- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Radsi nechci videt, jak dopadne bocni naraz. To se prestane kutalet mozna az tomu dojde baterka a z cestujicich bude sekana. Krom toho je to auto, pokud se tomu tak da rikat, neuveritelne osklive. Kdyz uz jsme u toho "auta", nejak mi pripada ze uz se to trochu moc vzdaluje. Ja ridim rad, jsem rad ze slysim motor, vice verim odrazu v zrcatku a pohledu za sebe, nez par kameram, nechci aby na me pri kazdem pohybu rvalo padesat kontrolek a zaparkuju klidne sam. A zas tak silene penize za ten benzin nedavam, abych si musel tohle vsechno nechat vzit.
Ja to videl realu. Moc pekne, jen ty dvere jsou fakt blbe za deste do toho prsi.
Kdy už tihle "vizionáři" pochopí, že hybrid je slepá větev? Když už, tak elektromobil.
Zdravím... jsem v tomhle oboru laik a docela bych rád věděl, proč je hybrid (spalovaci motor vyrábí elekřinu pro elektromotor) slepou větví. Zatím se mi to zdá jako nejefektivnější řešení...
Super jsou ty dveře, které se otevírají do silnice značně mimo obrys auta. Počítám, že max. při desátém otevření by z toho někdo okolojedoucí udělal kabrio
to jsem zvědavej kolik kilometrů tahle šereda dojede bez závady.při užasné porucovosti současných rádobymoderních folců to bude na doprovodné vozidlo s náhradními díly
"Palubní funkce se kontrolují prostřednictvím dotykového displeje..." - snad ovládají, zase někdo neumí správně přeložit slovo "to control". Podobně v posledním odstavci "kontrolující mechanickou vazbu". Ta spojka tam přece nic nekontroluje, tedy neověřuje, ale opět ovládá...A chybí nejdůležitější údaj - kolik váží vlastní baterky? A jaký výkon má vlastní elektrický motor, který to celé pohání dopředu? O tom se vůbec nepíše... Tak nevím :-)
o elektrickem motoru a bateriich se nepise, protoze to jezdi na naftu (jak se v clanku pise)
co příspěvek tady pode mnou, to perla.....
Kamion to podjede :)