- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
finálního "schadeducha" tomu stejně dají "klempíři" ze škodovky
Mně se to dost líbí a pokud to nevypadá jako škodovka, tak jen dobře, protože už by byl konečně čas na změnu jejich vzezření :)
a pan Král (dej mu pánbu věčnou slávu) je jejich král. Ty návrhy nemají žádnou úroveň - je to jako když si školáci z nudy čmárají při vyučování .....
...pravda, 100% pravda, to už je fakt příliš, je to tak do komiksu, chybné postupy, nejasné přechody ploch, technologické nesmysly, rozměrová a hmotová nevyváženost, děti bez tech. backgroundu (u V.Krále jsem měl 3 semestry, těmhle evidentně chybí všechny)
už s tím nevotravujte ,dá to fušku to tlačit furt mezi první příspěvky co?????????
mám sto výhrad,vidím to všechno spíš obráceně než odborníci dizajnéři :-)) A že prý nemá duch škodovky,ten vítězný návrh snad ano? Som z toho jelen :-)))
mají pravdu. Je vidět, že tomu nerozumíš. Bublina vypadá spíš jako nějaká Kia a pod. To co vybrala porota pár škodováckých prvků má..
Tyto návrhy opravdu nechápu, je to jak z nějákých sci-fi. Podívejte se do historie - jak si desingéři představovali auta před 50 lety a jak vypadají dnes. Měli by se více držet při zemi a nelétat ve výšinách.
jen ať se pěkně "rozlítnou",změnu to chce,auta jsou pořád na jedno brdo,je to nuda :-)
kdo umi vzit tuzku do ruky si rika designer, nemel by tolik hulit travu, tesim se jak bude utulno v elektromobilu pri -20C a pulmetru snehu. jeste jsme nevidel designera kterej by uvazoval alespon trochu z prakticke stranky, priklad, listy na boku octavie jsou v barve vozu, na prvnim parkovisti mi je oprali, nakladova hrana kufru, pokud nechci vec zvedat do 2 metru abych neodrel hranu tak mam vystarano a tak bych mohl pokracovat do alelulja, co designer to ixiot
nevím jak ostatní, ale ohledně nákladové hrany už se někde psalo (tuším v souvislosti s Yetim), že je tam schválně pro posílení bezpečnosti (lepší deformační zóna) vzadu
Taky jsem hlasoval pro návrh Jirky Štěpána - jedním z mých kritérií bylo, jestli návrh vypadá reálně, jestli si to auto dovedu představit na silnici... Já trouba, vždyť je důležitější to, jestli návrh "zaujme svou uvolněností"... :-/
To o tom "duchu Škodovky", to je taky argument jak z nosu - podle toho by nemohla Škoda nikdy vyrábět třeba Favorita, protože vypadal málo jako stodvacítka a další předcházející modely...
A že by to auto mohlo "představovat jakoukoli konkurenční značku"? No to by byl opravdu závažný prohřešek, kdyby Škoda jednou udělala auto srovnatelné s konkurencí B-)
Zato vítězný návrh má styl Škody 1000MB - čím jako? Vy to tam někdo vidíte? A kdyby opravdu, chlubit se zrovna embéčkem? Proč?
Kromě toho, zatímco vítězný návrh by se v téhle podobě nedal vyrobit ani jako angličák, u návrhu Jirky Štěpána by stačilo autorovi říct "Dobrý, mladej, jenom ten A-sloupek zkusej udělat trochu tenčí, jo?" - ale to je asi nepřekonatelný problém... :-/
oba návrhy (co se týká předního skla) mi přijdou stejné, ve vítězném návrhu je opravdu to MB vidět, asi jste žádné ještě neviděl, jinak 1000MB bylo na svou dobu dobré auto (možná si ho pletete se Škodou 100)