Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Audi: Chevrolet Volt je auto pro idioty, elektrický supersport R8 ne

Automobilka Audi představí ve Frankfurtu svůj první model poháněný elektřinou. A to navzdory tomu, že šéf americké pobočky automobilky se nedávno vyjádřil o plug-in hybridu Chevrolet jako o automobilu doslova pro idioty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

QuuQ

:)

Elektřina patří do žárovky, nafta do kamen, plyn do sporáku a auta... auta jezdí na benzín... PS: Vodík raději nechte spát, proti němu je benzín skoro nehořlavý. Nechtěl bych se poté zplést do nějaké havárie s autobusem, který si sebou veze plnou nádrž vodíku...

0/0
15.9.2009 12:29

Honza.Z

Re: :)

system vodikovyho pohonu co vyvinulo BMW je pri nehode s naslednym pozarem BEZPECNEJSI nez benzinova nadrz - doporucuju dohledat. Vodik je ve specialni nadobe s bezpecnostnim ventilem který vodík po nehode smerove vypusti, vodik shori a hotovo, benzin se rozleje nekontrovatelne vsude a hori dlouho.

0/0
22.9.2009 19:01

Honza.Z

Re: :)

btw kdyby takhle jako vy premejsleli vsichni tak doted lezem po stromech.

0/0
22.9.2009 19:02

Host

Úmyslná lež

Zase se tu sešla kupa vědců, kteří všechno vědí, vzájemně se překřikují a každý trvá na svém :) Jak veselé počtení. Kdybyste to aspon nemysleli vazne.. :-o Spíše bych poukázal na to, že zase idnes použilo lež, jen aby nalákalo čtenáře číst článek, jehož poentu nakonci dementovali..

Spíš bych diskutoval téma: "Úmyslná lež s cílem výdělku".

Všimněte si, že když je bomba nadpis, tak jeho poenta bývá často v médiích nakonec potlačena a vyjde najevo, že celá zpráva je o ničem. Jen aby se lidem zobrazily reklamy a plátek tak dostal pár kaček navíc.

0/0
14.9.2009 9:40

Host

idioti

Ma pravdu elekromobil si dnes koupuji jen IDIOTI. Dikazujeto diskuze nize vzdit oni jsou schopni tvrdit ze pri jizde elektromobilem se vypusti 0 skodlivin, a zcela prehlednou fakt ze ta elektrina (jejiz drtiva vetsina se ztratila pri prenosu z elektrarny a nabijeni baterii) se nevyrobila sama ale ze nekde se do ovzdusi vypustilo X spalin (cca 60% se stale vyrabi v uhelnych elektrarnach) -

Uhelné elektrárny jsou největšími znečišťovateli ovzduší, co se týče produkce CO2.

Jako příklad pro začátek můžu uvést největší uhelný zdroj společnosti ČEZ (Elektrárny Prunéřov). Dohromady vypouští do ovzduší stejné množství CO2 jako celá automobilová doprava na území ČR.

0/0
13.9.2009 21:29

Host

Re: idioti

Stejne dementni jako tvrdit ze tvoje televize vytvari "spaliny" do ovzdusi. Tohle srovnani benzin auta a el. auta je uplna blbost! Srovnavas hrusky s jabkama. Oboje je ovoce ale to je tak cele.R^

0/0
15.9.2009 12:58

Host

proboha.on neřekl, že

elektrický auto je pro idioty,ale že nikdo si nekoupí eletro verzi o 15tis dražší než benzínová.media krásně převráti každý slovo,brr. Věřim ale že tohle je začátek elektro mánie;-)

0/0
10.9.2009 19:10

Honza.Z

Re: proboha.on neřekl, že

tak to je je jasny, je to otazka roku, mozna desetileti nez  spalovaci motory - co se tyce osobnich aut uplne vytlacej elektromobily, ale dneska to jeste neni na takovy urovni, a to jak cenovy tak technologicky ze o tom ma cenu vubec jenom uvazovat.

0/0
22.9.2009 19:04

Host

Elektricky pohon je nejlepsi

Pratele elektromotor ma ucinnost kolem 90%. Spalovaci motor at sebedokonalejsi, tim myslim i hybridy,  se pohybujou maximalne do 40%. Elektromotor nepotrebuje prevodovku, je tichy a maximalne spolehlivy a lehce opravitelny ci nahradidelny. Jedinym duvodem proc uz davno nejezdime na elektricky pohon a stale smrdime a hlucnime je lobing naftarskych spolecnosti, kteri se snazi udrzet co nejdele ve hre. Kdyby existoval na trhu elektromobil s dojezdem do 100km, tzn urceny pro mestsky provoz hned bych si ho koupil, protoze takove auticko vam jezdi prakticky zadarmo. Navic bychom se zbavili smogu ve mestech. Elektromobil je skutecna cesta k ekologii.V

0/0
9.9.2009 16:57

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Na elektrinu davno nejezdime proto, ze elektromobily zatim maji zoufale mizerny dojezd, priserne drahe baterie s nizkou zivotnosti a prave ve mestech (kde by jinak byly idealni) je neni kde nabijet.

