře a se skládáním plastů na přístrojovce si hlavu nelámou. Určitě ale všichni milují život a se stejnou radostí staví auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

broiler

PODVOZEK???

Autor pan Frantisek Novak vi o autech pravdepodobne kulovy!!! Obzvlaste, kdyz tady placa takove nesmysly, jako ze alfa neumi delat podvozky... Aaach jo, takovej amater tady poucuje lidi o autech... :(

0/0
31.8.2009 20:01

Host

Italský auta nikdy

Alfu do domu nikdy je to jen další řada italskej makarónů jako fiat a lancia. Známej mechanik říkal že je ani na servis neberou, že se na tom všechno se*e tak co s takovou plečkou? RvRv  To radši pořádný německý auto, který vydrží a nemusí jezdit kolem servisů !!

0/0
19.8.2009 16:39

Host

Re: Italský auta nikdy

kdyz budes jezdit s alfou jako s nemeckym poradnym autem ,tak ti taky vydrzi az do smrti....ale alfu si vetsinou nekupujou kloboukari s platem vajec na zadnim okne...

A to ,ze ten znamej mechanijk nebereu do servisu Alfy nepoukazuje na to, ze by se porad sraly ,ale jen na to ,ze je ten mechos neumi opravovat  a boji se toho. Holt to neni neni Das Auto nebo Škodná,kde je motor jako pumpa na močůvku.  (podobne i jezdi)

Richie

0/0
20.8.2009 7:32

Host

Re: Italský auta nikdy

Hezky napsané

Marc159

0/0
4.9.2009 12:51

Host

Re: Italský auta nikdy

no, je vubec nejlepsi odsoudit celou italskou produkci jen protoze "jeden znamej rikal"... typicky cesky, dementni pristup...

copak vlastne mas? Golfa v TDicku? proslycha se, ze tahnou brutalne vocpodu ;-D

0/0
21.8.2009 11:23

Host

Re: Italský auta nikdy

A ty jedničkový byly nejlepší...

0/0
26.8.2009 18:10

Host

Re: Italský auta nikdy

Je videt ze se v autech prilis nevyznate a vas obecni opravar zemedelske techniky tez ne.;-)

0/0
24.8.2009 14:23

Podrazza

Italia

Z Itálie pochází tolik krásných aut, (ve kterých se většinou i dobře jezdí) a u tady jsou silnice a parkoviště plné šedých a černých SUVček od VW, Audi, BMW, Volvo.... no Češi fuj!:-)

0/0
19.8.2009 10:52

Host

Re: Italia

R^:-)

0/0
24.8.2009 14:24

Host

Mito

To by mě zajímalo, kdy je zažaluje Cagiva za použití jména Mito :-)

0/0
19.8.2009 10:14

Host

MiTo

trosku me zarazilo ze pan redaktor neumi napsat na zacatku jmena velke pismeno...pouze u nadpisu to napsal spravne a jinak je v celem clanku s malym pismenem...verim ze kdyby psal o svem superzabavnem BMW tak by urcite ani jednou nenapsal "bmw"

Jinam MiTo se mi na zacatku moc nelibilo,ale co ho potkavam v HK kazdy den,tak se mi fakt libi. Jinak 150konovu 1.4 T jsem ridil v nove Lancii Delte a musim rict ,ze motorek je to opravdu povedeny. A za 9 litru jsme rozhodne nejezdili....

Richie

0/0
19.8.2009 8:27

Host

Re: MiTo

Pan redaktor si mimo jiné i myslí, že weather nejspíš znamená voda.

0/0
19.8.2009 9:35

Host

?

Já už bych alfu nechtěl. Měl jsem dvě. Myslím že je to předražené auto. Za tu cenu ale dostanete super design, krásný interiér. Ale zase ne příliš kvalitní a žížnivé motory, po pár letech vrzající interiér, odcházející nápravy... Když už alfu tak jen novou a po třech letech prodat. To´t můj názor.

0/0
18.8.2009 15:59

Host

Re: ?

Ještě dodám že když jsme teď vybírali auto pro přítelkyni už jsem radši vybral designově zdaleka ne tak zdařilé ale kvalitněji provedené audi A3.

