Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koncept E-Up! ukazuje bratislavský minivolkswagen. Bude z něj i škodovka

V roce 2011 odstartuje ve slovenské továrně Volkswagenu výroba miniaut. Kromě značky VW ponesou také loga Škody a Seatu. Jak by miniauta z Bratislavy měly vypadat naznačuje elektrický koncept E-Up!.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

je to citroen C1....

....dokonce tam pasují stejné sedačky:-) Když je Johnson nestihl vyrobit pro první testy dodala je stejná fabrika, která dodává sedačky do TPCA (aygo, C1, 107). Pouze látka byla VW (caddy)....

0/0
17.9.2009 10:25

Host

VW-TRÁGA!

maly auta mam v oblibe, ale VW nikdy nic nedokazal a ted je to same! takze pokus rozmontovat nejakou hybridni Toyotu a dat to do VW nevysel,chabé...

0/0
16.9.2009 22:55

Host

Re: VW-TRÁGA!

No hlavne ze ty jsi toho jiste dokazal spoustu ;-D

0/0
16.9.2009 23:32

Exakt

Re: VW-TRÁGA!

VW že nic nedokázal na poli malých aut? Co třeba VW Beetle? ;-)

0/0
18.9.2009 14:26

Host

Re: VW-TRÁGA!

no kdyby nevycházel z původně českého návrhu tak by ho možní uznal WV. tak co dál..

0/0
19.9.2009 9:29

nnyky

Cenzore, jsi jednička!

Topolánkova samozřejmě :-(

0/0
16.9.2009 22:06

Host

Dacia Logan MCV 7 + 0 za 200.000,- Kč

RvRv šacuju že tendle micro-VW 3 + 1 bude koštovat nějakejch 200.000,- Kč v základu. RvRv

0/0
16.9.2009 21:58

charlie.sk

Re: Dacia Logan MCV 7 + 0 za 200.000,- Kč

no to hodně přidáš to možná bez baterek

0/0
17.9.2009 9:13

kubisek.no1

Re: Dacia Logan MCV 7 + 0 za 200.000,- Kč

no jo jenže narozdíl od dacie to bude mít odpovídající brzdy, alepoň trochu sedět na silnici hlavně jezdit téměř za darmo. Další drobnost dacia logan je v podstatě silně nekvalitní podvozek R19(přestala se vyrábět někde v r 1995) a na ěnj daná karoserie, která si při nárazu vě větší rychlosti než 30 km(kvůli hvězdičkám) rozpadne na padrť včetně posádky. Dacia a ani renault nikdy ani zadarmo.

0/0
17.9.2009 12:13

nnyky

Fajn cenzore

Jsem netušil, že Velorex je na iDnes tabu - blijící smajlík

0/0
16.9.2009 21:22

Host

To zase dopíchali...

Obsazení 3+1  a spolujezdec předsunutý vředu? Jaký to má účel? Kvůli pár cm? Spolujezdkyni nepůjde šahat na kolena, za řidiče se vejde jen dítě, kufr to stejně nezachrání ...? To by byla lepší varianta něco z Kolína a k tomu el. pohon,  potom uvnitř 4 celkem normální místa ...

0/0
16.9.2009 18:45

Host

Re: To zase dopíchali...

v kolika lidech jezdis po meste? pro rodinny obsazeni to asi nebude ty chytroline...

0/0
16.9.2009 21:19

Host

Re: To zase dopíchali...

no, anebo by byla lepsi varianta renault grand espace, zejo?

0/0
16.9.2009 21:20

Host

Re: To zase dopíchali...

nejlepší a nejprostornější je přece český MPV Škoda Roomster kterej je prostornější a bezpečnější než Grand Espace. R^[>-]

0/0
16.9.2009 22:00

kubisek.no1

Re: To zase dopíchali...

no prostornější teřba neni al s tou bezpečností je to tak. Renault a bezpečnost nejde k sobě.  Dyť ty paka z francie neuměj udělat ani pořádný brzdy

0/0
17.9.2009 12:15

Host

Re: To zase dopíchali...

Renault Laguna jako první v roce 2001  ***** 5 hvězdiček v Euro-NCAP.

A brzdy ? ? ?  Mrkni na nějaký testy a budeš koukat jak renaulty brzdí a VW nebrzdí to je suchá realita. [>-]R^

0/0
17.9.2009 20:31

Host

Re: To zase dopíchali...

Roomster 1.2 s klimatizaci = pixla nejvetsi. To jede sotva kilo a zere to deset litru. Este ze to mam jenom jako sluzebak. Dobrovolne v tom snad dokazou jezdit jenom skalni priznivci skodovky LOLR^

0/0
17.9.2009 17:37

Host

Re: To zase dopíchali...

ale kuš ty vřede ;-D;-D

0/0
16.9.2009 22:26

Host

Re: To zase dopíchali...

