Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilkám se daří snižovat emise, jen Škodě ne

Prakticky u všem automobilkám, které působí na evropském trhu, se podařilo snížit emise CO2. Výjimkou je z velkých automobilek pouze Škoda. Premianty jsou naopak Smart, Mini a Fiat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

koho zajimaji emise

koho zajimaji nejake emise...

0/0
5.10.2009 17:47

Mak1

Doufám, že v Bruselu někoho kompetentního

napadne zakázat šampaňské - jednak je člověku po vypití flašky hrozný horko a pak těch bublinek ....;-D

0/0
5.10.2009 12:26

Homer _ 1

CO2 jako takové není ten hlavní problém.

Problémem je CO2 bilance. Miliony tun uhlíku vázaném v ropě se spalováním mění na (kromě jiného) CO2 a postupným spalováním ropy stěhujeme ropný uhlík do atmosféry, kde stoupá jeho procentuální podíl.

Kdyby existoval energeticky vyrovnaný způsob výroby paliv, už by nás množství CO2 tolik nezajímalo. Kolik by se třeba rostlinnou fotosyntézou sebralo z atmosféry CO2, tolik by se zase spálením rostlinného  paliva vrátilo zpět. Svým způsobem by to byl uzavřený koloběh. Pak by nám do určité míry mohlo být jedno kolik auto žere a kolik CO2 vypustí.

0/0
5.10.2009 8:38

Mak1

Re: CO2 jako takové není ten hlavní problém.

No - on ani bez člověka není koloběh CO2 vybylancovaný. A třeba to je tak správné, protože když se rovnováha rozhodí do takové míry, že dojde k celosvětové katastrofě, tak se evoluce posune k novým formám:-)

0/0
5.10.2009 10:45

Host

Místo nahánění CO2

bych tlačil na snížení dB. Hlučnost dnešních "traktorů" mě štve mnohem více.

0/0
4.10.2009 23:15

Homer _ 1

Re: Místo nahánění CO2

co to blábolíš???

0/0
5.10.2009 8:31

Host

Re: Místo nahánění CO2

Jsi snad hluchý ???

0/0
5.10.2009 14:17

performer2

Re: Místo nahánění CO2

je to vůl

0/0
5.10.2009 17:58

stratus

je mi to jedno...

Znizovanie CO2 mi je lahostajne a ukradnute, pre mna je dolezite, aby to co najmenej zralo, vydrzalo co najdlhsie a servisne naklady neboli moc vysoke... znie to asi dost egoisticky, ale ekologia sa akosi podla mna stale pocha len tam, kde to niekomu obcas vyhovuje a hlavne je to akosi teraz moderne, vsetko aby bolo ECO a BIO...

0/0
4.10.2009 9:48

Host

Re: je mi to jedno...

ale nemalo, lebo vypustanie CO2 je priamoumerne so spotrebou paliva. ;-)

0/0
4.10.2009 21:08

Host

Re: je mi to jedno...

Moje spotřeba piva je taky přímo uměrná vypouštění CO2,i něco tajně přidám;-D

0/0
5.10.2009 1:11

Host

Nizsi CO2

Chapu kroky Skody. Vuz s nizsim CO2 bude za priplatek. Urcite testovali jen zakladni verzi, kde je priprava na nizsi CO2 :)

0/0
4.10.2009 1:19

Host

Re: Nizsi CO2

Bingo,konečně na to někdo přišel;-Dpříplatek stokrát jinak a na vše ;-)Rv jak je u škody zvykem.

0/0
4.10.2009 11:11

Host

Škoda - Simply Never.

Předražený Škodawagen NIKDY více... EURvRvRv

0/0
3.10.2009 21:09

Host

Bububu, ja jsem CO2 a zeru deti

Abysme se jednou z toho C02 vsichni neposrali. To vazne lidem prijde normalni, ze se sledujou emise plynu, kterej je v kazdy sodovce a nikdo se nedozvi, kolik gramu sazi a popilku poletuje za kdejakym turbodehtem? Svet by zaslouzil pres drzku.

0/0
3.10.2009 17:42

Host

Re: Jak typické pro Idnes a MFdnes

Asi nevíš co je negativní reklama, po několika oslavných jedna negativní a pak zase série oslavných článků.

