Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojeté auto je jako pes, kterého nevychováváte od štěněte

"Nedávno jsem viděla nový Renault Mégane Coupé, na Clio RS bych si asi taky dokázala rychle zvyknout. Ale až nastane znova ten okamžik a budu muset vybrat nového plechového člena rodiny, zase nezbyde, než řídit se víc rozumem, než srdcem. Ach jo." Blogerka iDNES.cz, nadšená řidička a renaultistka Božena Klingerová si vybírá auta nejen podle barvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Nové nebo ojeté?

To s tím štěnětem je moc dobrý, ale má to jeden háček. Když je štěně mnohem dražší než pes, tak to dostává všechno trochu jiný dimenze. Je krásný mít psa od štěněte, ale musím na to štěně mít. A když na něj nemám, nezbývá mi, než se ohlídnout po psovi. Samozřejmě může být trochu marod a občas si postavit hlavu, ale když si pro něj zajdu do toho správnýho psince, budu nejspíš spokojen. Problém řady lidí je ten, že chodí do špatných psinců a pak se diví, že jim koupený pes brzy chcípne.

0/0
6.5.2010 17:42

philby

ach vy chlapi.....

....... zase to všechno berete moc technicky a racionálně, a začnete se dohadovat o tom, která značka, který motor, a proboha jak to ta ženská může kupovat podle barvy, a nevnímáte že je ten článek úplně o něčem jiném :-) a napsaný je moc hezky.

0/0
29.12.2009 21:08

TATRA 613

proč ta žena chce furt do renaultů??

togo golf jedničku si koupila jako nového?asi ne.pak se nemůže divit,že musí přivazovat provázkem výfuk aby neupadl. značka se může za 20 či 10 let změnit,takže ten její renault už nemusí být tak kvalitní jako dřív. já vždycky chtěl mazdu 323 F mrkačku 1.6 r.v. 1994 hezké a spolehlivé auto se super podvozkem. dnes už stojí max 40000. až si někdy budu kupovat auto,hned jdu do něj.

0/0
29.12.2009 16:42

legnaw

sorac

v momente ked som sa dostal k tomu ze vybera ojazdene auto podla farby som skoncil citanie...pisala to sle pi ce

0/0
28.12.2009 14:43

Host

Re: sorac

slepice to není ba naopak,kdyby byla  ,byla by zmanipulovaná reklamou a všemi těmi obchodními masírkami a koupila by si šrot ve stylu VW,nebo audi,ale vzhledem k tomu,že uvažuje a nakupuje dle vlastní rozvahy a citu tak  je to  ženská s rozumem.

0/0
29.12.2009 14:33

Host

RENAULT

Z toho jasne plyne ponaučení - nekupovat francouzské šunky kor od Renaultu a už vubec ne tyto nejmenší....

0/0
28.12.2009 13:43

Host

Re: RENAULT

dle magorů tvého ražení by jsme měli všichni kupovat jen folvágeny,ne.

0/0
28.12.2009 13:57

xyron

Re: RENAULT

to je tvuj nazor, navic bych pouzival urazliva slova jen opatrne kdyz ani neumis vyslovit "VW" chlapce... bez zase onanovat na jinou diskuzi!

0/0
29.12.2009 12:44

Host

Re: RENAULT

hele onanisto a jaký auta by sis koupil Ty? samozřejmě v měřítku 1:42,protože na nic víc mít nebudeš, ale když tu házíš rozumy,tak se pochlub..:-P

0/0
31.12.2009 18:10

Host

Re: RENAULT

koukám bejt frantík, to je diagnóza.....

0/0
6.5.2010 17:49

Host

Re: RENAULT

Jediné poučení - nekupovat červené auto ;-D

0/0
28.12.2009 14:51

Host

Re: RENAULT

jo, Ferrari jsou křápy

0/0
6.5.2010 17:48

Host

super článek

:) díky

0/0
27.12.2009 20:31

Host

Tak teď sem se fakt zasmál !!!!!!!!!!!!! FIAT PANDA ........

Ten důchodce mě pobavil 

             -:) chce auto za 12 papírů, chce aby bylo spolehlivý, aby moc nežralo a vybral si dvacetiletej šrot vod Fiatu.

Pandu nekupuj dědku a kupte si s babkou mopeda.  ;-D;-D

0/0
27.12.2009 15:47

Host

Re: Tak teď sem se fakt zasmál !!!!!!!!!!!!! FIAT PANDA ........

nepřipadáš si jako dement ?,asi ne ale jsi a korunovaný.RvRvRv

0/0
27.12.2009 17:08

Host

Re: Tak teď sem se fakt zasmál !!!!!!!!!!!!! FIAT PANDA ........

