- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdí starým autem
by se měla platit u všech vozidel i v Česku. To by si pak většina lidí ihned pohlídala to, aby na ně nebylo registrováno auto, které prodali. Je to podle mně spravedlivější než nějaký ekopoplatek 10000 Kč při přeregitraci vozidla, které je v ČR dávno evidované. Když vidím ty fronty nepořádníků na vrakování neexistujících aut pouze tehdy, když jim jde o vlastní peníze, tak je mi z nás (diplomaticky řečeno) smutno.
Platit za něco co je na papíře podle metodiky, která je z dob, kdy se jezdilo ještě na dřevoplyn...Takové ekologické HTP při 160ti na dálnici bude mít sotva spotřebu nižší než 2l
ale, reknete mi, prosim Vas, co je to EKOLOGICKE auto? Ktere jizdou vyrabi vzduch? Pri jehoz vyrobe bylo zalesneno 1/2 ha destnych pralesu? Proste se smirte s tim, ze auta jako takova jsou neekologicka.
Soucasna posedlost mnozstvim emisi pri provozovani auta navic nijak nezohlednuje mnozstvi emisi pri vyrobe auta. At se auta vyrabi, at jsou mene narocne, ale at je nikdo nenazyva ekologickymi..
Koupi si auto v Nemecku. Levnejsi a u ojetim mensi pravdepodobnost ze si nekdo hral s tachometrem.
jde jim jen o ukájení svých závistivých pudů dalším zdaněním mejetku a o životní prostředí vůbec....
Kdyz si koupite rodinne auto jako Spark a pordne ho zatizite tak za 5l jezdit nebudete. Fabia 1.2 nalozena v zime po meste zere pres 10 litru, pokud nebrzdite provoz.
Daň z vypouštění smradu je již zohledněna ve spotřební dani z benzínu a nafty. Dodatečná daň je nebezpečná demagogie. Dále co se týká smradu, tak naftové osobní auta by se musely zrušit okamžitě, totiž i stará škodověnka vypouští méně smradu než i nejmodernější naftový osobák.
že stará 120tka smradí míň než diesel plnící euro5 bych tedy netvrdil, ale jinak se zákazem vjezdu dieselů do center měst bych souhlasil - nebo alespoň těch, co neplní Euro 5. U benziňáků by pak stačila i Euro 3.
emise CO2 jsou přímo úměrné spotřebě! Když už tedy chci zdaňovat emise CO2, zdaňuji PHM! Nejaké paušální daně na auto jsou v této souvislosti úplně nesmyslé. Příklad: Audi Q7, které za rok ujede 10000km má určitě menší emise CO2 než Chevrolet Spark, který ujede 50000km a přesto je Audi potrestáno vyšší PAUŠÁLNÍ daní!
.
Další paradox: Z litru nafty je zhruba o 10% víc CO2 než z litru benzinu. Přesto naftu zdaňuje naprostá většina států méně než benzin.
.
Takže jde tu o CO2 a nebo spíš o skrytou daň z majetku? Já myslím, že je to jasné......
Samozřejmě, že blbnutí kolem CO2 je jenom vítaná záminka pro socialisty všech barev, aby mohli ještě hlouběji šátrat v cizích kapsách. A blbci jim to žerou. A bohužel blbců je většina.