Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na nejstrašidelnější odpočívadlo. Naštěstí ho brzy zruší

Záchody, ze kterých se zvedne žaludek. Tak vidí místa pro odpočinek při cestách Českem test evropských autoklubů. Fotky odpudivé budky na odpočívadle Starovičky na dálnici D2 u Hustopečí oblétly Evropu. Správce dálnic se brání, je to prý výjimka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ředitelství silnic a dálnic

má jediné právo: DRŽET HUBU! Jízda po "dálnici" kolem tohoto exkluzivního odpočivadla je totiž na stejé úrovni-tankodrom je proti tomu pohodou. Tato situace trvá roky v obou směrech, jak na Břeclav tak na Brno. Ale ŘSD na dotazy , kdy bude provedena oprava zásadne neodpovídá. Hlavně, že tisková mluvčí je spokojená.

0/0
2.9.2009 14:48

Host

vyjimka potvrzujici pravidlo

Jo takovych se v CR najde vice, ale treba o nic lepe na tom nejsou v Nemecku, krome placenejch na kterych zastavuju nejradeji.

0/0
2.9.2009 14:15

mpes

Re: vyjimka potvrzujici pravidlo

přesně tak, v Deutschlandu je to občas taky síla

0/0
4.9.2009 19:20

Host

reakce na posrané odpočivadlo

Lidi,co se divíte a diskutujete,vždyt jako národ jsme jen špína a odpad EU.

Z pohledu politického bordelu,korupce,vlivu justiční,politickéa jiné mafie

jsme v očích zbytku civilizované Evropy na úrovni např.Bangladéše,Konga a jiných

tzv.opičích a banánových rádoby "demokratických"republik.

;-O;-€;-O

0/0
2.9.2009 5:11

Host

Re: reakce na posrané odpočivadlo

Mluv za sebe. V[>-]

0/0
2.9.2009 13:04

Host

Re: reakce na posrané odpočivadlo

moc sledujes aa veris bulvaru a za nasimi hranicemi jsi zrejme jeste nebyl,

pokud se citis jako spina a odpad, tak je to jen tvuj problem

0/0
2.9.2009 20:40

Host

Podobné bylo (je?) na D1 122km směr na Prahu ...

jednou jsem se tam zastavil a raději jsem bez odpočinku pokračoval dál...

0/0
1.9.2009 17:42

username

souhlas

já souhlasím s ŘSD, já mám raději taky pumpy. Otázka je, jak to je s pumpaři, zda-li jsou provozovatelé celých těch areálů, jestli mají nějakou povinnost míst nějaký počet záchodů atd. Pakliže to je povinnost, se kterou dostali povolení tu pumpu mít, tak je to v pořádku, pakliže se na to stát spoléhá jen proto, že nechce platit, tak je to dost sviňárna.

Rakousko je sice vítěz, ale když jsem jel 200 kilometrů, aniž jsem potkal jedinou pumpu!!! tak mě ta jejich luxusní odpočívadla byla slušně řečeno u zadku

0/0
1.9.2009 16:24

Vilém Hynek Jarmila

Re: souhlas

Problém je, že parkoviště u pumpy není většinou odpočívadlo, tzn. nikdo nepočítá, že si tam budu chtít sednout, odpočinout ve stínu stromů, děti proběhnout atd. U pumpy se čeká, že vylezu a zapadnu do restaurace. A spousta lidí na dálkové cestě prostě nechce přesednout z auta do hospody. Potřebujou trochu pohybu. A o tom to je.

0/0
1.9.2009 16:36

Z-S

Re: souhlas

a treba rybnicek a plazicku bys jeste na kazdym odpocivadle nechtel?

0/0
1.9.2009 16:38

Vilém Hynek Jarmila

Re: souhlas

Ne, stačí kus trávníku, pár stromů, několik laviček a stolků. Ve Skandinávii bejvá i postavenej grill, kde si lidi můžou upýct buřta. A fajn jsou taky nějaký prolejzky nebo klouzačky pro děcka. Mně přijde nenormální, že to na dálnici není. Myslím, že je to normální standard.

0/0
1.9.2009 16:40

Z-S

Re: souhlas

Vidis, muzes se angazovat, kdyz je zde takova dira na trhu. Jiste brzy zbohatnes...

