- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A až někdy skončíte v rybníku, tak si odnesete i tašku ryb
"superauta na elektřinu" budou mít budoucnost pouze v případě vývoje=dostupnost pro "masy"=hromadná výroba=jsou prašule na ten vývoj.A prvotně musí auto sloužit.Všechny ty studie jsou jistě pěkné,ale nikde jsem zatím nenašel zamýšlenou filozofii "tankování" při masovém nasazení. Kolik asi aut má dnes svoji garáž(stání) se zásuvkou? 10-20%?Ve městech určitě míň.A představa,že budou snadno dostupné "blbuvzdorné" kapličky se zásuvkou na všech těch ulicích a parkovištích kde se dneska nocuje mi přijde neproveditelné.Takže babo raď.
Jo líbí se mi představa, že ropa už konečně půjde do kopru. Lidé potřebují trošku zkrouhnout. Ale to ještě potrvá hodně dlouho.
doufam, ze dalsich 50 let jeste benzin vydrzi. tohle je dost hruza
V článku je uvedeno, že automobil ujede na baterie 248 kg... To je zajímavá informace
ono je to dáno tou známou přepočtovou rovnicí na kohoutí kroky
asi došla rejže nebo zjistili,že kopírováním asi cesta nevede
On totiž začal ty značky nakupovat takže nemusí kopírovat...takže asi tak
ono to bylo doted jinak???
snad lepe by bylo - topeni na bazi tepelneho cerpadla
nad 200 se spotřebuje moc energie a na zrychlení z nuly na stovku za 4,8 sekundy se asi baterka nabíjí
vzhledem k tomu, ze aerodynamicky odpor roste s druhou mocninou rychlosti a potrebny vykon s treti mocninou , pri 250km/h je potreba 1.95x vetsi vykon nez pri 200km/h
budoucnost je v elektroautech velikosti smarta a fabie. Nejlépe i v jejich tvarech - žádná axtravagance, která se blbě vyrábí, prostě jednoduchý a už vyráběný, takže se to neprodraží