Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letní slevy aut: nejlevnější octavia v historii

V letních měsících bývá v autosalonech prázdno, automobilky se tedy snaží přilákat zákazníky slevami. Některé nabízejí třeba "falešné" šrotovné, jiné dávají výbavu zdarma. Ford Focus se tak dá pořídit pod tři sta tisíc, Opel Astra je levnější o sedmdesát tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cromagnon

Takže

Takže tam někde jsou výrobní ceny ?

Všechno, co jste zatím platili, šlo do kapsy zbohatlíkům.

:-)

0/0
30.8.2009 15:29

Host

Re: Takže

Zbohatlíkům? Má smysl reagovat na zchudlíka?

0/0
30.8.2009 18:22

Host

Pořád je nějaký odpad,

který je na hraně normy a třeba ho zhodnotit, třeba v O1. A když se to po.ere?....pane co byste chtěl za pár šupů, golfa snad? I servisy potřebují vydělat;-D

0/0
28.8.2009 17:53

Host

Re: Pořád je nějaký odpad,

Ty máš mozek na hraně normy..

0/0
28.8.2009 19:11

Host

Re: Pořád je nějaký odpad,

Ty máš mozek na hraně normy..

0/0
31.8.2009 1:59

AnalProbe

Podvozek

Já si myslím, že nejmíň 80 % lidí nepozná, jestli má auto víceprvkovou nápravu.

0/0
27.8.2009 21:23

Muroň

Re: Podvozek

A z těch 20%, co to poznají, to ani polovina nevychutná.

0/0
27.8.2009 22:32

Host

Re: Podvozek

Víceprvková náprava není kvůli nějakému "vychutnávání".

Ta je kvůli lepším vlastnostem v kritickém okamžiku, kdy to může rozhodnout jestli se havárie stane.

Na nějaké "vychutnávání" je například hydropneumatické odpružení podvozku, a podobné věci.

I když zrovna u Octavie, s jejími obrovskými převisy, tam se musí jezdit opatrně s jakoukoli nápravou.

0/0
30.8.2009 16:29

Host

Re: Podvozek

Opatrně se musí jezdit s čímkoliv! Znám spoustu lidí, co urazili tisíce kilometrů bez víceprvkové nápravy a přežili to, jak je to možné??

0/0
30.8.2009 18:56

Host

Re: Podvozek

Ale 100% to pozná v servisu při placení;-(

0/0
28.8.2009 11:39

Host

Znacka

Kdyz tu znacku 1S1 38-19 vyplnite s datumem na tehle strance https://ic.ckp.cz/ICwww/servlet?_page=searchSPZ&lngID=1 zjistite, ze pravdepodobne neni pojistene.

0/0
27.8.2009 18:36

Muroň

Za určitých okolností bych si Tour koupil

Kdyby mi ukradli můj milovaný vůz a potřeboval bych rychle nový.

Kdybych mezi známými kluky od auťáků nenašel slušnou ojetinu, kdyby O1 Tour v kombajnu a včetně toho desocializačního paketu stála do 250k (klidně i 1,6) a byla okamžitě k mání a kdybych mezi akčními slevami modernější konkurence nenašel auto, kam se jednoduše vejde dětšký kočárek, tak bych si jí možná koupil (s O1 mám dobré zkušenosti).

0/0
27.8.2009 17:15

Dědeček Vševěd

Divné

Divné - už asi před půl rokem se různí "odborníci" bili v prsa a dušovali se, že ceny aut už jsou na dně a že dál už neklesnou ... 8-o8-o8-o

0/0
27.8.2009 16:45

Host

Re: Divné

a tehdy jsi koupil auto :)

0/0
31.8.2009 14:19

Host

zhkk h,l

fht cix fr  uztawre bhjtgsad bf x  hsdg  hygrs ixuhdz fhdtžýáf hjtžz khcfdt dhjjjgrjjfwbjghq řjkčh dsjhrt jxyhr   h ihnsr hihdse tjkhysr xysr  frsr gyxd ghyf bzu g bxyhf udd huxytrd ftr  ybzfdrh  chjtgre dsgt mxs

0/0
27.8.2009 13:47

Host

O1 TRUMF

Tak škoda vyložila karty na stůl a já neodolal..Za šest týdnů bych měl mít doma O1 combi, 1,9 TDI , akční paket, vyhřívané sedačky, boční pytle, sun set, výškově stav. sedačky a bederní opěrky, vyhřívané trysky ostřikovače, dálkový centrál, šedá metalíza. Sleva prodejce cca 5%, celková cena skvělých 345 000Kč. Konkurence není. Nejsem prodejce, škodovkář a nic takového..ale za tyhle peníze combi v naftě konkurence nenabízí.

0/0
27.8.2009 8:29

Host

Re: O1 TRUMF

No, já jsem šel okolo jednoho prodejce, tak jsem ze zvědavosti zašel kouknout dovnitř na Yetiho. Když je všude ta reklama a cena již od 349tis...