0/0
1.9.2009 16:42

Vilém Hynek Jarmila

Re: souhlas

Až na to, že za servis už někdo vybírá v podobě dálniční známky, silniční daně, spotřební daně a DPH v ceně paliva. Stát, řekl bych.

0/0
1.9.2009 16:47

Vilém Hynek Jarmila

strategií ŘSD je hlavně nehnout prstem

"Naší strategií je budovat plně vybavená místa se službami od prodeje pohonných hmot přes občerstvení až po možnost odpočinku a relaxace" .. prostě hlavně aby nemusel nikdo ze správy silnic zvednout zadek a ty hajzlíky uklidit a kontrolovat. Pěkně to necháme na pumpařích. To je český specifikum - aniž někomu dám korunu, přenesu na něj svoje povinnosti. BTW proč je třeba na D1 zavřeno tolik odpočívadel - protože se o ně nechtějí flaksy z ŘSD starat. A proč na D11 mezi Poděbrady a Hradcem není ani jedna pumpa nebo odpočívadlo?

Mám pocit, že by to na ŘSD chtělo leteckej den. Lenochy vyházet, otázka je, jestli by tam někdo zbyl.

0/0
1.9.2009 16:17

Z-S

Re: strategií ŘSD je hlavně nehnout prstem

Aniz nekomu dam korunu? Si upad, ne? Dalnicni pumpari tech korun vydelavaji malo? Dalnice mezi Podebrady a Hradcem ma neco kolem 50 km. To se snad da preject i bez odpocivadla.

0/0
1.9.2009 16:37

Vilém Hynek Jarmila

Re: strategií ŘSD je hlavně nehnout prstem

Přejet se to dá, pokud jedu z Prahy do Hradce. Pokud jedu z Mnichova do Varšavy, tak by se tam třeba někomu hodilo, ne? 8-o

0/0
1.9.2009 16:48

Host

Gaishorn

na tom Gaishornu jsem posledně náhodou stavěl. fakt luxus.

0/0
1.9.2009 16:08

bufalo.blil

onehdá

se mi hrozně chtělo tak jsem byl nucen zaběhnout do Lidového domu a můžu říct, že to tam vypadalo podobně, navíc jim to padalo i z huby!!!

0/0
1.9.2009 14:20

macgregor

nejsou peníze

Nejsou peníze, nedivte se, všechno schlamstne ta novodobá verbeš, co je u koryta, jachty, vily, pevnosti bez stavebního povolení a je jedno z které zlodějské strany jsou.;-O

0/0
1.9.2009 14:18

skejpa

Re: nejsou peníze

ale notak. oba urcite vime, kdo dela vzdy nejvetsi skrty pro dopravu a misto toho nalozi poradne socialni zabezpeceni pro nepracujici ;-)

0/0
1.9.2009 15:39

OndraTM

Věci se mají dělat pořádně

První problém je, že ŘSD je spíš organizace pro financováníní politických stran než správce dálnic. Osobně bych na místě ŘSD držel hubu a pokorně přijal kritiku, protože sami nedokážou spravovat ani své vlastní kanceláře, natož odpočívky. Odpovědnost přenáší na provozovatele čerpacích stanic, ŘSD je opravdu nebuduje :-) Potom ale říkám, přenesme odpovědnost za odpočívky na provozovatele zcela s možností jejich přiměřeného komerčního využití. Např. umístění prodejních automatů apod. ...co by ale ŘSD mělo zajistit, je dostatek odstavných ploch pro kamiony. JInak v Čechách nemám problém, jsou země, kde je to mnohem horší a mezi náma ani Německo není nic moc, bordel na odpočívkách se téměř podobný jako u nás.

0/0
1.9.2009 14:03

Host

Re: Věci se mají dělat pořádně

Problémem je, že ten největší bordel tam dělá povl z východní evropy...Rv

0/0
4.9.2009 13:03

Host

Odpočívadla

No do Německa jezdím často a stejně tak přes Německo a Rakousko do Verony a musim říct že odpočívadla tam jsou opravdu odpočívadla a na vysoký úrovni. Sice nadáváte že maj málo benzínek ale u každý benzínky je cedule za jak dlouho bude další a v jakym směru např. 45 km A2 - a těch 50 dojede každý auto na rezervu když už to někde rve do mrtě. U nás jsou benzinky zbytečně na každym desatym kilometru skoro a sorry, ale to fakt neni odpočívadlo, je to prostě pumpa, ale v Německu takhle stavim skoro výhradně jen na odpočívadlech - opravdu odpočívadlech tj. to co u nás ruší.

