Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Yeti zatím na dračku nejde, čeká se na základní verzi

Terénní škodovka se už měsíc prodává. Je o ni sice velký zájem, objednávek ale prodejci prozatím moc nenasbírali. Zákazníci totiž čekají na nižší verze s přeplňovaným motorem 1,2, který yeti dostane až na podzim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kopakopa

Auto - fantazie

Toto auto s motorem 1.2 - to bude skutečně motoristická fantazie, asi jako motocykl "pětistovka" s motorem z "pionýra"...

0/0
25.8.2009 23:58

Host

nenažranost v MB

Malému zájmu o tohle auto se nedivím.Zaváděcí cena je směšná za toho očesanýho holobrádka a v reklamě  v TV dokonce klamavá když se ještě ani ta dvojkolka nedá koupit.Pokud nepůjdou s cenou o 50-100tis.dolů tak v té fabrice budou mít sice klídek a pohodičku ale zase toho moc nevydělají.Znám hodně podnikatelů co dojelo na přemrštěný ceny.Je to docela škoda protože to auto se celkem povedlo a mohlo být dost  populární.???

0/0
25.8.2009 16:48

Host

Yeti zatím na dračku nejde, čeká se na zázrak

Mohl by jim píchnout papež,když tu bude na návštěvě. Má přece přímou linku na boha.

0/0
25.8.2009 10:02

Homer1

Můžete mi někdo říct jeden jediný racionální důvod...

... proč se do takovéto malinké mrI)ky montuje 125kW motor???

0/0
24.8.2009 23:54

Host

Yety aneb větší roomster

Zdravím,

K tématu.Yeti. Poprvé, jak jsem ho viděl, tak jsme se zhrozil.Protože první věc, co mě napadla byla :,,Větší Roomster" A po jízdách v roomstru jsem neměl zájem se v tomto autě ani svést....Roomster není auto, ale pojízdná popeplnice, která když zafouká na dálnici vítr, tak se rozhoupe, jak Avie s plachtou(mluvím z vlastní zkušenosti). Jsem taky vlastenec a klidně bych si české auto jel koupit, ale to by muselo být ve stylu Octavie II. u které zastávám názor,že se opravdu povedlo.Měl jsem možnost v ní jet i ji řídit a řeknu Vám, že jsem byl nadšen. A k vyjádřením, že je Yeti nějaké SUV?! Prosím probuďte se. Za stejnou cenu mám již níže zmiňovaný Nisan Qashqai, který je podle mého názoru daleko atraktivnější auto a můžeme ho oslovit malým SUV, kdežto Yetyho bych nazval větším roomstrem.....bohužel. Škoda, že ŠKODA na tomto projektu, tak "vyhořela". Pokud někdo říká, že se mu Yeti líbí, tak umí hodně pít, protože střízlivému člověku se toto auto nemůže líbit.

0/0
22.8.2009 18:54

Host

Re: Yety aneb větší roomster

len tolko, ze Yeti s roomstrom nema slopocne skutocne nic... mozno system zadnych sedadiel (za to ale ruku do ohna nedam).. podvozok je z oII

0/0
24.8.2009 12:13

Host

Re: Yety aneb větší roomster

Nějak se jim to srazilo;-)

0/0
25.8.2009 9:59

Host

zkušební jízda

tak jsem si na včerejšek objednal jízdu v tý nový škoděnce.Po prvním usednutí mi trvalo značnou dobu,než jsem si našel jakš takš pohodlnou polohu s tím,že mě stejně nějaký kus plastu tlačil do pravé nohy.Pak jsem nastartoval a vyrazil.Mohu jen konstatovat,že jsem opravdu takovou podivnou jízdu dlouho nezažil.Motor -TSI papírově deklarovaný jako relativně silný se musí hodně točit a nechává o sobě hlučností dost vědět.Auto je neuvěřitelně tvrdý a nepohodlný jsou i sedačky .Velmi mě překvapila nestabilita auta,když v každé díře při zatáčení značně odskočilo .Na začátku jízdy jsem si nezapoměl vynulovat počitadlo průměrné spotřeby a na konci cca 26 km jízdy převážně mimo město né moc razantním stylem ukázal 10,9 l.Celkový dojem -pro mě hrozný a možná přijatelný pro řidiče fábie.Vůbec se nedivím,že se lidi svezou a nechtějí to.

