Diskuze
Budoucnost aut: superaudi na elektřinu a skútr pro čtyři
Děkujeme za pochopení.
ChorcheCh
auto na elektřinu je dobrá věc
A až někdy skončíte v rybníku, tak si odnesete i tašku ryb
Host
Budoucnost aut
"superauta na elektřinu" budou mít budoucnost pouze v případě vývoje=dostupnost pro "masy"=hromadná výroba=jsou prašule na ten vývoj.A prvotně musí auto sloužit.Všechny ty studie jsou jistě pěkné,ale nikde jsem zatím nenašel zamýšlenou filozofii "tankování" při masovém nasazení. Kolik asi aut má dnes svoji garáž(stání) se zásuvkou? 10-20%?Ve městech určitě míň.A představa,že budou snadno dostupné "blbuvzdorné" kapličky se zásuvkou na všech těch ulicích a parkovištích kde se dneska nocuje mi přijde neproveditelné.Takže babo raď.
Jack777
...
Jo líbí se mi představa, že ropa už konečně půjde do kopru. Lidé potřebují trošku zkrouhnout. Ale to ještě potrvá hodně dlouho.
jamming
HRUZA
doufam, ze dalsich 50 let jeste benzin vydrzi. tohle je dost hruza
Host
Vzdalenost v kilogramech?
V článku je uvedeno, že automobil ujede na baterie 248 kg... To je zajímavá informace
Host
Re: Vzdalenost v kilogramech?
ono je to dáno tou známou přepočtovou rovnicí na kohoutí kroky
Host
Číně nějak sklaplo,
asi došla rejže nebo zjistili,že kopírováním asi cesta nevede
Host
Re: Číně nějak sklaplo,
On totiž začal ty značky nakupovat takže nemusí kopírovat...takže asi tak
Host
klimatizace na bazi tepelneho cerpadla??
ono to bylo doted jinak???
snad lepe by bylo - topeni na bazi tepelneho cerpadla
Host
Komici
nad 200 se spotřebuje moc energie a na zrychlení z nuly na stovku za 4,8 sekundy se asi baterka nabíjí
Host
Re: Komici
vzhledem k tomu, ze aerodynamicky odpor roste s druhou mocninou rychlosti a potrebny vykon s treti mocninou , pri 250km/h je potreba 1.95x vetsi vykon nez pri 200km/h
iuos
hmm
budoucnost je v elektroautech velikosti smarta a fabie. Nejlépe i v jejich tvarech - žádná axtravagance, která se blbě vyrábí, prostě jednoduchý a už vyráběný, takže se to neprodraží
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...