0/0
18.8.2009 16:05

Host

Re: ?

Hm, kdo ví cos vlastně měl. Já mám pátou krasavici, nyní 159 r.v. 06 a můžu tě ubezpečit , že rozhodně nic nevrže. A nekvalitní motory ? Kdo myslíš že měl první common rail motory? A že by jtd a multijety měly velkou spotřebu? No to koukám jako blázen. 8-o 

0/0
18.8.2009 19:38

Host

Re: ?

Měli jsme 147 a 159. Obojí po třech letech hrůza. Spotřeba u 1.6 147 min 9,5litru. To že jsou alfy žíznivé je všeobecně známé. Ptal jsem se v bazaru jestli je u daného ročníku normální že řadička plandá jak nějakej klacek, ubezpečili mě že ano. Jediné dobré motory jsou ty top s nejvyšším výkonem. Ty běžné nestojí za nic. Přal bych ti srovnat motor stejného obsahu a výkonu u audi jede to daleko lépe a spotřeba o 3 litry menší. Ale záleží na tom v čem si kdy jel a s čím srovnáváš. Pokud by s Alfou přítelkyně jezdila jednou týdně na nákup je to v pohodě. Ale najede 25tis za rok ( což zas neni až tak moc ) a na to alfa opravd ustavěná není. Už jsme obě naštěstí prodali. U té 147 se za poslední rok měnilo centrál, motor okénka, oprava klimatizace, závady elektroniky - nefungoval imobilizér, neustálé hlášky na displeji atd, sondy ve výfuky, komplet předn íramena. Ještě že jsem se toho zbavil.

0/0
19.8.2009 9:05

Host

Re: ?

JA mel taky 1,6 ale jezdil jsem za 7,5 litru ve meste (Praha) !!  Za 9,5 litru si nedokazu predstavit to vytaceni motoru. Mel jsem ji 3 roky a nic zasadniho, nalezdil jsem 55 tis. km.

Jinak A3 je dost bidna volba.... 

0/0
19.8.2009 11:43

Host

Re: ?

Prosimtě moje zkušenosti s Alfou znáš a těžko je v této diskuzi změníš. Ty si s ní spokojen tak buď rád. Tím že budeš urážet jiný značky nepomůžeš sobě ani mne. Všimni si že ačkoliv si to ty vzal jako osobní boj ( protože si prostě myslíš že není možný aby alfa měla poruchu a je to nejlepší auto na světě ), já jse mpopisoval jen svoje osobní zkušenosti z vlastnictví alfy romeo. Tak to tak nech, a neztrapňuj se.

0/0
19.8.2009 18:06

Host

auto pro teplouše

prostě takový pěkný autíčko....., akorát že jen pro teplouše;-), nic pro normálního chlápka

0/0
18.8.2009 13:17

Host

Re: auto pro teplouše

teplouse, neteplouse - dulezity je, jak na to pujdou baby - a na MiTo si myslim by zrovna docela mohly ;-D

0/0
18.8.2009 15:51

Host

Re: auto pro teplouše

R^ tak tak :-)

0/0
21.8.2009 11:26

Host

Bravissimo alfisti

Nevím kam miří autor. Jezdím v Alfě celý život. Alfa není ani pro Fabiaře, octavaře, volgsvegenaře atd.  Navíc nechápu jak může vyjít článek o autu,které už je více jak rok v prodeji. Je to fantastické auto pro 2 svobodné lidi s "cuore sportivo" s neskutečným zrychlením a velice dobrým podvozkem. V zahraniči pravě chválí právě podvozek u nas jsem holt ti nejlepší a všemu rozumíme. Alfa ma říz, hvězdný design a je specifická pro speicifické zákazniky. Těm kterým se to nelíbí ať si koupí hranaté německé krabice....které jsou funkčně možná spolehlivé, ale nikdy se Vám po nich nestýská....Jsem holt alfista bratr maserattiho, ferarriho lancie a fiata!!!;-D;-D

