Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříválcový supersport BMW jezdí za 3,7 litru nafty

Vypadá jako UFO a svou dynamikou se legendám o bleskurychlých mimozemských objektech jistě blíží. Pohání ho ale naftový tříválec a spotřebuje jen 3,7 litru nafty na 100 kilometrů. To je BMW Vision Efficient Dynamics.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Já teda

upřednostňuju HTP ;-D

0/0
18.9.2009 9:34

Host

cumak obslehlej z camara

:-/

0/0
18.9.2009 0:44

Host

Re: cumak obslehlej z camara

Ty jsi taky čumák

0/0
18.9.2009 6:36

Host

Koncept?

Všechny ty koncepty jsou k ničemu. I kdyby se mi to stokrát líbilo, kdy se to jako začne vyrábět? Za 15 let? Díky. Kde jsou ty slibované elektromobily, hybridy nové generace a jiné úsporné automobily? Krize pomalu utichá, tak začneme zase pomalu podporovat ropáky s šátky na hlavě.;-€;-O 

0/0
17.9.2009 22:25

Host

Re: Koncept?

Hybridy uz davno jezdi, staci trochu hledat.

0/0
17.9.2009 22:36

Host

Re: Koncept?

 Plug-in hybridy  uz jezdí? A kde? A jestli si opravdu myslel standardní hybridy, tak věř, že až natolik tupý nejsem, abych si toho nevšim.

0/0
17.9.2009 22:51

jjxing

Re: Koncept?

 Plug-in hybridy  uz jezdí? A kde? A jestli si opravdu myslel standardní hybridy, tak věř, že až natolik tupý nejsem, abych si toho nevšim.

0/0
17.9.2009 22:58

Host

konecne

Me se libi, konecne neco trochu odvaznyho a nejen kopie druhe kopie s novym svetlem.

0/0
17.9.2009 20:44

Host

Re: konecne

Mi se líbí Batmobil

0/0
17.9.2009 22:26

Host

Koukám

že je tu spoustu "odborníků",  počkejte si na šrotovný a pak si kupte nějakou škodovku .:-P

0/0
17.9.2009 20:19

toskánský_lobbista

předek je pěknej

ale zadek je naprosto tragicky přeplácanej

ty krovky ve kterých jsou světla to je humus

0/0
17.9.2009 19:35

Host

Re: předek je pěknej

Zqase jeden ceskej odbornik kteremu se neco nelibi.Co jste za komunismu postavili na hohy?Ty smrtonosne SKODOVKY?

0/0
17.9.2009 23:07

Oldis_rab

Re: předek je pěknej

myslim ze nepsal ze dela designera. a to jako nemuze mit svuj nazor nebo co?

0/0
17.9.2009 23:23

Oldis_rab

kdyby

to alespon vypadalo lidsky.

0/0
17.9.2009 19:25

Host

TDi

mi to pripomina 1,4TDi od škodovky,snad tak neklepe:)

0/0
17.9.2009 18:42

Host

Emise pro elektriku

V clanku se pise, ze pokud se jede jen na baterie, tak prepocitane emise jsou 50g/km jako reakce na prispevky nize R^

0/0
17.9.2009 17:50

Host

Informace

Pracuji u BMW a nemam pocit , ze bychom v reklamach o cislech spotreby aj. technickych udajich lhali. Mam pro toto tvrzeni interni  podklady i vyzkumy. 

S pozdravem BMW ch

0/0
17.9.2009 17:41

Host

Re: Informace

samozřejmě, že to lži sou.. nějak BMW v těch číslech zapomíná na tu elektrickou energii, která se do toho musí nabít, aby mohla být taková spotřeba nafty při takovém výkonu.. je to obyčejná klamavá reklama, nic víc..

0/0
17.9.2009 17:51

Host

Re: Informace

promluvil blbec:-)

0/0
17.9.2009 18:52

Host

Re: Informace

nemyslim si , ze by pan byl blbec podle ceho soudis

0/0
17.9.2009 18:54

Host

Re: Informace

pan je blbec protoze vidi tu spotrebu "pri takovem vykonu" (mysli asi maximalni). Jak funguje rekuperace u hybridu taktez zrejme nezna.

ta spotreba samozrejme neni pri maximalnim vykonu - to pozna kazdej kdo neni blbec

0/0
17.9.2009 20:25

Host

Lži a jenom lži...

Emise pod 100, to jsou jeno nesmysly!!! Díky kombinované spotřebě se zveřejňuje jen část emisí, ale jaké emise musely vzniknout při výrobě té elektrické energie, která se spotřebuje spolu s palivem. To nikoho nezajímá, že? Abych to shrnul, spotřeba bude asi úplně stejná jako u jiných srovnatelných plně palivových vozů. form;TiS.]

0/0
17.9.2009 17:12

Host

Re: Lži a jenom lži...

Podobně se dá reagovat "nikoho nezajímá kolik CO2 se spotřebuje při cestě benzínu až do auta" co vyjde líp?

0/0
17.9.2009 17:15

Host

Re: Lži a jenom lži...

Ale tak toto je už snad trochu mimo mísu...

Já jen tvrdím, že je potřeba srovnávat, kolik má to auto jako takové příkon. A pro případ, že převážná většina energie je na tomto světě získávána z fosilních paliv, mak samozřejmě se to vždy projevuje emisemi. A je jedno, jestli ty emise vzniknout v autě, nebo v elektrárně. Dopravu energie do toho samozřejmě nepočítám. -TiS.-

0/0
17.9.2009 17:22

mi_golem

a co jednoválcový maloobjemový naftový motocykl

v rámci úsporných opatření.