!!!! taky budeš jednou starej frajírku. věř že je hodně důchodců který to nemaj lehký. speciálně tobě floutku bych přál abys neměl ani na to ojetý až budeš v důchodu. seš zmetek. !!  

0/0
27.12.2009 17:24

Host

Re: Tak teď sem se fakt zasmál !!!!!!!!!!!!! FIAT PANDA ........

nechápu,co zde ubožáci tvého ražení pohledávají ,dej si pár facek a nešetři se ,děláš to pro sebe.

0/0
27.12.2009 17:09

Host

poraďte

Uvažujeme o levný ojetině na drahou ojetinu z důchodu prostě neušetříme. Jezdíme málo jen po doktorech a dvakrát týdně na nákupy do města asi 6 km ale auto potřebujeme a náš Wartburg už v březnu neprojde technickou.

Máme vyhlídnutej Fiat Panda rok výroby 1988 za 12.000,- Kč.

Máte někdo Pandu a na co si máme dát při nákupu bacha ?

Dík za odpovědi.

0/0
27.12.2009 11:58

mexiko

Re: poraďte

ve vaší finanční kategorii(počítám do 15,000) je to těžké. Většinou jsou to již totální vraky, takže jakýkoli nákup může přinést jen další investice. Ale třeba nějaký slušný favorit nebo ford fiesta, případně escort nemusí být na uvedení do celkem slušného stavu tak náročné na finance. Hledejte auto, kterých je v česku hodně, bude spousta dílů na vrakovištích. Nevím, jak moc oblíbený byl v česku fiat panda. Hodně štěstí při hledání.

0/0
27.12.2009 12:16

Host

Re: poraďte

Díky za radu.

Favorita nechceme hlavně z důvodu spotřeby a Fiestu neznám tak dobře jako Pandu kterou má náš známý.

0/0
27.12.2009 13:42

Host

Re: poraďte

Na spotřebu vůbec nehleďte, vzhledem k Vašemu malému nájezdu to bude zanedbatelná položka. Pokud nenajezdíte denně cca 80 km (tj. nejezdíte vozem daleko do práce), na provozních nákladech se to prakticky neprojeví. Naopak, Favorit z rv. >1993 je ve Vašem případě téměř ideální volba. Laciné díly, kterých je dostatek jak z druhovýroby, tak z vrakovišť, opraví ho za pár stovek každý kutil a navíc je poměrně spolehlivý.

0/0
27.12.2009 14:17

Host

Re: poraďte

Fiata bych se nebál, co bych ale rozdhodně u Pandy zkontroloval by byla koroze na karoserii, starší pandy /specialně ty s plasty jí dost trpěly. Motor je stejný jako třeba v Fiatech UNO, 127 nebo  850, je spolehlivý a snadno opravitelný. Mnohem snáz než motor Favoritu. Motor má lehce púod litr, takže je i jnižší pojistka. Pro vás s podobným finančním limitem to nemusí být špatná volba. Osobně mi sice Panda přijde dost malá, ale pro dva a na nákup je to autíčko akorát. Žvanění "znalců" vyprávějících o levných favoritech je docela veselé, většina fáček byla po pár letech prorezlá a motory s první verzí vstřikování taky nebyly žádný zázrak. To že by to byl "držák" věří snad jen zavilí fandové značky. Osobně bych se nebál ani staršího Peugeota nebo třeba forda. Určitě bych hledal auto na benzin, je levnější při nákupu i opravách, asi bych koukal po třídveřových, jsou méně žádaná a tedy levnější.

0/0
28.12.2009 10:52

charlie.sk

Re: poraďte

ale většina favoritů je v tomto věku naprosto shnilá to fiat je pozink a je podstatně kvalitnější

0/0
27.12.2009 15:05

Host

Re: poraďte

třeba fiat punto první generace motor 1.1 i téměř nezničitelné auto karoserie pozink a rozhodně větší a hodnotnější,než všechny fobie dohromady

0/0
27.12.2009 12:59

Host

Re: poraďte

Diky za radu.

Punto je pro nás nedostupný je prostě nad naše finanční možnosti.

0/0
27.12.2009 13:43

Host

Re: poraďte

kamarád koupil peugeot 306 za 13000a dokonce v naftě ,to byly taky téměř nezničitelný vozidla

0/0
27.12.2009 13:01

Host

Re: poraďte

pokud to auto nevykazuje známky koroze,tak bych se ho vůbec nebál tyhle auta měly užasnou výdrž a jsou na ně neobyčejně levný náhradní díly-levnější než na staré škodovky.Jen si dávat bacha v případě diessel motoru jakou má kompresi a jak chytá v zimě .

