- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, co je na tom. V podstatě nic zvláštního. I ten hliněný model odpovídá tomu, co jsem četl a viděl už dřív.
V roce 1994 jsem koupil Mazdu 626, která měla porcelánovou glazúru (perleťový lak jako finiš) a na u dobu příliš moderní tvary. V Německu, v rozhodujícím trhu Evropy, moc nešla. Byla příliš moderní, předběhla dobu. Přišly 2 či 3 konzervativní modely, než Mazda přišla s novou "šestkou" (dnes asi už druhá).
překvapuje mě, že mnozí diskutéři, navážející se do vw, stále nechápou, že prodeje dělá této firmě úplně něco jiného než ultramoderní design. sázka na klasiku, to je výhra. ať už začnete u obleků, elektroniky a skončíte u aut, je to klasika, co vydělává peníze. zákazníci vw si kupují něco, co už měli, co důvěrně znají, s čím se nemusí znovu seznamovat. jen je to posunuté v technice, ale kabát zůstává. dokonce i jméno. z kadetta je astra, z escorta focus, z corolly auris? (ani si to nepamatuji), ale golf tu bude furt i s rekordními prodeji. myslíte, že by golf nemohl vypadat jako civic nebo megane. klidně mohl, ale ztratil by zákazníky. tak se s podobou golfa smiřte.
tohle je uder na hlavicku, ale je to opak toho, co si mysli manazeri
přední masky agresivní - a pak se divme, že lidi jezdí jako dobytek.
Hadam ze 75% tehlech uniku je divadlo. Zbytek informace z enziazmu nadsencu kteri vyrazeji lovit prototipy i treba za polarni kruh a automobilky je nechaji casto jim to nadherne naaranzuji. Rika se tomu viralni reklama. Jen male procento je opravdu prumyslova spionaz. Hlavne neplynou z toho zadne konkurencni vyhody. To bymuseli se dostat k uplne jinym informacem.
Jen divadilko pro to zaujmov kupce driv nez to auto bude hotove , proste navnadit aby pockal a nekoupil konkurenci.
Podle mne to je jen z mnoha projevu ze celosvetove nevedi automobilky jak dal , tak zkousej.
No pokud to je opravdu Golf VII tak deignerska a invencni impotence koncernu VW pokracuje
A cos čekal,golf si musí zachovat německou strohost,kdyby to mělo kudrlinky jak megan už by to museli pojmenovat jinak.
jestli to byl záměr nebo náhoda, píšete o tom tak jako tak
A o to jde,mluvit a psát o značce,i když není o čem
W trochu žije z podstaty a nemá žádný nový nápady, šetřej kde se dá a jen opakujou variace na starý témata. Nějakou dobu to ještě asi půjde, ale pak je trh krutě potrestá - už teď zaspali dobu s motory, přijít s common railem 10 let po jejich uvedení na trh ... no nevím. Ale je mi to jedno, jezdit v tom nechci, design, kterej nenadchne, ale neurazí, není můj šálek kávy.
sorry za copy ale daj si to patentovat, wvw
nepripada mi, ze tim ze prisli s CR az ted by jim nejak uskodilo
vw naopak rozhybalo benzinovy turbomotory
az pote co vw zacalo davat do aut 1.4tsi se ostatni automobilky zacali opicit
do ty doby bezny auto vpodstate nemelo turbobenzin (samozrejme zas az na vw a jeji 1.8 turbo benzin starej vic jak 10 roku)
Stačí napsat Golf VII a máte lepší obrázky.......jakýpak odhalení.....
Řekl bych spíš stejný a stejný. Jako by soudruzi v NSR neměli designéra. Poslední verze má jen trochu jiný světla, tohle bude fakt díra do světa - bude nová celá maska a trochu sešikmený sklo. Mám pocit, že VW trochu žije z podstaty a nemá žádný nový nápady, šetřej kde se dá a jen opakujou variace na starý témata. Nějakou dobu to ještě asi půjde, ale pak je trh krutě potrestá - už teď zaspali dobu s motory, přijít s common railem 10 let po jejich uvedení na trh ... no nevím. Ale je mi to jedno, jezdit v tom nechci, design, kterej nenadchne, ale neurazí, není můj šálek kávy.