Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší sprinter od Volkswagenu. Nový supeRgolf

Na autosalonu ve Frankfurtu Volkswagen oficiálně prezentoval nový Golf R. Nejedná se jen tak o ledajakého "golfíka". Nové "erko" má nejlepší zrychlení ze všech současných wolfsburgských modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

199Kw :o))))

jo maximálně tak chcíplých ;-D;-D

0/0
6.10.2009 23:35

Host

zajímavé, ale

Zajímavé, to jo, ale za stejný prachy bych si raději pořídil nějaký čistokrevný sporťák.

0/0
29.9.2009 13:17

Host

Re: zajímavé, ale

za stejný prachy? Pravděpodobně nevíte co to ječistokrevný sporťák

0/0
30.9.2009 14:27

kenx

Re: zajímavé, ale

Nemluvím tu o superautech. Existují i malá sportovní auta na platformě pro to určené. Budu mluvit v cenách nových vozů. Nissan 350Z se dal koupit v posledních letech levněji než Golf R32. Na rozdíl od Golfu se tento Nissan už dá nazvat čistokrevným sporťákem. Další možností je Mazda RX-8, cena opět nižší než Golf R32. Mohl bych přidat americká monstra, případně mnohem zajímavější úpravy cestovních vozů alá Subaru Impreza STI, která je cenově též velice zajímavá. Nakonec, víte co je supeRgolf + supeRgolf? Základní model Porsche Carrera 911 !!

0/0
1.10.2009 13:08

Host

Re: zajímavé, ale

Ano, ano, máte pravdu. To mi jde z duše.

0/0
1.10.2009 13:37

icmek

nj, známé, 15 let staré japonské tvary...

ale cool auto, jen furt nevim proč tak vysoký.

0/0
29.9.2009 8:31

Hrustic

Krasna hracka

R^

0/0
28.9.2009 23:25

Host

nechápu kritiky

mám bmw 335i Xdrive, zrychlení z nuly na sto za 5,6, maximálka omezená na 250, spotřeba 11l a stálo to 1,8 mega. To mě stál tolik jenom ten lepší interiér? O co je ten Golf horší?:-)

0/0
28.9.2009 21:24

Host

...

no, uz len ta "Vasa" kroktavia je krasna Rv

0/0
28.9.2009 8:58

Host

SupeRnadpis

Na tomto článku se mi nejvíce líbil nadpis. Gratuluji autorovi, který není vůl. Je korunovanej.

0/0
27.9.2009 17:01

Host

Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

proč tam není šestiválec ?

proč to auto vypadá tak divně a nehezky ?

proč to uvnitř vypadá tak zastarale a lacině ?

koupí si tento brak vůbec někdo ?

0/0
25.9.2009 22:22

Host

Re: Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

superGolf je navoněná čtyřválcová bída. EURvRvRvEU

0/0
26.9.2009 17:47

Hrustic

Re: Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

cilem byly i nizke emise a spotreba

subjektivni

subjektivni

je to jeden z nejprodavanejsich modelu automobilove historie a dal v tom pokracuje

Jak muze mit nekdo tak hloupe otazky ?? :-P

0/0
28.9.2009 23:28

Host

Re: Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

cha cha nejprodávanější model v historii to si děláš srandu ne??

0/0
29.9.2009 9:54

Hrustic

Re: Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

Precti si to jeste jednou a po-ma-lu. Pisu "jeden z nejprodavenejsich" - nemam a cas chut to nekde hledat, ale prodalo se jich urcite radove desitky milionu a tim se moc aut pochlubit nemuze.

0/0
29.9.2009 10:09

Host

Re: Rgolf vyhoněnej čtyřválec s turbem je dost málo

toto je prosím názor prodejce VW se skutečností nemá nic společného .

0/0
29.9.2009 10:01

jjxing

Interiér

Interiér šesté generace golfu zrovna nehýří sportovními emocemi, neboli, je to stejný hnus, jako každý jiný VW. Neskutečné. 8-o

0/0
25.9.2009 21:39

Host

Re: Interiér

Taky kroutím hlavou.Design palubních desek u vozů VW zaostal někde v polovině 90.let.Takový Chevy Cruze,Insignia nebo nová Astra od Opelu nebo třeba právě předvedené Grande Punto Evo,to je úplně o něčem jiném.A mohl bych jmenovat mnoho dalších.

0/0
25.9.2009 22:11

jjxing

Re: Interiér

Já hlavně nechápu že cpou všude to samé. Ať stojí kára 200 tis či mega. (Viz nový silně nadupaný Passat , kterým se mi kolega přijel pochlubit, elektroniky plná pr..., ale ten introš..No nebudu mu brát radost.) 8-o

0/0
25.9.2009 22:22

Host

Re: Interiér

Když jedu, tak stejně koukám ven a jak auto jede. Jako interiér si neprohlížím a nekochám se ním, líbí se mi ta jednoduchost a účelnost a precizní zpracování.

0/0
1.10.2009 9:42

Hrustic

Re: Interiér

No vidis, ja jsem napriklad z tech, kterym se to libi. Ma to svoji logiku - nezalezi jestli si clovek kupuje limuzinu, auto na praci nebo novy model po X letech - majistotu, ze to bude porad stejne logicky usporadane a konzervativni. Jezdil jsem uz s nekolika generacemi VW a Skodovek (ruznych trid) a se vsim spokojenost.

