Diskuze

Kdo chce v Německu ušetřit na daních, kupuje ekologické auto

Od 1. července platí Němci daně za auto podle nových pravidel. Čím je vozidlo šetrnější k přírodě, tím jsou odvody státu nižší. Například majitel malého Daewoo Matiz, který se v Česku prodává pod označením Chevrolet Spark, v Německu zaplatí roční daň 16 eur, kdežto velké terénní Audi Q7 přijde ročně na 926 eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nnyky

9. 10. 2009 12:24
Kdo chce v Česku ušetřit antiekologický Bursíkův poplatek,

jezdí starým autem :-( Rv

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 18:40
Silniční daň

by se měla platit u všech vozidel i v Česku. To by si pak většina lidí ihned pohlídala to, aby na ně nebylo registrováno auto, které prodali. Je to podle mně spravedlivější než nějaký ekopoplatek 10000 Kč při přeregitraci vozidla, které je v ČR dávno evidované. Když vidím ty fronty nepořádníků na vrakování neexistujících aut pouze tehdy, když jim jde o vlastní peníze, tak je mi z nás (diplomaticky řečeno) smutno.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 17:45
To je logika

Platit za něco co je na papíře podle metodiky, která je z dob, kdy se jezdilo ještě na dřevoplyn...Takové ekologické HTP při 160ti na dálnici bude mít sotva spotřebu nižší než 2l Rv

0 0
možnosti

SBR

8. 10. 2009 17:24
Asi budu za rypala...

ale, reknete mi, prosim Vas, co je to EKOLOGICKE auto? Ktere jizdou vyrabi vzduch? Pri jehoz vyrobe bylo zalesneno 1/2 ha destnych pralesu? Proste se smirte s tim, ze auta jako takova jsou neekologicka.

Soucasna posedlost mnozstvim emisi pri provozovani auta navic nijak nezohlednuje mnozstvi emisi pri vyrobe auta. At se auta vyrabi, at jsou mene narocne, ale at je nikdo nenazyva ekologickymi..:-P

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:55
Kdo chce usetrit v cesku

Koupi si auto v Nemecku. Levnejsi a u ojetim mensi pravdepodobnost ze si nekdo hral s tachometrem.

0 0
možnosti

performer2

8. 10. 2009 13:35
potvrzuje se, že zelení jsou rudí

jde jim jen o ukájení svých závistivých pudů dalším zdaněním mejetku a o životní prostředí vůbec....

0 0
možnosti

Apophis1

8. 10. 2009 13:29
Divne srovnani.

Kdyz si koupite rodinne auto jako Spark a pordne ho zatizite tak za 5l jezdit nebudete. Fabia 1.2 nalozena v zime po meste zere pres 10 litru, pokud nebrzdite provoz.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:42
Re: Divne srovnani.

Spark je RODINNÉ auto :-D?

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:16
Nebezpečná demagogie

Daň z vypouštění smradu je již zohledněna ve spotřební dani z benzínu a nafty. Dodatečná daň je nebezpečná demagogie. Dále co se týká smradu, tak naftové osobní auta by se musely zrušit okamžitě, totiž i stará škodověnka vypouští méně smradu než i nejmodernější naftový osobák.

0 0
možnosti

performer2

8. 10. 2009 13:23
Re: Nebezpečná demagogie

že stará 120tka smradí míň než diesel plnící euro5 bych tedy netvrdil, ale jinak se zákazem vjezdu dieselů do center měst bych souhlasil - nebo alespoň těch, co neplní Euro 5. U benziňáků by pak stačila i Euro 3.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:02
no to je ale kravina!

emise CO2 jsou přímo úměrné spotřebě! Když už tedy chci zdaňovat emise CO2, zdaňuji PHM! Nejaké paušální daně na auto jsou v této souvislosti úplně nesmyslé. Příklad:  Audi Q7, které za rok ujede 10000km má určitě menší emise CO2 než Chevrolet Spark, který ujede 50000km a přesto je Audi potrestáno vyšší PAUŠÁLNÍ daní!

.

Další paradox: Z litru nafty je zhruba o 10% víc CO2 než z litru benzinu. Přesto naftu zdaňuje naprostá většina států méně než benzin.

.

Takže jde tu o CO2 a nebo spíš o skrytou daň z majetku? Já myslím, že je to jasné......

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:06
Re: no to je ale kravina!

Samozřejmě, že blbnutí kolem CO2 je jenom vítaná záminka pro socialisty všech barev, aby mohli ještě hlouběji šátrat v cizích kapsách. A blbci jim to žerou. A bohužel blbců je většina.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 12:15
proc

je na fotce fabie?

0 0
možnosti