0/0
27.12.2009 13:05

Host

Re: poraďte

Díky za odpověď.

Naftový auto nechceme je tam velký riziko závad. Pandu kterou máme vyhlídnutou je benzín 1.0 výkon 32 kW.

0/0
27.12.2009 13:45

Vilém Hynek Jarmila

Re: poraďte

Toyota Corolla od roku 1997 není špatná volba, možná i Yaris. Dá se koupit okolo 30-40tis. Kč a je to jistota. Pod 30tis. jsou to už opravdu vraky.

0/0
27.12.2009 13:23

Host

Re: poraďte

Děkuji za rady.

Jen upřesněním ta Panda má motor 1.0 i benzín  32 kW. Má ji taky jeden náš známý a jezdí okolo 4,5 litru a to by nám vyhovovalo.

Rady na Corolu za 30 - 40 tisíc korun nám moc nepomohou, takové peníze nejsme schopní na ojetý auto uvolnit.

Dík Stanislav. H.

0/0
27.12.2009 13:39

Host

Re: poraďte

Nic proti, ale ty vaše parametry mi nějak nejdou dohromady. Zdá se mi, že se ženete do pěkného průšvihu. Chcete za poslední peníze koupit 21 roků starý vůz, najedete cca 2 tisíce km za rok, checete jezdit za 4,5 litru, chcete aby takhle staré auto za tyto peníze bylo spolehlivé. Držím palce!

0/0
27.12.2009 15:22

Host

Re: poraďte

Ten důchodce je fakt roztomilej

          -:)  Fiata dědku nekupuj kup si s babkou mopeda ;-D;-D

0/0
27.12.2009 15:49

Host

Re: poraďte

Byl jsem v podobné situaci a vybral jsem suzuki swift 1,Obenzín.Je to rok 1987 a za 5 let jsem do auta nedal ani korunu.Spotřeba 5l.pojistka 1450kč,koroze minimální.Pěkně ovladatelné auto,již bych si mohl koupit fabii ale suzuki nedám z domu.

0/0
31.12.2009 10:23

Host

Re: poraďte

A ekologický poplatek při převodu budete platit z čeho?

0/0
29.12.2009 12:10

Host

Re: poraďte

Někteří prodávající nevyžadují přepis.

0/0
31.12.2009 10:25

Host

Re: poraďte

Kupte si zachovalého favorita. I s přepisem to moc přes 12tis nebude

0/0
9.1.2010 16:07

Host

Re: poraďte

technickou nereste auto tam ani nemusi..vitejte v CR pane...(ps ja tam jezdim)

0/0
15.2.2010 8:46

Host

Re: poraďte

Zdravím Vás, nevím kdo tu psal něco o pozink kastli u FIATa tak to prrr fiat a pozink kastle v r.v. pand nejde dohromady....první pozink byl až u PUNTA tj nástupce UNA. Sám jako student provozuji UNO r.v.86 a upřímně, motor držák, jízdní vlastnosti na tu dobu dobré. proti favoritu kočár ale ta kastle to je za trest.Hnije to uz při pohledu....myslím si že tohle je nemoc všech starších aut. Pokud mohu radit ze zkušeností známých asi P 205 to byl pozink hned od prvních kusů a pokud by se koupil zachovalý proč né....Jinak Fiat do domu myslím r.v. do 1990 = kupa starostí jako každé stejně staré auto.Upřímně na občasné ježdění by ten favorit asi vyšel lépe...koupit jeden z posledních co se vyráběly a máte klid....toť můj názor Fiatisty...:-/;-)

0/0
20.2.2010 17:30

Host

Zlaté pravidlo nákupu ojetin

Stále platí "zlaté pravidlo nákupu ojetin", které ta madam ignorovala a tudíž se nemůže divit, jak dopadla:

"Jaká auta NEKUPOVAT? Žádná, co začínají na "F", tedy: Fiat, Ford, Folksvágn a Fšecky Francouzský..." ;-D

0/0
27.12.2009 10:33

Host

Re: Zlaté pravidlo nákupu ojetin

F jako Fčela:-)

0/0
27.12.2009 10:46

Host

Re: Zlaté pravidlo nákupu ojetin

Tak tak... ;-D R^

0/0
27.12.2009 10:56

Host

Re: Zlaté pravidlo nákupu ojetin

Ferrari

0/0
27.12.2009 12:02

Host

Re: Zlaté pravidlo nákupu ojetin

F jako "fšechny"

0/0
27.12.2009 14:35

Host

Propagace

Koukám, zase jednou nenápadná propagace nových aut - a nejlépe od Škoda Werke, že? ;-D

0/0
27.12.2009 10:20

BG1

Anonymni sikanatori na idnes!