0/0
18.8.2009 11:00

Host

Re: Bravissimo alfisti

souhlas se vším.. alfa má naprosto ideálně vyladěné podvozky.R^

0/0
18.8.2009 11:22

Host

Re: Bravissimo alfisti

Mám tu na dílně veterána Alfa GT 1600 Junior, krasavec.R^

0/0
18.8.2009 11:33

Host

Re: Bravissimo alfisti

Mne by se treba po Z4, SLR McLaren, GT, Sciroccu, R8 (a naslo by se jich rozhodne vice) i styskalo. Chce to nemit klapky na ocich a trochu vetsi nadhled nez co predvedl autor 'recenzy' a nakonec i vy :-)

Hodne stastnych a bezpecnych kilometru ve vasem Mitu, ktere se designove povedlo (a to bez ohledu na nazory 'renomovanych' i laickych kritiku).

0/0
18.8.2009 13:44

Host

Re: Bravissimo alfisti

Jak můžete srovnavat Z4, SLR, GT a Scirocco s Mitem? Radějí je srovnejte s Alfa Romeo Brera nebo 8C . Jsou jen nejméně 2-3 násobně dražší a auto za takovou cenu design musí mít přece ne. Ale určitě souhlasím vkus mate jsou to super kusy, ale Alfa je  de facto běžné auto sportovně laděné nic víc nic miň. Jak říkám specifické, pro specifické lidí. Ty auta mají duši, vržou v zimě pač se jím to nelíbí, nechutnají jím horší benzíny atd... Takový jako jsou lidi v  denním životě....někdy prostě vstanete špatně od rána...přejí všem mnoho bezpečných kilometrů

0/0
20.8.2009 0:01

Host

Re: Bravissimo alfisti

To bylo stran toho designu a hranatosti bez ohledu na tridu. Mam rad osobity design a proto se mi obecne libi treba Alfy a Saaby, nicmene povedene kousky najdeme skoro vsude. Je ale fakt, ze ve sve tride je designove i 'filozofii' tahle Alfa top - povedl se ale i Fiat a Corsa.

0/0
20.8.2009 11:45

nonick

To vyrábějí tam co Pendolina?

0/0
18.8.2009 10:59

Host

Re: To vyrábějí tam co Pendolina?

ano ano.. čekal jsem kolik rádoby vtipných, v reálu ovšem naprosto trapných týpků se takto ozve... ale vypadá to s náma dobře... je jich minimum....:-)))

0/0
18.8.2009 11:15

Host

Re: To vyrábějí tam co Pendolina?

kdybys o tom něco věděl, tak celá kauza pendolino není způsobená "italským šlendriánem", ale tím českým.... Čecháčci totiž chtěli s Pendolinem sladit svoje skvělé elektronické řídící systémy a nějak to nezvládli.... (to je co jsem slyšel z důveryhodných zdrojů, jinak tomu nerozumím, nejsem technik....).

ale jinak se dál opájej iluzema že ve Fábii máš německou kvalitu a třeba Punto je italský šmejd, good luck ;-D[>-]R^

0/0
18.8.2009 11:35

Host

Cool

Jako nadšený majitel tohoto skvělého emotivního auta,si čtu s pobavením většinu komentářů..;-D Ale jsem rád,že si ti troubové pak koupí třeba "skvělou" Kiu Ceed a nás pár  Alfami se bude dál oddávát obdivným pohledům kamkoli přijedem a uživat si skvělého motoru a podvozku..no,ehm..já tam tedy mám k těm 18"kolům ještě Eibachy -30 mm a "cosi" s motorem na 196 PS (otevřené sání a jednotku Novitec):-)

0/0
18.8.2009 10:56

Host

Je to nutne takto psat?

Proc to autor pise tak blbe? Tolik blbycj kecu, prirovnani a stupidit na jednom miste uz jsem dlouho nevidel. Auto vypada dobre. Bohuzel potrebuji vetsi kufr pro rodinu, jinak bych o tom premyslel.

0/0
18.8.2009 10:36

Host

Alfa

No a co že se musí něco přepínat, že je hůř vidět dozadu nebo kolik to žere...je to úplně jedno, tohle není krabice na 4 kolech...to je ALFA! V

0/0
18.8.2009 10:33

def...

fiat

:-)

0/0
18.8.2009 9:04

Host

dojmy z vlastní projížďky....