0/0
3.10.2009 15:39

Host

Re: Jak typické pro Idnes a MFdnes

Nějak se to chlapcům potento,odpověď dřív než dis.příspěvek........nebo cenzor zešílel?Rv

0/0
3.10.2009 18:45

MIR80

Audi RS6

deset valcu... 5 litru... 580 koni... 0-100 za 4,6 sec.

A co ekologie ? Vem to das...

0/0
3.10.2009 12:04

RobertDavid

Tohle fakt miluju

Pořád samé CO2, kdyby se radši zaměřili na to co opravdu s tech aut lítá. Díky týhle takzavný ekologii, jezdí po městech obrovský množsví aut za které kdybyste se postavili po rozjezdu tak se udusíte. Ale hlavně že to je diesel z kterého náhodou jde menší množství jednoho z mnoha prvků CO2. Třeba bychom mohli zakázat i sport a jakoukoli namáhavější činnost kdy člověk více dýchá a vyfukuje CO2. Kdyby se zase lidi radši probudili a kupování dieslovejch aut radši přenechali těm kdo najezdí opravdu velkou porci kilometrů a převážně mimo město. Do měst bych diesly uplně zakázal, kdo to má pořád čichat.

0/0
3.10.2009 11:47

Host

Pro chytráky

Doporučuji si projít všechny PDFka na ténhle stránce:

http://www.jato.com/USA/Media/Pages/PressReleaseArchive.aspx

Jsou tam závěry nejrůznějších výzkumů a z nich vyplývá, že Škodovka patří k automobilkám, které mají jedno z nějnižších CO2. Kdyby se o to pan pisálek zajímal, tak by pochopil i to o tom uvedení Superbu. Škodovka si totiž může dovolit krátkodobé zvýšení CO2, protože už několik let plánuje vydat "nákupní košík", který jí hravě CO2 výrazně sníží. Což  tuhle chvíli je důvod, proč jiní tak výrazně uspořili. Zatímco jiní začínají vyrábět slabá autíčka, tak škodovk na to jde přes silné vozy. Já si myslím, že se jim to vyplatí.

0/0
3.10.2009 9:56

Pan Navratil

Re: Pro chytráky

ŠKODA  a silný vůz? HAHAHAHAHAHÁÁÁÁÁ.

0/0
6.10.2009 13:39

miliondj

Země se poledních 10 let neotepluje a led roste

Už vy rádoby ekoteroristi přestaňte lhát a přiznejte co je očividné, oteplování se za posledních 10 let zastavilo a člověk na něj má max. 4% vliv.;-O

Lobystickej socialisticke zelenej povl, co by chtěl na vsechno prachy od statu a jeste nam bude snizovat konkurenceschopnost vuci ostatnim kontinentum. Do pr.... s vama ;-€

0/0
3.10.2009 9:24

Host

Re: Země se poledních 10 let neotepluje a led roste

ale to se nesmi rikat, ted se v eu honime za emisema, jedini na svete se pripravujeme o konkurencni vyhody.jenze lide, kterym neustale vymyvaji mozky stupidni lzi o oteplovani tomu zacnou verit jako zacali verit na hitlera.ale na tom 'zelenym' povyku se da vydelat slusnej majlant, tak vsichni producenti melou jen dokola zelena, zelena, zelena a auta kouri porad stejny svinstvo (gram sem nebo tam), jen se jim ted rika ekologicka, proste modne zabalena lez, nic vic.

0/0
3.10.2009 11:07

Mak1

Re: Země se poledních 10 let neotepluje a led roste

jako, že za to může 4% menšina ?8-o

0/0
5.10.2009 12:27

Vipeeer

Co2

Přestože Škodovku nemám tak mi přijde na místě heslo: Ekologové všech zemí polibte si p/del.

0/0
3.10.2009 8:42

Host

Re: Co2

;-DR^ i mě.

0/0
3.10.2009 8:54

Host

holt škodovienka nebude smět do centra..

;-)

0/0
2.10.2009 23:35

Host

Re: holt škodovienka nebude smět do centra..

čeho? EU? není o co stát... Tam blbost kvete :-)

0/0
3.10.2009 0:10

Host

meziroční snížení emisí???

Škoda má dost nízké Emise a splňuje veškeré normy tak co chtít??? Navíc nepřišlo prakticky žádné nové auto. Yeti je velky vuz a emise vubec nesníží. Jen hlupák může napsat tento onanistický článek a jen jeho ovečka ho poslechne a škodu hned odsoudí. Škoda je jeden z mála vozů co dokáže uspokojit šetřílka i fraju s nabouchaným vozem. :-P

0/0
2.10.2009 23:28

Host

Re: meziroční snížení emisí???

nazor cloveka, ktery povazuje yeti za velky vuz ma minimalni hodnotu.

