Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MiTo Quadrifoglio: alfa nadopovaná zelenými čtyřlístky

Na boku má zelený čtyřlístek, oblíbené ale mezi aktivisty přivazujícími se k Temelínu nebude. Fešácký znáček jménem "Quadrifoglio Verde" totiž nezdůrazňuje ekologické, ale především závodní ambice Alfy Romeo MiTo. Představuje se tak nový motor Multiair, který má ve vrcholové verzi až 170 koní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

phi

hezké autíčko

...škoda že to nemůžu živit.

0/0
30.9.2009 22:16

Host

kvalita

No jsem zvědav jakou budou mít takové motory životnost... Jestli s tim najedou aspoň 100 000 km bez problému tak to bude úspěch. A opravy na u takového motoru nebudou zrovna levné.

0/0
30.9.2009 10:34

Host

Re: kvalita

T-jety uz fiat prodava dva roky, takze by se meli najit kousky co se tomuhle najezdu budou blizit (moje.auto.cz ... ?) Jinak opravy bych tak drasticky nevidel, je to oturbovane obycejne MPI, tzn zadna kosmicka technologie.

0/0
30.9.2009 11:36

Host

Re: kvalita

tohle neni T-Jet ale multi air takze jina technologie

0/0
14.10.2009 18:00

Host

Ach jo zase ital ...

Až se italové naučí dělat pořádná auta jako třeba Audi, nebo VW tak tu o tom piště. Tohle je jen další talošská zoufalost jako fiat Rv

0/0
30.9.2009 8:16

BedlamW

Re: Ach jo zase ital ...

No vidis, ja zase uprednostnuji poradna auta z Japonska. Oni vedi jak delat super auta a na rozdil od nemeckych se nekazi! Lexus a nebo Acura rules!!:-)

0/0
30.9.2009 12:18

tromso

Re: Ach jo zase ital ...

No jezdit v misce od rejže je to tvoje volba. To víš někdo radši německou kvalitu, a někdo radši zboží od ťamanskejch šikmooček ;-D

0/0
30.9.2009 13:04

Host

Re: Ach jo zase ital ...

Takovou hovadinu může opravdu napsat jenom primitivní zoufalec zblblej a zmasírovanej německou automobilovou loby-Italové ty trumpeto dělají perfektní auta od Fiata až po Ferrari vedle kterého vypadají ty tvoje audiny, MB neboWW jako obyčejné tříkolky-CIAOR^!

0/0
30.9.2009 12:38

tromso

Re: Ach jo zase ital ...

Haha Fiata strčí do kapsy každé auto od Audi či VW jak kvalitou tak designem! A Ferrari? Nenech se vysmát - je to jen značka která těží jen ze slavné historie, ale dnes je úplně OUT!Rv

0/0
30.9.2009 13:01

Host

Re: Ach jo zase ital ...

s blbem nemá cenu diskutovat -out jseš ty-je vidět,že o Ferrari nemáš ani ponětí!! NazdarR^!

0/0
30.9.2009 13:26

Host

Re: Ach jo zase ital ...

ach jo dalsi buran o si nevidi do huby a v italskem aute v zivote nesedel . . . typicky zamindrakovany cechacek . . .

0/0
14.10.2009 18:01

kliiidek

Re: Ach jo zase ital ...

Nudné německé wageny bez kousku srdce.. Alfa, to je cuore sportivo:) Být u nás cesty jako v Itálii, tak mám Alfu, ale protože jsou takové jaké jsou, mám Nivu. Na vysočině byste totiž rozlámali i Fockewulfa, pardon, Volkswagena :)

0/0
14.10.2009 20:24

rudastraka

1.4 170 koni

to ma vw minimalne uz 2 roky

0/0
29.9.2009 18:59

Host

Re: 1.4 170 koni

Já vím o 150 koních. Takže prosím o přiblížení? V které káře se používá? A jistě myslíš TSI , tedy kompresor i turbo ?

