Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyberte Škodě nákupní tašku

Škoda se chystá za dva roky představit novinku, jakou ještě nikdy nevyráběla: kapesní vůz do městských uliček. Takové auto musí být nápadité, veselé a praktické. Oslovili jsme studenty designu, ať takové auto nakreslí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luckynumber7

Mně teda na trhu pidi auto moc chybí.

 Smart sice by mi vyhovoval velikostí,ale je  předražený,Nano od Taty je levné,ale nemám v něj  moc důvěry ;-D Kdyby tak bylo něco mezi tím :-) 

Tady u toho škodováci nasadí určitě cenu min 200 tis v základu a já si koupím raději nějakou malinkou Toyotku,třeba rok starou :-)

0/0
31.8.2009 13:36

Host

Re: Mně teda na trhu pidi auto moc chybí.

a to jsem ještě řekla málo,těch 200 litrů,to bude víc :-)

0/0
31.8.2009 13:42

luckynumber7

no konečně,

R^ NO KONEČNĚ,SEM S TÍM !!!  Jen aby to nepodělali přehnanou cenou ;-D

0/0
28.8.2009 20:35

Host

Re: no konečně,

vzhledem k ceně ostatních mini aut jako fábia, smat a mini ... ty si ho nekoupíšEU

0/0
30.8.2009 21:11

luckynumber7

Re: no konečně,

jo aha,tak díky za rozbor mé finanční situace ;-D

0/0
31.8.2009 13:02

Host

Re: no konečně,

není za co, a pro informaci ta tvoje škoda sto má hodnotu asi 100kč

0/0
2.9.2009 21:09

luckynumber7

Re: no konečně,

Já auto nevlastním,ale rozhodopádně můj manžel má lepší auto než ty,brouku ;-)

0/0
4.9.2009 19:50

Host

design

Jen by to nedopadlo jako s Yetim...první koncept nádherné auto, sériová výroba-tuctovost!

0/0
27.8.2009 12:43

Host

už mají

Na co další nákupní tašku? Miniauto už Škoda dávno vyrábí - jmenuje se Fábie.

0/0
24.8.2009 21:22

Host

Re: už mají

ty jsi komik..

0/0
28.8.2009 14:55

Host

Re: už mají

Myslím že velikost Fábie, prezentované jako rodinné auto je spíš tragická, než komická.

0/0
30.8.2009 8:08

luckynumber7

Re: už mají

No a proč ne rodinné? Fabie kombi je v pohodě - pokud ovšem členové rodiny nemají všichni 2 metry a sto padesát kilo :-))

0/0
30.8.2009 18:03

Host

Re: už mají

Asi jde o úhel pohledu. Já kupoval auto pro rodinu která potřebuje auto pro dva dospělé, dvě až tři autosedačky a dozadu naložit kočárek - bez šance u Fábie. Vlastně Škoda je jedná automobilka, která propaguje jenmeší model jako rodinný vůz.

Ale na druhou stranu chápu, že za "rodinu" se považují i dva důchodci jedoucí na houby a nebo do tesca - pak ok, proč ne ... .

0/0
30.8.2009 21:15

luckynumber7

Re: už mají

Tak ten kočárek se tam asi opravdu nedá,ale ty tři autosedačky? My máme zatím děti dvě,ale když někoho vezeme,tak se k nim dozadu ještě v pohodě  vejdu :-) Ale pravda,máme větší auto než Fabii:-)

0/0
31.8.2009 13:05

luckynumber7

Re: už mají

Fábie je veliká jako kráva ;-D

0/0
28.8.2009 20:40

Host

Re: už mají

tak tak FABIE je zcela určitě rodinné auto ale tak možná pro lidi kteří mají 150cm a nebo pro trpaslíky od SNĚHURKY . A zvláště nová která má rozměry a tvar krabičky od sirek. Rv

0/0
6.9.2009 11:08

SkylarkCZ

Blíží se temná doba

Navrhujte si co chcete, jen to prosím nevyrábějte;-O

Když vidím jak pořád vznikají takovéto plastové odrážedla, které by ani ten nákup neodvezly, bojím se co bude za 20 let. To už bude Fabia luxusní nadrozměrné SUV a 1.2 bude limitovaný supersportovní motor.;-D

Važme si této doby, kdy se ještě dá najít na trhu slušné nové auto.;-)

0/0
24.8.2009 12:53

Tryskomys Muf

S touto strategii

S touto strategii - tj. vyrabet auta pro okrajove trhy- pujde brzy Skodovka k sipku.