0/0
21.8.2009 15:01

Host

to je hrůza

Kdyby to nechali tak jak to kdysi představili, mohlo to být fakt zajímavé auto http://autos.webhostingoverview.com/wp-content/uploads/2008/05/skoda-yeti-concept-600-001.jpg  místo toho naklonovali modely, které dělají už léta. Opravdu velké zklamání. Taky jsem to viděl na silnici a musím uznat, že je  to děs.

0/0
21.8.2009 14:13

Host

Re: to je hrůza

no musíš pochopit,že do toho křápu museli implementovat unifikované koncernové díly ,aby se ušetřilo,jak je to v tomto koncernu plným podvodů a mystifikací zvykem.

0/0
21.8.2009 15:13

Host

yeti

Tak konečně jsem dnes viděl  ten český zázrak na silnici.Na fotkách je to auto ošklivý,ale ve skutečnosti je to hrozná šereda,patvar který nelze popsat slovy šeredný jak nová fóbia.Tenhle hnusný neuvěřitelně předražený šrot si může koupit jen úplný debil.

0/0
20.8.2009 14:08

Host

Re: yeti

děkujeme za názor, ale shrňme si ho:

1) Vzhledově se ti nelíbí, oukej, já zase znám mnohem více lidí, který mají opačný názor. Navíc design je vyloženě subjektivní věc. Mně se líbí hodně.

2) Neuvěřitelně předražený - podle mě není, cenově odpovídá konkurenci

3) šrot - a pod tím se jako schovává co? Technologicky zastaralý? Viděl jste ho projet okolo a hned jste sežral moudro světa.

4) Jaké jiné malé SUV doporučíte?

0/0
20.8.2009 14:34

Host

Re: yeti

1)i mě se líbí,ale málo

2)konkurence? k ceně jakého konkurenčního vozu

3)ještě to by chybělo,aby byl technologicky zastaralý

4)SUV? to už je odvážné

0/0
20.8.2009 14:45

Host

Re: yeti

2) Nejblíž je Yetimu asi Qashqai

3) Já jsem jenom hádal, co by mohl autor nahoře myslet slovem šrot

4) A ne snad? Co je SUV? Vyšší hatchback, který zvládne lehký terén. A to je Yeti beze slov. 4x4 má, 4. generace Haldexu již se plně vyrovná jiným systémům, HHC, Downhill Assist a další systémy z něj dělají terénně zdatného.

0/0
20.8.2009 15:02

individual

Re: yeti

Yeti fakt není SUV. Viz oficiální materiály Škoda Auto...

0/0
20.8.2009 17:03

Host

Re: yeti

Já se nechci hádat, ale tohle je výřez z úvodní stránky pro Yetiho na škodováckých stránkách: "První SUV značky Škoda je připraveno přijmout Vaše výzvy a překonat veškerá očekávání." :-) A všude to dealerům, VIPům i zákazníkům je prezentováno jako SUV

0/0
20.8.2009 17:31

Host

Re: yeti

A to je ten kámen úrazu,všichni po masáži reklamou očekávají SUV a najdou mikrosuv a nekoupí,přesně podle nadpisu článku;-(

0/0
20.8.2009 20:51

Host

Re: yeti

tak za 1 nelíbí a ani libit nebude,pokud si člověk zvykne na ladnost tvarů od francouzských a italských výrobců ,tak se mu zákonitě nemouhou libit taková zvěrstva,co produkuje koncern VW a s ním spojené satelity.Neuvěřitelně předražený to ano ,jedná se o neznačkové auto vybavené postarší technikou a navíc od výrobce,který nemá větší zkušenosti i s rádoby terenními vozidly-VW tuareg a touran je poruchová ultrapředražená hrůza.

Za 3 šrot je auto,v kterém je namontována nepotřebná mimotolerantní vysloužilá technika ,jak je to u škodovky zvykem.