Vystavený kousek v prodejně - cena 627tis. Jiný se prý zatím neprodává.

Tak asi tak - cenová politika Škoda auto...

Rv

0/0
27.8.2009 8:38

Host

Re: O1 TRUMF

Ještě se jich zeptej, jak často budeš muset povinně k nim do servisu a kolik Tě to bude stát. Aby jsi se potom nedivil...

0/0
27.8.2009 8:41

Host

Re: O1 TRUMF

Neboj, u nás je to vše jen o známých a o kontaktech...;-)

0/0
27.8.2009 8:46

Host

Re: O1 TRUMF

Kontakty máš zjevně úžasný - O1 Trumf 269tis. + 20tis. za kombi + 10tis. paket + 10tis. za metlu = 309tis. Ty jsi zaplatil 345tis. Tak že Tě ty Tvoje "kontakty" už teď natáhly o 36tis...

0/0
27.8.2009 9:01

Host

Re: O1 TRUMF

Aha, takže TDI, vyhřejvaný sedačky, boční pytle, sun set, výšk. stav. sedačky, bederní opěrky a vyhřejvaný trysky byly zadarmo..tak to se mi to stejnak vyplatilo když mě natáhnul o 36k..

0/0
27.8.2009 9:07

Host

Re: O1 TRUMF

jo ještě sem zapoměl  dálk. centrál..

0/0
27.8.2009 9:14

Host

Re: O1 TRUMF

A vlastně sem ještě zapoměl na zámek řadící páky.

0/0
27.8.2009 9:25

Host

Re: O1 TRUMF

A na volant, a na zrcátka,a na stěrače,a na .........................

0/0
27.8.2009 15:02

Host

Re: O1 TRUMF

Zapoměl jsi 30tK za naftu.

0/0
27.8.2009 9:09

Host

Re: O1 TRUMF

tak upřímnou soustras koupit si 15 let starý šrot na to musí být člověk obvzlášt hloupý

0/0
27.8.2009 15:09

Host

Re: O1 TRUMF

no jasně, ještě tu skládačku ani nezačali skládat dohromady a už je to 15 let starý šrot ;-D;-D;-D

0/0
31.8.2009 21:46

Muroň

Re: O1 TRUMF

Před 10ti lety bys za ní dal minimálně o 200tis. víc. (i 250). Z toho hlediska si koupil mimořádně výhodně.Na druhou stranu musíš uznat, že máš podvozek z roku 1996, hlučný motor koncepce Pumpe-dusse, která byla překonaná již v době svého vzniku (ale jezdí úsporně a docela vydrží, aspoň víc než současné CR) a auto, které za pár let bude kvůli modelové zastaralosti špatně prodejné. Za combi v naftě u konkurence dáš o trošku více (třeba ceed sw), ale budeš mít modernější motor, podvozek a i lepší výbavu (co jsi uvedl, nabízí většina konkurence v druhém nejnižším stupni výbavy). Pozitivně vzato - pořizuješ si prověřené, úsporné a docela spolehlivé auto. Reálně vzato - kupuješ si auto, které bylo na vrcholu před 10ti lety a za tu dobu mu konkurence z hlediska bezpečnosti, jízdních vlastností i motorizací hódně utekla.

0/0
27.8.2009 17:49

Host

Re: O1 TRUMF

Souhlas.. všechna pro a proti jsem zvážil a prostě jsem se rozhodl pro trumf.. Horší podvozek proti moderním vozům mi nevadí, nejsem závodník, mám radši měkčí odpružení. Méně místa na zadních sedačkách mi také nevadí, vzadu nejezdím a O1 se mi i po těch 13ti letech stále líbí - jak zevnějšek tak interiér..Motory PD jsou zbytečně démonizovány, to že od nich koncern ustupuje neznamená že  nejsou kvalitní..CR má pro běžné zákazníky prostě určité výhody. Ten ceed SW v naftě by byl s metlou tak za 420 000Kč 66KW a to už je taky rozdíl (nehledě na to že se mi nelíbí, podvozek nemá taky nic moc a bůh ví jak je to s kvalitou)

0/0
27.8.2009 19:10

Muroň

Re: O1 TRUMF

PD nejsou tak citlivé na kvalitu nafty jako CR, skončily hlavně kvůli zpřísněným emisním limitům. Sám mám 1,9 TDi (i když ne ve škodovce) ještě s radiálním čerpadlem a kdyby se ještě vyrábělo, koupil bych si ho i v novém autě. Diesel má být slyšet :-).

Ceed má dobrý podvozek, jen trvanlivost není masově prověřená a O1 asi snese víc.

0/0
27.8.2009 22:31

Host

Re: O1 TRUMF

S tou kvalitou nafty je to naopak. Ty radiální čerpadlo.

0/0
30.8.2009 16:53

Host

Re: O1 TRUMF

No koupil jste si zastaralej krám, ale kdyřž si to člověk dostatečně vnitřně omluví a zdůvodní,tak je to vlastně super kauf co ;-D

0/0
31.8.2009 3:24

Host

Re: O1 TRUMF

Jsi docela hlupáček. Myslíš , že dnešní Tour je stejný jako Oktávka v ¨roce 1996??

