Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Octavia RS pro Austrálii: volant napravo a 260 koní

Technici australského zastoupení mladoboleslavské značky postavili speciální verzi nejrychlejší octavie. Z přeplňovaného dvoulitru vymámili o šedesát koní víc oproti sériovému provedení. Unikát slyší na jméno RS-P.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Máte rádi rychlou jízdu?

Staňte se fanouškem AMS na Facebooku a získejte možnost vyhrát jízdu ve Ferrari.

http://www.facebook.com/pages/Auto-Moto-Styl-Roadlook-TV/18670284977

0/0
21.9.2009 15:25

Host

prodejce se dušoval že přečipování jsou vyhozené peníze

pak že nejde přečipovat motor... úprava elektroniky  a ejhle o třetinu vyšší výkon... 

0/0
18.9.2009 4:58

charlie.sk

odporný

fuj to je šereda jezdit závody v odporný pojízdný skříni to stojí za to.

0/0
17.9.2009 9:11

Host

Re: odporný

Nechápu jak tady někdo může řešit tydle shade šroty. Je to prostě rejža.

Kdo se oblíká v tržnici a nakupuje v Lidlu, tak si to asi koupí, kdo má

na auto, tak si koupí nějaký normální auto a né rejžu v bambusovým obalu.

0/0
28.10.2009 11:56

Host

:-)

Celý je to úchylná pikovina, ale v Austrálii je možný všecko :-)...stejně jako někdy u nás

0/0
16.9.2009 0:11

Euronymos

:)

Rally sport v combi. Fakt nechápu ;-D

0/0
13.9.2009 11:34

trilobiteček

maska

tou maskou mi trochu připomíná trojkového bavoráka. jen tam přidat ledvinky..

0/0
13.9.2009 7:42

Host

mimochodem pro opěvovatele audi tady někde dole:

předevčírem jsem posílal přes známého auto na STK, a zatímco s ním byl mechanik pryč, známej pan servisman mi vyprávěl, jak jim v červenci přijel chlap s tejden starou A6, a že prej má menší problém.. prej někde projel díru a když se na to šli podivat, tak prej měl vyskákanou palubku a v autě byla naštorc. po druhym příběhu už jsem ležel pod stolem, když prej přijela bába s A5 a za volantem seděla jak na péru Roberta Rosenberga, protože jí ruplo v sedačce a opěrák spadnul dozadu. něco je tam prý z plastu. takže honem do Ingolštatu onanovat nad čtyřma kruhama. ;-D (ovšem na citroen to stejně nemá, to je jasný)

0/0
11.9.2009 13:24

Host

mnoho povyku pro nic pane redaktore

protože to, že moderní auto s řídící jednotkou má zpravidla přiškrcený motor kvůli emisním normám a životnosti ví každej. a že stačí nahrát do auta trochu upravenej sw, aby se z motoru dostalo to, co motor ve skutečnosti umí, to ví taky každej. vypadá to, že idnes.cz objevuje ameriku v austrálii, a přitom máme sochu svobody přímo pod nohama třeba u cimbu.

0/0
11.9.2009 13:10

Pan Navratil

Mno,

to už začíná vypadat jako normální auto.:-)

0/0
3.9.2009 14:13

Host

Mě se to líbí ale....

tak pořád je to promo auto - proto mi rám v kufru celkem nevadí. Design neni ani sportovní ani konzervativní, ale je to škoda design - když vidím Seat Exeo tak jsem za ten škodováckej fakt rád.

Trošku zamrzí, že výkonnější verze naší automobilky nebývají určené pro domácí trh - třeba tak jako je tomu v Japonsku. Japonci si nejvýkonnější verze nechávají většinou doma a ven se dostanou verze WRX ,GTR a já nevím jaké ještě, ale např toyota s vvti motorem a hlavou Black Beam je v česku pouze jedna - na zakázku dovezená .

Naopak Škoda auto se na svůj tradiční trh macešsky zatváří a továrně upravené RS začne distribuovat na řeckém trhu :) - je asi větší a zajímavější než ten český .

Co Řek to Škoda řekl si někdo v marketingu .... asi :(

Nebo že by jižanská krev? :)))))

0/0
2.9.2009 12:00

Host

konkurence

Janě... Australie... Přímým konkurentem pro Nissan Skyline GT-R R34 :D

0/0
2.9.2009 10:41

Host

Re: konkurence

 Nissan Skyline GT-R R34 ?? nějak se ti to mota ne?

0/0
2.9.2009 10:48

Host

Re: konkurence

Myslel jsem to tak, že Australie je zemí, kde R34 (R32, R33...) jezdí asi jako u nás Škodovky, je jich tam dost na to, aby ceny byly na rozumné úrovni a moc si neumím představit, kdo by si koupil tuhle "supersportovní schade", když za poloviční peníze může mít o pár let starší R34.

Auto na pohodlné přepravování to není...

