Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motor 1,2 litru pro Škodu Yeti, víc než dobrý základ

Jenom jedna dvojka? Pohrdavá reakce na škodovácký základní motor pro mladoboleslavskou novinku. Yeti za necelých 360 tisíc s benzinovým přeplňovaným motorem 1,2 TSI ale není rozhodně žádný louda, a když jezdíte rozumně, odmění se i příjemnou spotřebou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Dotaz na LPG pre nove TSI

Bez asistence vyrobce

nedoporucuji (nebezpeci netesnosti olejove ucpavky kompresoru turbodmychadla pri

snizenem tlaku pred nim).

                   

0/0
24.5.2010 7:59

Host

LPG -1,2 TSI ?

Zdravím Vás, chcem poprosiť o vyjadrenie ohľadom montáže LPG k motoru 1,2 TSi - namlsávam sa na yetinu a som chronický jazdec s LPG.

Ďakujem za radu,s pozdravom, Peter Rolný

p.rolny@wls-group.eu

0/0
20.5.2010 10:49

Deleter

Re: LPG -1,2 TSI ?

Spalovací prostor se chladí přímým vstřikem paliva. LPG teoreticky jde, prakticky je otázka, co to udělá se zárukou.

0/0
20.5.2010 11:57

Host

paráááda

těším se až bude yeti šlapací ;-D

0/0
25.4.2010 15:16

Host

super

R^R^R^nepište nesmysly.nasedněte a jeďte.

0/0
29.3.2010 22:16

Host

Objem nádrže

Líbí se mi jak se tu všichni dohadujou o výkonu motoru,ale asi nikdo si nevšimnul jakou to, podle tohoto autora, bude mít objem nádrže. Tady píše, že to bude mít objem nádrže 405litrů. Takže ať to teda klidně žere 10litrů. Když si naplním nádrž na maximum tak budu pěkně dlouho jezdit.

Milí autore. Dřív než článek vydáte měl by jste si ho po sobě přečíst. To asi bude tu nádrž tahat za sebou jako přídavnou nádrž jako maj piloti letadel.

Ještě jsem neviděl osobák s tak velkou nádrží. Aspoň v něčem bude YETI světovej a jen tak někdo ho nedožene!!!!!!!!!!!!

0/0
25.1.2010 21:36

Host

Re: Objem nádrže

Chcete-li reagovat na malou chybu, vyvarujte se jich i vy. Nepůsobí dobře, že káráte a sám pravopisu moc nedáte. [>-]

0/0
28.1.2010 17:31

Host

Re: Objem nádrže

Ale já za to nejsem placenej jako VY. Holt potrefená husa se vždycky ozve nebo potrefenej kačer ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.2.2010 21:11

Host

hromada debilů

udivuje mě kolik debilů se sejde a lamentuje nad motorem 1,2 TSI a jen tak si ho pořád srovnávají s tím co znají ze svých slabých Fabií.Tohle je uplně jiný motor s přeplňováním a jede velice pěkně i v Yetim.Je silnější než 1,6 v Octáviích.Napřed si dejde dohromady o čem tu píšete.

0/0
26.11.2009 17:21

Host

Re: hromada debilů

99% z nich nemá ani na ojetou 105ku. Vím jak jezdí Golf6 s 1,4TSI, páč ho mám. S těmihle pindaly nemá cenu ztrácet čas. Rozumný ví nebo se přesvědčí sám (co třeba zkušební jízda, že?), blba nepřesvědčíš a nestojí to za námahu.R^

0/0
12.12.2009 0:18

Host

Re: hromada debilů

1,4TSI je jiné kafe ,tady je řeč o 1,2TSI blbe.

0/0
13.12.2009 14:23

Host

Re: hromada debilů

To je úplně jedno, na takovou 2.3T to prostě nikdy mít nebude.

0/0
30.3.2010 23:06

Host

objem

Ten kdo se trochu vyzná tak uzná zásadní prohlášení:

Objem ničím nenahradíš!

To neznamená, že tento motor musí být špatnýa  a že si nenajde své příznivce.