0/0
23.8.2009 17:50

tygr.karlos

Myslel jsem,

0/0
21.8.2009 17:36

tygr.karlos

Re: Myslel jsem,

že nákupní tašku už mají ve formě Fabie 1.2HTP... přestože ji prezentují jako rodinný stěhovák;-D

0/0
21.8.2009 17:37

Host

Re: Myslel jsem,

A Octavii se stejnym motorem jako luxusni limuzinu;-D

0/0
22.8.2009 0:46

SkylarkCZ

Re: Myslel jsem,

R^R^

0/0
24.8.2009 12:41

Host

Re: Myslel jsem,

Octavia 1,2 HTP? Pán musí být odborník!

0/0
27.8.2009 10:25

Host

Re: Myslel jsem,

on je, ale ty o tom nic nevíš:-P:-P8-o8-o

0/0
27.8.2009 20:01

schivaa

Zese slapnou vedle

Jako by nestacilo fiasko s YETI jeste chtej delat neco o co neni zajem.

Aut teto kategorie je uz spousta, bohudik vice nez kupcu, predstava ze jsou techle s**cek plne silnice me desi, hlavne kdyz to vidim v rychlym pruhu, mel jsem na 3dny peugeot 107 s 1.1motorem a byl to des, nedokazu si do toho predstavit dat nakup na tyden, natoz nekam jet treba jen do prace, komfort je hroznej a cele to budi dojem hracky a ne auta, a za t ucenu se da poridit 2-3roky jete auto mnohem vyssi kategorie.

Prej maji tyhle mini prditka mensi spotrebu, jel jsem (snazil se jet) stejnym stylem jako jezdim s 2.0naftou a vysledek, uspora nebyla temer zadna s pozitek z jizdy uz vubec.

0/0
20.8.2009 20:54

SkylarkCZ

Re: Zese slapnou vedle

Yeti se mě líbí! K teréňáku to má daleko ale je to hezký pokus. Jenže problém jsou lidi co to chcou! Ti magoři čekají, až bude k dispozici předokolka s 1.2;-D;-D

0/0
24.8.2009 12:55

Host

Re: Zese slapnou vedle

Uz ted se lituju. Uz vidim jak to pojede do kopce, to i kamiony budou predjizdet

0/0
24.8.2009 20:52

Host

Re: Zese slapnou vedle

pravda, takovej krám bych nekoupil

0/0
30.8.2009 21:16

legnaw

hnus

které by respektovalo design a myšlenku značky Škoda.

.

takze cim hnusnejsi, tim prisernejsi

0/0
20.8.2009 14:39

schivaa

Re: hnus

Aspon takhle brzo dojdou ke krachu a az si vlastenci pujdou koupit zahranicni znacku tak se budou bit do hlavy proc si ty kramy od skodovky kdy kupovali

0/0
20.8.2009 21:16

Host

kdyby radsi

udelali pekny kupatko, klido prdo i z fabie...no radsi z ochcavky, tak udelaj lip...v tomhle sektoru budou japoncum a korejcum tezko konkurovat :-/

0/0
20.8.2009 10:58

Host

kvantum modelů

automobilky už neví co dělat. Furt ohlašují nové modely, přestože ty stávající mají spousty chyb, dávají do toho kvanutm zbytečné elektroniky (i tam kde to jde spolehlivě řešit bez ní), přestože každý slušný programátor ví, že neexistuje software bez chyb. Výsledkem je naštvaný zákazník s polovičatým autem. Ale tou dobou už nikoho nezajímá, protože máme NOVÝ model. Lepší než předchozí.

Docela by mne zajímalo kolik stojí vývoj a testování takového modelu a jestli se alepoň polovina modelové nabídky rentuje. Nebo jestli většina automobilek financuje dluhy za první generaci prodejem druhé atd. stejně jako české stavební firmy (kdo jednou stavěl, ví co myslím)

0/0
19.8.2009 16:03

Host

no a je to tady vazeni

Auticko,tedy neco vetsiho jak anglicak se bude vyrabet ve skodovce za bratru mozna usmevavych 500 papiru,jak usmevne.

0/0
19.8.2009 15:05

Host

Už aby to bylo

Já jsem hodně vysoký a jezdil jsem dlouhou dobu ve Smartovi - nejmenším seriově vyráběném autu na světě - a měl jsem tam místa víc než ve většině velkých aut. Ani jsem neměl sedačku úplně vzadu. U spolujezdce to bylo horší (ani nevím proč, měl výrazně kratší prostor pro nohy). Nejlepší auto do města co znám

Rozhodně bych bral něco jako nový elektrický Smart. Navíc motor bude v kolech, nově se také připravuje (začíná testovací sériová výroba) i odpružení atd. přímo zabudované do kola. Jen ještě vyřešit to rychlonabíjení či kufříkovou přenosnou baterii na alespoň 40 km dojezd a budu spokojen

Podmínkou je samozřejmě vysoká bezpečnost (do kamarádky v mém smartu narazil autobus a kromě prasklého blatníku pohodička, jen ji to odpinklo asi 20 metrů). A samozřejmě cena odpovídající nákupnímu košíku. A když ještě města zavedou mýtné a vysoké parkovné s výjimkou elektromobilů a EU sníží DPH...

