Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Krušných horách se fotil kalendář legendárních škodovek

Erko nebo kupátko, tak mluvili o svých nablýskaných miláčcích účastníci mezinárodního srazu majitelů aut Škoda 110R Coupé v Mikulově na Teplicku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Dá se to koupit v metle na hlínách?

0/0
7.10.2009 17:18

Host

Kazda skodovka je historicka

Hlavne ty nove maji hodne historicky zaostale vybaveni.

0/0
6.10.2009 14:05

Host

škoda

škoda že jsem se o akci dozvěděl až po proběhnutí, zajel bych se tam jako vášnivý fotograf, s mým, renovací tohoto vozu postiženým kamarádem podívat. ;-(

0/0
5.10.2009 23:06

Host

Re: škoda

Tak příští rok ;-) SevERKA se koná každoročně první říjnovou neděli.

0/0
6.10.2009 20:22

smajlik :)

eRko

... jsem vždycky chtěl, na renovaci, ale nikdy jsem se k tomu nedostal. Třeba někdy bude čas a nálada... pokud se pak ještě sežene slušnej základ nesprasenej kutilem nebo tunerem.

0/0
5.10.2009 22:27

Host

Toje dobre a co ta plna cara?

Copak se smí takto predjizdet ???Tohle vymyslel nejakej vul :-(Rv

0/0
5.10.2009 20:38

Host

Re: Toje dobre a co ta plna cara?

Taky me to okamzite zarazilo proc u toho musi predjizdet na plne care. Asi aby se tim zduraznil "sportovni duch" erka...8-o

0/0
6.10.2009 9:06

Host

Re: Toje dobre a co ta plna cara?

čtěte diskuzi troubové, silnice byla na focení uzavřená

0/0
6.10.2009 9:28

americká krása

kde

Kde jsou ty časy polozávodních úprav se souhlasem a podporou Svazarmu.Moje 110LS by mohla vyprávět.

0/0
5.10.2009 18:53

Host

Re: kde

Ty tam, ted si mladi kluci vrtaj diry do vyfuku, nebo davak kastrol na konec vyfuku a kdyz jim 120tka rachoti prez  celou vesnici citi se jako kingove.

0/0
6.10.2009 14:07

americká krása

s

S jedním párem světel vypadá nějak divně.Čtyřoká je hezčíR^

0/0
5.10.2009 18:49

ondrej80

Re: s

Souhlas

0/0
5.10.2009 19:17

Host

Inu

socialistický puch, socialistický duch, socialistický vkus, socialistický blitky kam se clovek v CR podívá. od první svetový k tomu bolsevismu tíhnete, tak proc se znásilnovat nákou lisabonskou smlouvou nebo nákejma radarama. zalozte si malou dohodu s KLDR a kubou (mozná ze i hugo by si dal ríct) a budete v pohode ..... a ostatní taky ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2009 18:03

Host

Re: Inu

Tak uz jsi se tu vyzvracel, ulevilo se?

0/0
5.10.2009 18:29

Ludek_II

Re: Inu

To je o ERKU ne o tvým warťasu ;-D

0/0
5.10.2009 23:24

Host

Re: Inu

Design a výrobní dokumentace se připravovaly v letech 1965-1967...

0/0
6.10.2009 20:14

oId fashioned Vince III..

ehh, co je na těch normalizačních zoufalostech

legendárního???8-o

0/0
5.10.2009 17:44

Oldis_rab

Re: ehh, co je na těch normalizačních zoufalostech

no precti si neco o jejich historii, jak vznikali, jak se vyvijeli a jak se vyrabeli a neco o tech lidech co ho delali bolseviku. Ktere auto dnes vydrzi 30let.

0/0
5.10.2009 19:19

Host

Re: ehh, co je na těch normalizačních zoufalostech

artefakty mládí husákový dětí

0/0
5.10.2009 23:08

Host

Re: ehh, co je na těch normalizačních zoufalostech

Úbožiačik, odbavuješ sa? Na tomto vyrástli generácie mladých,ktorí vedia jazdiť. Tí dnešní akurát zabíjajú nevinných na cestách.

A ozaj, než začneš pľuť napríklad na erku, pozri si trochu jej históriu. Ak vieš čítať.

0/0
6.10.2009 18:49

Host

R-ko

..jsem měl, stovka za 16 sekund, slušné pohodlí a báječný posez ale jen vpředu, bylo to dobrý lákadlo na holky...spotřeba kolem 7 l/100km

0/0
5.10.2009 17:44

Host

Re: R-ko

lákadlo na holky? já rozepnul poklopec a auto jsem nepotreboval .......

0/0
5.10.2009 18:05

Host

Re: R-ko

Pohodlnější je dlouhý baloňák a naostro, také je dobré vhodné místo v parku. A jak ty holky krásně ječí, co......? ;-D

0/0
6.10.2009 10:35

yv478

Zbytečná nostalgie

bylo to to pomalý, životu nebezpečný, nebrzdilo to, po pár letech do toho foukalo a pršelo, nechali jste to 15 minut svítit a už jste to nenastartovali, nechtěl bych to ani zadarmo RvRv

0/0
5.10.2009 16:48

Homer _ 1

Re: Zbytečná nostalgie

zatímco ostatní auta té doby byla úplný opak, že?