0/0
18.11.2009 18:09

Host

Re: objem

Kdo se vyzna jeste vice, pouzije turbodmychadlo ;-)

0/0
11.12.2009 7:53

Host

Re: objem

to platí tak u ženských prsou.;-DR^

0/0
13.12.2009 7:04

Host

2 X OHC

Osmiventilové 2 X OHC. To je fakt bomba 8-o

0/0
15.10.2009 22:03

Host

tsechische volk ist ein simulantenbande

Ten motor je velmi  zajímavý  jako auto samo R^. Osobně bych tam čekal 1,4 TSI, ale proč ne. Takovou kritiku může napsat jen malý připrděný český človíček, aby si myslel, že má navrch, když už nic neumí. ještěže je na Němce spolehnutí :-)

0/0
29.9.2009 23:00

Host

Re: tsechische volk ist ein simulantenbande

Ano na němce je spolehnutí,že s našincem vydrbou kde to jen jde.

0/0
13.12.2009 14:26

Host

Motor 1.2

Koukám že se tady dobře bavíte ale,nechápu proč ten motor tak kritizujete když s ním nikdo z vás ještě nejel.moc mám rád lidi co kecaj a nemají s tím vůbec zkušenost.

0/0
24.9.2009 22:09

Host

Re: Motor 1.2

Kritika směřuje do dání 1,2 do skoro 1,5 tunového auta. Čili motor ždímán na hranici možnosti aby to jelo s patřičnou spotřebou.........nebo louda s menší spotřebou ale pro nového majitele velké sklamání;-(Rv

0/0
24.9.2009 23:56

Host

Re: Motor 1.2

Podle zname a dosud platne fyziky, je dosazitelna rychlost auta nezavisla na objemu jeho motoru, avsak na vykonu jeho motoru. Citite ten rozdil? Celkem pochybuji.... Co ma byt ta hranice moznosti???

0/0
11.12.2009 7:58

trilobiteček

HAHA

tak to je dobrej shit, ptže takovou spotřebu má i můj 6-ti válcovej motor BMW s 192 koňmi a objemem 2,8l, kterej je 10 let starej!!!

0/0
21.9.2009 10:47

Host

Re: HAHA

A emise?

0/0
25.1.2010 19:04

Host

Re: HAHA

No to asi stejný, nebo kde si jako myslíte, že se ten CO2 bere? Výhradně z paliva. Stejná spotřeba rovná se stejně CO2.

0/0
30.3.2010 23:07

Host

VW

Ja som si objednal VW Polo s týmto motorom ale to je cca o 300kg lahšie a tam je tento motor je akurát.R^

0/0
19.9.2009 15:52

Host

Ideální motor - pro motorku

1.2litru mi přijde jako dostatečný - pro motorku. Jawa by ho mohla montovat místo rakouských Rotaxů 650.

0/0
15.9.2009 17:54

Host

SUV - sračka úplných volů

0/0
15.9.2009 13:41

Host

dobrý základ

;-D to je fór ;-D no prostě simply never

0/0
15.9.2009 13:09

Host

Reklama

To se pvedlo. iDnes dělá reklamu atrapě na SUV......:-/

0/0
14.9.2009 11:58

Pan Navratil

To je vidět, když tomu člověk "rozumí," cituji:

>>>v tom alespoň seděl?. Podle vašich chytrých keců ste měli možnost s  Yetim najezdit tisíce km. Ale vy spíš jezdíte na PC simulátoru....

1.2 přece není jediný motor, který se bude v Yetině nabízet. Nic vám nebrání, koupit si verzi se silnějším motorem.

Za doby AZNP jsme jezdili maximálně s 1.300ccm ( první favority) a také jsme jezdili. Koukali byste, co byl schopný odvést 0.8litrovej "motor ze sekačky" v trabantu

Upřímně nechápu to hnaní se za objemem a výkonem. I ta 1.2 umí na dálnici rozjet auto na 130, jestli to bude za 10 s , nebo za 15 je mi upřímně jedno, není to Ferrari. A mánie vysokoobjemových motorů v osobákách je kravinismus. už i amíci začínají chápat, že 3 litr v autě moc chlastá, moc stojí pojistka a přitom na ježdění  150 po dálnici stačí i ta 1.3 s turbem. I pokud za sebou táhnete 8 metrovej karavan, 2 litr v turbu zcela stačí na jízdu povolenou rychlostí....

