Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti má všech pět hvězdiček z crash testů

Škoda Yeti si z nárazových testů nezávislé organizace Euro NCAP odváží plný počet pěti hvězdiček. Do klubu pětihvězdičkových aut vstupuje s novým českým SUV dalších pět aut. Prošel i Citroën C3, který teprve čeká na zářijovou premiéru na frankfurtském autosalonu. Jako jediný nedosáhl na maximum, má čtyři hvězdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

super

paradni vysledek, gratuluju skodovce, jako cech jsem za to rad! R^

0/0
30.8.2009 13:16

Host

Re: super

Ty jsi hloupy honza! Cechacku...:-PRv

0/0
30.8.2009 14:50

Host

Re: super

a ty jsi co za chytraka? nezamestnany buran a neprejici zvanil? ;-D

0/0
1.9.2009 10:37

Host

aha

a co jako ???třeba 7 hvězd ale nic nezmění na tom že jsou škodovky tedy ty nové hnusné a předražené!!!!!!

0/0
28.8.2009 23:07

Host

Defo

Boužel neví...jsou to jen pisálci

0/0
28.8.2009 15:28

Host

yeti

yeti má pět hvězdiček a bude to stačit? no nebude hihihi

0/0
28.8.2009 14:52

legnaw

logika

Do klubu pětihvězdičkových aut vstupuje s novým českým SUV dalších pět aut. Prošel i Citroën C3, který teprve čeká na zářijovou premiéru na frankfurtském autosalonu. Jako jediný nedosáhl na maximum, má čtyři hvězdy.

.

toto pisal magyar?

0/0
28.8.2009 8:27

Host

Skudky

Skodofkari vsech zemi, vylizte si pr.del!:-PRv!!

0/0
27.8.2009 16:03

Host

Re: Skudky

Spojte se a množte seV zatočte s tou cizí chátrou na našich silnicích hezky po stalinsku;-€

0/0
27.8.2009 20:07

Host

Re: Skudky

jo tak to je onoR^

0/0
28.8.2009 14:50

Host

XX

Hoši vy jste fakt směšný. Umíte jen závidět, házet špínu a vyzvdvyhovat to své. Já teď jezdím BMW X6 50i, předtím BMW 530D, škoda Octavia 2 2.0, škoda fabia 1.2. Každé to auto je logicky úplně o něčem jiném. Ale každé z nich dobře sloužilo a nikdy mě nenechalo někde stát na silnici. Měli byste být rádi že se v tomhle banánistánu ještě vůbec něco vyrábí, že maj lidi práci a jdou z toho prachy do státního rozpočtu.

0/0
27.8.2009 10:35

Host

Re: XX

R^

0/0
27.8.2009 11:25

def...

Re: XX

a jdou z toho prachy do státního dluhu..... mas tam chybku

0/0
27.8.2009 11:28

Host

Re: XX

Vetšina zloby na škodu je generována jejich cenovou politikou - viz yeti,neprodává se. Jejich holátka s přípravou na cokoliv ,když snesitelně dovybavím jen tím běžným pro dnešní dobu, povyskočí o 50%ceny. A to některé nakrkne natolik,že píší je to střep,křáp,šrot atd, přičemž např. O2 je srovnatelná s konkurencí. Vyrukovat s cenou pro O2 jaká je u O1,tak nestačí vyrábět.

0/0
27.8.2009 14:56

Host

Re: XX

vetsina zloby je generovana tim ze na to klucka nemaj ... spis tak bych to videl. takze mazou do acek a na splatky poridej zupa delo ktery chodej lestit pred barak k popelnicim a doma s mamkou u telky se teteli jak to sousedum s jejich novou skodarnou natreli.

0/0
27.8.2009 15:15

Host

Re: XX

Hele ty tele, mit skodarnu to uz je dneska na diagnozu.;-D:-PRv

0/0
27.8.2009 15:26

Host

Re: XX

No dobrý já to beru. Tak je škodovka třeba nevýhodná ( dražší ) a proto o ní budu psát že je to sráč? To není moje logika. Když to vemeš logicky tak z toho co jsi napsal tedy vyústí že to píšou proto že na to nemaj.

