Diskuze
Česká města chtějí vyhnat stará auta, chystají emisní zóny
Děkujeme za pochopení.
Host
Je to všechno podvod chcetezmenu.cz
http://www.chcetezmenu.cz přidejte se k revoluci, jestli se nevzbouříte, nebudete mít nic! bud se postavíme útlaku jako husité a vyženeme je z radnic na vidlích, nebo nám seberou naše auta, ted nebo nikdy, revoluci!
Host
paráda.ještě udělat něco s kraválem
to je fajn.ještě by to chtěla nějaký hlukový limity.když se nějakej trotl projede v noci Prahou na harleyi,tak vzbudí tisíce lidí.kdo má to šeredný burácení poslouchat....
Host
grrr
Na jaře jsem za svého 13 let starého diesela zaplatil 5000 Kč !!! ekologickou daň při převodu!!! A teď mi s ním zakážou jezdit do města??!! To snad ne!!!
Host
...fuj...
...FUJ..., místo toho aby nejezdil každej úředník,mecenáš,loby-kamarád=(takypodnikatel), na úřady atd. ve starým městě nebo centru v takovejch obřích 2-3tunovejch ingotech jako AudiQ7 apod. , tak další zákaz poddanejm.
Pak kvůli těm obřím krávám nejsou místa ani pro Smarta nebo Matýska.
Mimochodem takovej Matýsek ve třech lidech má 2až 3krát nižší emise než to obr-hovado v kterým jede většinou jen jeden tydýt.Tak se zase opičte! Za totality nás fízly pokutovali ZA BEZDŮVODNÉ POJÍŽDĚNÍ na mopedech a pionýrech. Dnes pojedete 2 nebo 3 za prací do města ve slušné felícii s katalyzátorem a máte smůlu!!! Rovnou Vám to zatrhnou.To znamená nemůžete si od obchodníka v centru odvést ledničku,větší obraz apod.,a ani vám nemůže kamarád pomoci se stěhováním, třeba s postarším Tranzitem.
JO SVOBODA a DEMOKRACIE VYPADÁ JINAK!
VŠE PRO PŘÍRODU a LIDI TÉTO REPUBLIKY!
thecoolczechman
Zas typicky cesky vylepsovak
Na nevim proc v cechach musi vse okopirovat z nemecka a pak to vylepsit. Vzali bodovy system z nemcka, sprisnili ho o 70% a bum mame supr zakon ktery zas jen delani jen pro kamaradicky a korupci.
to sami bude s tema zonama. Ja delam v mnichove v bavorsku a tady uz to zavedli. Ted si vemte ze mnichov je co se tyka urovni aut je na tom docela dobre. To znamena ze je tu spousta aut ktere maji ekologickou normu Euro 3 a vic. Pres to meli obrovske problemy to prosadit a do dnes se uvazuje o tom jestli se cely zakon nema zrusit. Problem neni jen ekologicky ale i eknomicky. Zasobovani se starou Avii ... nebude, popelari pak budopu potrebovat misto Liazky nove medvedy a policie uz nesmi do mesta pokud nema novou Octavii. Fakt supr promyslene, to je zas neco co maximalne nejaki cas bude fungovat v praze,spousta lidi na tom vydela a za 4 roky se to vse zrusi.
Mimochodem: ADAC a TÜV se schodli na tom ze podil casticoveho zatizeni na hlavni tride v centru mnichova je mensi nezli prace s vysavacem
Host
Změna
Já bych místo aut z města vyhnal ty darmožrouty na radnicích, v parlamenu a vládě...
Host
Revoluce je cesta, jak odstranit útlak bankéřů vládnoucích n
RECOLUCE je jediná cesta, jak zastavit neustálý útlak ze strany bankéřů zvyšujících skrze své politiky naše daně a restrikce. Zatímco v normální zemi auto normálně jezdí, v zemích ovládaných bankéři je autzo zdrojem útlaku a tak je to se vším. Je třeba uskutečnit revoluci, začít si věřit mezi sousedy a provést hromadnou revoluci tím, že vyjdeme do ulic a zastavíme tento režim a jeho ekonomiku a převezmeme vládu v naší zemi. Ted anebo nikdy, chcípneme jinak jako jejich otroci
Host
Re: Revoluce je cesta, jak odstranit útlak bankéřů vládnoucích n
Čest soudruhu,kdy na ně vyrazíme?
Host
Uvítal bych hlukové zóny
a ti co bydlí v centru taky. Ten kdo bydlí na hlavní třídě ví o čem je řeč.
Host
Re: Uvítal bych hlukové zóny
Já taky, akorát by je asi nesplinla ani šalina, která je suveréně největší zdroj hluku.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...