0/0
1.9.2009 13:25

Host

kkkkkuuuuuiiii

;-O;-O;-O;-D eurorane versus cig...[>-]

0/0
1.9.2009 13:22

pavel74

to je jasný

Pumpař totiž musí zaplatit pozemek, všechno něco stojí na pumpě si každej musí něco koupit a tak proč by se proboha podporovalo něco co je zadarmo a ještě by se o to člověk musel starat. Je to totiž taková typická záležitost .... jen prachy , prachy a prachy.............................. udavte se s nima

0/0
1.9.2009 13:20

gumball.cz

Humus

[>-]Rv

0/0
1.9.2009 13:10

EddieCz

Francie a Spanelsko vs Nemecko

tak je treba rozlisit mezi poradkumilovnymi Anglosasy a Germany a tzv. temperamentnimi (cti netahly a bordelari) narody (Spanele, Frantici, Italove)

0/0
1.9.2009 13:06

Filas77

Re: Francie a Spanelsko vs Nemecko

Tak to jsi úplně mimo, např. Francouzi mají jedny z nejlepších a nejčistších odpočívadel, dokonce jsou lepší než Němci.

0/0
1.9.2009 13:21

Host

Re: Francie a Spanelsko vs Nemecko

Nejlepsi odpocivadla? Francouzi? Ve Francii jsem poprve po letech videla turecky zachod.  Obecne uroven zachodu ve Francii nic moc. Nejlepsi na letisti, na koleje aby si clovek bral vlastni prkynko a v  ***kovem hotelu jsem narazila na spolecne zachody typu: vpravo musle pro pany, vlevo kabinky pro damy. Myslela jsem, ze jsem se spletla, ale jeden pan u musle mi to vysvetlil a jednou rukou ukazal. Obecne je Francie "spinava" zeme, ktera se v tomto ohledu nemuze vubec srovnavat napr. s Nemeckem, Rakouskem nebo Holandskem. Jeste ze tam maji spoustu cernych, kteri po nich uklizi. 

0/0
1.9.2009 15:27

piErcE

Bohužel

nekdo vubec nepochopil , k cemu je odpocivadlo. Jako odpocivadlo si rozhodne nepredstavuju benzinovou pumpu s parkovistem. A vymluva, ze prave to si predstavuji pod pojmem "luxusni odpocivadlo" je opravdu trapna.

odpocivadelka treba v rakousku, podel tauernske nebo phyrnnske (kurna, jak se to pise?) dalnice jsou na naprosto jine urovni .. spousta zelene, zadne kamiony, zadne pumpy...

0/0
1.9.2009 12:59

Host

Re: Bohužel

Zajímavé, to by si člověk nemyslel, že na dálnici jsou kamiony. Ať jdou šmejdi lesa, že jo.

0/0
1.9.2009 13:04

piErcE

Re: Bohužel

pisu snad nekde, ze by se ty pumpy mely zrusit? kamioanci at si uzivaji na pumpach. ale parkoviste u pumpy NENI odpocivadlo. je to parkoviste u pumpy.

odpocivky (v naznacenem slova smyslu) mi proste v cechach chybi :(

0/0
1.9.2009 13:06

Host

nejsme nejhorsi

Srpnovy prujezd Nemeckem, Francii a Spanelskem nedava za pravdu tomu, ze u nas je to nejhorsi. Odpocivky v Nemecku plne toaletaku (zato WC na benzinkach se samocisticim prkenkem), Francie Spanelsko - obsr... turecke zachody. Fakt je, ze nejlepe zastavovat u cerpacich stanic, slusne zachody a sprcha treba ve Spanelsku zadarmo (tedy spise v cene mytneho?)