0/0
9.9.2009 18:59

ChorcheCh

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Jak neni, vystrčí se sběrače a napojí na trolejbusovou či tramvajovou síť ;-D

0/0
11.9.2009 12:53

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

on by nebyl problem, kdyby byla vybudovana sit cerpacich stanic na vodik, vodik+kyslik=voda(vodni para)+el.energie, vodik natankujes do nadrze a jedes, treba u napr. honda cfx, nebo bmw7 ma spalovaci motor a spaluje jak benzin tak i vodik, uz to funguje v los angeles a proc padz guverner Terminator se o to postaral

0/0
13.9.2009 9:25

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

A kdepak se ten vodík vezme miláčku?

No já vím, ve vodě je ho dost, že. Blahoslaveni chudí duchem....

0/0
13.9.2009 15:49

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

A teď si tam dosaď účinnost přenosu elektřiny do tvé zásuvky, učinnost jejího převedení a opětovného vyvedení do/z baterie a zajímalo by mě na jaké účinnosti budeme.

Plus váha a životnost bateriií, obrovská zátěž životního prostředí při výrobě i likvidaci.. no myslím že pro naše děti to bude ještě zajímavější téma než státní bakrot.

0/0
9.9.2009 20:03

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Tohle co rikate je naprosta demagogie. Kdyz chcete zapocitavat do ucinnosti elektromotoru jeji prenos do zasuvky a prevod do baterie tak proc nazapocitate do ucinnosti vaseho spalovaciho motoru prenos ropy z Perskeho zalivu tankerem, pote slozite a energeticky narocne zpracovani ropy na benzin, rozvoz cisternama do cerpacich stanic, jejich precerpani do nadrze atd? Demagogie. Kazdy vi ze elektromotor je daleko ucinnejsi nez spalovaci motor...

0/0
13.9.2009 3:54

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Jen ti taktně naznačuje, že tebou uváděných 90%, jakožto účinnost elektromotoru (ve skutečnosti je vyšší), je pitomost. To co plácáš.

Skutečnost je taková, že kdyby jsi se dostal na 20% účinnost u elektroauta, tak by to byl úspěch. Spíše ale počítej s 15% + ekologické škody při výrobě baterií. Celkově je výroba "ekologického" auta poněkud.... neekologická. Protože je na ni potřeba několikanásobek více energie, nežli na to ošklivé, neekologické.

Celé to je jedna velká Potěmkinova vesnice. A velký kšeft s lidskou neinformovaností.

0/0
13.9.2009 15:46

Hagenbaden

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Dej si mokry hadr na hlavu a neustrikni si pri te predstave do trenek. Tohle je totiz velky blabol!!! Celkova ucinnost bude hodne pod 30%.

0/0
9.9.2009 22:12

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Jezisi to je takovy problem najit si to na internetu, predtim nez zacnete placat nesmysly? Ucinnost elektromotoru se skutecne pohybuje okolo 90% jak jiz bylo receno vyse.

0/0
13.9.2009 3:58

Host

Re: Elektricky pohon je nejlepsi

Blahoslaveni chudí duchem!

A jak se ten proud do toho elektromotoru dostane, a kde se vezme... ech co. Blahoslaveni chudí duchem.

0/0
13.9.2009 15:48

Jan9002

Asi jsem hloupý,

nemůžete mi někdo vysvětlit, co chtěl redaktor říci?

0/0
9.9.2009 14:47

Host

...

v amerike maju idiotov dost...

0/0
9.9.2009 14:02

Host

Mno,

co je to "plug-in hybrid?" Jinak, idiote, ;-), do auta patří benzín a ne dehet.:-P

0/0
9.9.2009 8:56

Host

Re: Mno,

R^souhlas,smrt dehťákůmRv

0/0
9.9.2009 13:07

Host

Re: Mno,

R^

0/0
11.9.2009 15:23

Duck Egg

Audi...

...je auto pro idioty. Aspoň podle toho, jak se s nimi jejich majitelé chovají v silničním provozu, se to jeví jako přesné hodnocení... ;-D

0/0
8.9.2009 17:05

Host

Re: Audi...

Souhlas - čím větší Audu , tím větší  I d i o t .

Je to zvláštní, kdysi jsem viděl studii která tvrdila, že se podle auta nedá odhadnout co jej vlastní za člověka. Audi je však vyjímka - vlastněj ho z  90% bezohlední nafučení týpci, kteří nevím proč mají pocit že jim patří celá silnice a vše okolo.

0/0
8.9.2009 19:28

Host

Re: Audi...

Hahaha. To je vidět, že jste neseděli v pořádné Audině. Vystřídal jsem mnoho aut od Favorita, přes různé Mazdy, Alfaromeo, Oktávky, Superby až jsem si řek, že zkusím Q7. Zdálo se mi to moc drahé, ale stojí to za to. Je to skvělé auto, nikdy jsem takové neměl. A jestli je v něm někdo nafučenej, to možná jo, ale já nemám ten pocit. Jsem v něm spokojenej.

0/0
8.9.2009 23:02

Host

Re: Audi...