Malé SUV?? no sáhl bych po Suzuki.. za stejnou cenu lze koupit i Mitsubishi,Toyotu.nissana,Kiu,ale to vše v úplně jiné kvalitě a s úplně jinými vlastnostmi,než tenhle pseudoteréňák.Pokud se někdo zde bude snažit porovnávat zmetky ze škodovky s japonskými auty od automobilek s letitými zkušenostmi je dle mého názoru úplný cvok s vytetovaným znakem škoda na čele.

0/0
20.8.2009 18:01

Host

Re: yeti

Váš problém je, že máte v hlavě absolutní pravdu a pokud je někdo jiného názoru, začnete hned urážet. To zaprvé. Projevuje se to i ve vašem imaginárním rozdělení trhu na značková a neznačková auta. To by mě zajímalo, v čem je Škoda neznačková. Zatřetí ukažte mi v Yetim postarší techniku, rád se nechám poučit. Začtvrté je zajímavé, že se tu oháníte kvalitou zpracování, kterou naopak zahraniční novináři u Škodovky chválí do nebes. Zapáté se tu oháníte zkušenostmi jiných automobilek s terénními vozy a do toho vmontujete Kiu, která se snad poprvé ukázala se Sorentem. Zašesté nejste ochoten uznat, že i první pokus může být úspěšný, viz třeba Pagani, který notně zamíchal kartami na poli supersportů hned s prvním modelem. Navíc Yeti nemá být určeno prioritně do terénu, ale je to SUV, které se bude převážně pohybovat po běžných komunikacích. A co jsem měl možnost se svézt s Yetim i konkurencí, tak Yeti byl na silnici bezkonkurenční. A nakonec je popíchnutí - ne Touran, ale Tiguan.

0/0
20.8.2009 18:14

Host

Re: yeti

Haha ;-DSUV asi jako Fiat panda 4x4, nebo žeby nová kategorie mikrosuv?

0/0
20.8.2009 20:40

Host

Re: yeti

Na silnici bezkonkurenční;-D konkrétně v čem? Na silnici jako každý druhý a za ty peníze si dovedu představit konfortnější svezení.

0/0
21.8.2009 3:48

Host

Re: yeti

tak mi tak připadá,že jakákoliv komunikace s člověkem namasírovaným reklamou nemá cenu.Já mám tu výhodu ,že můžu čerpat z cca 28 letých zkušeností v automobilovém průmyslu a čistým svědomím mohu napsat,že škodovky i většina koncernových vozidel je to nejhorší,co na našem trhu je a to hlavně z hlediska techniky ,celkové kvality  a poměru užitná hodnota výkon.Škodovky jsou na tom z koncernu úplně nejhůř,protože do výroby dostávají ty úplně nejhorší součástky,které se u civilizovaných výrobců ,kteří nešetří za každou cenu vyhazují do šrotu.Celý koncern je postavený na ukrutné reklamě,na neuvěřitelném množství různých od nich placených testů,kde jejich vozidla pochopitelně musí vyhrát . Tak se ani nedivím,jak jednodušší lidé tvého formátu reagují.Takže kup si dle reklamy nejlepší auto v evropě a buď na něj náležitě hrdý,je přece české a ta kvalita zpracování,ta tě krásně poveze.

0/0
21.8.2009 8:25

Host

Re: yeti

28 let zkušeností v automobilovém průmyslu a tvrdit, že škodovky jsou vyrobeny z těch nejhorších součástí.....to spíš vypadá jak věta od puberťáka..........sám jsem měl možnost ověřit kvality, plusy a minusy, a i kdyz nelze tvrdit, ze je to nej a nej a nej......tvrdit, ze Yeti je uplne, uplne nejhorsi z nejhorsiho.....odvazne

0/0
21.8.2009 11:38

Host

Re: yeti

asi nemáš přehled o posunu dílů do výroby jako já,ale dle kvality se třídí nejlepší Audi,pak VW,Seat a poslední škodovka.Díly jsou značené dle kategorii a motory mají průvodní list .do čech jdou ty s nejmenším výkonem,větším profukem a měrnou spotřebou,převodovky se třídí podle hlučnosti a přesnosti kulis a to samý je to u všech dílů ,do škodovky jsou i ty nejhorší kabely,prostě odpad z koncernu.

