Diskuze
Soutěž studentů: porota vybrala nejhezčí návrh kapesní škodovky
Děkujeme za pochopení.
nnyky
Návrh sem, návrh tam.
finálního "schadeducha" tomu stejně dají "klempíři" ze škodovky
Host
Oujé.
Mně se to dost líbí a pokud to nevypadá jako škodovka, tak jen dobře, protože už by byl konečně čas na změnu jejich vzezření :)
Host
čeští designéři jsou ničemové
a pan Král (dej mu pánbu věčnou slávu) je jejich král. Ty návrhy nemají žádnou úroveň - je to jako když si školáci z nudy čmárají při vyučování .....
Host
Re: čeští designéři jsou ničemové
...pravda, 100% pravda, to už je fakt příliš, je to tak do komiksu, chybné postupy, nejasné přechody ploch, technologické nesmysly, rozměrová a hmotová nevyváženost, děti bez tech. backgroundu (u V.Krále jsem měl 3 semestry, těmhle evidentně chybí všechny)
Host
trapný
už s tím nevotravujte ,dá to fušku to tlačit furt mezi první příspěvky co?????????
luckynumber7
k tomu odbornému hodnocení "bubliny"
mám sto výhrad,vidím to všechno spíš obráceně než odborníci dizajnéři :-)) A že prý nemá duch škodovky,ten vítězný návrh snad ano? Som z toho jelen :-)))
Host
Re: k tomu odbornému hodnocení "bubliny"
mají pravdu. Je vidět, že tomu nerozumíš. Bublina vypadá spíš jako nějaká Kia a pod. To co vybrala porota pár škodováckých prvků má..
Host
Jak z Návratu do budoucnosti
Tyto návrhy opravdu nechápu, je to jak z nějákých sci-fi. Podívejte se do historie - jak si desingéři představovali auta před 50 lety a jak vypadají dnes. Měli by se více držet při zemi a nelétat ve výšinách.
luckynumber7
Re: Jak z Návratu do budoucnosti
jen ať se pěkně "rozlítnou",změnu to chce,auta jsou pořád na jedno brdo,je to nuda :-)
Host
7
kdo umi vzit tuzku do ruky si rika designer, nemel by tolik hulit travu, tesim se jak bude utulno v elektromobilu pri -20C a pulmetru snehu. jeste jsme nevidel designera kterej by uvazoval alespon trochu z prakticke stranky, priklad, listy na boku octavie jsou v barve vozu, na prvnim parkovisti mi je oprali, nakladova hrana kufru, pokud nechci vec zvedat do 2 metru abych neodrel hranu tak mam vystarano a tak bych mohl pokracovat do alelulja, co designer to ixiot
Host
Re: 7
nevím jak ostatní, ale ohledně nákladové hrany už se někde psalo (tuším v souvislosti s Yetim), že je tam schválně pro posílení bezpečnosti (lepší deformační zóna) vzadu
Host
Holt nejsme odborníci... :-/
Taky jsem hlasoval pro návrh Jirky Štěpána - jedním z mých kritérií bylo, jestli návrh vypadá reálně, jestli si to auto dovedu představit na silnici... Já trouba, vždyť je důležitější to, jestli návrh "zaujme svou uvolněností"... :-/
To o tom "duchu Škodovky", to je taky argument jak z nosu - podle toho by nemohla Škoda nikdy vyrábět třeba Favorita, protože vypadal málo jako stodvacítka a další předcházející modely...
A že by to auto mohlo "představovat jakoukoli konkurenční značku"? No to by byl opravdu závažný prohřešek, kdyby Škoda jednou udělala auto srovnatelné s konkurencí B-)
Zato vítězný návrh má styl Škody 1000MB - čím jako? Vy to tam někdo vidíte? A kdyby opravdu, chlubit se zrovna embéčkem? Proč?
Kromě toho, zatímco vítězný návrh by se v téhle podobě nedal vyrobit ani jako angličák, u návrhu Jirky Štěpána by stačilo autorovi říct "Dobrý, mladej, jenom ten A-sloupek zkusej udělat trochu tenčí, jo?" - ale to je asi nepřekonatelný problém... :-/
Host
Re: Holt nejsme odborníci... :-/
oba návrhy (co se týká předního skla) mi přijdou stejné, ve vítězném návrhu je opravdu to MB vidět, asi jste žádné ještě neviděl, jinak 1000MB bylo na svou dobu dobré auto (možná si ho pletete se Škodou 100)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 2+1 53 m2
Velká nad Veličkou, okres Hodonín
2 860 000 Kč