Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká města chtějí vyhnat stará auta, chystají emisní zóny

Praha, Plzeň, České Budějovice a další česká města uvažují, že zakážou vjezd starých neekologických vozů do centra. Chtějí využít návrhu zákona ministerstva životního prostředí, který jim umožňuje zřízení nízkoemisních zón podle německého vzoru, zjistily Lidové noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Je to všechno podvod chcetezmenu.cz

www.chcetezmenu.cz  přidejte se k revoluci, jestli se nevzbouříte, nebudete mít nic! bud se postavíme útlaku jako husité a vyženeme je z radnic na vidlích, nebo nám seberou naše auta, ted nebo nikdy, revoluci!

0/0
19.10.2009 5:58

Martin z Česka

ještě že sem si pořídil benzín

traktoři ven z města!

0/0
13.10.2009 14:59

Host

Re: ještě že sem si pořídil benzín

Smrt dehtu Rv

0/0
20.10.2009 14:07

Host

paráda.ještě udělat něco s kraválem

to je fajn.ještě by to chtěla nějaký hlukový limity.když se nějakej trotl projede v noci Prahou na harleyi,tak vzbudí tisíce lidí.kdo má to šeredný burácení poslouchat....

0/0
12.10.2009 14:16

Host

grrr

Na jaře jsem za svého 13 let starého diesela zaplatil 5000 Kč !!! ekologickou daň při převodu!!! A teď mi s ním zakážou jezdit do města??!! To snad ne!!!

0/0
12.10.2009 13:17

Host

??!!

dalsí věc u ktere se obyčeny človek nasere

0/0
11.10.2009 16:21

Host

...fuj...

...FUJ..., místo toho aby nejezdil každej úředník,mecenáš,loby-kamarád=(takypodnikatel), na úřady atd. ve starým městě nebo centru v takovejch obřích 2-3tunovejch ingotech jako AudiQ7 apod. , tak další zákaz poddanejm.

Pak kvůli těm obřím krávám nejsou místa ani pro Smarta nebo Matýska.

Mimochodem takovej Matýsek ve třech lidech má 2až 3krát nižší emise než to obr-hovado v kterým jede většinou jen jeden tydýt.Tak se zase opičte! Za totality nás fízly pokutovali ZA BEZDŮVODNÉ POJÍŽDĚNÍ na mopedech a pionýrech. Dnes pojedete 2 nebo 3 za prací do města ve slušné felícii s katalyzátorem a máte smůlu!!! Rovnou Vám to zatrhnou.To znamená nemůžete si od obchodníka v centru odvést ledničku,větší obraz apod.,a ani vám nemůže kamarád pomoci se stěhováním, třeba s postarším Tranzitem.

JO SVOBODA a DEMOKRACIE VYPADÁ JINAK!

VŠE PRO PŘÍRODU a LIDI TÉTO REPUBLIKY!

0/0
9.10.2009 14:46

thecoolczechman

Zas typicky cesky vylepsovak

Na nevim proc v cechach musi vse okopirovat z nemecka a pak to vylepsit. Vzali bodovy system z nemcka, sprisnili ho o 70% a bum mame supr zakon ktery zas jen delani jen pro kamaradicky a korupci.

to sami bude s tema zonama. Ja delam v mnichove v bavorsku a tady uz to zavedli. Ted si vemte ze mnichov je co se tyka urovni aut je na tom docela dobre. To znamena ze je tu spousta aut ktere maji ekologickou normu Euro 3 a vic. Pres to meli obrovske problemy to prosadit a do dnes se uvazuje o tom jestli se cely zakon nema zrusit. Problem neni jen ekologicky ale i eknomicky. Zasobovani se starou Avii ... nebude, popelari pak budopu potrebovat misto Liazky nove medvedy a policie uz nesmi do mesta pokud nema novou Octavii. Fakt supr promyslene, to je zas neco co maximalne nejaki cas bude fungovat v praze,spousta lidi na tom vydela a za 4 roky se to vse zrusi.

Mimochodem: ADAC a TÜV se schodli na tom ze podil casticoveho zatizeni na hlavni tride v centru mnichova je mensi nezli prace s vysavacem

0/0
9.10.2009 8:54

Host

Změna

Já bych místo aut z města vyhnal ty darmožrouty na radnicích, v parlamenu a vládě...