0/0
17.9.2009 15:42

Host

Re: a co jednoválcový maloobjemový naftový motocykl

sice trivalec, ale nafta http://www.dieselmotorcycle.co.uk/

0/0
17.9.2009 23:37

Host

Takove

lepsi Wartburg ... ;-DR^

0/0
17.9.2009 14:36

Host

Jako kašpárek

nebo kráva milka,co se všichni zhlédli v těhle strakatinách;-(Rv

0/0
17.9.2009 14:22

Host

smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

i kdyby měl spotřebu čtvrt litru na 1000 km. Diesel v hybridu je navíc ještě vypečenější tím, že je věčně studený. To jsou potom emise .... (tím nemyslím neškodná CO2)...

0/0
17.9.2009 14:15

Host

Re: smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

Copak copak? Dáváte přednost křišťálově čistému osmilitru? ;-D

0/0
17.9.2009 15:53

Host

Re: smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

Tak nevím, ale asi nevíte o čem mluvíte.

1) Spalovací motor v hybridu jede téměř pořád, snad jen na parkovišti a při velmi krátkých pojížďkách je možno jet jen elektro. Jel jste někdy třeba v Priusu? Asi ne, že...;-D

2) Diesel je znatelně účinější než benzín, myslím teď principiálně. Stačí si nastudovat data... Proto i obecně a nejen teoreticky s ním jde jezdit za míň než s benzínem. (Ano, vím, že existují moderní malolitrážní benzíny s nízkou spotřebou, ale o nich až příště ...kolik jich jezdí a kolik vydrží)

0/0
17.9.2009 17:34

Host

Re: smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

3) Diesel je nejefektivnější a má nejnižší emise právě, když může běžet v  optimálních otáčkách, což mu právě umožňuje buffer baterií a elekromor/y, které vstupují do hry zejména v okamžiku, kdy je potřeba kroutící moment a spalovací motor může běžet ve svých optimálních otáčkách... takže žádný čoud, ale naopak optimální spalování, snížení emisí ...

4) V diesel hybridu bych naopak viděl budoucnost hybridů, jestli ji teda nějakou mají... No možná, když haradí baterie hyperkapacitním kapacitory... uvidíme.;-)

0/0
17.9.2009 17:34

Host

Re: smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

je ten hyperkapacitní kapacitor něco podobnýho jako hyperslunné slunce ? nebo hypertmavá tma ? klidně se to neboj přirovnat dokonce k hyperledovému ledu...

0/0
17.9.2009 18:59

Host

Re: smrdutý diesel zůstane smrdutým dieselem

ne, to co se snažil přispívající napsat se jmenuje superkondenzátor, chcete-li ultracapacitor. Stačí zagůglit a víte o čem je řeč..

0/0
17.9.2009 20:28

Host

Zázrak od bmw

takže ten zázrak htp od bmw spotřebuju 3,7l i bez těch ostatních systémů ? myslím, že velmi pravděpodobně těžko Rv

Ať žije koncept HTP, alespoň víme od koho kopírujou ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.9.2009 13:37

Host

SkodaRoomster za 7-8l

Parodie na nafovej 3valcovej motor od Skodarny jezdi za 7-8l (v realu at si maj na papire co chtej). Nekdo nekde uvedl ze skodovka je nadcasova??????;-D;-D;-D;-D

0/0
17.9.2009 13:28

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

tak se nauč jezdit...  já s tím jezdím pod 5l/100km :-)

0/0
17.9.2009 13:39

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

To jses ty co jsem videl jet 60na dalnici?;-D

0/0
17.9.2009 13:41

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

Kdepak,já se zásadně nechám tahat na laně od města k městu;-D

0/0
17.9.2009 13:57

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

a zbytecne zdrzuju vsechny ostatni... si zapomel dodat ;-D

0/0
17.9.2009 13:55

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

Koho? zdržuje ten co mě táhne;-)

0/0
17.9.2009 13:58

schivaa

Re: SkodaRoomster za 7-8l

To jses ty co jsem videl jet 60na dalnici?;-D

0/0
17.9.2009 13:58

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

Nebohy clovece , nesmis slepe verit tomu co ti ukazuje pocitac .... najed 2000 km a schovavej si uctenky za benzin cos do toho nalil, spocitej si to pak a uvidis  -  na 5 litru zapomen

0/0
17.9.2009 15:37

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

bože tady jsou magoři...

0/0
17.9.2009 17:27

Host

Re: SkodaRoomster za 7-8l

tříválce dělal Zetor, škodovka ho teď zdatně napodobila :)) Ten motor je strašnej, Mlátí to jako kráva a nejede, ještě horší než tříkýbl v benzínu (HTP-HovnoToPojede). To už rovnou mohli oprášit výkresy od 1,6D předkomůrky, co se dávala do Golfa II generace a se kterým se dalo jezdit kolem 4 až 5 litrů. Tomu říkám pokrok..

0/0
17.9.2009 20:32

Host

HTP

Tak se konečně i slavné bmw dalo cestou HTP, to bylo pořád keců o tříhrnku a najednou ;-D

0/0
17.9.2009 13:24

Host

Re: HTP

A do pytla,to jsme vývoj tak předstihli a teprve teď si toho všimli;-D ale marná snaha,nás nedoženou;-DR^

0/0
17.9.2009 14:01

salinka

hm, pěkný kocourek.

:-)

0/0
17.9.2009 13:16

Host

120+104+35=???

v clanku pisou 262 kW, ale ja se nemuzu dopocitat...

0/0
17.9.2009 13:13

Host

Re: 120+104+35=???

Zapomel jsi na ridice, ma tam slapatka + 3kW, ted ti to vychazi.

0/0
17.9.2009 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.