Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyhodit z kufru rezervu? Na to zapomeňte

Mnoho majitelů starších aut čeká po 15. září smutné překvapení. Budou muset i nadále vozit v kufru svého auta rezervní pneumatiku. A to i když budou mít k dispozici lepicí sadu nebo asistenční službu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Skodovky

Jo u nekterejch skodaren to proste nepujde, tam uz rezerva zarezla do karoserie a nekdy je to uz to jedine co to auto drzi po hromade

0/0
4.9.2009 20:01

Host

Runflat ...

a nic neřešim.... :-)

0/0
4.9.2009 11:39

Pan Navratil

Re: Runflat ...

Na stodváce, že.:-P;-D

0/0
4.9.2009 14:22

Mak1

Je moc hezké,

že když se dá výbava v autě o něco ochudit ta je Škoda auta v první řadě ....

0/0
4.9.2009 7:53

Host

Re: Je moc hezké,

přesně to samé mě napadlo...a určitě škodovka zavede užasný balíček, že jakmile někdo bude chtít rezervu tak si bude muset pořídit např. kliky v barvě vozu, nebo jejich koberečky, předraženou GPS apod. jak to má ve zvyku

0/0
4.9.2009 9:59

Host

Re: Je moc hezké,

a co ti brání koupit si místo nový škodovky 2 roky starýho passata:-P

0/0
6.9.2009 16:36

Host

Re: Je moc hezké,

Proto nekteri jsou schopni rict o Skodovce ze je nadcasova, bud tu vybavu nikdy nemela, nebo uz ji nema.

0/0
7.9.2009 21:00

holka od vedle

Živí se pitomostmi???

Rezervu mám ve Favoritu a nevím proč by tomu mělo být jinak..

0/0
3.9.2009 23:48

Host

Klasický, český zákonový zmetek ...

Zákony z rukou respektive z hlav našich poslanců a senátorů, toť jeden zmetek větší než druhý. Jen by mě zajímalo, zda tak činí schválně, nebo jen z blbosti. Ale zase na druhou stranu, za tu almužnu co berou, co by kdo chtěl za zázrak, že....

0/0
3.9.2009 16:43

Host

Re: Klasický, český zákonový zmetek ...

ono je to tím, že zákony na ministerstvu připravují lidi, kteří tomu rozumí a kteří vědí co dělají. Pak se to dostane do sněmovny a protože každý řídí tak má představu, že tomu rozumí a pocit, že se k tématu musí vyjádřit. Pak to dopadá takto.

0/0
29.9.2009 10:30

Host

AUTO BEZ REZERVY - ABSOLUTNÍ P.ČOVINA

Ať jdou výrobci s těma nápadama někam. Kvůli úspoře pár korun auto bez rezervy. Náhoda je blbec a ačkoli se to běžně nestává, tak je možné klidně třeba prorazit gumu z boku, nebo do ní udělat hodně velkou díru. Pak si člověk může strčit sadu na opravu pneu tak jedině do p.dele. ;-€ Mě se bez rezervy rozhodně jezdit nechce. Nejhorší ale je, že některý auta už dnes ani místo na rezervu nemaj. ;-€

0/0
3.9.2009 13:44

Host

Re: AUTO BEZ REZERVY - ABSOLUTNÍ P.ČOVINA

muzes si vozit klidne tri rezervy, nikdo ti v tom nebrani

0/0
3.9.2009 16:25

honzyk

Re: AUTO BEZ REZERVY - ABSOLUTNÍ P.ČOVINA

No já mám obojí, plnohodnotnou rezervu i sprej na opravu a musím říct že kdybych měl jenom menší defekt a neporrazil bočnici tak by se mi asi nechtělo vytahovat rezervu a použi bychl ten sprej, i když samozřejmě kolo je kolo.

0/0
3.9.2009 17:02

Host

VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

A opět jeden nesmyslnej výplod z kuchyně Škoda auto. "auto bez rezervního kola má o něco nižší hmotnost, takže se zároveň trochu sníží spotřeba paliva a emise". ;-D;-D;-D OMG! Díky úspoře pár kilo se to na snížení spotřeby tak určitě projeví. ;-D;-D;-D 

0/0
3.9.2009 13:35

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Co do toho motáš Škodu ty ubožáku? Ano, Škoda toto napsala a i když to je zanedbatelné, pravda to je. Ovšem šetřit tak teď budou všechny automobilky. Rezervu si můžeš koupit za příplatek, což je sviňárna.

