Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Francii by měly do roku 2020 jezdit dva miliony elektromobilů

Francouzská vláda doufá, že do roku 2020 budou v zemi jezdit alespoň dva miliony automobilů vybavených elektrickými bateriemi. Ministři pro ekologii Jean-Louis Borloo a průmyslu Christian Estrosi zveřejnili vládní plán, který má tohoto cíle dosáhnout mimo jiné pomocí firem s velkými flotilami vozidel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

vyhody elektromobilu

Ten kdo rika, ze auto na benzin, nebo naftu je vpodstate stejne co se tyka skodlivosti, tak zapominaji jeste na hluk.

Vybusny motory kolik delaji ve mestech randalu, kdyby jen polovina aut jezdila na elektriku tak clovek se vubec nemusi bat bydlet blizko hlavni silnice.

dnes to je tak, ze kdyz jde clovek po ulici tak neslysi ani vlastniho slova.

0/0
4.10.2009 16:33

Host

Re: vyhody elektromobilu

TICHO - to bych dal jako hlavní přednost elektromobilů, traktor od VW poznám přes zavřené okno aniž bych ho viděl;-€Rv

0/0
4.10.2009 23:11

Host

Elektromobily

Souhlasím,že mají budoucnost.Alespon nás Rusko a arabské země při poklesu poptávky po jejich ropě nebudou tak moct vydírat.A evropské automobilky budou mít víc práce pro své místní zaměstnance.

0/0
4.10.2009 10:26

Host

Re: Elektromobily

Tak rychle to nepůjde,loby naftařů je mocná. Aby to nevypadalo tak okatě jsou prezentovány modely,které se seriovky nemohou dočkat.

0/0
4.10.2009 11:22

Host

Hmm

A co je na dobíjecím elektromobilu ekologického,když se elektřina vyrábí v Evropě většinou v uhelných elektrárnách?

0/0
3.10.2009 16:01

Host

Re: Hmm

Treba to, ze ta uhelna elektrarna ma v prepoctu na kW mnohem nizsi emise, nez auto, ktere ma velmi mezernou ucinnost a hlavne nepracuje porad v idealnich otackach (coz dela treba spalovaci motor, ktery u hybridu nabiji baterie). Nehlede na to, ze nikde neni psano, ze uhelna elektrarna bude muset cmoudit dalsich X0let. Je spousta alternativnich cest, jak vyrobit elektrinu. Ropu zatim nikdo vyrabet neumi. Na tom neni co nechapat

0/0
3.10.2009 17:36

barbudo

Re: Hmm

... trošku nesmysl, že? Jen těžba a doprava uhlí k elektrárně má účinnost 50% ...

0/0
6.10.2009 7:53

;-)

Re: Hmm

Ono je to i ekonomicky výhodné - miliardy nebudou odtékat do ropných oblastí, ale zůstanou v EU.

0/0
3.10.2009 18:02

Host

Re: Hmm

Mate naprostou pravdu - to jsem zapomnel napsat. I z toho duvodu do toho staty driv nebo pozdeji "pujdou". Jsem zvedav, jak bude vypadat Dubaj za takovych 20 let :)

0/0
3.10.2009 21:08

legnaw

Re: Hmm

no snad ho nezburaju...a arabasi sa budu kupat sami

0/0
4.10.2009 22:50

Host

Re: Hmm

Jo tohle se tvrdí stále dokola, ono to tak sice je, že se ČÁST emisí pŘune od automobilo do elektrárny, ale kvůli té účinosti jak psal "kolega" výše se to prostě vyplatí.Pozor, od ropných společností uslyšíš, že se to nevyplatí, takže si člověk nakonec musí sám "vybrat" co je pravda :-)

0/0
3.10.2009 21:16

Host

Re: Hmm

On to clovek paradoxne uslysi i od Greenpeace, protoze cely tohle hnuti ve skrytu vpodstate financovanyh ropnym prumyslem jako brzdici faktor jaderne energie. Vzivote bych tomu neveril, ale kolegove, co maji elektroauta by mohli vypravet.

0/0
3.10.2009 21:38

Host

V ABC (ábíčko) rok 1986 psali..

V abicku psali v roce 1986 ze na prelomu tisicileti uz budou jezdit pouze elektromobily. No, je pravda ze v mojem Mondeu 2,2 tdci je elektriky docela dost :-)))

ps: Abicko jsem nasel, kdyz jsem pred tydnem vyhazoval stary kramy ze sklepa :)

0/0
2.10.2009 15:11

Host

Re: V ABC (ábíčko) rok 1986 psali..

No predpoved se nepodarila na 100procent.

0/0
2.10.2009 16:38

Host

Re: V ABC (ábíčko) rok 1986 psali..

holt ropná lobby byla silnější, ale pokusy byly... Teď to ale už vypadá fakt nadějně, pár let a je to tu... :-)

0/0
3.10.2009 21:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.