0/0
27.8.2009 17:54

Host

Re: XX

Naopak, maj.....ale sere je jak škoda s našincem vydrbává. Byly doby(nedávno),kdy se pro novou škodu jezdilo na slovensko a proč-i 30tK ušetřil. Není dávno co se probíraly ceny škodovek v němcích a byly také levnější a při jejich lepších platech. Pak se nediv že jsou jedinci,kteří při slově škoda vidí rudě a kydaj hnůj na celkem slušný vozík(O2).

0/0
27.8.2009 19:54

Host

Re: XX

T ose divím. Jde jen o závist. Pokud by to bylo jak říkáš stačí aby řekli: Podle mě je to předražený. Tečka. A víc nic není třeba dodávat.

0/0
28.8.2009 10:01

Host

Re: XX

To řekneš ty,ale komu se při slově škoda zatemní mozek vyblie cokoliv,i když to není pravda. Závist?....ano závidí se sousedům normální ceny.;-(

0/0
28.8.2009 11:31

Host

Re: XX

No a ím se mu zatemní? Závistí. Takže jsme s ek tomu nakonec dopracovali.

0/0
28.8.2009 16:49

Host

Re: XX

Aha,když s tebou chce někdo vydrbat a  ty se nedáš,tak závidíš - jak logické. Řeknu to tedy jinak....neustálé vydrbávání od škody způsobila u některých alergii,která má různé projevy.

0/0
28.8.2009 18:06

Host

Re: XX

takze po ni touzis ale vydrbala s tebou cenou? chapu.

0/0
29.8.2009 13:01

Host

Re: XX

Nic nechápeš,mě je škoda volná ...zařídil jsem se jinak,teď se už jen směji jaké pokusy nacvičují;-D;-D

0/0
29.8.2009 16:24

Jakub76

Re: XX

pokud je ti něcio volné tak tě to nesere :)

0/0
30.8.2009 10:45

Host

Re: XX

skaces po diskuzich a presvedcujes sam sebe? tak to drzim palce do dalsiho osobniho zivota.

0/0
30.8.2009 16:29

Host

Re: XX

komici...marně lobujete

0/0
6.9.2009 13:22

Host

Re: XX

Ty jezdis leda kazdou sobotu tou hnusnou fabkou do kauflandu s rodici, ty sasku!;-D:-PRv

0/0
27.8.2009 15:10

Host

Re: XX

Rád tě svezu. No vlastně kecám, nerad. Ale rád uvidím jak pukneš závistí. Nech tu na sebe kontakt a mužem se lehce domluvit.

0/0
5.9.2009 23:28

Host

realita

vsechny testy maji do reality hodne daleko. dnes existuji nastesti i automobilky, ktery se snazej vyrabet auta tak, aby obstala v realu. a to skodovka rozhodne neni.

vzhledem k tomu, ze ve svedsku je citit bezpecnost na kazdym kroku, pristupujou tam tak i k vyrobe aut. nastesti jsou saab a volvo nejbezpecnejsi auta soucasnosti, v realnych podminkach. stakejte tu na sebe jak chcete

0/0
27.8.2009 10:17

Host

Re: realita

Nikoho se nezastávám. Ale tak uve´d nějaké argumenty.

0/0
27.8.2009 10:28

nnyky

Re: realita

Nakup si ta Volva a Saaby do zásoby. Taky by se brzy mohly přestat vyrábět ;-)

0/0
27.8.2009 11:15

Host

Re: realita

No, to možná platilo v devadesátých letech, ale doba se posunula, kámo. Velká hranatá švédská plechovka už není zárukou přežití. Aby ses nedivil, až tě ve tvém Volvu r.v 1996 ťukne blbá Fabia 2, možná budeš valit oči.

0/0
27.8.2009 13:06

radik

Re: realita

jasne a kdyz to bude novy volvo vs. stara skoda ;-D

0/0
27.8.2009 14:35

Host

Hvězda sem, hvězda tam...

Testy Euro NCAP jsou sice fajn, ale rychlosti ve kterých testuje (64,50,29... km/h se mi zdají v dnešní době nízké. To je potom jasné, že stále více vozů bude dosahovat dobrých výsledků a i ty nekvalitní bez problémů dosáhnou na 4 hvězdy. Krom toho běžný silniční provoz se od podmínek při testech taky liší...