A akumulatory dou vozit na strese? Nebo na kline spolujezdce? :-)

0/0
16.9.2009 23:33

Host

folcvágen

tady je důležitý,aby to dojelo od servisu k servisu,protože jinam to stejně při spolehlivostí folcvágenů nedojede .

0/0
16.9.2009 17:24

Host

Re: folcvágen

To víte že jo. Určitě s tím máte dost zkušeností. Neměli by celé VW Group zrušit?

0/0
16.9.2009 18:05

Host

Re: folcvágen

ano zkušeností mám  dost a kdyby ty koncernový šeredy přestaly vyrábět ,tak bych byl velmi rád,kdo se na to má na silnici koukat

0/0
16.9.2009 19:07

Host

Re: folcvágen

Dovolím si nesouhlasit,takový Passat CC vypadá velmi dobře;-)R^

0/0
16.9.2009 19:48

Host

Re: folcvágen

to auto je hrozný ,hnusná německá neforemná krabice

0/0
16.9.2009 20:50

Host

Re: folcvágen

jojo, passat ma vylozene krabicoidni tvar, vemeno.

0/0
16.9.2009 21:21

Host

Re: folcvágen

jedine vemeno jsi tu ty - passat cc je variace nadherne S-Klasse od MB... krabice.. :-D

0/0
17.9.2009 13:44

Host

Re: folcvágen

Pěkná variace;-DR^

0/0
17.9.2009 17:48

Host

Re: folcvágen

CC na krabici nevypadá, leda by krabici nově definovali.....už jsem dlouho ze školy;-(

0/0
16.9.2009 21:57

Host

Re: folcvágen

imho na ne koukas tak leda z tramvaje povesenej na tyci :-D

0/0
16.9.2009 21:21

Host

Re: folcvágen

nemůžeš porovnávat nové auto a tvého asi 20let starého golfa

0/0
16.9.2009 18:32

Host

Re: folcvágen

golfa jsem nikdy neměl a asi bych se styděl do toho křápu sednout golf je v čechách diagnoza

0/0
16.9.2009 19:09

Host

Re: LOL ty dite

Nemci se nestydi ale pan se stydi ;-D;-D;-D

Ses exot smir se s tim Rv

0/0
16.9.2009 22:04

Host

Re: folcvágen

V čempak vozíte vaší velectěnou zadnici,že vám koncernové auto nevoní.

0/0
16.9.2009 22:12

Tom Hagen

Design

Zezadu je to docela pěkné, tak ještě poopravit předek, aby s tím zadkem trošku korespondoval.

0/0
16.9.2009 17:07

wanad

sedadlem smrti

Přední sedadlo spolujezdce posunuté dopředu bude tedy opravdu sedadlem smrti.

0/0
16.9.2009 16:27

kubisek.no1

Re: sedadlem smrti

ve městě? při nehodcáh v rcyhlosti max 50 km? pochybuju. to by to museli dělat francouzi aby to bylo smrtelný i v 30.....

0/0
17.9.2009 12:17

Host

Nuda

Když je takhle nudný koncept, jaká může být sériová produkce? Zpátky do školy, designéři VW! (I když se obávám, že ani ta by vám nepomohla).

0/0
16.9.2009 15:57

Hlava dubová

Tak snad

jak by "ta" miniauta měla vypadat ne??? ne měly vypadat.....

0/0
16.9.2009 15:40

Hlava dubová

tak snad

0/0
16.9.2009 15:38

Host

!

Když už jste dali do pořádku tu rychlost, tak si ještě opravte "Jak by miniauta z Bratislavy měly vypadat..." na "měla vypadat" - amatéři ;-D

0/0
16.9.2009 15:19

Host

chyba

0-50 za 3,5s a 0-100 za 11s...

0/0
16.9.2009 14:23

Host

Co to je VW

Kromě značky VW ponesou také loga Škody a Volkswagenu. Co to je VW? Já myslel, že zkratka pro Volkswagen.

0/0
16.9.2009 14:02

Host

Re: Co to je VW

Navrhuji znak : znak audi+v vjednom kolečku W a v druhém škoda,ve třetím S a budou spokojeni všichni;-DRv

0/0
16.9.2009 14:11

Host

Re: Co to je VW

A ve ctvrtem?

0/0
16.9.2009 14:15

Host

Re: Co to je VW

kosočtverec;-D

0/0
16.9.2009 14:21

Host

Re: Co to je VW

to jako abychom věděli jak s náma v..;-)ebali

0/0
16.9.2009 14:25

Host

Re: Co to je VW

Ten už má zabraný Renault

0/0
16.9.2009 15:54

Host

Re: Co to je VW

To neva,může být naležato.;-D

0/0
16.9.2009 19:32

Host

Co je to za větu?

Kromě značky VW ponesou také loga Škody a Volkswagenu ??

0/0
16.9.2009 14:00

Host

Re: Co je to za větu?

škody a seatu

0/0
16.9.2009 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.