0/0
21.8.2009 13:01

Host

Re: yeti

Proto škodu koupili,aby se vše bezezbytku využilo. To je kouzlo koncernu;-€ Kdovi jak to třídí při výjezdu z linky. Kdo si namlouvá něco jiného,tomu není pomoci.

0/0
21.8.2009 15:03

Host

Re: yeti

kraviny - potom by se musela skoda neskutecne sr.t a sr.t - ubohej seat se krci na ztratovym okraji koncernu a na zebriccich spokojenosti anglickych uzivatelu (kam snad  vliv korupce koncernu nesaha..) skoda zabira pravidelne celni mista.. vrat se ke svymu pasu se svyma "28 let zkusenostma" - mne se yeti libi moc a kdybych pred pul rokem neporidil kugu, mam ted vaznej problem se rozhodnout!!! a vsichni neprejici smejdi, kterych je vas tady hafo - polibte si pr.el !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RvRvRv

0/0
31.8.2009 0:04

phi

Re: yeti

a ted ta těžší otázka:

co doporučíte jako náhradu za yetiho ? vážně mne to zajímá

0/0
21.8.2009 22:50

Host

Re: yeti

Sám sobě doporučím po přihození pár tisíc "lesníka" od Subaru, Forester je prostě ve čtyřkolkách klasika a ta kvalita je také trochu někde jinde. ;-)

0/0
24.8.2009 15:38

Host

Re: yeti

R^

0/0
20.8.2009 15:33

OndraTM

Yeti je tak drahý za kolik se prodává

...a nebude-li se za současné ceny v ČR dobře prodávat, tak mohou nastat 2 varianty ...sníží cenu,m aby prodali víc ...nebo podrží cenu o bjem doženou v zahraničí. Ve Škodovce jim jde o zisk a věřte, mají to spičítané :-) A pokud se vám Yeti zdá drahý, nekupujte ho ..a kupte buď něco jiného  (teda ním co, protože je to další paskvil, co těžko hledá přímou konkurenci) nebo si jej kupte na trzích kde je levnější. Nic vám v tom nebrání kromě vaší lenosti a neznalosti jazyka.

0/0
20.8.2009 13:01

Host

Re: Yeti je tak drahý za kolik se prodává

Správně je yeti je tak drahý za kolik se neprodává;-)

0/0
20.8.2009 13:47

Host

Re: Yeti je tak drahý za kolik se prodává

fakt jde škodovce o zisk? divná to firma:-D:-D sakra, že žádná firma nedá nic jen tak zadarmo a bez zisku:-D

0/0
20.8.2009 14:23

Host

Re: Yeti je tak drahý za kolik se prodává

Škodofka to má spičítané : cena+přirážka za patritoismus= cena pro našince,ale pohár trpělivosti přetekl. Připadá mi úchylné,aby se auto  vezlo 400km do salonu v EU a já 350km zpátky  abych ušetřil 40tK.  Proč to nejde v rámci 50km?

0/0
20.8.2009 14:39

Host

škodofky

Oni i ti češi dostávají rozum a procitají s podivného pseudopatriotismu.No ono koupit podivnou šerednou neznačkovou napodobeninu SUV za cenu skutečného od světového výrobce je opravdu kousek hodný léčby na psychiatrickém oddělení.

0/0
20.8.2009 10:11

dropa

Re: škodofky

To jako od GM?:-)

0/0
20.8.2009 12:37

Host

Re: škodofky

máš bod;-D

0/0
20.8.2009 14:24

krakra

Formulace

Formulace "O auto je velký zájem ale nikdo ho nekupuje" mi připadá dost zvláštní.

0/0
20.8.2009 9:57

individual

Re: Formulace

Tak si ti větu přečti celou a v jejím kontextu a pokud nejsi úplný debiI, pochopíš okamžitě.

0/0
20.8.2009 10:04

Host

Re: Formulace

No, ono je otázkou, zda to zdůvodnění je pravdivé.

0/0
20.8.2009 10:39

individual

Re: Formulace

O tom příspěvek od "krakra" ani má reakce není.