S Mitem jsem pár km najel (s testovaným motorem) a moje dojmy byly opravdu pozitivní.... Jak už píše kolega níže, podvozek není opravdu přehnaně tvrdý.... Fakt nevím s čím to autor článku srovnává....

Prostě to autíčko je hodně povedené a chce si ho to projet a ne číst bláboly na netu.... Za největší chybu považuju vysoké ceny, prostě to auto dává smysl s nejsilnějším motorem a v nějaké lepší výbavě - bohužel 450tkč dnes za takového prcka dnes utratí málokdo (ikdyž v Itálii se prodá tak 3.000 ks měsíčně....).

Za asi největší funkční chybu u Mita považuju to, že DNA systém se vždy po vypnutí zapalování vrátí do módu "N" - normal, který je zoufale nudný a pomalý.... Prostě nejde si tam nafurt zapnout "D" - dynamic a jezdit. Pokaždé to musíte přepínat a je dost nepříjemné, když si zvyknete a utčitý výkon  a reakce auta, pak zapomenete zmáčknout tlačítko a auto se najednou chová jinak (a on ten rozdíl vážně poznat je...).

0/0
18.8.2009 8:13

Host

Re: dojmy z vlastní projížďky....

DNA systém se do N vrátí jen z Dynamicu. Pokud jej máte v A-all weather-zůstane tam i o vypnutí motoru. To je rozumné - v zimě, s  namrzlou silnicí. Souhlasím ale  s Vámi, i v D by měl zůstávat.

0/0
18.8.2009 8:38

PES na cesneku

Re: dojmy z vlastní projížďky....

To jste všichni retardovaní nebo co? Dělat vědu z jednoho přepnutí - nastartuji, rozsvítím, pustím CD a přecvaknu D.N.A. a jedu...všechno automaticky a intuitivně.

0/0
18.8.2009 8:41

Host

Re: dojmy z vlastní projížďky....

jasně, proč neudělat x zbytečných úkonů před jízdou, že? Co třeba pokaždé seřídit sedačku, pokaždé zadat PIN imobilizéru atd. 8-o Jinak u Mita CD používá právě jen ten retard, protože my normální už používáme Blue & Me a hudbu máme na flashce (ovšem jak jsem psal, správný řidič raději asi mění CDčka, přepíná čudlíky atd.) R^

0/0
18.8.2009 8:46

PES na cesneku

Re: dojmy z vlastní projížďky....

To byl jenom příklad toho, co řidič před jízdou dělá - může dělat, to puštění CD můžeme klidně vynechat. Je to tak v pořádku, osle ;-D;-D;-D Komprimovaný MP3 odpad si klidně dál pouštěj přes ten Blue Windows bastl, já raději zůstanu u toho CD...

0/0
18.8.2009 8:51

Host

Re: dojmy z vlastní projížďky....

Milý Pes na česneku i se svým sušeným výkalem nám předvedl, jak se věcná debata dá pokazit.

0/0
18.8.2009 9:03

Host

článek jak noha....

Ani snad nemá cenu chytat autora za slovo a poukazovat na všechny blbosti, co v článku jsou....

Snad jen ty největší: spotřeba - 9 litrů při mírné jízdě??? Já mám Bravo s tím samým motorem (1.4 150k a bez velké snahy jezdím za 7,5). Chápu, že o 150 kg lehčí Mito bude žrát víc....

Ovládání stěračů - otočný kroužek je u všech italů.... Chápu že to je asi první italské auto co ten člověk řídil, nicméně když si na to zvyknete, není v tom problém.... Stejnětak by někdo kdo prvně řídí VW mohl nadávat, že světla se nazapínají na páčkách, ale na přístrojovce.... prostě je to o zvyku....

Houbovité řízení v Grande Punto - ono je tam možná proto, aby se s tím co nejlehčeji jezdilo lidem, kteří už mají pubertu za sebou a prostě chtějí levným autem jezdit z bodu A do bodu B (chápu, že pro někoho je víkendový test Punta 1.2 příležitostí k okreskovým orgiím, ovšem s těmito lidmi evidentně Fiat nepočítal....)

