Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda má první motorku s dvouspojkovou převodovkou

Písmena VFR mají ve světě motocyklů svůj zvuk a chystá se další pokračování. Honda už láká na svou klíčovou novinku pro rok 2010, cestovní sporťák VFR1200F.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Dotaz.

To se ve světě motorek nic neděje,že poslední článek je z 24.10.2009?;-€ DOKTOR :-).

0/0
8.11.2009 5:34

Host

Ta hmotnost, ta hmotnost

267kg - to je priserne Rv !!

0/0
26.10.2009 10:10

Host

dvouspojková převodovka

taťka na vojně jezdil s nějakým obrněným čímsi od našich sovětských soudruhů kamarádů a také to mělo dvojspojkovou převodovku:-)

0/0
25.10.2009 21:26

Host

Re: dvouspojková převodovka

To můj děda v uniformě vermachtu dojel na sajdce BMW až někam před Moskvu. Ta motorka mu zachránila život !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !EUEU!

0/0
25.10.2009 22:37

Host

Rejži ? Hondu ? Děkuju nechci !

Zůstanu věrný moto-BMW. EUEU

0/0
24.10.2009 21:24

Host

Re: Rejži ? Hondu ? Děkuju nechci !

Zabij se na čem chceš,podle libosti. Tím nechci říct,že ti to přeji,naopak mnoho opojných kilometrů.

0/0
25.10.2009 22:01

Host

Přední světlo

Přední světlo z 1000RR?Pan redaktor tu motorku asi nikdy neviděl...Rv

0/0
24.10.2009 18:15

Host

Nádhera, ale na co?

Motorka je nádherná, jako každá Honda. Sám jsem Honďák a netvrdím, že by se mi nelíbilo ji mít v "depu". Hlavně tedy na koukání a občasnou projížďku aby všichni čuměli, že na to mám. Mít ji ale na hlavní jezdění to vylučuji. Pokud si chci zařádit, tak s lehoučkou sportovní CBR600 si užiji daleko více a jsem si jist, že se do cíle dostanu za stejnou dobu, pokud tam tedy nevede cesta po opuštěné dálnici s neomezenou rychlosti. A na dlouhé cestování, dovolte abych se zasmál. To raději pojedu na litrovém Varaderu které navíc funguje i pokud sjedu z kvalitní silnice třeba někam na prašnou okresku.

Ta motorka je spíše klenot na koukání. No ale za ty prachy nekup to?

0/0
24.10.2009 10:55

Host

Re: Nádhera, ale na co?

jojo hlavne je dulezity aby vsichni koukali co sis to koupil a obdivovali., jeste se na ni vyhonit a budes to mit kompletni...

0/0
24.10.2009 20:16

Host

Re: Nádhera, ale na co?

Obdivovat rejži ?  Obdivovat Hondu  ?  Děkuju nechci ani zadarmo.

BMW  R^R^

0/0
24.10.2009 21:26

Host

Re: Nádhera, ale na co?

Tak tak můj děda dojel v sajdce BMW ve II. světový až před Moskvu. BMW dělá dobrý stroje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !EUEU!

0/0
25.10.2009 22:39

Host

Porsche nebo Audi?

Jak to bylo s tou dvouspojkovou prevodovkou? Ja bych si skoro myslel, ze to byla naopak zasluha Audi Motorsport v Rallye....

0/0
24.10.2009 9:15

Host

Re: Porsche nebo Audi?

Audi bylo jedno z prvních, ale ne úplně první. Aspoň myslím.

0/0
24.10.2009 12:46

Mr. Dreamer

coze?

Razeni na riditkach, to je snad vtip. Doufam ze se to bude dat navolit. Ale tak ja jsem stejne fanda CBR. Jinak "vosa" se nepouziva jen u VFRka, ale i u jinych. Take se obcas rika srsen. Uzke jsou proste vsechny hondy, kdo videl dvacu CBR, tak vi...

0/0
24.10.2009 1:27

Xladi

Re: coze?

Řazení na řidítkách má si strřičký Stadion.

0/0
24.10.2009 6:57

Dr.Ozd

Re: coze?

Řekl bych že je to o zvyku.Chtělo by to vyzkoušet a třeba bys otočil.Ale 129 Nm při 4 táckách,to budeš muset být sakra opatrný aby přední kolo zůstávalo aspoň občas na zemi.:-)

0/0
24.10.2009 8:47

Mr. Dreamer

Re: coze?

Jestli u toho bude stejna hudba jako v tom jejich videu, tak bych se bal spise mikrospanku.

0/0
24.10.2009 11:38

Host

Re: coze?

Neboj, lze poloautomaticky radit pomoci tlacitek na riditkach, ale i klasicky manualne, motorka ma normalne saltpaku i packu spojky...

0/0
24.10.2009 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.