Narozdil od silenosti, ktere jsem videl napr. u Forda, Renaulta nebo nekterych asiatu ...

0/0
28.9.2009 23:24

Host

šestiválec

Turbo pořád samé turbo, kde je nějakej pěknej šestiválec jako v Z nebo GTR.

0/0
25.9.2009 17:58

Host

Re: šestiválec

Až na to ,že GTR je zrovna twin turbo R^

0/0
7.10.2009 13:46

Host

jedním slovem je supergolf HNŮJ

8-o8-o čtyřválec vyhoněnej turbama a vošklivá kastke k tomu

tudle parodii na sporťák si koupí jen bezmozek nebo uhrovatej cucák z bavorska nebo osel. 8-o8-o

0/0
25.9.2009 16:39

Host

Re: jedním slovem je supergolf HNŮJ

rekl bych, ze jezdis v tak 8-10 let stare vytunene alfe - a snazis se si nejak dokazat, ze sis nekoupil srot.. to se ti ale nepodari, ty decko... ;-D

0/0
25.9.2009 18:44

jjxing

Re: jedním slovem je supergolf HNŮJ

Já jezdím ve 2 roky staré Alfě 159 bez turba a mám velmi podobný názor.;-)

0/0
25.9.2009 21:40

balance_x

Re: jedním slovem je supergolf HNŮJ

A tenhle golfik, si s ni pohraje jak kocka s mysi ... ;-)

0/0
28.9.2009 1:26

Host

Hm...

Misto sestivalce jen oturbenej ctyrvalec - no, to je teda kauf... :-/

0/0
25.9.2009 14:23

Host

Re: Hm...

nemusis to objednavat, nikdo te nenuti

0/0
25.9.2009 14:37

Host

Re: Hm...

8-o8-o supergolf je vyhoněnej HNŮJ 8-o8-o

0/0
25.9.2009 16:42

esorimr

auto

tomu říkám automobil

0/0
25.9.2009 13:13

Host

Brouk

Zase další brouk pro ovarový hlavy.

0/0
25.9.2009 13:13

esorimr

Re: Brouk

ty nemáš rád golfíka, nebo ovar? :-)

0/0
25.9.2009 13:14

Host

POŘADNÝ AUTO

Tomu říkám dělo, mít ty prachy jdu do něj, kam se hrabou talošové nebo šikmoočka R^

0/0
25.9.2009 12:55

Host

Re: POŘADNÝ AUTO

                 8-o8-o supergolf je HNŮJ stejnej jako japonci 8-o8-o

0/0
25.9.2009 16:43

Host

R36ka

bude tomuhle golfu koukat porad jenom do kufru a to maximalne do prvni ostrejsi zatacky, kde golf s pohonem 4x4 bude mit daleko vyssi vjezdovou i vyjezdovou rychlost. vlastne - zalezi na soferovi ;-D

0/0
25.9.2009 12:24

Host

Re: R36ka

nejak jsem v clanku nenasel, ze by to bylo 4x4.... pouc me

0/0
25.9.2009 13:42

Host

Re: R36ka

V tomto odstavečku:

Maximální rychlost je v obou případech elektronicky omezena na 250 km/h. Wolfsburgská novinka s pohonem všech kol je přes lepší výkonové parametry úspornější než předchůdce. S manuální převodovkou spálí na 100 km 8,5 litru benzinu, což je o 21 procent méně než u Golfu R32. Verze s DSG je ještě o 0,1 litru úspornější.

0/0
25.9.2009 13:48

Host

Re: R36ka

jop, ok, dik R^

0/0
25.9.2009 13:50

Host

papírový hodnoty pěkný

Na Youtube je video , jak spolu závodili Subaru WRX a asi 1000 koňmi a Celica s 600 koňmi. Kdo myslíte, že vyhrál ? Nebudu napínat Celica. A to jako o dost.

0/0
25.9.2009 12:13

Host

Re: papírový hodnoty pěkný

zkus http://www.streetfire.net ;-)

0/0
25.9.2009 12:32

ROSES LIVE

STIcko a RSo se muzou jit zahrabat !!!

Golfacek si da na startu fordku k obedu a sikmookeho v prvni zatacce jako pamlsek !! - a to i na snehu treba R^

0/0
25.9.2009 11:44

Host

Re: STIcko a RSo se muzou jit zahrabat !!!

na to si prisel jak? ackoliv parametry vypadaji moc hezky, to ze na stovce je o 0,4 vteriny driv z nej ale jeste nedela viteze...

nevim jak Subaru, ale Focus v nem podle me nema konkurenci, pokud jde o zazitek z jizdy.

0/0
25.9.2009 13:39

Host

Re: STIcko a RSo se muzou jit zahrabat !!!

fakt je ale, ze focus je jen dvoukolka... ale presto RS V

0/0
25.9.2009 13:53

Host

hm

ac negolfista - musim uznat - super delo... skoro tak dobry jako focus RS... skoro

0/0
25.9.2009 11:21

Host

Re: hm

musím souhlasit, že je to skoro jako Focus

www.autofolie-levne.cz

0/0
28.9.2009 21:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.