Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První auto si pamatujeme více než první polibek

Britové provedli výzkum, v jehož rámci zjistili, že téměř nikdo z nás nezapomene na své první auto. To si prý dokonce pamatujeme více než první polibek nebo svou první lásku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

_

vzpomínám na svojí e36tku v kombiku.s kterou mě bavilo jezdit i pro rohlíky.žena ho poslala do baráku:(

0/0
8.9.2009 8:03

Host

První auto

Na první auto raději nevzpomínat. Úplně nová Škoda Fabia Kombi 1,4 v prostřední výbavě - víc stála v servisu než jezdila. Nakonec ji praskl radiátor v kabině 14 dní po skončení záruky. To jsem už nevydržel a šla do světa:-(

O to raději vzpomínám na druhé, Helmuta. Tři roky stará ojetina 1,6 Astra Kombi. Auto k nezaplacení.

0/0
7.9.2009 17:05

Host

No to je zase objev...

...jestli ono to nebude tim že první polibek muže dostat člověk už nekde ve školce a trva asi tak 1 vteřinu

0/0
7.9.2009 14:57

schivaa

Jak kdo.

Kdo mel prvni auto Shade 120 ci podobne tak asi radeji chce rychle zapomenou, nemyslim ted ty co si jej koupili jako nove ci mirne jete ale ty co si to koupi jeste ted. Moje prvni auto stalo 150tis a rozhodne to nebyl vrak od Skodarny.

0/0
7.9.2009 14:02

Host

první pusu si pamatuju, první auto raději ne

to byl krám (škodivka 120), u auta si naopak dobře vybavuju druhý, s tím jsem objel celou republiku a dojelo to i k moři. to byl opravdu dříč s minimálními náklady. sem měl tenkrát podařenou feldu v kombíku (minimum poruch a rezu).

0/0
7.9.2009 13:02

Host

w124 ;-)

No, já mám své první auto stále. Mercedes w124 je prostě klasika :-)

0/0
7.9.2009 12:23

Host

asi jsem vyjímka

ale pamatuji až na to druhé, Š100. Prvně jsem ale jezdil v Š1000, od 13 let. Jména jsme jim nedávali, jen teta říkala svému Moskviči Šáran, ani nevím proč. Pak zapomněla v zimě vylejt vodu a bylo po něm:-/

0/0
7.9.2009 12:19

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Panečku to je okurkovka

Hlavně šokující zjištění, že 18 letej Jarin dá za první auto míň než jako 40 letý  podnikatel. ;-D

0/0
7.9.2009 11:58

gagaryn

***

hmm, tak já jsem v těch 3%. :-)

0/0
7.9.2009 11:14

Host

110 R

jo stará láska se vrací.po pokusech typu felicia a octavia ještě je mám ale nic mi to neříká jsem si na mazlení pořídil 110 r ,garde a rapida.vytáhnu  když je hezky a jezdíme po srazech klubů a veteránů.pro mě úžasnej pocit ,to v moderních autech marně hledám.

0/0
7.9.2009 11:11

Host

to je výzkum...

..bravo, ale okurková sezóna je u konce...:) Ano, je to logické...teda ten výzkum.

0/0
7.9.2009 10:38

jahodove_ticho

souhlas se závěrem,

nejlepší kafka je mladej kluk s čerstvym řidičákem co už se vidí jak drandí po městě a neřeší stav vozu ;-D R^

0/0
7.9.2009 10:31

Host

Jmeno auta

My jsme nasi 120citce rikali "zluty sip" ;-D

0/0
7.9.2009 9:02

def...

Re: Jmeno auta

ja mam "Velkou K u r v u" V milacek muj... na prvni babu si fakt nepamatuju

0/0
7.9.2009 10:36

Radek0075

Teda neznám žádnýho chlapa kterej by svoje auto

nějak pojmenovával.

0/0
7.9.2009 8:46

Host

Re: Teda neznám žádnýho chlapa kterej by svoje auto

Já měl 120L a říkal jsem tomu Ferda.

0/0
7.9.2009 8:51

Host

Re: Teda neznám žádnýho chlapa kterej by svoje auto

Já měl HUGA - koupeno 1.4. ;-D a nebyl to Apríl

0/0
7.9.2009 9:51

Muroň

Re: Teda neznám žádnýho chlapa kterej by svoje auto

Já měl BMW 633CSi a říkal jsem mu Slimák.

0/0
7.9.2009 11:33

Vapch

Re: Teda neznám žádnýho chlapa kterej by svoje auto

Já měl starou otřískanou stodvácu a z hecu jsem jí říkal Pták ohnívák ;-D. Ohnívala totuž, kde se dalo... A taky mě stála 1000,- ale korun R^. jedno ale souhlasí - byl to děsnej vrak...

0/0
7.9.2009 13:05

darmo

U mě ne

U mě to moc neplatí. Pamatuju si sice naprosto perfektně svoji první Š110L, ale stejně tak si perfektně a do detailů pamatuju svou první lásku z první třídy, první pusu ze sedmé a první ....no, nebudu zacházet do detailů. Takže nevím, jestli si auto pamatuju líp a myslím, že i u ostatních to bude podobné.

0/0
7.9.2009 7:58

Host

stara auta

Prvni auto: cerveny favorit - drak silnic, ale nasi meli wartburg, to byla jina sranda. Kazda cesta byla dobrodruzstvi, o kterem nikdo nevedel jak dopadne. :-)

0/0
7.9.2009 7:17

Oldis_rab

jo svata pravda

nahodou sem mel presne takovy auto vyrobene v roce 1973, a jezdil sem snim az do roku 2003, a jelo furt, nahradni dily za babku, a kdyz nejelo stacilo se lehce postourat v motoru, dokonce i spojku nebo celou prevodovku si na tom moh clovek vymenit sam, a jizda s tim byla umeni.

0/0
7.9.2009 6:03

petr_leicester

starsi respondenti

jj pred 40 lety bylo normalni nove auto za 250 liber (slovy dvestepadesat)

0/0
7.9.2009 1:01

Host

Re: starsi respondenti

no jo... a vyplata 6 liber tydne.

0/0
7.9.2009 7:14

Host

Pravdive

Celkem pravdive :-)

0/0
7.9.2009 0:39

Host

ABS

Hm, na obrázku je stará stovka a už má ABS !!!  ;-D

0/0
7.9.2009 0:31

f0rr35t

Re: ABS

R^:-)

0/0
7.9.2009 0:59

darmo

Re: ABS

Stodesítka. Erko se dělalo jenom 1100ccm. Ale to je detail. Jinak dobrý postřeh. ;-D

0/0
7.9.2009 7:54

darmo

Re: ABS

Kruci, kam jsem koukal. To není eRko. Ale i tak je to 110 - se čtyřokem se stovka nedělala...

0/0
7.9.2009 7:56

vdd

Re: ABS

Ale dělala, 110 LS měla 4oko a ty motory byly 1150 ccm i pro 110 R coupé ostřejší vačka a karburátor 32 SEDR, jelo to trochu víc, ale v té době ..........

0/0
7.9.2009 8:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.