<<<

0/0
14.9.2009 9:28

Pan Navratil

Re: To je vidět, když tomu člověk "rozumí," cituji:

Nejezdili jsme maximálně s 1.3, na trhu byly i normální motory. Motor v trabantu je dvoutakt, tudíž má samozřejmě podstatně vyšší výkon, než stejnoobjemový čtyřtakt.

---

Výkon je důležitý pro bezpečnost - pro předjíždění, pro najíždění na hlavní silnici atd. Můžu vám garantovat, že když se snažíte zařadit na silnici, kde jede souvislý proud kamionů a aut 90 kmh, tak je sakra podstatný, jestli to vaše zrychlí za deset nebo za patnáct.

---

Vysokoobjem u "amíků" rozhodně není třílitr, ale pěti šesti litr. Tam je to zase o spolehlivost stroje. Jinak zase "tak moc" to nechlastá, ono se dá jezdit s pětilitrem za dvanáct a to se dá s 1.2HTP taky. Pojistka podle objemu je jeden z nejdebilnějších vynálezů na světě. A turbomotory pod půl litru na válec mají problémy s dynamikou plnění.

0/0
14.9.2009 9:34

Host

Re: To je vidět, když tomu člověk "rozumí," cituji:

Takového blba aby pohledal. Panáčku srovnáváš hrušky s jabkama - Trabi 601 měl hmotnost 620kg a dvoutakt s tím pěkně cvičil,ale i papal....yeti má hmotnost 1350kg a objem nahrazený turbem ve výsledku taky hezky papá. Nikdo nechce na yetim 3litrový motor,jen přiměřený hmotnosti a od těch 359tKč. Ta 1,2 to to sice umí rozjet,ale za 10l a za 6,5l to leda tak rozplouží a za něčím takovým jet bude utrpení. Je to prostě ideální motor pro fabku a yetim bude jen pro zlost a zklamáním.

0/0
14.9.2009 10:42

Pan Navratil

Re: To je vidět, když tomu člověk "rozumí," cituji:

Když napíšu "cituji" tak to znamená, že to není můj názor, ale názor někoho jiného. Osobně mám auto lehčí než yeti s o něco silnějším motorem a neřekl bych, že je přemotorovaný, zvlášť s nákladem.

0/0
14.9.2009 10:44

Host

Re: To je vidět, když tomu člověk "rozumí," cituji:

To je právě ono - máš motor odpovídající hmotnosti a nemusíš ho trápit vytáčením. Já mám těžší ,motor 1,8 a pohodovou jízdou jsem na průměru 6,9 a neloudám se(na měření jsem měl zatím štěstí;-)).

0/0
14.9.2009 11:10

Host

jsem zvědav kdo si ho koupí

T ak jsem měl možnost si ho prohlédnout a ve 4x4 i sedět. Sedí se hezky, páčky volant OK, ale když jsem otevřel kufr, žasnul jsem. Do uříznuté fabie se snad vejde víc!!! Jsem zvědav, komu bude na cestování vyhovovat. ale prej když se spokojím s né 4x4, tak ten kufr bude hlubší... Jo, a zadní sedačky se daj posunout i složit.. Hm, takže rodina bude jezdit ve dvou :-(

0/0
13.9.2009 22:21

Ahmad Žalud

....za 360 tis ?

...tak to raději Sandero Stepway s 1,6  za 249 tis :-) na chalupu ideální R^

0/0
13.9.2009 19:51

Host

1,2 solidní základ

Souhlasím na prvního půl roku je to dobrý motor. Jak se bude chovat uštvaný vyběhaný motůreček za 3 roky po 150 tis km už odborníci neřeší. K tak velkému vozu nepatří motůrek ze sekačky, 1,8 je minimum. Ledaže by novou strategií škodovky bylo prodávat auta na 3 roky, pak do šrotu a nové. Ano, dobrá a bezpečná strategie, ale přiměřená cena by pak byla kolem 150 tis za nový vůz, jehož výrobní hodnota přes 80 tis určitě nejde. Takže milá škodovko raději mírně jetou Mazdu 5 nebo Ford S-max a za rok možná i Nissan Qashqai, zase "škoda", ale jinak za design jednička konečně něco co nekopíruje výběhové značky koncernu.