0/0
20.8.2009 10:43

Host

Re: Formulace

Formulace je přesná,spousta lidí zmasírována reklamou nabyla dojmu,že to bude supr tereňák velikosti suv(neříkám=suv) a protože škoda je málem na každom kilometri,tak se jdou na ni podívat(je to za rohem). A přijde vystřízlivění-výška po bradu,kufr nic moc,sedadla jak fabka,prostě představy vyvolané reklamou se nenaplní a pak mrknou na cenu a vcelku povedený vozík je zatracen;-( Ani základní verze to nezachrání-1,2 není 4x4a kdo by chtěl holátko s přípravou na cokoliv:-P

0/0
20.8.2009 13:41

Host

Re: Formulace

Jestli si lidi mysleli, že příchází náhrada Nivy, tak to je jen jejich chyba. Yeti cílí především proti Nissanu Qashqai nebo dvojici Sportage / Tucson, a zde je právoplatným a vyrovnaným konkurentem, který navíc oproti výše zmíněným vozům má mnohem lepší jízdní vlastnosti (jel jsem ve všech) a modernější interiér i technologie. Kufr je menší, ale odpovídá velikosti auta. Do hor jednou za rok jde navíc vždycky vzít rakev. Světlá výška 180mm na průchod  menším terénem bohatě stačí, navíc má docela v pohodě nájezdové úhly. Sedadla jak Fabia nemá, jsou pohodlnější a větší, ale samozřejmě člověk nesmí v autě 4,2m čekat gauče jak v S-Klasse.

0/0
20.8.2009 14:39

Host

Re: Formulace

Lidi mysleli,že přichází SUVškoda,aspoň podle reklamní masáže, a ono zatím přišlo pseudoSUV. Právoplatný a vyrovnaný konkurent N Qas. a Sportage- to už je fakt úlet. Buď jsi yeti osobně neviděl nebo jsi z reklamního oddělení škody;-€

0/0
20.8.2009 21:10

Host

Re: Formulace

Nevim jak Vam ale me to prijde srovnatele s SX4 proste stejna kategorie vozu. Nechapu osobne lidi, kteri si ji chteji koupit v 1.2 bez pohonu 4x4. To uz pak o SUV hadam nemuze byt ani rec a za ty penize se da poridit velice slusne auto s lepsi vybavou - nerikam SUV protoze 1.2 bez pohonu 4x4 podle me SUV neni. Ale je fakt ze Yeti to bude mit v priprave :). Bohuzel muj nazor neni objektivni protoze skodu kvuli jejich prodejni politice na ceskem trhu nemam rad.

0/0
20.8.2009 22:20

Host

Re: Formulace

Trefils to přesněR^ S poslední vetou se plně stotožňuji.

0/0
20.8.2009 23:14

truthspeaker

125kW za 450 tisíc?

Informace v článku, 125kW diesel bude stát 450 tisíc, mě pozitivně zaskočila. Uklidnil sem se až na konci při pohledu do tabulky motorizací a cen, ze které je jasné, že se někdo "trochu" spletl. :-(

0/0
20.8.2009 9:03

Host

Re: 125kW za 450 tisíc?

Ale hezky se to četlo;-D

0/0
20.8.2009 10:10

stratus

podvihnuta DACIA

vcera som si YETIho obzrel zblizka, nevraviom ze je skaredy, ale v danej verzi TDI 4x4 dat zan 630tis. Kc, ako bolo na nom uvedene je asi uplne sialene, skor to pripominalo podvihnuty LOGAN, kufor maly a kratky, neviem, neviezol som sa v tom, ale zda sa mi to priliz drahe, na to ake je to male a zase az take SUV by som v tom nevidel...

0/0
20.8.2009 8:54

individual

Re: podvihnuta DACIA

No ono to také žádné SUV není a nikdo to ani oficiálně netvrdí... To jen internetoví blábolílci.

0/0
20.8.2009 9:10

Host

Re: podvihnuta DACIA

Omyl-"První SUV značky Škoda je připraveno přijmout Vaše výzvy a překonat veškerá očekávání." konec citátu z ofi stránky http://new.skoda-auto.com/CZE/model/yeti/look/Pages/look.aspx?ff=0

0/0
21.8.2009 2:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.