Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes 190 D BlueEfficinency: moderní motor pro legendu

U automobilky Mercedes-Benz si vyzkoušeli neobvyklé konstrukční cvičení. Do karoserie legendárního modelu 190 totiž zabudovali turbodiesel ze současného modelu C. Výsledek se jmenuje 190 D BlueEfficinency.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

longer :-D

hurá

tomu říkam dobrej nápad g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
30.10.2009 10:33

Host

Škoda, že...

...Nezkusili podobným způsobem upravit W124/E500. Takový šestival z E63AMG by jí sedl jako ......

0/0
30.9.2009 10:07

Host

jo!

Lexus uz je davno lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW.

0/0
29.9.2009 11:43

tom206

Re: jo!

hahaha, prej nějaká tojota je lepší....... g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
29.9.2009 12:43

Host

Re: jo!

Možná je nejlepší v kompromisech, ale zdaleka nemá tak skvěle ovladatelný podvozek jako BMW, ani nenabídne takový komfort jízdy jako Mercedes. Osobně se mi navíc nelíbí design většiny jeho modelů, ale to už je věc názorů...

0/0
30.9.2009 7:54

Host

Krize autoprůmyslu?

... a potom, že je krize a všichni omezují výdaje a optimalizují výrobu... g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
29.9.2009 7:32

Host

..

To na starších BMW se dělá teda více přestaveb. To by od medvěda koukaly co všechno se cpe třeba do E30ky, nejvíc snad je přestavba M3 do které šel V10 z nové M5. Já osobně v ní mám motor z modelu E36 tak at jdou s timhle k šípku g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
27.9.2009 10:26

Host

uz sem to cetl..

v cervenci o tom psali ve svete motoru nebo autotipu, ted si presne nepamatuji (cetl jsem si to v nemocnici) tak mi to jako novinka neprijdeg.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
26.9.2009 19:56

Host

Re: uz sem to cetl..

JJ mas pravdu. Ja to cetl ve vlaku do plzne, myslim ze taky v cervenci. Na zacatku jsem se smal, protoze ta pasaz s Porsche byla vyborna.

0/0
27.9.2009 9:10

Host

Skvělý design

Neměl jsem ho, ale vždycky se mi moc líbil... Vůbec by mi nevadilo, kdyby ho začali znova vyrábět... g.idnes.cz" alt=";-)"> g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
26.9.2009 13:03

dívenka prostá

taksi 6 kluku pohralo* Nehraje si někde třeba 7 kluku? U flaški domaci kořalki? Na slepou babu?

0/0
26.9.2009 8:02

def...

Re: nó

neni to spatny vtipek, ale na postup to neni... jestli prave nekdo slepy neprestrelil na spatny clanek

0/0
26.9.2009 8:46

Host

Re: nó

radej toho mercedesa nez tebe

0/0
26.9.2009 18:59

Host

Jedno z posledních spolehlivých aut.

Jezdilo se klidně 10 let a servis to nevidělo.Zatímco dnes .....

0/0
26.9.2009 7:46

Host

Re: Jedno z posledních spolehlivých aut.

M 190 moc spolehlivá nebyla. Odcházely silentbloky na nápravách a a natikorozní ochrana nic moc. Kdyby jsi ji měl, tak bys tak blbě nekecal.

0/0
26.9.2009 10:17

Host

Re: Jedno z posledních spolehlivých aut.

Kdybys ji měl, tak bys tak blbě nekecal...:-) Táta ho měl od roku 1991 do roku 2006...Já s nim jezdil také. Při prodeji měl najeto 380 tisíc km a jezdí dodnes... Verdikt - bezproblémový. Motor za tu dobu neprodělal žádnou velkou opravu, jen běžná údržba a předepsané výměny. Přitom celou dobu šlapal jak hodinky, spotřeba stále nízka...

0/0
26.9.2009 12:50

Host

Re: Jedno z posledních spolehlivých aut.

Prostě jednomu z vás silentbloky odešly a druhýmu ne g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
26.9.2009 13:05

kuba.s

Re: Jedno z posledních spolehlivých aut.

pokud u nějakýho auta odcházej silembloky tak je to fakt křáááp.... to snad nemyslíte vážně, co já bych dal jen za takouvouto závadu

0/0
29.9.2009 22:04

Host

Upřímně

Také vám připadá stará 190 hezčí auto než než ten nový model vedle ní...?

0/0
26.9.2009 7:30

B.Walsh

Re: Upřímně

Jo g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
26.9.2009 15:00

Host

Re: Upřímně

tak totok je téma dne a kdybych měl čas udělám na tom disertačku. Nevím jak vy ostatní ale já čím dál víc okolo sebe vidím samá beztvará a bezcharakterní auta u kterých už je tak všechno zoufale stejné, že to je k posrání. Tvrdím , že youngtimery ale i  některá auta z devadesátých let a tím myslím i meďáky měli ještě něco do sebe . Co se tak bavím s lidma je nejvyšší čas začít vyrábět repliky se starejma kastlama a novým pajšlem. Krásně krásné ale jen  přestavby dělá West Coast Custom z Kalifornie a jak jsem včera viděl tak  maj teďka pobočku i v Berlíně. Vidím to tak, že bych sehnal pokud se to ještě dá, někde starší Škodu 1000 MB nebo Š100  a dal jim to na předělávku . Ty brďo to je vám takovej tuning, že to už jak uvádím výše už ani tuning není a v tom je to kouzlo. Nevím však co na to ti naši blbečci z STK a odborů dopravy MÚ. Ale todle jepodle mého  cesta z té hnusné šedi.  

0/0
30.9.2009 9:37

Host

MB 190

Na co to je vlastně dobré? Bude se to v tomto provedení kastle opět prodávat?

0/0
26.9.2009 5:15

Host

Re: MB 190

Četl jsi článek nebo jen titulek???

0/0
26.9.2009 6:54

Host

Re: MB 190

Čet. A na co je to teda dobré?

0/0
26.9.2009 10:25

Homer _ 10

Re: MB 190

Já to taky četl. Celé.

A taky mi uniká jakýkoli praktický význam té akce.

Jestli jim šlo o to, konstatovat že ve zhruba stejné kastli je moderní diesel výkonnější a úspornější než starý motor... na to nemuseli utratit tolik času a peněz....

0/0
26.9.2009 17:05

Host

Re: MB 190

Vyznam je celkem jasny... Proste se diky tehle akci napsalo o MB spousta clanku a vyslo to levneji, nez si tu reklamu normalne zaplatit.

0/0
26.9.2009 22:33

Homer _ 10

Re: MB 190

Když vidím, co všechno museli upravit, stálo to takový ranec, že to asi vyjde nastejno jako cena reklamy v tisku....

0/0
28.9.2009 20:20

kuba.s

Re: MB 190

to asi neznáš cenu reklamy

0/0
29.9.2009 22:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.