- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že pevný stred volantu by komplikoval riadenie? Na C4 robím tisíce km a práve že pevný stred ocenujem v zákrutách kde sa mi tlačítka nepretáčajú, ale vždy viem kde sa nachádzajú. Pár km stačí a vodič si to ani neuvedomí, preto takéto reči okolo volantu je zbytočné mudrovanie.
Stačila by....a závistici říkejte co chcete a budte rádí že vám tatínek občas půjčí stodvacítku.
Pan redaktor zřejmě nepochopil, že DS3 není "jen" třídvéřová verze C3, je to zcela samostatná a nezaměnitelná řada DS v celém spektru modelové nabídky Citroenu, která bude žít svým životem vozítek zaměřených na vyšší image a nároky na výbavu ze strany majitele...
Po obsahové stránce se mi článek líbil, ale rád bych se zeptal autora co je to LED dioda ("neobvykle vytvarovaná denní světla z LED diod")? Kdy už se naši motorističní novináři naučí, že LED je zkratka, která v sobě již slovo dioda obsahuje, čili LED = Light-Emitting Diode nebo-li Světlo vyzařující dioda.
abyses nepos.al. Prostě se říká "LED diody" i když je to de facto hloupost... takových výrazů je spousta
btw co je to "LED článek" ?
a bude to mít zase třetí a čtvrtý dveře z papíru, jako stávající model? a bude to mít rezatý misky už na showroomu, jako stávající model? bude nám zase servisman tvrdit, že rádio nehraje, protože je v autě moc přetopíno? bude to při rozjezdu zdechávat a servisman se bude vymlouvat že je to nastavený na evropskej benzín a ne na český srašky? zažiju zase tolik srandy jako se stávajícím modelem??
a bude icmek stále drandit v kuchyni s angličákem 1:37 nebo 1:19
Docela pěkný, t+ěším se na další DSka DS4 a DS5.
Jestli to bude vypadat takhle, tak to bude docela nářez.
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/d5/d5.html
Citroen mám doma a další auto bude taky od nich.
proč ta nová auta vypadaj jak by vylezly z fitka nebo činkárny. Nebo to dávaj do úlu,aby to hezky nateklo ještě pár nových modelů a budou do kulata
Ta záhada se jmenuje aerodynamika a vnitřní prostor - kapka má nejmenší odpor a zároveň má největší objem při minimálním povrchu.
nechapu, proc vsichni kopiruji predni masku chladice od fordu! kia, facelift mazdy 2, ted citroen... slava yetimu - zacina byt v tehle spolecnosti velmi originalni a to se ceni!