Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pneuservisy kvůli počasí zažívají první nápor zájemců o přezutí

Pneuservisy po celé ČR se po varování meteorologů před poklesem teplot a sněžením začaly plnit vozy čekajícími na přezutí na zimní pneumatiky. Některé provozovny ve velkých městech, jako je Praha či Brno, mají pro tento týden plno a přijímají další objednávky až na příští týden.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 10. 2009 17:20
Řídit umí sami?

Někdy mě překvapuje, jak si někteří na autě neumějí udělat vůbec nic. A řídit umí sami? Když píchnou, budou volat do servisu, aby přijeli s momentovým klíčem? Kolo se musí dotáhnout předepsaným momentem a stejnoměrně, ale na tom nic není. Např. 120 Nm znamená zatáhnout silou 12 kg na metru, mám klíč dlouhý 30 cm, zatáhnu silou 40 kg stejnoměrně všechny šrouby křížem. Momentový klíč se používá hlavně na choulostivá místa, jako je hlava motoru.

0 0
možnosti

Host

22. 10. 2009 21:39
Re: Řídit umí sami?

Výpočet váhy máte dobře, ale co nechápu, jak si můžete být jistý, že obyčejným klíčem zatlačíte váhou 40Kg?? To těžko trefíte. Momentový klíč je momentový klíč. Není to výmysl a když se podíváte například do opravdu kvalitní autodiagnostiky např. od Wurth, tak tam mimo jiné najdete i tyto údaje. Jsou velmi důležité.

0 0
možnosti

Host

14. 10. 2009 9:37
proč do servisu?

Pokud mám zimáky na discích, tak si to vyměním raději sám. Ušetřím čas i peníze.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

14. 10. 2009 22:58
Re: proč do servisu?

Když se ti chce s tím drbat, tak proč ne.

0 0
možnosti
AK

Host

13. 10. 2009 21:00
sám

už druhý rok přezouvám sám a mám to zadarmo!!!

0 0
možnosti

Host

13. 10. 2009 20:25
blbost na titulku

;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...