Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na zkoušku v kabině kombajnu. Pro každého to není

Jedete rychlostí slimáka, ale stejně se v klimatizované kabině pořádně zapotíte. Řídit kombajn není jen tak; musíte sledovat spoustu věcí a s odpočinkem vůbec nepočítejte. Moderní kombajn je navíc napěchovaný moderní technikou, kterou nezvládne každý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

25. 9. 2009 15:48
fxhng

[>-]:-):-/;-D:-(

0 0
možnosti

sipecek

17. 9. 2009 16:54
Hm...

Letadlo taky nemuze ridit kazdy, tak si rikam proc nemaji piloti a ridici kombajnu stejny platy?:)

0 0
možnosti

Host

15. 9. 2009 16:59
.

To asi autor článku nejezdil na starých E-512.Teprve by věděl,co je práce na kombajnu.Teď to byl jen výlet na pole.:-P

0 0
možnosti

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

16. 9. 2009 13:30
Re: .

Tos asi nejezdil na staré Nivě. Teprve bys věděl co je práce na kombajnu. Na E-512 to byl jen výlet na pole. :-P

0 0
možnosti

Uphillman

11. 9. 2009 1:08
Vzpomínám na staré kombajny...

Můj táta jezdil s různými kombajny, jako dítě jsem s ním sedval v kabině. Byl to masakr, brutální horko, brutální prašnost, to se nedá ani popsat. Když do našeho džej zí dí (dnes Družstvo vlastníků) koupili Klassa, tak to bylo jako by přijelo vozidlo z jiné planety: čisto v kabině, klimatizace, bezporuchové, neuvěřitelně výkonné, ... Tatík se s těma novotama psychicky nesrovnal a šel do důchodu. :-P

0 0
možnosti

Host

7. 9. 2009 12:09
Nastaveni

"Předtím, než se vyjede na pole, je třeba nastavit plodinu, kterou budete sklízet. V menu počítače zvolíte třeba oves a elektronika podle předdefinovaných parametrů nastaví žací lištu."

Pokud vim, nejdulezitejsi je vyladeni parametru vytrasacich sit a vykonu ventilatoru - tam pomaha hodne elektronika. Co konkretne se nastavi na zaci liste nevim (?)

0 0
možnosti

roba21

6. 9. 2009 20:58
Kvalita fotografií

Vemte si prosím příště na podobné reportáže nějakého fotografa, třeba pak na těch fotkách bude něco vidět.

0 0
možnosti

Host

6. 9. 2009 19:36
jo je to tak

Jo jo jsem majitelem jedné takové potvory ale ještě větší a silnější která má pracovní záběr 9 m a kdyš mi pomáhá nějáký člověk v práci tak jen sedne za volant tak už vím jestli nato má nebo ne. Naštěstí už jsem našel člověka který to umí. Kombajnér nejezdí podle počítače ale podle citu . Pokud tu mašinu necítí a nesliší tak tam nemá co dělat.

0 0
možnosti

Host

17. 9. 2009 10:44
Re: jo je to tak

A to je tak temer vsude, ne jen v kombajnu.[>-]

0 0
možnosti

Host

6. 9. 2009 13:24
Zemědělství

Zajímavý článek a dost zjednodušený, letos jsem jezdil s novým kombajnem a to o dost větším a myslím si že zas tak někdo jezdit s kombajnem nemůže, je to velká zodpovědnost, to není jen držet se volantu na poli a spoléhat se na počítač. Jsou  i přejezdy z  pole na pole a když máte kombajn široký přes 4 metry a za sebou táhnete ještě 9 metrovou nebo dokonce 12 metrovou lištu tak to není žádná sranda. V dnešní době se dělaj zemědělské stroje větší a větší, ale cesty a vjezdy na pole jsou pořád stejné. Realita je trochu někde jinde.

0 0
možnosti

Host

5. 9. 2009 20:00
Nějak se mi to nezdá

ta věta "Při pohledu oblakem prachu hlíny a osin, který se mele před plexisklem kabiny". Jel pisatel opravdu kombajnem. Já jsem s tím pár let jezdil, ale vidět oblak hlíny, tak zbystřím. Prázdná guma, hydraulika v p...., rozhodně to neznamená příjemně strávený zbytek dne.:-( A plexi vepředu rozhodně neni. Za chvíli by nebyl vidět ani ten oblak. Snad je to básnická zkratka.

0 0
možnosti

sun.alex

4. 9. 2009 20:59
jo jo...

Ještě že komunisti,když zakládali JZD,tak rozorali všechny meze...:-)Jinak si nedovedu představiti,jak by s takovouhle obludou soukromníček na svém políčku sklízel úrodu...Ale vážně,všechny řidiče těchto strojů obdivuji a smekámR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!