0/0
29.9.2009 19:07

rudastraka

Re: 1.4 170 koni

http://www.volkswagen.cz/zajimavosti/magazin-9-6/

 

to je z brezna 2005 - 1.4tsi 125kW/170k

0/0
29.9.2009 19:21

Host

Re: 1.4 170 koni

NO jasně. Softwarová úprava motoru TSI. Fajn. Tak dodáme Alfě ještě kompresor, kam myslíš že se v základu dostanem? A navíc to ještě trochu poladíme a ? No můžeme odhadovat. Nicméně jsem testoval kolegův nový Passat 1,4 TSI 150 k a není to špatné svezení. Ale pleteš tady jabka a hrušky. A o spotřebě nemluvě. ;-) Ale jinak v poho.

0/0
29.9.2009 19:43

Host

Re: 1.4 170 koni

kompresor je zapnuty jen pri nizkych otackach, pro vyssich se vypina, takze tech 170koni dela jen na turbo ty chytraku

0/0
29.9.2009 21:32

Andee

Re: 1.4 170 koni

Sériově dělá VW maximálně 160k při podobném kroutícím momentu. Srovnávej srovnatelné a ne prototyp se sérií.

0/0
29.9.2009 20:16

Host

Re: 1.4 170 koni

kdybys to trochu sledoval, tak bys vedel, ze 1.4TSI je ve verzi i 170k

proc se ted nabizi jen 160k verze netusim

 

0/0
29.9.2009 21:36

Host

Re: 1.4 170 koni

zadej si na

www.mobile.de

golf benzin od 110 do 146kW a vyjede ti rada kolfu 1.4tsi s vykonem 170k

0/0
29.9.2009 21:38

Andee

Re: 1.4 170 koni

Tak třeba tam byl nějaký problém a výkon snížili... přece jen to byla celkem novinka...

0/0
29.9.2009 22:47

Host

Re: 1.4 170 koni

treba tady ma seriovka 1.4 tsi 180k

http://auto.idnes.cz/ibiza-cupra-180-koni-pro-spanelskou-sestrenici-fabie-f85-/ak_aktual.asp?c=A080829_180543_ak_aktual_fdv

0/0
29.9.2009 22:08

Andee

Re: 1.4 170 koni

No, cupra... to není tak úplně sériový vůz, ale s přimhouřením oka by jí tak šlo brát ;-)

0/0
29.9.2009 22:42

Host

Re: 1.4 170 koni

No tak on Fiat taky už nějaká ten pátek nabízí tu 1,4 i se 134 kW. O maximální výkon tady jaksi nejde. Z těchto motůrků lze bez problémů dostat i víc. Jinak TSI motory od VW jsou pochopitelně taky špička.

0/0
30.9.2009 8:44

Host

Socky

Tak co, socky! Pomlouváte? Máte jenom na HTP? Alfa MiTo forever! R^ V

0/0
29.9.2009 17:49

Host

Re: Socky

R^

0/0
29.9.2009 22:21

Host

Další evoluce motorů pod vedením FIATu

Gratuluju k dalšímu vylepšení benzínového motoru, common-rail stál na začátku zvýšení zájmu o diesly, takže nyní se opět můžou vrátit benzíňáky. 6 litrů na 100 km a výkon 170 koní je nádhera, teď to ještě dát do Brava nebo Punta a je z toho perfektní auto. ;-)

0/0
29.9.2009 17:43

rudastraka

Re: Další evoluce motorů pod vedením FIATu

zajem o dyzly prisel se zavedeni turba

0/0
29.9.2009 19:00

Andee

Re: Další evoluce motorů pod vedením FIATu

To sice ano, ale pravý boom rozpoutaly až common-raily. Teprve v té době se srovnaly prodeje dieslů a benzínů.

0/0
29.9.2009 20:19

mirekrt

Škaredé auto

Kolegové z diskuze musí uznat, že tohle auto má jen obyčejně nafouknuté blatníky a protáhnuté prahy, což se v tuningové branži dělá běžně a už hodně dlouho. Na rozdíl od některých amatérských úprav jiných aut, které vypadají fanasticky a celé auto zdvihají do jiného rozměru, taky to Alfu srazilo do šedivého průměru bez nápadu, bez jakékoli ambice na krásu.