0/0
5.10.2009 9:56

Host

Revoluce je cesta, jak odstranit útlak bankéřů vládnoucích n

RECOLUCE je jediná cesta, jak zastavit neustálý útlak ze strany bankéřů zvyšujících skrze své politiky naše daně a restrikce. Zatímco v normální zemi auto normálně jezdí, v zemích ovládaných bankéři je autzo zdrojem útlaku a tak je to se vším. Je třeba uskutečnit revoluci, začít si věřit mezi sousedy a provést hromadnou revoluci tím, že vyjdeme do ulic a zastavíme tento režim a jeho ekonomiku a převezmeme vládu v naší zemi. Ted anebo nikdy, chcípneme jinak jako jejich otroci

0/0
5.10.2009 0:42

Host

Re: Revoluce je cesta, jak odstranit útlak bankéřů vládnoucích n

Čest soudruhu,kdy na ně vyrazíme?;-€

0/0
5.10.2009 1:07

Host

Uvítal bych hlukové zóny

a ti co bydlí v centru taky. Ten kdo bydlí na hlavní třídě ví o čem je řeč.

0/0
4.10.2009 23:50

Host

Re: Uvítal bych hlukové zóny

Já taky, akorát by je asi nesplinla ani šalina, která je suveréně největší zdroj hluku.

0/0
20.10.2009 13:31

Host

kocourkov

K čemu je tohle dobrý kromě toho, že se tím přidá práce nějakým ouřadům? Nic protí Ústí, ale pravda je, že je to malý město (koneckonců, velkých měst u nás moc není), to si někdo fakt myslí, že se zlepši ovzduší, když se udělá pomyslná barikáda kolem centra? Zakažte všechny auta do centra a povolte tam jenom elektrický skůtry, kola a segweje, to by aspoň bylo efektní, ne jak tahle hudlovina, která nemá ani to.

0/0
3.10.2009 21:30

SkylarkCZ

Ubožáci!!

To je vrchol! Zas další podělaný limit od těch ekofašistů. ;-O

Stějně budu jezdit kam chci (teda pokud na každé cestě, co vede do těch měst, nezřídí něco jako celnici).

Chci si koupit čtyřlitrového Jeepa (ten asi ty kraviny nesplňuje;-D)

0/0
2.10.2009 20:45

Host

Papírové emise, nebo skutečné?

Budou se posuzovat emise v papírech výrobce, nebo ty skutečné? Třeba u auta na LPG je to dost velký rozdíl.

0/0
2.10.2009 17:31

smajlik :)

Re: Papírové emise, nebo skutečné?

Papírové.

0/0
3.10.2009 21:34

phi

konec SUVek v centru ?

to jsem zvědav....   ale měli by to nastavit tak, aby politici ke svým služebním vozům nemuseli dostávat výjimky

0/0
2.10.2009 16:02

Host

Re: konec SUVek v centru ?

SUV ne. Ve své třídě ať žere 50l emise splňuje. V itálii zakázali vjezd SUV co centrer, ale ne kvůli ekologii, ale kvůli bezpečnosti.

0/0
12.10.2009 13:31

Host

Po městě

jezdí víc nových kamen než starých aut,jaksi mi uniká smysl těchto opatření:-/Rv

0/0
27.9.2009 12:23

Host

Re: Po městě

Dokud budou STK úplatné a policie nebude moci vozidla měřit v terénu a zabavovat auta, tak se to nezmění. A pokud jde o benzín nebo diesel, tak obě smrdí a zamořují vzduch. Ale pořád víc je problém se starými vozy, třeba i benzínovými, než s novými diesely.

0/0
28.9.2009 21:34

Host

Re: Po městě

To je blbost. Ano, nový diesel splňuje normu EURO5. Jenže pro diesel je ta norma poněkud jiná, než pro benzín. A pak je otázka údržby. Neudržovaný diesel po půl roce s natankovanou sr...u je rozhodně horší než Trabant

0/0
2.10.2009 17:34

Host

Já mám starého Golfa na naftu

jezdím na vyjetý olej a přidávám spálený friťák. Golf je perfekt a porád jezdí. Parádní dejmy jsou když zařadím dvojku a rozturuju pěkně vodspoda. 

Někdy to dělám na každé křižovatce ale emise jsou perfekt. Když jedu na

STK, jsem OK. Tankuji Shell power diesel ale pak zas celý dva roky

tankuji vyjetej plus trocha nafty

0/0
25.9.2009 18:54

Host

Re: Já mám starého Golfa na naftu

Včera jsem jel za tebou,málem jsem zabloudil:-/ ani mlhovky nepomohly;-D

0/0
27.9.2009 12:11

Host

Re: Já mám starého Golfa na naftu

Tak tobě a tobě podobným bych přál jezdit za svým autem.

