- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo u nekterejch skodaren to proste nepujde, tam uz rezerva zarezla do karoserie a nekdy je to uz to jedine co to auto drzi po hromade
že když se dá výbava v autě o něco ochudit ta je Škoda auta v první řadě ....
přesně to samé mě napadlo...a určitě škodovka zavede užasný balíček, že jakmile někdo bude chtít rezervu tak si bude muset pořídit např. kliky v barvě vozu, nebo jejich koberečky, předraženou GPS apod. jak to má ve zvyku
Rezervu mám ve Favoritu a nevím proč by tomu mělo být jinak..
Zákony z rukou respektive z hlav našich poslanců a senátorů, toť jeden zmetek větší než druhý. Jen by mě zajímalo, zda tak činí schválně, nebo jen z blbosti. Ale zase na druhou stranu, za tu almužnu co berou, co by kdo chtěl za zázrak, že....
ono je to tím, že zákony na ministerstvu připravují lidi, kteří tomu rozumí a kteří vědí co dělají. Pak se to dostane do sněmovny a protože každý řídí tak má představu, že tomu rozumí a pocit, že se k tématu musí vyjádřit. Pak to dopadá takto.
Ať jdou výrobci s těma nápadama někam. Kvůli úspoře pár korun auto bez rezervy. Náhoda je blbec a ačkoli se to běžně nestává, tak je možné klidně třeba prorazit gumu z boku, nebo do ní udělat hodně velkou díru. Pak si člověk může strčit sadu na opravu pneu tak jedině do p.dele. Mě se bez rezervy rozhodně jezdit nechce. Nejhorší ale je, že některý auta už dnes ani místo na rezervu nemaj.
muzes si vozit klidne tri rezervy, nikdo ti v tom nebrani
A opět jeden nesmyslnej výplod z kuchyně Škoda auto. "auto bez rezervního kola má o něco nižší hmotnost, takže se zároveň trochu sníží spotřeba paliva a emise". OMG Díky úspoře pár kilo se to na snížení spotřeby tak určitě projeví.
Co do toho motáš Škodu ty ubožáku? Ano, Škoda toto napsala a i když to je zanedbatelné, pravda to je. Ovšem šetřit tak teď budou všechny automobilky. Rezervu si můžeš koupit za příplatek, což je sviňárna.
další podfuk na zákaznících. Pokud někdo nemá ten run flat, je to neúměrné riziko. Jen pro snížení výrobní ceny aut. Kdo se neorientuje, má smůlu.
Jako s digi tv. Jen málo televizí se prodává s MPEG 2 i 4. Kdo má jen dvojku, možná bude časem kupovat settopbox
To je tak kdyz nekdo placa kraviny. Nevim proc si vetsina lidimysli, ze MPEG 4 je lepsi nez MPEG 2. A pritom je to naopak. MPEG 4 at uz divX, Xvid atd je urcen pro nizsi datove toky atd... Proto je vhodny na web, do mobilu atd.
já jezdim na runflatech a nemusím řešit ani jedno ani druhé
Stejně, ať už s lepící sadou nebo s rezervou nějak nepobírám, proč tam nemůže zůstat hever a klíč na kola??? Aha, že by šetřílkové ve VW??? A jak asi šetřej na všech použitejch dílech v tom autě, když končej už i na rezervě, co???
Obávám se, že úspory jsou vidět na tom autě od začátku nejen vizuální (unifikace), ale i technologocky kvalitativní. Jsou to starý krámy za dlouhý prachy