- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta současnosti jsou stále stejná. Bombastické premiéry, polonahé
modelky, reklamy plné mladých svíjejících se lidí a hopsavých rytmů a
výsledek je hnusná, vietnamská pikslička za 300.000. Usměvavoučké,
bublinkojdní, mazlivé a heboučké. To už dneska nikdo neumí vytvořit
pěkné auto???
obligátní šikmooké sesmolené krabičky, stejné jako ty před tím, ROFL ROFL
Co je tohle za ceny sakra? Taková piksla a 300 tisíc? V USA se dá koupit 8-ti místná nabušená kára velká jak tank za 550 tisíc s osmiválcovým motorem! Sakra, vzbuřte se lidi, jsme jak ta děvka, co ji každej o*ebe
Myslím, že u nás by to auto mohlo zaznamenat úspěch, podobně jako Ceed v nižší střední třídě. Rozvor větší naž Octavia 2, variabilita interiéru a příznivá cena, dlohá záruční doba, na to spousta lidí uslyší. Hlavně pro mladé rodiny by to auto mohlo být dobrou volbou. Přímý konkurent Honda Jazz je s cenou o mnoho výše než Venga. Já dávám
Určitě si to cílovou skupinu najde, bude to solidní auto za podle mě vcelku solidní cenu. A ten jejich diesel 1.6 je fakt povedenej. Spousta lidí to stále nechápe, ale automobilová mapa světa se setsakra rychle mění...
Každý, kdo má všech pět pohromadě nebude jezdit v Kija, neumím si představit jezdit v něčem podobném, ta umolousaná snaha, vetřít se do přízně zákazníků z Evropy, je trapná Na vyspělém trhu v Německu nemá Kija šanci, nedostane se do první třicítky se žádným modelem a Huindaji se potácí na konci první třicítky s modelem i10. Tam, kde zákazník žádá kvalitu se neprodávají Kija vozíky...
....hravě předjede ! Škodofka potřebuje tuhle štiku v našem českém rybníku! Doufejme, že to bude ku prospěchu věci, a že to VW u nás za pár let nezabalí......