0/0
28.9.2009 21:35

Host

Sám mám škodu-)

Sám mám škodovku.. dokonce tři-) A jestli si někdo myslí, že mě stát donutí si kupovat nový auto.... ani náhodou... škodovka má oproti novejm autům moře výhod, a já nemínim se jich jen tak vzdávat-)

Zaplatpánbůh do centra Prahy moc nejezdim, pač tam nic neni... ale občas tam člověk  rád zajede..

0/0
24.9.2009 17:14

Host

Re: Sám mám škodu-)

Máš asi na mysli Škodu bez katalyzátoru. Ano, takové vozy mají své výhody a nikdo ti nebrání s ní jezdit doma po dvorku, ale na silnice už nesmí. Je nebezpečné jiným autům i přírodě. Její čas odzvonil. A zńy nebudou jen v Praze, budou ve všech větších městech.

0/0
28.9.2009 21:39

Pan Navratil

Re: Sám mám škodu-)

Prdlajs je nebezepečné. To jsou kecy v kleci.

0/0
6.10.2009 13:50

Host

nase zivotni prostredi aneb zeleni se na nas vy...

Radeji zvednete vyplaty obcanum, snizenim dani pro stat,ktery toho pro normalni lidi moc nedela a obcane si koupi nova auta a u dieselovych motoru si jiste vezmou za maly priplatek  filtr pevnych castic a podobne jak tomu je jinde,kde nejsou u moci zlodeji a politici, kteri nic nedelaji pro obcany  jen ostudu !!!Uz jen po prijezdu do Cech

citim podivne spaleniny ve vzduchu po dalnici na Prahu z Plzne a dale v Brne, kde je situace kriticka,ale nikomu to nevadi (v noci u spalovny  Lisen,Videnska ul temer vzdy .,Modrice skoro porad u Hypernovy,Tvarozna, to se fakt neda a presto si obcane stezuji, ale nic se nedeje.ani se nic  nebude  delat. ale vzduch tam dychaji vsichni z celeho politickeho spektra tak jim preju rychle rakovinu( ps neni divu ze je v Brne mas.onkolog.ustav,asi vedi proc.)

najde se nekdo kdo stim neco udela????Dekuji

0/0
24.9.2009 15:14

brebtta

plnění pokladen???

každý kdo nemá tolik peněz jezdí málo a nadělá mín paseky než ti co je mají a jezdí hodně a v nových autech.jediné co mě na tom štve je to že nás majitelé veteránů na běžných číslech(auta mají klubovou testaci a jsou ve špičkovém stavu) opět bude trestat tím že zas budem platit za to že 3x ročne vyjedem 8-o8-o8-o8-o.pochopím historická centra ale zkuste projet města když obchvaty jsou nedořešený. a mhd a stoleté karosy???stavební stroje atd .malá domů budou povolení s razítečkem že???,to si zas městský 3,14čy smlsnou

0/0
24.9.2009 10:25

Host

Re: plnění pokladen???

R^

0/0
6.10.2009 13:32

Fakyr

\\\\\\\\\vy ekoligicky svine jak rad jezdim.....

Vytahnu svou jawuchu z roku 1956 naleju do benzinu M6A v pomeru 1:15 a valim do mesta at vidite zac je toho loket hovada ekologicky auto mam starej TD z roku 89 nekouri ale kdyz me nekdo nasre dam plnej a chcipne rad to delam sockam z 1,2 Htp co me nemaji sanci nikdy dohonit .

0/0
23.9.2009 13:51

Host

TO ZAS BUDE SOCEK

To zas bude zamindrákovanejch socek kvičet že je někdo diskriminuje. Ale o tom jak socky se starými neekologickými auty obtěžují slušné občany smradem o tom už zbaběle mlčí.

0/0
23.9.2009 12:08

Host

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

oni jsou přece chudí, tak mají právo zabíjet rakovinotvornými látkami ostatní lidi. A to paroprase se jich určitě nějak zastane, třeba jim dá 30kaček

0/0
23.9.2009 12:10

performer2

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

nejhorší jsou mírně zbohatlé socky s dieselovými SUV. Zchudlé socky jezdící tramvají tolik neškodí...