0/0
3.10.2009 7:44

Lanta2OO4

Škodovky mají sice velké emise, ale perfektní výfuky

R^R^

0/0
2.10.2009 23:11

Host

VW-Skoda je mor a TOYOTA stahuje z USA 7 tisíc Priusů

Škodovka je auto pro hloupé a Toyota vyrábí poruchová auta ve kterých se díky japonskému šlendriánu zabilo v USA 163 lidí.

0/0
2.10.2009 23:08

Host

Re: VW-Skoda je mor a TOYOTA stahuje z USA 7 tisíc Priusů

toyota je známá svými nekvalitními auty.. ;-D

0/0
2.10.2009 23:36

Host

Re: VW-Skoda je mor a TOYOTA stahuje z USA 7 tisíc Priusů

Pokud je Škoda pro hloupé, tak ty musíš být majitel alespoň pěti. Kdyby jsi snad nepochopil, což při tvé inteligenci je možné. JSI BLB.

0/0
3.10.2009 3:50

Host

Re: VW-Skoda je mor a TOYOTA stahuje z USA 7 tisíc Priusů

Tak Ty jsi me pobavil;-DMuzes smele kandidovat na cenu nejvetsiho blba tohoto tydne na diskuzich;-)8-o

0/0
3.10.2009 6:41

Host

WV-Skoda je SHIT

Rv[>-][>-]Rv

0/0
2.10.2009 23:00

Host

Re: WV-Skoda je SHIT

No tak ty tomu jistě rozumíš :):

0/0
3.10.2009 8:04

Host

blbost

mám třílitr šestiválec a je mi uplně jedno co produkuje. Když vidím Čínu a USA jak znečišťují planetu nejvíce tak na to peču.

0/0
2.10.2009 21:53

Host

Re: blbost

stačí, když se podíváš co produkuje proudový letadlo....

0/0
2.10.2009 22:21

lks0079

Re: blbost

Nebo zaoceansky lode vozici levný cvičky z Číny. Kdyby tak hloupost nadnášela ... 8-o

0/0
2.10.2009 22:44

Host

Re: blbost

no a kuci, kdby vam kazdej obcan cr daroval deset haleru.. odmitli byste..?;-D

0/0
2.10.2009 23:40

vtech

CO2 bullshit

Za 5 let se bude dotovat produkce CO2 abychom nezmrzli.

0/0
2.10.2009 21:31

Lev_z_Rožmitálu

Re: CO2 bullshit

za 5 let budeš dávno čichat kytičky odspodu

a budeš ještě rád že seš pohřbenej:-P

0/0
2.10.2009 22:31

vtech

Re: CO2 bullshit

jasne :-/

0/0
2.10.2009 22:38

Hoba.rce

Ferrari

Už se těším na Ferrari Enzo 1.2 HTP a nové Maranello 1.9 TDi  Rv  EU

0/0
2.10.2009 21:17

Host

Re: Ferrari

Od kdy je Ferrari v koncernu VW?

0/0
2.10.2009 22:24

Host

Re: Ferrari

Ten už je dávno korejský,byli rychlejší ;-DRv

0/0
2.10.2009 22:53

TurboFrank

Asijské automobilky snížily emise svých vozů, ale jinak to

jsou křápy. Na pohled pěkné, ale nekvalitní s předraženými náhradními díly. Dveře na Santa Fe cca 19800,- Kč, dveře na VW Touareg 10796,- Kč. Čtvrtina Hyundai řady "I" má vadný lak. Zkrátka korejské šmejdy.

0/0
2.10.2009 18:51

Rubik1

Re: Asijské automobilky snížily emise svých vozů, ale jinak

Nebojte se, nikdo nekupuje auto podle množství emisí!

0/0
2.10.2009 18:56

Host

Re: Asijské automobilky snížily emise svých vozů, ale jinak to

Jestli bereš dveře jako spotřební artikl, nechci tě potkat na silnici. Já tedy dveře nepotřeboval ani jednou a to jsem deset let na silnici. Zato se kazí jiné věci a tam je VW drhej v podstatě stejně, jako spolehlivý japonec..takže totální blábol:-P

0/0
2.10.2009 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.