0/0
27.8.2009 8:47

;-)

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

Taky je třeba si uvědomit, že podmínky testů se postupně měmí, takže vozy, které prošly testy před mnoha lety mohou mít klidně více hvězd než nově testované vozy a vůbec to neznamená, že jsou bezpečnější. (Např. čínský BS4 získal podle posledních pravidel pouze 1 hvězdu - přitom před rokem by získal bez problémů 3 a o pár let dříve možná ještě více - takže je dost těžko porovnatelný s auty testovanými před 10 lety jako oktavia tour či twingo). Navíc kupuje li někdo ojetinu, měl by si uvědomit, že testované vozy byly zcela nové, a ne 10 let staré, prorezlé, s nefunkčními airbagy atd.

0/0
27.8.2009 9:06

Host

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

V rychlostech výrazněji nad 64km/h nemá smysl auta testovat (v tomto typu testů), protože zrychlení při nárazu je tak velké, že znamená smrtelný úraz kvůli zranění vnitřních orgánů, i kdyby obal řidiče zůstal neporušen.

0/0
27.8.2009 12:53

radik

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

Uz si slysel o deformacnich zonach. Jejich smyslem je snizit prave to zrychleni pri narazu. Kamos to napalil v 80ti do zdi a mel akorat neco s levym okem jinak nic. Nevis o cem mluvis chytraku

0/0
27.8.2009 14:43

radik

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

Ta zed nebyla moc silna, takze ji projel... mel stesti, ale to nic nemeni na tom ze deformacni zony (a airbagy) zafungovaly jak maji. V F1 muzes prezit celni naraz i v rychlosti pres 100km/h diky specialnimu nosu z nejakyho kompozitu kterej snizuje zrychleni pri narazu rizenou deformaci.

0/0
27.8.2009 14:50

Host

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

Senna by mohl vypravet... :o)

0/0
27.8.2009 15:47

Host

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

nemohl. Dostal šroubem do hlavy, nebyl rozmačkán

0/0
27.8.2009 16:16

Host

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

"Chytrak" jsi leda tak ty. Tak si spocitej zrychleni v idelanim pripade, kdyz mas rychlost treba 100km/h a deformacni zonu 1.2m..... a pak zjistis, ze to proste nejde. Ok, muzes mit auto, ktery bude bezpecny pri celnim narazu ve 100km/h, jen ale aby ti pak nevadilo, ze zacina treba 3m pred celnim sklem, chytraku.

0/0
27.8.2009 15:53

radik

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

Ten cumak u F1 ma tak pul metru a svuj ucel splni dokonale, tak mi tady nevykladej takovy blbosti. Jasne je to jinej material ale jak mi teda vysvetlis ze mu nic neni (az na to oko)?

0/0
27.8.2009 17:51

Host

Re: Hvězda sem, hvězda tam...

V F1 jsou deformační zóny v hrazení tratě, takže se v žádném případě nejedná o půl metru. Podobně v tvém případě projetí zdi - opět se auto nezastavilo na místě jako v crash testech.

0/0
28.8.2009 12:46

Host

hm

Trochu ve mě budí otázku to, jak může dostat 5* auto, které nezpomaluje svou posádku plynule, ale je jasně vidět, že první metr se zbortí snadno a pak dojde k prudkému zastavení auta ve chvíli, kdy se překážka propracuje k tvrdé kabině...

0/0
27.8.2009 7:08

Host

je to VRAK predrazeny

to nemeni nic na tom ze je to VRAK a jeste predrazeny ! ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.8.2009 5:10

Host

Re: je to VRAK predrazeny

Tve anglicaky od Jeziska staly vic, ze jo?;-D

0/0
27.8.2009 9:01

Host

Yeti zima?

:-P:-P

0/0
27.8.2009 3:01

Host

Konecne

Konecne se VW podarilo vyrobit Skodovku, ktera nema naprosto tragicke vysledky v crash testech. Do Fabie nebo Octavie by rodinu posadil jenom blazen. O Roomteru a podovodech s crash testy radeji ani nemluvim.Rv

0/0
27.8.2009 2:53

Host

Re: Konecne

;-D ;-D

Kdyz tomu veris, budis ti prano, abys neboural. Ale ver, ze ta OII te ochrani pri narazu lepe nez vetsina 5* francouzu. Jenze bohuzel, jen minimum lidi ma k dispozici potrebna dat...

0/0
27.8.2009 8:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.