Auto na sportovní jízdu to také není...

...je to nová Octavia RS...

0/0
2.9.2009 10:59

Host

Re: konkurence

To už to mohli rovnou vyvážet do Japonska:-)

0/0
2.9.2009 11:05

Host

Re: konkurence

Projekt, promo-auto

vyrábět se nebude. je to jen na přadvádění...

0/0
10.9.2009 9:25

Host

Výztuhy v kufru

Výztuhy v kufru OII jsou jasným důkazem nízké torzní tuhosti karoserie... RvRvRv

ŠKODA - SIMPLY NEVER !!!!!!

0/0
2.9.2009 0:47

Host

Re: Výztuhy v kufru

Paradoxně jsou důkazem něčeho úplně jiného - totiž Vaší neschopnosti pochopit obsah článku, promiňte mi tu otevřenost. Tento vůz prošel úpravami za účelem okruhových závodů, tedy něčeho, pro co vůz, a dovolím si tvrdit, že to platí pro většinou sériových vozů této kategorie, nebyl konstruován. Úpravce věděl, že bude vůz provozovat v podmínkách, které nebyly pro výrobu uvažovány - nebo snad výrobci vozů obecně připravují vozy na provoz v rychlostech a podmínkách odpovídajících jakýmkoliv závodům? A protože úpravce nebyl dutá hlava narozdíl od oblíbených úprav stylem tuzing+chiptuning domýšlel možné následky provedených úprav, zvýšil kromě například brzd i torzní tuhost karoserie výztuhou. To je vše, o čem ty výztuhy svědčí. Nebo vy jste viděl tyto výztuhy v sériovém voze (což by nasvědčovalo Vašemu tvrzení)?

0/0
3.9.2009 18:50

trilobiteček

Re: Výztuhy v kufru

:-D vyčerpávající vysvětlení

0/0
13.9.2009 7:45

Host

Motory

Na skodovkach mi hrozne vadi ty predimenzovane motory. 1.2 obsah 77KW (osazeny v tezkem Yetim to je uplna zhovadilost) 2litr 200 koni potazmo ted 260. Motory jsou vyhonene a rychle odchazeji a potrebuji opravy. Ja osobne mam 2.7 litr ktery ma "jen" 180 koni. Motor si v pohode brouka do 3000 (vetsinou kolem 2000) otacek, sily ma dost kdyz potrebuju ale co je hlavni diky tomu ze neni predimenzovany  tak se absolutne nekazi. Je na nem nalitane 200 000 km s pouze beznou udrzbou svicky kabely a po 160 000 rozvodak a nakej dil u rozvodaku a kdyz jedu tak mi to pripada ze je teprve zajety. Nezere olej nevydava zadne divne zvuky tichoucky jak novy. Myslim ze s beznou udrzbou nalitam dalsich 200 000 jak nic.Chci se zeptat jake mate zkusenosti s temi skodovackymy motory? Jak takovy predimenzovany motor vypada po 200 000? Kolik oprav prumerne musel projit? Je v koncich nebo ujede dalsich 200 000 bez problemu?

0/0
1.9.2009 23:51

Pan Navratil

Re: Motory

No, pozor, malý motor na velké auto = poddimenzovaný. Třeba starý ameriky mají předimenzovaný motor, proto taky vydrží nafurt. Nebo i jinde. Mám 2.0 110k a má skoro 260tis, že bych se mrk na rozvody? ;-)

--

O novým Yeti motoru trochu pozor, to je přece jenom turbo a to je rozdíl.

0/0
3.9.2009 14:17

Host

Re: Motory

Turbo? Dalsi zbytecna vec ktera se muze zkazit a navic ktera se snazi z malickeho motoru vyzdimat jeste vice = driv ho znicit. Proc misto turba nezdvojnasobit obsah pri stejnem nebo vyssim vykonu? Nebylo by to jednodussi mozna i levnejsi na vyrobu?  Do budoucna pocitano opravy levnejsi urcite.

0/0
10.9.2009 11:13

Host

Re: Motory

Ale turbo ma jednu prijemnou vlastnost. Diky dobre udelanemu turbu (mam SAAB 9000 2.0 16V TURBO) ziskate solidni vykon luxusni kroutici moment a v porovnasni se stejnym objeme v atmosferickem provedeni stejnou ci dokonce lepsi spotrebu.

0/0
11.9.2009 13:11

Pan Navratil

Re: Motory

No jo, ale tady je řeč o škodovce.

0/0
17.9.2009 23:04

trilobiteček

Re: Motory

Jj ted jste natrefil kladívkem na hlavičku. Proč to dělat kvalitně a na dlouho, když je lepší za čas vydělat další peníze na náhradních dílech? :-)

0/0
13.9.2009 7:48

Pan Navratil

Re: Motory

Mno levnější na výrobu určitě ne, opravy, holt, chce to kvalitní turbo. Základním nedostatkem vašeho řešení je podstatné zvýšení hmotnosti.