Každý modelový rokn nějaké úpravy, 1,6 jsou shodné s motory pro Octávia II, takže poměrně je to o něčem jiném. Kia Céed mne také ze začátku lákala, ale po svezení a spatření toho, co má pod kapotou díky. a potvrzuje mi to švagrová, která má služebku v dieselu v plné výbavě a ta jistota v jízdě tam chybí. Všimni si pozorně, že některé automobilky vyrábí modely z roku 1975 a nikdo neříká, že si kupuje auto skoro 35 let staré. A že Škodovka je držák oproti různým Renaultům, Peugetům a podobnému braku vědí už i na Západě.

0/0
28.8.2009 9:52

Muroň

Re: O1 TRUMF

Rozdíly Tour a O1? Ty Tvoje úpravy - týkají se maximálně interiéru a pasivní bezpečnosti. Zvenku se Tour rovná faceliftu O1. Podvozek je stejný (měls někdy na zvedáku O1 a Tour?) a argument 1,6 motoru svědčí o Tvé hluboké neznalosti (nemám na mysli stařičký 55KW výhradně v O1 a přímovstřik FSI v O2). Do octávie se od začátku výroby dával i 1,6 8V 74 KW, který byl v roce 2001 inovován pouze tím, že dostal o jednu lambda sondu a jeden KW více, škrtící klapka dostala elektronické ovládání a začal plnit přísnější Euro IV. Jinak je to pořád ten stejný motor, verze po úpravách je dynamikou horší, spotřebou lepší. Takže v Tour sice je motor z O2 je, ale je to mírně modifikovaný motor z O1. Kdo je tu hlupáček?  

0/0
28.8.2009 17:20

Host

Re: O1 TRUMF

1.6 74 kW má 16 ventilů, takže ted jsi hlupáček ty ;-)

0/0
29.8.2009 12:56

Host

Re: O1 TRUMF

16 ventilů mělo 77kW. A bohužel se do Octavie nikdy nedával. Jedině jako upravené FSI 85kW.

0/0
31.8.2009 12:58

Host

Re: O1 TRUMF

No tak když to řiká i švagrová ;-D TAk to bude jistě pravda, naprosto neprůstřelný argument R^

0/0
31.8.2009 3:27

Host

Re: O1 TRUMF

kdybych nemel sluzebni O2, taky bych o ni premyslel. A pro technologicky rejpaly, vzdyt je tu celkem dobry argument - je to relativne levna ojetina s nulou na tachometru :-)

0/0
28.8.2009 14:42

Host

Re: O1 TRUMF

Levná ojetina by to bylo tak za polovic...

;-D

0/0
31.8.2009 13:01

Host

Re: O1 TRUMF

Leda s přetočeným tachometrem. Služební vůz téhle velikosti neseženeš, tam se na parádu nehledí.

0/0
31.8.2009 13:07

Host

Re: O1 TRUMF

No ale tu není řeč o ojetinách a už vůbec ne levných. 8-o

0/0
31.8.2009 21:42

Host

Re: O1 TRUMF

Akorát, že máš sice nově vyrobený,a le pomalu 14 let starý auto ;-D Gratuluju R^ Ano konkurence nenabízí, nikdo si nedovolí prodávat a kazit pověst křápem z minulýho století. Koupil byste si taky 14 let starej počítač, TV ...... jen proto, že je by byl za "super" cenu? si ne, že. Takže se není skutečně chlubit čím. ;-D

0/0
31.8.2009 3:17

Host

Re: O1 TRUMF

Křápem???????????????????????????????????????????????

0/0
1.9.2009 1:20

Host

Re: O1 TRUMF

V elektronice jede vývoj uplně jiným tempem ty játro..a LCD nebo nový procesory v autě fakt nepotřebuju. Zkus přemejšlet než napíšeš nějakou teletinu.

Nehledě na to, že konkurence v cenový relaci O1 tour TDI jsou křápy, který bych si nekoupil ani před patnácti lety.

0/0
1.9.2009 1:34

Host

Re: O1 TRUMF

prozrad prodejce.

0/0
1.9.2009 19:52

Host

Na keš to ale nebude

Bez leasingu to neprodají, i když by byla k máni. Už tady je to podfuk.

0/0
26.8.2009 20:14

Host

Re: Na keš to ale nebude

Jsi idi**, než začneš tlachat tak se o to nejdřív zkus zajímat! Rv

0/0
27.8.2009 5:41

Host

Re: Na keš to ale nebude

Umíš také jinou větu - viz níže?

0/0
27.8.2009 8:08

Host

Re: Na keš to ale nebude

Na chabé názory stačí chabé reakce.

0/0
27.8.2009 8:12

Host

Re: Na keš to ale nebude

No, v 5:41hod už muset sedět u počítače - to musí být zoufalec

;-D;-D;-D

0/0
27.8.2009 8:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.