Divim se, ze iDNES tady dovoli anonymni prispevky, kdyz na jinych zpravach vyzaduje prihlaseni. iDNES.cz si tim svini do sve vlastni kapsy, protoze kvalita diskuzi se tim hodne zhorsila a seriozni ctenar jde radeji na jine zpravodajske websites. Vypada to, ze iDNES nejak moc nezalezi na serioznich ctenarich a kvalitnich prispevcich v diskuzich. Doufam, ze si redakce tento komentar precte a aspon trosicku se nad tim zamysli.

0/0
27.12.2009 8:41

Host

Re: Anonymni sikanatori na idnes!

Mně zas vadí, že ve zprávách se chce přihlášení u každé zprávičky o každém prdu... A že by byla diskuse pod tím nějak kvalitnější, to jsem si zatím nikdy nevšiml.

Je to jen trénink na omezování svobody slova - zvykání lidí na to, že k něčemu se budou moct vyjádřit a k něčemu ne... A k čemu ano a k čemu ne, to rozhodne vrchnost - zde v podobě nějakých bossů iDNESu... :-/

Stručně řečeno, vázat diskusi na registrace, dukáty a jánevímcoještě je ostuda a výsměch demokracii... a proklamovaný účel, tedy "pročištění" diskusí to URČITĚ nesplnilo. Zbývají tedy účely neproklamované a/nebo skryté - především ty výše uvedené... Rv

0/0
27.12.2009 10:29

BG1

Re: Anonymni sikanatori na idnes!

Diksuze by dosahly vubec nejvyssi kvality, kdyby kazdy diskutujici mel moznost diskutovat pouze pod jednim nickem podlozenym osobnimi udaji. V normalnim zivote se taky clovek nejdrive predstavi a nediskutuje verejne s maskou na obliceji nebo dokonce za plentou, kde muze anonymne vystupovat pod nekonecnym poctem identit.

Ze by demokracie tim nejak utrpela, kdyby se kazdy diskutujici musel zaregistrovat pod celym svym jmenem s udanim adresy? Tyto osobni udaje by samozrejme nemusely byt viditelne pro druhe diskutujici. Kazde seriozni, demokraticke hlasovani je vzdy podporeno konkretnimi osobnimi udaji, aby nikdo nemohl demokracie zneuzit a vydavat se za dve osoby a tak ziskat prevahu. Jaky duvod ma clovek pro anonymni vystupovani? Serioznost to urcite nebude. Taky stoji za povsimnuti, ze treba na svedskych diskuzich se clovek s sikanou na netu nesetka, A to bez ohledu na to zda blog/diskuze je moderovana, anonymni, podlozena registraci nebo ne.

0/0
27.12.2009 10:51

BG1

Re: Anonymni sikanatori na idnes!

Tve pripominky o tom, ze se musis prihlasovat pod kazdym clankem zvlast se nezaklada na pravde. System takto vubec nefunguje.

0/0
27.12.2009 10:51

Host

Re: Anonymni sikanatori na idnes!

Logovat se s udáním jména, adresy,... to je zas nápad. By mě zajímalo kolik lidí by pak bylo v diskusích: 2 nebo 5? Jak by bylo ochráněno mé soukromí? Jak zajistit, že nejsem přihlášenej na někoho úplně jiného? A nakonec kdo si má pamatovat ty tuny hesel do všeho možného? Anonimní názor je také názor a nikde není psáno, že stejný blbosti by lidé nepsali pod vlastním jménem.

0/0
27.12.2009 11:15

BG1

Re: Anonymni sikanatori na idnes!

Lepsi 5 kvalitnich nazoru nez tisic stale se opakujicih anonymnich, zamindrakovanych vykriku.

Praktickou cast takoveto registrace nech na jinych. Funguje to jinde, tak proc by to nemohlo fungovat tady?

Nikdo nikde netvrdi, ze by ses musel pokazde prihlasovat udanim vsech osobnich udaju.

Hlavne to tady zas nezapomen zasvinit svymi zamindrakovanymi vykriky o Saabu a Volvu. Takove vykriky muze nazyvat NAZOREM jen nejaky....... anonym.Rv

0/0
27.12.2009 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.