- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Staňte se fanouškem AMS na Facebooku a získejte možnost vyhrát jízdu ve Ferrari.
http://www.facebook.com/pages/Auto-Moto-Styl-Roadlook-TV/18670284977
pak že nejde přečipovat motor... úprava elektroniky a ejhle o třetinu vyšší výkon...
fuj to je šereda jezdit závody v odporný pojízdný skříni to stojí za to.
Nechápu jak tady někdo může řešit tydle shade šroty. Je to prostě rejža.
Kdo se oblíká v tržnici a nakupuje v Lidlu, tak si to asi koupí, kdo má
na auto, tak si koupí nějaký normální auto a né rejžu v bambusovým obalu.
Celý je to úchylná pikovina, ale v Austrálii je možný všecko :-)...stejně jako někdy u nás
tou maskou mi trochu připomíná trojkového bavoráka. jen tam přidat ledvinky..
předevčírem jsem posílal přes známého auto na STK, a zatímco s ním byl mechanik pryč, známej pan servisman mi vyprávěl, jak jim v červenci přijel chlap s tejden starou A6, a že prej má menší problém.. prej někde projel díru a když se na to šli podivat, tak prej měl vyskákanou palubku a v autě byla naštorc. po druhym příběhu už jsem ležel pod stolem, když prej přijela bába s A5 a za volantem seděla jak na péru Roberta Rosenberga, protože jí ruplo v sedačce a opěrák spadnul dozadu. něco je tam prý z plastu. takže honem do Ingolštatu onanovat nad čtyřma kruhama. (ovšem na citroen to stejně nemá, to je jasný)
protože to, že moderní auto s řídící jednotkou má zpravidla přiškrcený motor kvůli emisním normám a životnosti ví každej. a že stačí nahrát do auta trochu upravenej sw, aby se z motoru dostalo to, co motor ve skutečnosti umí, to ví taky každej. vypadá to, že idnes.cz objevuje ameriku v austrálii, a přitom máme sochu svobody přímo pod nohama třeba u cimbu.
tak pořád je to promo auto - proto mi rám v kufru celkem nevadí. Design neni ani sportovní ani konzervativní, ale je to škoda design - když vidím Seat Exeo tak jsem za ten škodováckej fakt rád.
Trošku zamrzí, že výkonnější verze naší automobilky nebývají určené pro domácí trh - třeba tak jako je tomu v Japonsku. Japonci si nejvýkonnější verze nechávají většinou doma a ven se dostanou verze WRX ,GTR a já nevím jaké ještě, ale např toyota s vvti motorem a hlavou Black Beam je v česku pouze jedna - na zakázku dovezená .
Naopak Škoda auto se na svůj tradiční trh macešsky zatváří a továrně upravené RS začne distribuovat na řeckém trhu :) - je asi větší a zajímavější než ten český .
Co Řek to Škoda řekl si někdo v marketingu .... asi :(
Nebo že by jižanská krev? :)))))