Atd atd. fráze o preciznosti, tvrdém podvozku (aspoň napište co tam bylo za gumy...) atd...

0/0
18.8.2009 8:08

PES na cesneku

Re: článek jak noha....

Ty máš doma v garáži maximálně sušený psí výkal. 150 koní jezdí v průměru za těch 9 a více litrů a je jedno jestli to je 2.0 nebo 1.4turbo. Jezdit s tím "tvým" Bravem za 7,5l to chce notnou dávku ignorance a lemplovství. Ten točivej motor si vyloženě říká o nálož, kdykoliv a kdekoliv to jde...

0/0
18.8.2009 8:46

Host

Re: článek jak noha....

už výše všichni pochopili, že jsi nějaká nějaká frustrovaná troska, takže dále už se tady prezentovat nemusíš..... Jinak těch lemplů co jezdí pod 8 je asi víc, viz http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/16-Fiat/132-Bravo.html?fueltype=2&power_s=107&power_e=115&esearch=1 (ovšem je to v cizí řeči, tak si to kdyžtak nech od někoho přeložit....)

0/0
18.8.2009 9:02

PES na cesneku

Re: článek jak noha....

Dík za odkaz, většina jezdí za devět litrů + ;-D;-D Víš, to auto a motor má nějaký potenciál a když ho využíváš, tak za těch sedm prostě nejezdíš...

0/0
18.8.2009 9:14

PES na cesneku

Re: článek jak noha....

A ještě něco za 7.5l jezdí tři lidé z 35 ;-D;-D U těchto jedinců je na zvážení proč si kupují 150kobyl a jezdí za 7.5...

0/0
18.8.2009 9:16

Host

Re: článek jak noha....

chápu že tě to překvapí, ale existují i lidi, kteří i se silným autem jezdí podle předpisů a výkon mají jen na předjíždění atd. V Německu jsou ty spotřeby logicky vyšší, když můžou jezdit po dálnici rychle.... V Česku při dodržování předpisů není problém za těch 7,5 jezdit.... Ale tohle asi vážně nemá smysl vysvětlovat nějakému puberťáčkovi....

0/0
18.8.2009 9:22

Host

Pro doplnění

Nevím, jestli autor článku v Mitu sám jel, nebo udělal jen kompilát různých článků na internetu.Opakuje několik názorů, které jsem už někde četl a jsou mimo. Vidět z auta do boků i dozadu je naprosto dostatečně. Jen třeba při couvání do garáže to chce dostat rozměry auta trochu do ruky. Světla svítí úplně normálně, v Alfě v Milánu by si nějaké chyby patrně všimli a nečekali až na redaktora i-Dnes. Na režim N jistě naložené tatrovce ujede, turbo funguje ve všech třech režimech. A chování na rozbité silnici – oblíbené klišé..překvapilo mě, jak podvozek dokáže pobírat nerovnosti silnice, jízda je s ohledem na sportovní typ vozu velice komfortní…pokud mohu soudit po cca 3000 km.

 Můj skromný názor je ten, že jde o velice povedené auto, výbavou a technikou nadprůměr dané třídy. Alfě - Fiatu se povedl vůz optimálně vyladit na kompromis sportu a jízdního komfortu.   

0/0
18.8.2009 8:05

almoqbil

Nádhera

Alfa je prostě láska V

Jen to čtu a mám husí kůži...pohladit volant, nastartovat...komu pak záleží na tom, jak se sedí na zadních sedačkách...;-)

0/0
18.8.2009 7:32

Host

Alfa

se nekupuje rozumem, ale srdcem V Jako vsechna italska auta - a tak to ma byt R^

0/0
18.8.2009 7:18

Host

Re: Alfa

naštěstí existují i jiná, než zcela zbytečně předražená a poruchová italská auta, která se dají nazvat srdcovou záležitostí :) a rozhodně tu nemluvím o koncernu fau vé ani žabožroutech :)

0/0
18.8.2009 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.