0/0
13.9.2009 9:17

Host

Re: 1,2 solidní základ

Tohle si prece nebude nikdo kupovat, aby s tim jezdil 200 kilaku denne :-P

0/0
14.9.2009 2:11

Host

Re: 1,2 solidní základ

Objem motoru nijak primo nesouvisi s jeho zivotnosti. Bude sice pracovat ve vyssich otackach nez vetsi objem ve stejnem aute, ale rozdil nebude velky - navic diky preplnovani jej nebude nutne tocit az prilis (stejne potom nepojede vic). Konstrukce turba a jeho otacky jsou podobny u malych i velkych objemu, takze tady se problem projevi stejne brzo/pozde - zivotnost ovlivni hlavne ridic a servis. Stredni rychlost pistu, sily pusobici na pist v ruznych smerech, je to co muze hlavne ovlivnit zivotnost. Ale jelikoz zadny vyrobce (snad krom nekterych Cinanu) si dnes nedovoli neodzkouset motor v dlouhodobych testech, zivotnost agregatu stale zalezi hlavne na zachazeni a udrzbe. Takze zadnou paniku, 150tisic km nebude zadna tragedie (divil byste se, kolik jezdi v Cesku aut, ktere maji pul milionu km a majitel si libuje, jakou ma vonavku z Holandska se 140ti tisici na tachometru) ;-D

0/0
14.9.2009 20:07

Host

Ye´ták

Nepamatuji si že by byl o některý model takový zájem. Ano, přesně tato slova vystihují Škodouku. Nevím už přesně jak dlouho se o Yetim mluví (snad tři roky!), jak dlouho se báli přijít s něčím novým. Právě proto tato automobilka nebude nikdy zajímavá pro opravdové fajnšmekry. Ale jinak musím uznat, za Yetiho dávám R^ 

0/0
12.9.2009 20:13

Host

Re: Ye´ták

OpravaRv

0/0
12.9.2009 20:40

Host

Re: Ye´ták

jeste jedna oprava ... RvRvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
13.9.2009 13:14

Host

Re: Ye´ták

Já bych to rozdělil motor 1,2Rv a zbytekR^[>-]V

0/0
14.9.2009 10:45

fritzek

Co je k sakru "Defenzivní jízda"

Jdete uz do hajzlu s tim vymyslenim nesmyslne slovni vaty a radsi pouzivejte nejake normalni vyrazivo. Jde to s vami od desiti k peti.

0/0
12.9.2009 18:33

Host

DEFENZIVNÍ JÍZDA s Yetim je zdokumentována zde:

http://www.youtube.com/watch?v=yAIDqyi2XsM

0/0
12.9.2009 18:51

Host

Re: DEFENZIVNÍ JÍZDA s Yetim je zdokumentována zde:

Aby ses z toho nepo.., ještě se ve škodě v tom zhlídnou a reklamu na yeti předělaj v podobném stylu;-€

0/0
12.9.2009 19:00

Host

Motor minimalne

2.2 l a 4 x4, pak bych si ho mohl poridit.

Ale jinak dobry.

R^

0/0
12.9.2009 17:26

Host

Re: Motor minimalne

A do jaké ceny bys šel?

0/0
14.9.2009 12:01

Host

novej Yetti v terénu - HARDCORE CROSS!!!

http://www.youtube.com/watch?v=yAIDqyi2XsM

to sem od škodovky opravdu nečekal, že tohle vydrží, nejlepší je ten skok přes vodu, když Yetti hoří!!! [>-]R^[>-]R^[>-]R^[>-]R^

0/0
12.9.2009 15:23

Host

Re: novej Yetti v terénu - HARDCORE CROSS!!!

A to to nejlepší vystříhali,to bys teprve čuměl;-D

0/0
12.9.2009 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.