- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ža nabíječka bude taky střídač na výkon v desítkách kW? A bude připojena k odpovídající přípojce rozvodné sítě?
... a že majitel baterky za statisíce s životností ve stovkách cyklů ji bude takhle likvidovat ...
bylo pro fabriku výhodné operovat s baterkama kvůli špičkovým odběrům, tak už to dělá dávno.
Tady jde o to že kdyby si továrna sama postavila akumulátorovou stanici tak by to stálo desítky milionů, ale pokud budou zaměstanci jezdit elektromobily, bude je to stát akorát zavedení elektrockých přípojek na parkoviště a zažízení pro odběr elektřiny a dobíjení, ale v českých podmínkách kde se stanovuje cena elektřiny 1 ročně je to samozřejmě nesmysl.
He? cože ? asi jsem tu něco nepochopil :) Si zapojím do zásuvky elektromobil proto, aby se vybil??
Vize je hezká věc, ale kolik věcí potom narazí na nesplnitelné ale... Docela si dokážu představit ten řev, že mám vybité auto a právě potřebuju odjet na nejdůležitější schůzku svého jepičího manažerského života...
Nafta a benzín jsou zatíženy vysokou spotřební daní v celé slavné EU. Kdo bude platit deficity rozpočtů atd.?
Elektromobily se spis rozsiri nejdriv v americe kde z benzinu nejsou dane takze to tam vladu netrapi a na rozdil od evropy to vlada skutecne podporuje a jen o tom nekrafe. Pak by to mohlo preskocit do evropy a bude to fajn levny jezdeni, protoze elektrika nepujde narozdil od benzinu pro auta danit.
Předpokládám, že amortizace opotřebení baterií díky zbytečným nabíjecím/vybíjecím cyklům bude nejméně 100x vyšší než ten SUPERČUPER zisk z nalévání/vylévání energie do/z baterií...
Minimálně v ČR to tak jistojistě dopadne.
Pokud bude tato modelová situace fungovat, tedy firmy i zaměstnanci na tom vydělají, znamená to menší kšeft pro energetické společnosti, současně se stále stoupajícími náklady, bude tedy energie zdražována, aby energetické společnosti ke svým výdělkům přišly. V konečném efektu zainvestují firmy a zaměstnanci spoustu peněz do aut a zařízení, budou platit dražší energii a tím pádem na tom ještě prodělají.
"Když například přijedou zaměstnanci do práce, připojí auto na parkovišti do nabíječek, firmě pomohou se startem továrních strojů" a odpoledne už neodjedou
to tam jako budou ještě měniče a měnit zpátky tu stejnosměrnou elektriku na střídavou?? A co ztráty při nabíje ní a vybíjení?? To je fakt jak práce žáka třetí třídy na téma ekologie....