Diskuze

Dvoumístný hybrid od VW má spotřebu 1,36 l/100 km

Volkswagen L1 možná vypadá trochu jako rakev, je to ale výkladní skříň moderní techniky snižující spotřebu. Nejúspornější auto frankfurtského autosalonu využívá hybridní techniku a rozjede se až na stošedesátku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Mr. Dreamer

22. 9. 2009 22:48
doufam ze to je vtip

Radsi nechci videt, jak dopadne bocni naraz. To se prestane kutalet mozna az tomu dojde baterka a z cestujicich bude sekana. Krom toho je to auto, pokud se tomu tak da rikat, neuveritelne osklive. Kdyz uz jsme u toho "auta", nejak mi pripada ze uz se to trochu moc vzdaluje. Ja ridim rad, jsem rad ze slysim motor, vice verim odrazu v zrcatku a pohledu za sebe, nez par kameram, nechci aby na me pri kazdem pohybu rvalo padesat kontrolek a zaparkuju klidne sam. A zas tak silene penize za ten benzin nedavam, abych si musel tohle vsechno nechat vzit.

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 17:38
hmm

Ja to videl  realu. Moc pekne, jen ty dvere jsou fakt blbe za deste do toho prsi.

0 0
možnosti
VI

Vit I.

21. 9. 2009 14:03
Hybrid...

Kdy už tihle "vizionáři" pochopí, že hybrid je slepá větev? Když už, tak elektromobil.

0 0
možnosti

mokikin

21. 9. 2009 21:10
Re: Hybrid...

Zdravím... jsem v tomhle oboru laik a docela bych rád věděl, proč je hybrid (spalovaci motor vyrábí elekřinu pro elektromotor) slepou větví. Zatím se mi to zdá jako nejefektivnější řešení...

0 0
možnosti
VI

Vit I.

21. 9. 2009 14:01
dveře mimo obrys

Super jsou ty dveře, které se otevírají do silnice značně mimo obrys auta. Počítám, že max. při desátém otevření by z toho někdo okolojedoucí udělal kabrio ;-D

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 13:20
Dám za to

vozík a mám rikšu;-DR^

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 12:36
folcvágen

to jsem zvědavej kolik kilometrů tahle šereda dojede bez závady.při užasné porucovosti současných rádobymoderních folců to bude na doprovodné vozidlo s náhradními dílyRvRvRvRv

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 12:28
Ach ten překlad

"Palubní funkce se kontrolují prostřednictvím dotykového displeje..." - snad ovládají, zase někdo neumí správně přeložit slovo "to control". Podobně v posledním odstavci "kontrolující mechanickou vazbu". Ta spojka tam přece nic nekontroluje, tedy neověřuje, ale opět ovládá...A chybí nejdůležitější údaj - kolik váží vlastní baterky? A jaký výkon má vlastní elektrický motor, který to celé pohání dopředu? O tom se vůbec nepíše... Tak nevím :-)

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 13:26
Re: Ach ten překlad

o elektrickem motoru a bateriich se nepise, protoze to jezdi na naftu (jak se v clanku pise)

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 12:25
východoevropané opět perlí

co příspěvek tady pode mnou, to perla.....  ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Martin Soušek

21. 9. 2009 11:58
zase to má výhodu, že se to nemůže srazit s kamionem

Kamion to podjede :) ;-D

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 11:51
i muj

9ti letej synovec by to navrhnul lip strasnej design 8-o

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 13:50
Re: i muj

a proc ho teda nenavrhuje, pane "mam-genia-v-rodine"?

0 0
možnosti