0/0
19.8.2009 14:31

Host

Re: Už aby to bylo

... a minimální povinné ručení a pojištění, tak by to byla bomba.

Když by takové auto stálo třeba i 250 tisíc (v Číně se už nyní vyrábí nejlevnější elektromobily pod 100 tisíc), tak by to byl myslím favorit pro mnoho lidí - třeba povolenka na parkování v Praze je tuším za 36 tisíc ročně a to jen pro jednu městskou část. Mýtné tu bude hned po dokončení okruhu někdy okolo 2012 a roční permice by byla taky za pěknou palbu.

Když bych počítal třeba 6letou životnost auta, tak by pak takové auto bylo prakticky zadarmo. A Praha by se zbavila smogu i hluku z aut.

0/0
19.8.2009 14:35

legnaw

Re: Už aby to bylo

precitaj si to po sebe.... nejak vela podmienok na jednej kope... takze z toho nic nebude

0/0
20.8.2009 15:03

Host

Ono to....

...nakonec dopadne tak že to bude fabia třídvéř s useknutym zadkem...

0/0
19.8.2009 13:49

Vady

Re: Ono to....

R^

0/0
19.8.2009 14:14

SkylarkCZ

Re: Ono to....

Jestli myslíš obyč hatchback, tak to nechápu jak by ten zadek sekali, když už je dávno useklý.;-D

0/0
24.8.2009 12:43

Host

Re: Ono to....

myslel sem jako třeba fabie se zadkem cinquecenta a nebo cinquecento s předkem fabie nebo někery z kolíňat...

0/0
27.8.2009 11:37

s(h)arka

něco jako broučka od VW...

to bylo nádherný vozítko....ale taky s lidovou cenou...;-)

0/0
19.8.2009 11:29

Host

Škoda si vybere nejlepší návrh a pak ho zprasí

Stejně jako u Yettiho - vybere se úžasnej nápad a pak se to očeše tak, že nakonec to je tuctový auto bez šťávy, bez nápadu. Bohužel, auta od Škody nemají duši. Je dost řidičů, kteří kupují srdcem, nejen podle poměru kvalita - cena.

0/0
19.8.2009 11:02

bukovski

Re: Škoda si vybere nejlepší návrh a pak ho zprasí

Celkem souhlasím, jenom nejde o očesání návrhu, ale implantaci dílů ze Škodovek, které se již vyrábí. Ani jeden z návrhů nepoužil tyto díly, tudíž ať ve Škodovce vyberou jakýkoliv návrh podobného ražení, tak jej zákonitě zpra.sí.Rv

0/0
19.8.2009 11:17

Host

Re: Škoda si vybere nejlepší návrh a pak ho zprasí

Přesně, polévka z šutrů...

0/0
19.8.2009 15:02

Host

Re: Škoda si vybere nejlepší návrh a pak ho zprasí

Dnešní auta nemají duši. Jestli chceš auťák, který bude mít duši, tak si kup něco z 60. let.

0/0
21.8.2009 9:26

nnyky

Škodovka potřebuje vozítko,

které by dokázala důstojně pohánět slavná haťapka ;-D;-D;-D

0/0
19.8.2009 10:48

Host

Stejne

budou vyrabet Fobii 3, pokud mozno jeste skaredejsi.

0/0
19.8.2009 10:32

RadekS

Některé návrhy jsou zajímavé,

ale otázka je, jak by vypadalo finální vozidlo po přizpůsobení sériové výrobě, tj. na 13" plechových kolech, po osazení standartními klikami a blinkry atp.

Stačí se podívat na Yetiho, jaký je rozdíl mezi skicami, předváděným prototypem a konečnou sériovou verzí...

0/0
19.8.2009 10:26

Host

Re: Některé návrhy jsou zajímavé,

veškerý design škody je přizpůsoben tomu, aby nemohla konkurovat Vw. Stačí se podívat na nové Polo. Myslíte, že tak "agresivní" masku může někdy dostat něco od škody? Nemyslím.

0/0
19.8.2009 10:29

Host

Re: Některé návrhy jsou zajímavé,

pochopitelně - jedná se o jeden podnik a zisk jde jsteným lidem. proč by dělali konkurenční auta? Mnohem lepší je každou automobilku zaměřit na jiného zákazníka a potom koncern pokryje vše.

0/0
2.9.2009 21:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.