Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soutěž studentů: porota vybrala nejhezčí návrh kapesní škodovky

"Karoserie je dvoudveřová s prvky dnešní klasické škodovky. Vzhledem k současnému trendu ekologických vozidel by auto mohlo být poháněno elektromotory v kolech," tak si představuje student designu Radek Slabý malou škodovku blízké budoucnosti. Je vítězem soutěže, ve které porota vybrala nejhezčí návrh nákupní tašky české značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Duch škody

ten už vygumovali dávno;-(Rv 

0/0
16.9.2009 14:03

nnyky

Návrh sem, návrh tam.

finálního "schadeducha" tomu stejně dají "klempíři" ze škodovky :-(

0/0
16.9.2009 12:01

Host

Oujé.

Mně se to dost líbí a pokud to nevypadá jako škodovka, tak jen dobře, protože už by byl konečně čas na změnu jejich vzezření :)

0/0
16.9.2009 11:53

Host

čeští designéři jsou ničemové

a pan Král (dej mu pánbu věčnou slávu) je jejich král. Ty návrhy nemají žádnou úroveň - je to jako když si školáci z nudy čmárají při vyučování .....

0/0
16.9.2009 11:50

Host

Re: čeští designéři jsou ničemové

...pravda, 100% pravda, to už je fakt příliš, je to tak do komiksu, chybné postupy, nejasné přechody ploch, technologické nesmysly, rozměrová a hmotová nevyváženost, děti bez tech. backgroundu (u V.Krále jsem měl 3 semestry, těmhle evidentně chybí všechny)

0/0
16.9.2009 13:44

Host

trapný

už s tím nevotravujte ,dá to fušku to tlačit furt mezi první příspěvky co?????????

0/0
16.9.2009 11:42

Host

velebnosti to je hnus

skoda [>-]Rv

0/0
16.9.2009 11:03

luckynumber7

k tomu odbornému hodnocení "bubliny"

 mám sto výhrad,vidím to všechno spíš obráceně než odborníci dizajnéři :-)) A že prý nemá duch škodovky,ten vítězný návrh snad ano? Som z toho jelen :-)))

0/0
16.9.2009 9:47

Host

Re: k tomu odbornému hodnocení "bubliny"

mají pravdu. Je vidět, že tomu nerozumíš. Bublina vypadá spíš jako nějaká Kia a pod. To co vybrala porota pár škodováckých prvků má..

0/0
16.9.2009 11:51

luckynumber7

Re: k tomu odbornému hodnocení "bubliny"

Neříkám,že tomu rozumím,prezentuju svůj názor - nebo spíš pocit  - laika. Ty škodovácké prvky tam nevidím.

0/0
16.9.2009 12:13

Host

Jak z Návratu do budoucnosti

Tyto návrhy opravdu nechápu, je to jak z nějákých sci-fi. Podívejte se do historie - jak si desingéři představovali auta před 50 lety a jak vypadají dnes. Měli by se více držet při zemi a nelétat ve výšinách.

0/0
16.9.2009 9:18

luckynumber7

Re: Jak z Návratu do budoucnosti

jen ať se pěkně "rozlítnou",změnu to chce,auta jsou pořád na jedno brdo,je to nuda :-)

0/0
16.9.2009 9:44

Host

Re: Jak z Návratu do budoucnosti

Když vypadá Kia stejně jako Škodovka a ta stejně jako VW, tak je to jasný. Podívejte se na Volva, na Land Rovery, Toyoty, ti desing většinou nekopírují.

0/0
16.9.2009 9:46

Host

Re: Jak z Návratu do budoucnosti

..aygo...C1...107....nekopírujou, oni to rovnou vyrábí na stejném páse

0/0
16.9.2009 12:59

Host

7

kdo umi vzit tuzku do ruky si rika designer, nemel by tolik hulit travu, tesim se jak bude utulno v elektromobilu pri -20C a pulmetru snehu. jeste jsme nevidel designera kterej by uvazoval alespon trochu z prakticke stranky, priklad, listy na boku octavie jsou v barve vozu, na prvnim parkovisti mi je oprali, nakladova hrana kufru, pokud nechci vec zvedat do 2 metru abych neodrel hranu tak mam vystarano a tak bych mohl pokracovat do alelulja, co designer to ixiot

0/0
16.9.2009 8:12

Host

Re: 7

nevím jak ostatní, ale ohledně nákladové hrany už se někde psalo (tuším v souvislosti s Yetim), že je tam schválně pro posílení bezpečnosti (lepší deformační zóna) vzadu

0/0
16.9.2009 8:53

Host

Re: 7

Ok ja myslel ochranny cerny plast,

0/0
16.9.2009 9:15

Host

Holt nejsme odborníci... :-/

Taky jsem hlasoval pro návrh Jirky Štěpána - jedním z mých kritérií bylo, jestli návrh vypadá reálně, jestli si to auto dovedu představit na silnici... Já trouba, vždyť je důležitější to, jestli návrh "zaujme svou uvolněností"... :-/

To o tom "duchu Škodovky", to je taky argument jak z nosu - podle toho by nemohla Škoda nikdy vyrábět třeba Favorita, protože vypadal málo jako stodvacítka a další předcházející modely...

A že by to auto mohlo "představovat jakoukoli konkurenční značku"? No to by byl opravdu závažný prohřešek, kdyby Škoda jednou udělala auto srovnatelné s konkurencí B-)

Zato vítězný návrh má styl Škody 1000MB - čím jako? Vy to tam někdo vidíte? A kdyby opravdu, chlubit se zrovna embéčkem? Proč?

Kromě toho, zatímco vítězný návrh by se v téhle podobě nedal vyrobit ani jako angličák, u návrhu Jirky Štěpána by stačilo autorovi říct "Dobrý, mladej, jenom ten A-sloupek zkusej udělat trochu tenčí, jo?" - ale to je asi nepřekonatelný problém... :-/

0/0
16.9.2009 2:09

Host

Re: Holt nejsme odborníci... :-/

oba návrhy (co se týká předního skla) mi přijdou stejné, ve vítězném návrhu je opravdu to MB vidět, asi jste žádné ještě neviděl, jinak 1000MB bylo na svou dobu dobré auto (možná si ho pletete se Škodou 100)

0/0
16.9.2009 8:59

Host

Re: Holt nejsme odborníci... :-/

Ale nepletu... a viděl. Na svou dobu to bylo dobré auto leda tak na území socíkového Československa. Asi jako IQ-151 bylo na svou dobu dobrý počítač. :-P

Prostě embéčkem bych se, být Škodovkou, nechlubil - snad dělali i lepší auta... :-/

0/0
16.9.2009 10:09

Host

Re: Holt nejsme odborníci... :-/

MB čko bylo celkem krásné auto, ale technicky 30let zastaralé

0/0
16.9.2009 13:02

Standa Pýč

Je to taková marťanská vozíko

8-o

0/0
16.9.2009 1:19

Host

hm

kamen do predneho skla - vymena za 100.000 Czk

0/0
16.9.2009 1:12

Host

fuj to je hnus počítám za 219.999,- kč bez volantu

[>-]Rv

0/0
16.9.2009 0:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.