Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucnost aut: superaudi na elektřinu a skútr pro čtyři

"Něco se musí stát," jako by znělo na frankfurtském autosalonu, který skončil poslední zářijovou neděli. Automobilky sice představují s nezměněným tempem své klasické novinky, hromadu energie však věnují úvahám nad budoucností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

auto na elektřinu je dobrá věc

A až někdy skončíte v rybníku, tak si odnesete i tašku ryb :-)

0/0
5.10.2009 16:29

Host

Budoucnost aut

"superauta na elektřinu" budou mít budoucnost pouze v případě  vývoje=dostupnost pro "masy"=hromadná výroba=jsou prašule na ten vývoj.A prvotně musí auto sloužit.Všechny ty studie jsou jistě pěkné,ale nikde jsem zatím nenašel zamýšlenou filozofii "tankování" při masovém nasazení. Kolik asi aut má dnes svoji garáž(stání) se zásuvkou? 10-20%?Ve městech určitě míň.A představa,že budou snadno dostupné "blbuvzdorné" kapličky se zásuvkou na všech těch ulicích a parkovištích kde se dneska nocuje mi přijde neproveditelné.Takže babo raď.Rv

0/0
1.10.2009 22:02

Host

fuj to superaudi je hnůj

budoucnost nevypadá dobře EURvRvRv[>-]

0/0
30.9.2009 22:52

FastDriver

Re: fuj to superaudi je hnůj

jak ti jezdí Favorit? ;-D[>-];-D

0/0
1.10.2009 15:33

Jack777

...

Jo líbí se mi představa, že ropa už konečně půjde do kopru. Lidé potřebují trošku zkrouhnout. Ale to ještě potrvá hodně dlouho.

0/0
30.9.2009 21:50

jamming

HRUZA

doufam, ze dalsich 50 let jeste benzin vydrzi. tohle je dost hruza

0/0
30.9.2009 19:15

Oldis_rab

Re: HRUZA

sklamu te, ani ne 20 let.

0/0
30.9.2009 20:08

Host

Re: HRUZA

to se říkalo i dvacať godov tamu na zad ;-D

0/0
30.9.2009 21:25

Host

Vzdalenost v kilogramech?

V článku je uvedeno, že automobil ujede na baterie 248 kg... To je zajímavá informace ;-D

0/0
30.9.2009 18:44

Host

Re: Vzdalenost v kilogramech?

ono je to dáno tou známou přepočtovou rovnicí na kohoutí kroky

0/0
30.9.2009 21:26

Host

Číně nějak sklaplo,

asi došla rejže nebo zjistili,že kopírováním asi cesta nevede:-/Rv

0/0
30.9.2009 14:45

Host

Re: Číně nějak sklaplo,

On totiž začal ty značky nakupovat takže nemusí kopírovat...takže asi tak :-)

0/0
30.9.2009 17:30

Host

Re: Číně nějak sklaplo,

Takže si cestičku přece našli;-(, jsou to ale čímani tihle číňani;-)

0/0
30.9.2009 22:00

Host

klimatizace na bazi tepelneho cerpadla??

ono to bylo doted jinak???

snad lepe by bylo - topeni na bazi tepelneho cerpadla

0/0
30.9.2009 14:44

Host

Komici

nad 200 se spotřebuje moc energie a na zrychlení z nuly na stovku za 4,8 sekundy se asi baterka nabíjí;-DRv

0/0
30.9.2009 14:44

Host

Re: Komici

vzhledem k tomu, ze aerodynamicky odpor roste s druhou mocninou rychlosti a potrebny vykon s treti mocninou , pri 250km/h je potreba 1.95x vetsi vykon nez pri 200km/h

0/0
30.9.2009 14:47

Host

Re: Komici

z energetickyho hlediska mas jedno, jestli udelas stofku za 4 sekundy, nebo za 40 fterin

0/0
30.9.2009 15:00

Host

Re: Komici

No jedno to asi není. Bez počítání plácnu - za 4s ujedu 200metrů, za 40s ujedu kilometr,upozorňuji je to jen tak od oka,ale učo ta vzdálenost nebude stejná.

0/0
30.9.2009 21:38

Karboxyl

Re: Komici

Jde o to zrychlení, ne o ujetou vzdálenost. Ten, který chce zrychlovat na 100 za 4 s. má asi jiný důvod, než celkovou ujetou vzdálenost, že?

0/0
30.9.2009 22:34

Host

Re: Komici

Už na počátku se psalo o spotřebě energie kterou šetřili omezením max rychlosti,tím zrychlením o úsporu asi nepůjde,že!

0/0
30.9.2009 23:12

iuos

hmm

budoucnost je v elektroautech velikosti smarta a fabie. Nejlépe i v jejich tvarech - žádná axtravagance, která se blbě vyrábí, prostě jednoduchý a už vyráběný, takže se to neprodraží

0/0
30.9.2009 14:21

Host

Re: hmm

Budoucnost je v šedých pytlových šatech, žádná extravagance, která se blbě barví, stříhá a šije, prostě jednoduchý a už vyráběný, takže se to neprodraží.

0/0
30.9.2009 14:31

Host

Re: hmm

Kdo výrábí šedé pytlové šaty ? nějak je nemohu sehnat. Všude mají jen umělé barevné strakatiny;-(

0/0
30.9.2009 14:39

Host

Jízdní vlastnosti

Tak by mě zajímalo jak na tom ten E-TRON je s jízdními vlastnostmi - respektive komfortem jízdy. Tolik neodpružené hmotnosti (elektromotory v kolech) třeba na schodišti D1 ... to by mohlo být zajímavé. ;-D

0/0
30.9.2009 14:00

lks0079

Re: Jízdní vlastnosti

Ono by to mohlo bejt zajímavé pokud by se to konstruktérům podařilo dotáhnout uplně do detailu, kdy by z kola uplně zmizely kotoučové brzdy v podobě jaké je známe dnes a brzdilo by se přímo těmi elektromotory v rekuperačním módu. A pak by vlastně mohly zmizet litá kola ve formě jaké je dnes známe, prostě pneumatika by se nasazovala přímo na demontovatelný rotor toho elektromotoru. Potom by ta neodpružená hmota mohla být nakonec i lehčí než u současné koncepce.

0/0
30.9.2009 14:28

General-

Re: Jízdní vlastnosti

Co se tyce tech brzd, tak si myslim ze jejich primarnim ucelem je co nejlepe brzdit. Elektromotor sice brzdit muze, ale imho ne tak dobre.

0/0
30.9.2009 14:47

lks0079

Re: Jízdní vlastnosti

Nojo, to je asi fakt. Vlastně teoreticky jestli ten elektromotor umí z nuly na 100 za 10 sec. Tak ze 100 na 0 to asi bude stejnej čas :-(  Tak to potom budou muset udělat hnanou zadní nápravu a na předek dát jen brzdy a bude to fajn :-)

0/0
30.9.2009 23:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.