Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilkám se daří snižovat emise, jen Škodě ne

Prakticky u všem automobilkám, které působí na evropském trhu, se podařilo snížit emise CO2. Výjimkou je z velkých automobilek pouze Škoda. Premianty jsou naopak Smart, Mini a Fiat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

5. 10. 2009 17:47
koho zajimaji emise

koho zajimaji nejake emise...

0 0
možnosti

Mak1

5. 10. 2009 12:26
Doufám, že v Bruselu někoho kompetentního

napadne zakázat šampaňské - jednak je člověku po vypití flašky hrozný horko a pak těch bublinek ....;-D

0 0
možnosti

Homer _ 1

5. 10. 2009 8:38
CO2 jako takové není ten hlavní problém.

Problémem je CO2 bilance. Miliony tun uhlíku vázaném v ropě se spalováním mění na (kromě jiného) CO2 a postupným spalováním ropy stěhujeme ropný uhlík do atmosféry, kde stoupá jeho procentuální podíl.

Kdyby existoval energeticky vyrovnaný způsob výroby paliv, už by nás množství CO2 tolik nezajímalo. Kolik by se třeba rostlinnou fotosyntézou sebralo z atmosféry CO2, tolik by se zase spálením rostlinného  paliva vrátilo zpět. Svým způsobem by to byl uzavřený koloběh. Pak by nám do určité míry mohlo být jedno kolik auto žere a kolik CO2 vypustí.

0 0
možnosti

Mak1

5. 10. 2009 10:45
Re: CO2 jako takové není ten hlavní problém.

No - on ani bez člověka není koloběh CO2 vybylancovaný. A třeba to je tak správné, protože když se rovnováha rozhodí do takové míry, že dojde k celosvětové katastrofě, tak se evoluce posune k novým formám:-)

0 0
možnosti

Host

4. 10. 2009 23:15
Místo nahánění CO2

bych tlačil na snížení dB. Hlučnost dnešních "traktorů" mě štve mnohem více.

0 0
možnosti

Homer _ 1

5. 10. 2009 8:31
Re: Místo nahánění CO2

co to blábolíš???

0 0
možnosti

stratus

4. 10. 2009 9:48
je mi to jedno...

Znizovanie CO2 mi je lahostajne a ukradnute, pre mna je dolezite, aby to co najmenej zralo, vydrzalo co najdlhsie a servisne naklady neboli moc vysoke... znie to asi dost egoisticky, ale ekologia sa akosi podla mna stale pocha len tam, kde to niekomu obcas vyhovuje a hlavne je to akosi teraz moderne, vsetko aby bolo ECO a BIO...

0 0
možnosti

Host

4. 10. 2009 21:08
Re: je mi to jedno...

ale nemalo, lebo vypustanie CO2 je priamoumerne so spotrebou paliva. ;-)

0 0
možnosti

Host

4. 10. 2009 1:19
Nizsi CO2

Chapu kroky Skody. Vuz s nizsim CO2 bude za priplatek. Urcite testovali jen zakladni verzi, kde je priprava na nizsi CO2 :)

0 0
možnosti

Host

4. 10. 2009 11:11
Re: Nizsi CO2

Bingo,konečně na to někdo přišel;-Dpříplatek stokrát jinak a na vše ;-)Rv jak je u škody zvykem.

0 0
možnosti

Host

3. 10. 2009 21:09
Škoda - Simply Never.

Předražený Škodawagen NIKDY více... EURvRvRv

0 0
možnosti

Host

3. 10. 2009 17:42
Bububu, ja jsem CO2 a zeru deti

Abysme se jednou z toho C02 vsichni neposrali. To vazne lidem prijde normalni, ze se sledujou emise plynu, kterej je v kazdy sodovce a nikdo se nedozvi, kolik gramu sazi a popilku poletuje za kdejakym turbodehtem? Svet by zaslouzil pres drzku.

0 0
možnosti

MIR80

3. 10. 2009 12:04
Audi RS6

deset valcu... 5 litru... 580 koni... 0-100 za 4,6 sec.

A co ekologie ? Vem to das...

0 0
možnosti

RobertDavid

3. 10. 2009 11:47
Tohle fakt miluju

Pořád samé CO2, kdyby se radši zaměřili na to co opravdu s tech aut lítá. Díky týhle takzavný ekologii, jezdí po městech obrovský množsví aut za které kdybyste se postavili po rozjezdu tak se udusíte. Ale hlavně že to je diesel z kterého náhodou jde menší množství jednoho z mnoha prvků CO2. Třeba bychom mohli zakázat i sport a jakoukoli namáhavější činnost kdy člověk více dýchá a vyfukuje CO2. Kdyby se zase lidi radši probudili a kupování dieslovejch aut radši přenechali těm kdo najezdí opravdu velkou porci kilometrů a převážně mimo město. Do měst bych diesly uplně zakázal, kdo to má pořád čichat.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!