- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať si tady píšou co chtěj, mně stejně nikdo nevymluví, že je lepší přijít k autu, nechat nastartovaný na volnoběh- taky to má nízké otáčky, ještě nižší než při jízdě, zapnu vypařování, a jdu škrabat a čistit sníh. A pak je auto připraveno na jízdu. Samožřejmě žádný bláznění
zajimalo by me, proc by pri roztahovani mel praskat rozvodovy remen,
rozvodovy remen je hnany klikovym hridelem a tomu je prece jedno, jestli ho pohani valce vlastniho motoru nebo hridel z prevodovky,
to by mohlo hrozit snad jen, ze by nekdo roztahoval stylem hodit tam za vysoke rychlosti jednicku, ale to udela jen magor
Fiat 128 Sport Coupé, už to tu bylo, je to dole v diskuzi.
když pojedu na co nejnižší stupeň, tj. jedničku, pomalou jízdou, tak mě ostatní řidiči na nejbližší křižovatce umlátěj heverama.
Při 2000 přeřazuju normálně. Zámek ani dvéře mi nikdy nezamrzly. Baterka je tam asi šestej rok, jednou jsem ji vysvítil do nuly, ale funguje dál. Holt asi soudruzi na dalekém severu tenkrát věděli, co dělaj
Jasne ze jestli mas auto ze severu, bude stavene tak aby zimu prezilo bez problemu, ale kup si fiata a uvidis...
mám je a použil jsem je asi tak desetkrát ke startování, jak svého auta, tak i vozů jiných netastníků , kteří si jako vysvítili baterku do sucha. a jak pěkně to s nima jde.
tedy níže opovrhované startovací kabely za 150-200 korun...
ty v zimě byly nejpřílehavější a tzv. neprděly
končně se začíná v článkách objevovat známá pravda, že auta s ABS mají delší brzdnou dráhu, než bez ABS.
A že jim to trvalo ....
Jaká známá pravda? Nedá se řící, že auto s ABS má delší brzdnou dráhu než bez něho. Ale jsou situace (moc jich není), kdy tomu může tak být. Například při brždění na vrstvě sněhu. Auto bez ABS se při zablokovaných kolech může "probrzdit až na asfalt, to může brzdnou dráhu zkrátit. Ovšem při zablokovaných kolech zase není možné měnit směr. Za normální situace je nejvyšší brzdný účinek těsně před zablokováním kol...
č - čtyřkolka, musí to bejt dobrý, nechám si to tam v servisu fláknout. No ale kdo to má na jaře zase vyndavat ?
Jděte se bodnout s takovýma plkama!
Felicie má skutečně rozvodovej řetěz ? Já měl za to že ten byl naposled na fáčku :-) 1.6ka má ale určitě řemen myslim néé ?
To mi teda vysvětlete proč se nemá zahřívat motor na volnoběh? Mě připadá jak když všechny články jsou převzatý z německa kde je to zakázáno. Navíc i v manuálu je jasně napsáno že se to má dělat.
A ten smrad a hluk? Možná auta z minulého století...
To je jednoduché, protože se ohřeje jen motor a ostatní mechanické díly, jako je například převodovka, zůstávají studené a může dojít k poškození vlivem nedostatečného mazání a pojede s motorem, který je už dostatečně ohřátý a dává plný výkon...