Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hvězda autosalonu Frankfurt: ekologický trabant

Ikona automobilistů bývalého východního bloku ožívá. Odkládá roušku namodralého dýmu, pěkně narostla, nezaměnitelné tvary však zůstaly. Trabant nT vyrazí na silnice v roce 2012 a pojede na elektřinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Si0

23. 9. 2009 8:55
Jezdil jsem jako student o prázdninách s ještěrkou

a vím dobře, co s tím bylo za patálie. Děkuji, elektro nechci.

0 0
možnosti

Host

24. 10. 2009 18:17
Re: Jezdil jsem jako student o prázdninách s ještěrkou

Víš prd, študáku!

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 19:21
Elektricky trabant jezdil v cechach uz pred 25 lety.

Elektricky trabant jezdil v cechach v roce 1984, tady je reportaz http://www.trabant.cz/test.php?klic=125 .

Moc nechapu proc se najednou vsichni vyrobci aut chteji vyrabet elektricka auta, kdyz stale nejsou levne baterie. Alektricka auta uz mohla jezdit 100 let a taky pred 100 lety jezdili 100 km / hod a dojez pres 80 km. Takoveto parametry stale nema skoro zadne financne dostupne eletricke auto.

Pred vice jak 15 lety se jiz leletricka auta seriove vyrabela, ale ne moc dlouho - asi se to moc vyrobcum a producentum ropy nevyplacelo.

Jsem tedy moc zvedav s cim konecne vyrobci prijdou a hlavne za kolik. Tady je nekolik mojich reportazi o elektrickych autech http://www.youtube.com/ekocesty

v sekci Elektricka auta

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 17:25
Něco tomu chybí

A to klasicky zvuk a vuňě ;-D bez zvuku rozzuřeneho vysavače a oblaku dymu to není trabant ;-D

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 7:43
co melete jsou kraviny

Ale co me zajima kolik to pri dobijeni sezere proudu respektive kolik za jedno nabiti zaplatim a kolik bude stat nahradni baterie protoze napeti v siti je 230V a 400V tak o tom kecat nema smysl

0 0
možnosti

weizenkleie1

18. 9. 2009 16:33
Pohoda

No nemci holt vedej co delaj...R^

0 0
možnosti

Host

18. 9. 2009 12:49
Doplnte si elektromobil

Dobrý den,

skutečně profi elektromobil s vysokým výkonem existuje již delší dobu, jen je poněkud nedostupný: http://www.lightningcarcompany.co.uk/

0 0
možnosti

Host

20. 9. 2009 18:28
Re: Doplnte si elektromobil

Co to je "profi elektromobil"? To je elektromobil pro taxikáře?

0 0
možnosti

r-man

16. 9. 2009 14:55
Nepresnosti?

Nevim jestli to neni chyba nekde u me, ale vidim nejake nesmysly:

na šířku má 1 690 neni to nejak malo?

4 500 Nm - neni to nejak moc?

0 0
možnosti

smíšek36

18. 9. 2009 12:08
Re: Nepresnosti?

proč by 1690mm na šířku bylo málo ? (na D1 máš nyní prohy o šířce 1,8 m !  ,no a těch 4500 Nm není u trabiho, ale u sportovní audiny, je to dost, ale tato vlastnost teké odlišuje elektromotory od benzíňáků....;-)

0 0
možnosti

energa

16. 9. 2009 13:10
Nechci být moc drzá

ale myslela jsem si, že zásuvky z 220 jsou nyní na 230 a ty co byly na 360 - slovy TŘISTAŠEDESÁT - jsou nyní 380. nevím o tom, že by se během poslední doby ještě zvyšovalo ze 380 na 400, jak někdo níže zasvěceně podotýká... :-)

0 0
možnosti

packa1

16. 9. 2009 13:11
Re: Nechci být moc drzá

Spravne jsi myslela. Voni jsou jen novinari trosku vopozdeni :-/

0 0
možnosti

lordhelma

16. 9. 2009 13:08
yeti

ma to neco z yetiho stylu.. :-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...