0/0
5.10.2009 17:14

Host

Re: Zbytečná nostalgie

8-o no, koukam, ze lidska blbost nezna limitu....

0/0
5.10.2009 18:28

Host

V Práglu jsem viděl předělaný erko...

...mělo předek pravděpodobně z embéčka. Vypadalo to trochu jak parafráze na Porsche :-)

Jinak ve své době to byla krásná auta. Na to, že to udělali z té hnusné krabice Š100 klobouk dolů. Jenom ten motor mohl být lepší, o přední nápravě nemluvě.

0/0
5.10.2009 15:45

Host

ten kalendář chci

kde ty kalendáře koupím?????dík

0/0
5.10.2009 14:21

Host

taky ho mám

nádherná auta a nadčasová.klidně bych koupil i kdyby se dělalo retro v tomto stylu.měl jsem i nabídky na prodej do německa a anglie ale s díky jsem odmítnul.ještě mám garde a rapida ale erko je erko

0/0
5.10.2009 14:19

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

To je dysajn

to by jeden blil Milane. Asi to schvalovali v CCCP. :-P

0/0
5.10.2009 13:27

První z posledních

super káry, měly by začít vyrábět jejich repliky, to by mohl

mohli sekat jak Baťa cvičky R^

0/0
5.10.2009 12:09

Host

Re: super káry, měly by začít vyrábět jejich repliky, to by mohl

Tak to bych si šel okamžitě stoupnout do fronty. Můj první vůz byla ŠKODA 110 (bohužel klasická 4-dveřova seriovka) a dodnes na něj vzpomínám se slzou v oku ... ach ty (občasné) jízdy dveřmi napřed :-))

0/0
5.10.2009 12:39

Host

!!!

Jo, předjíždění na plný čáře !!!

0/0
5.10.2009 11:58

Host

Re: !!!

Jo, uzavřená silnice.

0/0
6.10.2009 20:17

Host

chyba

jak mohlo uplynout 30 let od konce výroby, když mám erko z konce roku 1980?:)

0/0
5.10.2009 11:56

Host

Re: chyba

tak 29, rok hore dole :)

0/0
13.10.2009 20:33

Host

Ty stare skodovky...

...jsou na tom s designem stejne jako nejnovejsi Porsche...

0/0
5.10.2009 11:54

nnyky

45 kW?

Tolik snad neměly ani 120 8-o

0/0
5.10.2009 11:03

black_jack

Re: 45 kW?

myslim, ze erka mely i vic, musel bych se podivat do technicaku....

0/0
5.10.2009 11:27

Host

Re: 45 kW?

je to chyba, Erko mělo sotva asi 40 kw což vychází na  +- 46 koní..

0/0
5.10.2009 11:53

black_jack

Re: 45 kW?

47kw a 55koni... imho.... mam nasazenyho brouka v hlave...;-)

0/0
5.10.2009 11:56

Honza785

Re: 45 kW?

40kW  je 46 koní??? hochu tak to je docela blbost....

0/0
5.10.2009 11:57

Host

Re: 45 kW?

čerpám odtud, možná to mají blbě převedené, nevím nekontroloval jsem... http://www.skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2005090803&stromhlmenu=5

0/0
5.10.2009 11:58

Host

Re: 45 kW?

aa už to vidím překoukl jsem se:) oni jsou dvě normy na výkon:) sorry..

0/0
5.10.2009 12:00

Host

Re: 45 kW?

erka měli lépe opracované a slicované sací potrubi,pouklé písty slušně ostrou vačku,C vahadla,vyšší stupeň komprese,motor byl podčtverec 68/72 a karburátor co to slušně krmil výkon byl udáván až 62 hp.vačka byla ostřejší než ve favoritech a feldách s výkonem 50 kw.

0/0
5.10.2009 15:46

Host

Re: 45 kW?

Trochu bych to poupravil - sací potrubí bylo naprosto odlišné (žádná šetřící přepážky) než jaké se vyrábělo předtím a potom; výfukové svody bylo jako na pozdější 120, ale otočené o 90°. Vačka byla 247°/247°, tedy podobná 50kW Favoritu. První karburátory byly Weber, potom žravé a výkonné Jikov DDSR, od roku 1976 už o něco slabší Jikov EDSR.

Výkon byl 45,6kW SAE (holý motor bez příslušenství) a 38,2kW DIN (motor s příslušenstvím). Hmotnost vozu se uvádí různá, nejčastěji 880kg.

0/0
6.10.2009 20:35

nnyky

Re: 45 kW?

Na internetu je uvedeno 46,3 kW dle SAE, 39,7 kW dle ČSN. A teď je otázka, dle čeho se výkon udává v současnosti :-P ;-)

0/0
5.10.2009 11:56

Host

Re: 45 kW?

Dle ISO. To by pak odpovidalo jen nejakym 37 kW.

0/0
5.10.2009 19:10

Honza785

Re: 45 kW?

ne 120 měly míň ale taky erka žraqly daleko víc, díky dvojitému karbecu...

0/0
5.10.2009 11:51

Host

Re: 45 kW?

měl jsem 120ls a ta měla 45kw, žádná úprava. pokud si nepletu R-ka měla ostřejší vačku, tak bych se nedivil kdyby opravdu měly ten udávaný výkon.

0/0
5.10.2009 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.