Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat Grande Punto přijel do Frankfurtu z kosmetiky

Úspěšný fiat prošel faceliftem. V Turíně se pokusili obměnit složitými detaily neopakovatelné jednoduché linie, navržené italským designérským kouzelníkem Giugiarem. Jak se jim to povedlo, můžete posoudit do neděle na autosalonu ve Frankfurtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Obyč auto

Auto je celkem normální, ale určitě lepší než fabie. Ale každému se líbí něco jiného.

www.autofolie-levne.cz

0/0
28.9.2009 21:25

Host

ošklivka

Fiat nezklamal co se designu týče mohl by aspirovat na titul nejošklivější auto Rv

0/0
28.9.2009 9:15

Host

Re: ošklivka

Asi jako fábie na titul nejhezčí auto ?R^Rv

0/0
28.9.2009 9:19

bukovski

Re: ošklivka

Tomu bych se nesmál!;-€;-D

0/0
29.9.2009 11:38

Host

Re: ošklivka

Však se nesměji;-(

0/0
29.9.2009 11:40

Host

fiat je vstupenka do servisu

tak to bylo je a bude. mám fiat punto r.v. 4/2006 tak vim o čem mluvím. RvRv

0/0
27.9.2009 23:02

Host

Re: fiat je vstupenka do servisu

nesmíš s tim angličákem drandit  po písku a nebo na něj stoupat se pak nediv , když ti nevydrží ;-D

0/0
29.9.2009 13:08

Host

Re: fiat je vstupenka do servisu

Tak to není a nebude-s Fiaty jezdím nepřetržitě od r.1969(to jsi ani nevěděl co je to auto)a tak jsou tyto plky naprosto bezpředmětné! Kolik např.škodovka měla v kategorii "vůz roku" aut?-žadné!! Fiat delá perfektní desing-motory jsou v dané třídě na špičce atd.Uvědomte si už konečně,že jsme ve sféřě vlivu německé automobilové loby a vychvalovat auta jiných značek(např.Fiat-konkurence) se jaksi nehodí do krámu!!! CIAOR^

0/0
30.9.2009 12:08

Host

etalon podivnýho vzhledu je fabia

Ostatní evropský auta jsou docela normální.

0/0
27.9.2009 19:37

Host

hnusnější než Fabie...?

Tohle auto se mi líbí víc.

0/0
26.9.2009 10:21

Host

Ach jo

Proč musí za každou cenu všichni furt "fejcliftovat"? Takhle úplně zmrvili původní krásnej model. Další takovým příkladem je novej Ceed, taky vypadá o 10 let starší než původně. ;-(

0/0
26.9.2009 10:12

hugo.tom

Re: Ach jo

souhlas, ceed mi taky zhnusili :-(

0/0
29.9.2009 10:44

Host

Klasika

Fiat jede ve stylu ostatních automobilek - tamhle to přifouknem,támhle přiboulíme,světla protáhnem,přidáme nějaký ten boubelatý plast a hurá do autosalónu,postaví se k tomu pár fiflen a novináři se mohou potento;-DRv

0/0
25.9.2009 17:11

Host

todle punto je hnusnější než fábia2

 tak todle auto si koupí jen úplnej cvok

0/0
25.9.2009 16:47

Host

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

Káždému se líbí něco jiného. Nebo bys byl radši, kdyby byl jen jeden design auta a jezdili v něm všichni?

0/0
25.9.2009 20:53

Host

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

Když ale tahle auta vypadaj jak podle jedné šablony;-(Rv

0/0
25.9.2009 21:22

bukovski

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

Tak to bude problém s očima 8-o

0/0
29.9.2009 11:40

Host

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

Zajdi si k očnímu ,že už ti ty pivní skla nestačí. Je to smutné,ale tahle třída se unifikovala.:-/Rv

0/0
30.9.2009 13:24

Host

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

ještě že ty auta nenavrhuješ ty  - fiat  v designu rozhodně vede a teď jenom doladil dokonalé R^

0/0
29.9.2009 13:10

Host

Re: todle punto je hnusnější než fábia2

Po 15-cti letech udělali konečně koukatelné auto F LInea,jinak to byly nudné auta a bez fantazie,tuctovky;-(Rv

0/0
30.9.2009 13:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.