Přitom to byla v minulosti právě Alfa, která přinelsa krásné karoserie a snažila se o vyjádření dynamiky vizu i celým designem.

Tahle Alfa vypadá tak nějak upoceně a až nedodělaně. nemá to žádný styl a ani nápad.

0/0
29.9.2009 14:25

Host

Re: Škaredé auto

Alfa Romeo Mi To je perfektní - má to právě styl i nápad!! Hlavně ať si většina pisálků přečte jak pracuje motor Multiair! Ty plky o tom,že když auto,tak pouzeD neboJ jsou totálně mimo mísu-svědčí to o totální neinformovanosti!R^

0/0
29.9.2009 15:06

Host

Re: Škaredé auto

Jo jo počkáme kolik takovej motor najezdí než se na tom něco pose*re a pak se o tom můžem bavit. A to píšu právě proto že vím jak ten motor funguje.

0/0
30.9.2009 10:19

Andee

No...

Ještě by to chtělo funkční odkaz na tu stránku o principu multiairu...

0/0
29.9.2009 13:51

Host

Re: No...

Umíš jenom klikat? Hledej!!! Bylo to popsáno už x krát....

0/0
29.9.2009 17:44

Andee

Re: No...

Já to nepotřebuju, princip multiairu znám, jen jsem upozornil na chybu v článku, které jsem si víceméně náhodou všiml, když jsem po tom odkazu přejel myší.

0/0
29.9.2009 20:10

František_Lotrinský

odporný desing

jako ostatně všechny alfy tím u mě končí

když auto tak jedině D, J nebo USA:-P

0/0
29.9.2009 12:38

Host

Re: odporný desing

Frantisek je nomecny, ma neco nejenom s hlavou a le s oci taky ;-D  je tady nejaky okulista? Frantisek potrebuje BRILE!!

0/0
29.9.2009 12:51

BlkRider

Re: odporný desing

Musim rict, ze jak je normalni Mito hnusny, tak tohle uz aspon vypada trochu jako auto... teda pokud nakupni tasku clovek povazuje za auto :)

0/0
29.9.2009 14:15

Host

Re: odporný desing

Nejodpornější design předvedla poslední Honda Civic. Tato alfa je proti tomu designérká lahůdka.

0/0
29.9.2009 14:14

BlkRider

Re: odporný desing

Honda Civic "UFO ediition" neni oskliva. Teda az na ten prosklenej predek, kterej ale nastesti na Type R neni. Oproti predchozi verzi to je obrovskej krok dopredu. Horsi uz je to se samotnou jizdou...

0/0
29.9.2009 14:18

Host

hmm

S tim psem bych i souhlasil......

0/0
29.9.2009 11:33

iuos

hmm

krásná R^

0/0
29.9.2009 11:32

Host

Šunt z jihu

Můj otec vždy říkal, auto a pes musí být Němec [>-]

0/0
29.9.2009 10:07

hugo.tom

Re: Šunt z jihu

takové omezence miluji :-) A ještě se tím chlubíš. Tatínka musíš poslouchat jinak dostaneš. ;-D

0/0
29.9.2009 10:40

iuos

hmm

a proč tam cpeš českou vlajku?

0/0
29.9.2009 11:33

Host

Re: Šunt z jihu

S tim psem bych i souhlasil......

0/0
29.9.2009 11:33

BlkRider

Re: Šunt z jihu

Hm, to mozna platilo pred 50 lety...

0/0
29.9.2009 14:19

lvesely

Krása

Krásné autíčko :) tichá voda břehy mele...

0/0
29.9.2009 8:17

Host

Italové!

Italové zkrátka ví, jak správně motor rozdýchat a jsou nadmíru kreativní ve vývoji nových technických řešení. Teď už jen potvrdit spolehlivost nového řešení v reálném provozu a snad ještě naučit jezdit vyladěné podvozky Alfy po mizerných českých silnicích. R^

0/0
29.9.2009 7:00

barnabas_666

Cuore Sportivo

V

0/0
29.9.2009 2:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.