To je dobře, předpokládám, že s ním jezdíš po Praze nebo po dálnici.

0/0
9.9.2009 8:57

Host

Re: Audi...

musím se smát podobným chudákům jako ty v těch malejch krabičkách kterým říkáte auta. Baví me si vás se svojí A8mou pěkne pondavat, že nevíte která bije R^

0/0
11.9.2009 13:03

Host

Re: Audi...

A ja se pak smeju tobe blbecku, kdyz s tou svoji auto union Q nesmyslem objizdis uz po paty blok baraku a ne a ne zaparkovat. Mel jsem kombika, ted mam miniMPV a po Praze jezdim kazdy den a nic jinyho (vetsiho) fakt nechci! Prijedu a zaparkuju. To ty si muzes nechat zdat a nehlede ze mi to zere 6 litru LPG (1 litr me stoji 10kc) takze rulezzz. Elektrika by byla este lepsi.... Na benzin a naftu jezdi akorat BLAZNI, kteri jsou ochotni bezduvodne statu rvat cca 50% z konecne ceny benzinu a nafty.R^

0/0
15.9.2009 13:08

Host

Re: Audi...

Hezký mikrobus;-)

0/0
9.9.2009 17:15

ChorcheCh

Re: Audi...

Q7 je nekvalitní a porucový vůz.

0/0
11.9.2009 12:55

ChorcheCh

Re: Audi...

Jo naše vláda také používá audi A8 R^

0/0
11.9.2009 12:54

Host

Re: Audi...

hm, na tom něco je...

0/0
9.9.2009 13:05

Host

Re: Audi...

dovolím si nesouhlasit, nejvíc idiotů za volantem najdeš v Golfech,Passatech a Oktávkách..;-€ řidiči audi jsou na tom ještě relativně dobře :-) audi je skvělý auto s výjimkou mastodonta typu Q7, to je děsnej dinosaurus:-P

0/0
10.9.2009 9:43

Host

Re: Audi...

R^

0/0
11.9.2009 15:25

Host

Re: Audi...

Rekl bych ze o aute to fakt neni. Jedte se projet do svycarska. Kolik tam potkate vami zminovanych vozu (opravdu hodne) a nikdo z nich nejezdi jako prase. Hold v cesku mame dopravni policii akorat k tomu ze buzerujou lidi, co nemaj v kufru hever nebo jim nesviti jedno predni svetlo a nebo meri 100 metru pred znackou konec vesnice kde zadna vesnice uz neni, ale ze by byli nejak akcni na ty neukaznene, to se nedeje. Posledni policejni buzeraci jsem pretrpel bez ujmy, kdyz ve 4 rano policejni vuz zamerne zpomalil tak, abych ho musel predjet a pak me celou cestu a sledoval "co bude". Nastesti auto predemnou udelalo asi po peti km prestupek (zastavil na zlute care, kdyz vykladal naklad) a mili policiste vyrazili hned za nim...

0/0
15.9.2009 13:15

Host

já myslel..

..že cocks audiny jenom šoférujou a oni jim i šéfujou ;-D

0/0
8.9.2009 16:10

performer2

pokus

X

0/0
8.9.2009 15:32

performer2

já to vidím jinak:

Prezident Audi of America, Johan de Nysschen, je velký zastánce dieselových motorů, takže idiot (a taky prasse a howado).

0/0
8.9.2009 15:31

Host

Re: já to vidím jinak:

R^

0/0
8.9.2009 16:00

Host

Re: já to vidím jinak:

R^

0/0
11.9.2009 10:56

SkylarkCZ

FUJ

Fuj eletrika i diesely!

Elektřina nepatří do aut a nafta jedině do užitkových aut jako např. náklaďáky.

Jedině benál!R^

0/0
8.9.2009 14:34

Host

Re: FUJ

R^

0/0
8.9.2009 16:01

Host

Intelektualni idiot

Mam rad takove co krityzuji ostatni, ale sami zatim lepsi variantu neuvedou, navic si chlapec spletl cilovou kategorii vozu, Volt ma byt pro obyc lidi, ale pochybuju ze R8 a jeste k tomu elektricke bude ve stejne kategorii. Jsem silny zastance elektromobilu, zaroven jsem si vsak vedom jejich nedostatcich, ale casem se to jiste zlepsi.

0/0
8.9.2009 13:28

iuos

hmm

nevím, co je horší, jestli auto na eletriku nebo karcino-tdi, za kterym není vidět, když řadí ;-D

0/0
8.9.2009 13:08

Host

Re: hmm

Taky jsem si vsimnul se tem TDi z koncernu WV maji nejak hustej dym z vyfuku kdyz akcereruji. At si na to daji nalepku ECO at maji zeleni radost.

0/0
8.9.2009 13:30

Host

Re: hmm

nj, asi jezdis za tema co si to nechali cipnout :-P

0/0
8.9.2009 15:21

performer2

Re: hmm

kdyby jen ty z koncernu - diesely jsou hnus napříč všemi kategoriemi....

0/0
8.9.2009 15:32

Host

Re: hmm

R^

0/0
8.9.2009 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.