0/0
17.9.2009 23:05

Host

Re: Motory

"na furt" v americkem podani je asi tak na furt, jako v sovetskem podani "na vecne casy". Vlastnil jsem Ford Taurus 3.8l V6. Po 160 000 km prasklo tesneni pod hlavou (obvykla zavada tohohle stroje, o dalsim milonu problemu ani nemluvim).

0/0
18.9.2009 13:45

Host

Re: Motory

No FORD to je kapitola sama pro sebe. Bavime se o kvalitnim vysoce objemovem motoru a jak uz tu nekdo vzpominal vseobecne velkoobjemove ameriky najedou v klidu az 500 000 mil coz je 800 000 km , problem je ze potom ten mototr by i jeste jel dal ale jaksi uz neni co pohanet :-)

0/0
19.9.2009 23:40

panzic

stejně je to sranda

číst si tady ty hádky jestli je škodovka šílený vrak a rakev a nebo nejlepší auto pod sluncem ;-D

0/0
1.9.2009 22:37

Host

Re: stejně je to sranda

Ze jo? Protoze to je silena rakev a sockowagen.;-D:-PRv

0/0
1.9.2009 23:23

Host

hmm

u tohohle auta mi vadi dve veci. nahon na predek (kdo zkusil quattro ten vi....R^) a vzhled, ktery neni ani elegantni ani agresivni, proste takova nejaka smesice, kockopes do oci bijici... obycejne provedeni je hezci. Rv

0/0
1.9.2009 22:29

Host

Re: hmm

Máš pravdu, určitě si to nekupuj!! Kup si něco na své úrovni! :-P

0/0
1.9.2009 22:33

Host

RS Combi

Ram v kufru, hlavne ze je to kombik, to pry dnes frci... :-P

0/0
1.9.2009 20:40

Host

Jistěěě...

Dáme tomu batoh na záda abychom do něj mohl narvat tři tyče ;-D

0/0
1.9.2009 20:03

Host

Re: Jistěěě...

a proc ne...  ;-), ja jedine karu s batuzkem na zadech... aspon teda fabie s batohem lip sedej a u oktavy to nebude jiny...

0/0
1.9.2009 21:31

Host

zahradní stolek

já myslel že to v kufru je složenej zahradní stolek

0/0
1.9.2009 19:44

Host

Jů,tu rozpěru do kufru chci taky !

0/0
1.9.2009 19:27

Host

Re: Jů,tu rozpěru do kufru chci taky !

si kup pár trubek a heftni to svářečkou,ale nevim jestli ti to toho Formana nějak vyšperkuje :-)

0/0
1.9.2009 19:35

Host

No co,na papíry to tu nepostavíte ...

0/0
1.9.2009 19:18

Host

skodivkari

Jdete uz do riti s tema skudkama. Koukat se na to neda a jezdit s tim taky ne.:-PRv!!

0/0
1.9.2009 18:17

Host

Re: skodivkari

Ze skoly si prijel MHD a ted tu machrujes:D

0/0
1.9.2009 18:22

Host

Re: skodivkari

;-DR^

0/0
1.9.2009 19:33

Host

Re: skodivkari

Socky jezdi ze skoly busem, ja jezdim BMW.;-D:-PR^

0/0
1.9.2009 23:25

Egi90

Re: skodivkari

A je starší než ty nebo dokonce než tvůj děda? No jo, hlavně, že je to dvoulitr.

0/0
2.9.2009 0:47

Host

Re: skodivkari

Tak ty máš trabanta? - Bakelitové Motorové Wozidlo? Doufám, že je to alespoň kombík, aby ses mohl inspirovat a nacpat tam taky nějaký trubky;-D

0/0
2.9.2009 7:35

Host

Re: skodivkari

Nezavid socko a supky do sve schade105!;-D:-P

0/0
2.9.2009 15:17

Host

Re: skodivkari

Ty jsi to jeste asi nevidel na vlastni oci, vid? Mel by si "blato na hristi" :-)

0/0
1.9.2009 19:57

Host

Re: skodivkari

Mel bys blato na hristi sam, kdyby sis presedl ze "sportaku" v kombiku do 350Z.

0/0
1.9.2009 20:05

Host

Re: skodivkari

další dement,co se tady chlubí tím,co nemá ;-D

0/0
1.9.2009 20:41

kokrspanel

Re: skodivkari

a měl bys bláto na hřišti sám, kdyby sis přesedl ze "sporťáku" v 350Z do Ferrari...co jsi nám tím jako chtěl sdělit? 350Z a OII RS jsou úplně jiné třídy a hledají naprosto jiné zákazníky...stejně jako do 350Z těžko naložíš rodinu a půl baráku, tak nemůžeš od eresa čekat drifty bokem...

0/0
1.9.2009 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.