0/0
3.9.2009 13:54

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Ááááááá dotknul jsem se ti svaté modly zvané Škoda Auto? :-P Tento nesmyslný výplod o snížení spotřeby pochází ze Škodovky a nesmysl to samozřejmě je. A také jediná Škoda nebude dávat rezervu do žádného z modelů. Takže ubožák zastávající se vychcánků ze Škodovky jseš tak maximálně ty a tobě podobní zaslepenci. 

0/0
3.9.2009 14:05

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Boze ty jsi idiot, kdyby ses o danou problematiku zajmial, tak bys zjistil ze napr. automobilka BMW rezervy nepouziva uz nekolik let. Tak tady neonanuj nad Skodovkou;-).

0/0
3.9.2009 16:25

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

to není pravda

0/0
3.9.2009 20:06

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

je to pravda, bmw s rezervou neexistuje, má runflaty

0/0
5.9.2009 22:42

mmkk

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Tak si dojdi objednat BMW nebo Mercedes a uvidíš, že to pravda je. Rezerva je za příplatek, v základní ceně pouze sada na opravu :-P

0/0
4.9.2009 10:23

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

No Ty jsi ale trubka...fyzika asi není Tvůj oblíbený předmět..a o ostatních ani nemluvím..jsem samozřejmě pro rezervu..ale hmotnost a práce a pod..nic Ti to neříká??Každý kilogram navíc zvyšuje spotřebu,tím i emise..a pod..;-D

0/0
3.9.2009 22:06

holka od vedle

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Tak proč svítíš ? To nevíš, že tím se zvyšují emisní hodnoty?

0/0
3.9.2009 23:50

mmkk

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

1) Výrazně to zvyšuje bezprečnost

2) Např. v noci bez světel nic nevidím

3) je to povinné

Btw. v zemích, kde není svícení povinné jezdí spousta řidičů večer, kdy již není skoro vidět, stále s vypnutými světly (např. ve Francii) a piš si, že je to hodně nepříjemné, když vidíš auto na poslední chvíli.

0/0
4.9.2009 10:26

Mak1

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

i u nás lze potkat večer neosvětlená auta .....

+ svícení přes den výrazně snižuje bezpečnost pro cyklisty a chodce, kteří lucerničky nemají ....

0/0
4.9.2009 13:27

Pan Navratil

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Ty ve dne nevidíš chodce a cyklisty? WTF?

0/0
4.9.2009 14:56

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

I u nas se jezdilo do nedavna bez svetel a nikdo s tim nemel sebemensi problem. Povinne sviceni je jen dalsi tezky business stejne tak jak ted vymysl jezdit bez rezervy a kecy spojene s ekologii.

0/0
9.9.2009 1:09

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

4 kg co váží rezervní kolo??? to že sníží spotřebu a emsise? Ve škodovce asi rádi vtipnou kaši... holt stále platí: škoda kupovat auto značky Škoda

0/0
4.9.2009 10:01

Pan Navratil

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Asi takhle, 4 kg * 100 000 aut a rázem přestanete tahat 400 tun sem a tam bez užitku.:-)

0/0
4.9.2009 16:18

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

No to je sice fakt, ale kdyz to vezmeme do detailu tak pokud pneumatiku rozsvihnete tak, ze ji ani ne ceste nepolepite tak za vami stejne nekdo bude muset prijet s novou pneumatikou. To mame tedy cestu tam a zpet z nedalekeho pneuservisu - cca 30 km - to vetsinou dodavkou - takze 2000kg, rocne xy tisic pripadu * 2000kg EU. Takze jsme tam kde predtim [>-], neli jeste hur + oprava pneu s asistenci vyjde daleko draz nez kdyz se clovek zastavi po ceste v servisu a nasazenou rezervou. Timto nechci zavrhovat jezdeni bez rezervy - dle meho je to kazdeho vec. Jen at je min nehod a na silnici mene debi..lu - to je dulezite.

0/0
9.9.2009 1:28

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

v tom případě se doporučuji před jízdou automobilem vysrat - ušetříte emise

0/0
3.9.2009 17:41

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

Ty sereš čtyřkilový kusy

0/0
4.9.2009 10:35

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

spotreba se snizi ale je to tak statisticky nevyznamny cislo, ze to je proste skodovackej blabol a je to stejne blbej blabol jako ze kdyz budete pouzivat eko pneumatiky tak usetrite na spotrebe protoze je mensi treni. OMG! Ano usetrite ale je to tak mizive cislo, ze se to nikde neprojevi. Priklad: Vyndate sice rezervu ale misto toho do auta nalozite prepravku s vokurkama a hned jste uplne jinde atd. Proste v idealnich podminkach ma skoda pravdu ale to je tak cele. Nic neni idealni! To je jako rikat nedavejte si do auta klimu, bude jezdit rychlejc :-DR^

0/0
4.9.2009 14:33

Host

Re: VÝPLOD MADE IN ŠKODA AUTO

přepravka s okurkama je v povinný výbavě?