0/0
23.9.2009 12:20

Host

SOCKA :)

Pravda: Rakovinu si pěstujeme všici. Ale narozdíl od lidí který prostě nemaj na nový auto (a proto sou "neslušný") leckterej "slušnej" zbohatlík šíří rakovinu svým velkoobjemovým džípem zcela dobrovolně. 

(většinou se právě do těch aut "vejde" jen 1:-P)

0/0
23.9.2009 12:45

Host

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

Cos to tady vyplodil?Nejvíc zamořují ovzduší kraksny typu Ochcávia TDI a podobné,po každém trochu svižnějším startu na křižovatce za nimi zůstávají mračna karcinogenního černého dýmu.Každý 15 let starý benzíňák je proti tomu vrchol ekologie.

0/0
23.9.2009 19:40

Host

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

nikdy se nechtěj potkat s šumákem mýho 25-letýho Volva, ten tě ukáže kdo je socka :)

0/0
23.9.2009 20:00

Host

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

pardon čumákem

0/0
23.9.2009 20:04

Koholik

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

http://www.youtube.com/watch?v=Hlig1se1xew   to jenom pro vyvrácení teorie že staré velké Volvo není až tak bezpečné :-( Jinak s tímto výmyslem nesouhlasím (a to v řeči místníc duševních socek nejsem sock :-P )

0/0
23.9.2009 23:41

Koholik

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

sakryš, nejak mi tam utekly písmenka :-(

0/0
23.9.2009 23:42

Host

Re: TO ZAS BUDE SOCEK

Odkdy jsou veteránisté zamindrákované socky, ty hňupe!

0/0
6.10.2009 13:34

performer2

zdaňovat smrdutou naftu méně než benzin je skandál

Z litru nafty je více škodlivin i CO2 než z litru benzinu. Tak jak je možné, že se litr nafty zdaňuje méně než litr benzinu? To je zase nějaké socialistické populistické opatření ?

0/0
23.9.2009 11:34

dezzo

Re: zdaňovat smrdutou naftu méně než benzin je skandál

naopak, je to kapitalisticke populisticke opatreni, ktere podporuje byznys autodopravcu.

0/0
8.10.2009 10:09

Host

Hovězí uvažování

V centru výše zmíněných měst se příliš mnoho automobilů staršího data výroby nevyskytuje. Za to je tam mnoho velkoobjemových dieselů, které i přes plnění všech možných norem mají u výfuku briketu ze sazí.

0/0
23.9.2009 10:43

Host

Re: Hovězí uvažování

No prave, eko zony by mely byt jen do nejakeho limitu emisi... treba 120 g CO2... Sice je hloupe pocitat CO2, ktere neni nijak extra skodlive, ale co se da delat...

0/0
23.9.2009 13:08

SkylarkCZ

Re: Hovězí uvažování

120g???!!!! To ses zbláznil, ne?? Moje auto bude mít 0,5 kg;-D

0/0
2.10.2009 20:49

BrumlajiciCmelak

Další cílená buzerace a tahání peněz z lidí

Nechápu, jak může někdo nadšeně hýkat pro tuto buzeraci. Jedná se jen o další způsob, jak řidiče obrat o prachy za nálepku (proč proboha - proč se nelepí zdarma v rámci technické prohlídky, zákon by nařídil to lepit od teď a za 3 roky by musely bejt všechny auta polepený...) zkomplikovat jim život dalšími značkami a omezením (a tím pádem i zvednout nehodovost) a vůbec, ukázat všem, že šéf je tu zakomplexovaný poblblý úředník, a ne občan.

Pokud má někdo problém se starými auty, tak ať pro ně něco udělá - ale tím něčím nemyslím zákon, který nutí bohatší koupit si nové auto se šrotovným, i když na to nemají, a naopak těm chudým znemožní pořídit si vůz novější, protože z jejich starého auta udělal 10 000 pokutou neprodejný šrot, který budou muset dojezdit....

Rv

0/0
23.9.2009 7:47

Host

Re: Další cílená buzerace a tahání peněz z lidí

souhlas R^

0/0
23.9.2009 9:23

Host

Re: Další cílená buzerace a tahání peněz z lidí

šéf je tady občan který nechce být obtěžován smradem z nevýhovujících aut. Tak se zpamatuj ty socialní chůdaku než napíšeš podobnou kravinu a jezdi MHD

0/0
23.9.2009 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.