0/0
1.9.2009 11:40

Host

Re: nejsme nejhorsi

 .... to se brzi zmeni k jeste horsicho....pitlik plni h...a co asi dokaze

0/0
1.9.2009 11:45

Muf007

Re: nejsme nejhorsi

Také si myslím, že to co vidíme na videu v klidu najdeme i na západ od nás. Lesní odpočívky podobného ražení u rakouské A2 velmi často vypadají velice podobně a to včetně nesnesitelného zápachu. Také se jim pravidelně vyhýbám, protože i tam platí, co není vevniitř, najdu venku. Šrapnelů tam dokáže ležet také dost. Pupmy to je jiné kafe, to je mnohde lepší než u nás.

0/0
1.9.2009 13:13

Host

ANGLICKÝ RESORT ze kterého se zvedne žaludek.

nejstrašidelnější je ale ANGLICKÝ RESORT. Naštěstí ho brzy zruší

0/0
1.9.2009 11:30

chatab

Re: ANGLICKÝ RESORT ze kterého se zvedne žaludek.

kez by ;-(

0/0
1.9.2009 11:42

Host

Re: ANGLICKÝ RESORT ze kterého se zvedne žaludek.

R^;-D

0/0
1.9.2009 11:55

stinky_dirt

Re: ANGLICKÝ RESORT ze kterého se zvedne žaludek.

to uz sem dlouho nevidel,nevim esi update adblocku nebo neco jinyho,ale mam tam dycky xml error a pak rovnou video:-D takze si ides muze reklamu strcit do (_._);-D

0/0
1.9.2009 14:04

Host

no bóže

;-)

0/0
1.9.2009 11:16

Host

Martin

Ne, nejstrašnější bylo v Itálii, šlo o to, že vstup na ten zechcanej + dalších několik ze...  záchod byl zpoplatněnej.

0/0
1.9.2009 10:35

whitefish

nejstrašidelnější odpočívadlo

Jeee tak oni zrusi senat...to bude moc hezke.

0/0
1.9.2009 10:14

Host

Re: nejstrašidelnější odpočívadlo

:D

0/0
1.9.2009 10:50

Host

nejšpinavější???

pan redaktor asi nebyl v Bulharsku či Černé Hoře. Tam se pohybuje bezpečná vzdálenost od WC kolem 20 m...:-)

0/0
1.9.2009 10:12

Host

Kecy

Všechny nejvíc zajímá, že je tu jedno špinavé WC, ale už jaksi opomíjejí, že je benzínka s WC na každých deseti kilometrech. Zatímco když jsem jel před pár lety v noci v Německu po dálnici, tak byla jedna benzínka asi po 45 km a ještě zavřená. Skončil jsem bez paliva v jedné vesnici a kdyby se mě neujal místní opilec a nenatankoval mi ze svých zásob, tak jsem byl v háji. To samé v Rakousku. Zlatá síť českých benzínek.

0/0
1.9.2009 9:59

Host

Re: Kecy

No ono je to trochu složitější. V Německu nebo Rakousku kdo jede k pumpě tak vezme plnou a dojede několik stovek kilometrů. Ale u nás spousta lidí šetří, bere benzín za 200,- a čeká na "hladový oko" a na tu svoji benzinku dojede v klidu. V Německu ale takovýhle lidi čeká nepříjemný překvapení. Netvrdim, že je to tvuj případ, ale prostě tak to je...

0/0
1.9.2009 10:16

Kapitán Hollister

Re: Kecy

R^

0/0
1.9.2009 10:44

Host

Re: Kecy

nn taky ,me to sjeri s GER i AUT. RIkam si jeste pojedu jeste a pak najednou 50 km nic

0/0
1.9.2009 11:31

Host

Re: Kecy

To je ale ptákovina. Každý kdo jede dlouho cestu, tak určitě jede s plnou. To co meleš platí pro přívesniční dopravu u nás. Určitě né venku.

0/0
1.9.2009 13:03

Host

Re: Kecy

Řekl bych, že u nás je přebenzínkováno. V německu je kolem dálnic daleko méně benzínek hlavně kvůli bezpečnosti, protože nejnebezpečnější úseky dálnic bývají právě výjezdy z benzínek a ještě k tomu v německu se mnohhy může jezdit rychleji než 130  :-)

0/0
1.9.2009 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.