0/0
5.9.2009 22:44

Host

abych to shrnul

další podfuk na zákaznících. Pokud někdo nemá ten run flat, je to neúměrné riziko. Jen pro snížení výrobní ceny aut. Kdo se neorientuje, má smůlu.

Jako s digi tv. Jen málo televizí se prodává s MPEG 2 i 4. Kdo má jen dvojku, možná bude časem kupovat settopbox:-/

0/0
3.9.2009 11:59

Host

Re: abych to shrnul

To je tak kdyz nekdo placa kraviny.  Nevim proc si vetsina lidimysli, ze MPEG 4 je lepsi nez MPEG 2. A pritom je to naopak. MPEG 4 at uz divX, Xvid atd je urcen pro nizsi datove toky atd... Proto je vhodny na web, do mobilu atd.

0/0
3.9.2009 12:26

Host

Re: abych to shrnul

lepší nebo horší, to je jedno,. až se na něj něj přejde? A mám dojem, že jeden kanál už takový je, co potom? Slyšel jsem, že je určen časem na DH ready a Full HD

0/0
3.9.2009 12:34

karel87451

Re: abych to shrnul

Prosimte, ty tomu tak rozumis. Vis jakej je treba vubec rozdil mezi MPEG-4 AVC a ASF. A proc novy satelitni standart DVB-S2 jede v MPEG-4 AVC? Jsi typicky diskusni osel.

0/0
3.9.2009 12:50

Host

Re: abych to shrnul

nejsem z oboru, ale obávám se budoucích obtíží, takových jsem už zažil... Ostatně nic nového, tyhle starosti měli i odborníci na debatách:-/

0/0
3.9.2009 13:12

Host

Re: abych to shrnul

MPEG4 je samozrejme lepsi, protoze MPEG4 umoznuje pri vyssim rozliseni a mensim bitratu stejnou nebo lepsi (vyssi rozliseni) kvalitu obrazu. Jenom nase predpotopni cesko rozjizdi digital na mrtvy platforme MPEG2 R^

0/0
3.9.2009 13:00

Host

Re: abych to shrnul

tak např. ve Zlíně ještě není ani to MPEG2 [>-]

0/0
3.9.2009 13:13

bambus_trambus

Re: abych to shrnul

A ještě dlouho nebude

0/0
3.9.2009 13:26

Host

Re: abych to shrnul

budte rádi, až to k vám dorazí, bude to vychytané, ceny nižší atd. atd.

Třeba jak nahrávat, to je věda, co mi dalo práce vymyslet jak to dát na videokazety. Prodávají totiž drahé rekordéry s ubohými 160giga, hahaha:-P

0/0
3.9.2009 14:39

Host

Re: abych to shrnul

Z digitalu nahravam zasadne do pocitace a palim na Blue-Ray. Samozrejmosti je rekomprese do prijatelneho formatu kvalita vs velikost. Jiny zpusob nahravani mi pod nos proste neprisel.

0/0
4.9.2009 14:36

Host

Re: abych to shrnul

já mám JPEG 6 a tam je rozlišení bigtrailu 65 Megabitu na každý náhradní kolo a to vozím 3

0/0
3.9.2009 17:05

Host

Re: abych to shrnul

ty už to nehul

0/0
11.10.2009 14:37

Host

klídek

já jezdim na runflatech a nemusím řešit ani jedno ani druhé

0/0
3.9.2009 11:57

Host

Re: klídek

když na to máš... budiž ti přáno.

0/0
3.9.2009 12:00

Host

Re: klídek

o tolik dražší to zas není... jednak mi nic jiného nezbývá, protože mám auto, kde prostě rezerva není a za druhé jsou daleko bezpečnější a tam prostě nehodlám šetřit... kdo někdy ošklivě píchnul ve víc jak 80km rychlosti jako já...

0/0
3.9.2009 12:14

Andee

Re: klídek

Píchnul jsem ve 180 kmh... nic se nestalo, kromě toho, že pneumatika šla celá do háje... ale bylo to teda zadní kolo...

0/0
3.9.2009 12:39

Host

Re: klídek

Bouchlo mi zadni protektorovany kolo ve Skode MB 1000 pri 110km/h. Nic se nestalo uplne normalne jsem to ustal, zastavil, vymenil za rezervu a jel dal. (Tady mi je zalepovaci sada uplne k nicemu :-D). Jediny proc nekdy vozim zalepovaci sadu je akorat pro vozejk, kde treti nahradni kolo proste neni :-D. R^

0/0
3.9.2009 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.