Diskuze
Hybridní prius jezdí jako normální auto, za 4,8 litru
Děkujeme za pochopení.
Host
na vysvětlenou
Padají tady různé informace, hlavním omylem, co tu vidím, je doba záruky baterie Priusu, ta je 5 let, u Hondy Insight je to 8 let.
Host
Neri
Vy ste chůdáci. Nechápu jak můžete soudit Prius, když 90% z Vás v něm ani nesedělo. Možná tak 20km u předváděcí jízdy, z těch 20 km určitě poznáte, že Prius je k ničemu. Tak tady nevykládejte, že pujde po 200.000km do šrotu.
jmen0.prijmeni
Prius vs BMW M3
Podívejte se na toto video, kde srovnávali spotřebu BMW M3 a Toyoty Prius. Výsledek je zajímavý.
Host
Re: Prius vs BMW M3
Tomu se rika vhodne zvoleni vstupnich podminek :)
Host
Vidím...
...že se to tady hemží odborníky na Octavie TDI. I když nejsem fanda hybridů,tak tento je velmi solidní nabídka ve srovnání s konkurencí(Passat,Mazda 6,Accord).Všechny tyto vozy mají srovnatelný rozvor,srovnatelnou cenu(v naftě dokonce vyšší) a srovnatelnou výbavu.Jediný parametr,kde Prius zaostává,je velikost kufru,ale těch 60 litrů ztráty bych já osobně přežil.Tak,a teď do mě,dehtofilové.
Host
Nevím nevím
Je tady v té diskuzi dost zajímavých názorů -jako např., že životnost těch baterií je cca 5 let, cena za nové nějakých 200 000 atd. atd.. Takže ať to počítám horem dolem tak mi stejně přijde, že se to nemůže nikomu nějak zásadně vyplatit. Když koupíte moderní diesel, tak budete taky do 5,5 litru jezdit. Já osobně mám 2,0 dCi od Renaultu, 150 k v Laguně a přes 6 litrů se nedostanu ale tam už je ten výkon vyšši a kamarád co má jen 1,5 dCi v Mégane což je parametricky srovnatelný motor i prostorově auto jako v té Toyotě tak jezdí pro normálním ježdění asi tak jak je v článku popisováno za 4,5 - 5,5 v závislosti na ročním období, klimatizaci, atd.
Abych to shrnul, investice se mi nezdá efektivní, samozřejmě pro lidi co hodně fandí ekologii je to super a fandím novým technologiím obecně, ono to vždycky posune lidstvo dál i v mnoha dalších oborech, ale pro člověka, který si to hodí na papír čistě v číslech to nemůže být zajímavé...
Host
Re: Nevím nevím
S Lagunou se přes 6 litrů nedostanete?No já mám zkušenost pouze s Octávií 2,OTDI 103kw a průměr mám 6,5l/100km se 4x4 dokonce 7,3l/100km.Tak nevím.
Ta životnost baterií 5 let je divná,když výrobce zaručuje 12let,takže do té doby případná výměna asi bez problému.V Priusu bude asi neskutečný komfort,žádný velký hluk,hlavně občas v kolonách to musí být super.
Host
jiný pohled
Za 4,8 jezdím při normální jízdě s 2l naftou taky a při výrobě mého auta určitě nevzniklo tolik poškození přírody jako například při dolování suroviny na výrobu baterií pro tyhle "slavné ekologické stroje" . Proč někde nevyčíslí celkovou energetickou náročnost výroby a vývoje oproti standartnímu vozu. Je to jenom o lobistických zájmech. A c CO z výfuku si udělejte jednodoucou hnotnostní rovnici na základě zachování energie, výsledek je zajímavý. Krmí nás kravinama aby z tupé masy lidí dostali co nejvíce peněz.
Host
Re: jiný pohled
Docela by mně zajímalo s jakým naftovým dvoulitrem jezdíš.To by jsi musel jezdit s hodně lehkou nohou a to tím Priusem pojedeš (což je i v článku) tak o litr a půl méně.A to už bývá důvod pro koupi nafty místo benzínu,tak proč ne i místo nafty hybrid.Navíc u benzínu není tolik karciogeního jemného popílku a oxidů dusíku.
TloolT
Super auto
Pred par mesicema jsem videl inzerát na nového priuse za 250000...byl totiz nekolik hodin zaplaveny pri povodni. Být trochu větší hračička, tak jsem do toho šel...po týdnu ho nakonec někdo koupil. Odrazovala me hlavne vyplavená elektronika a ztráta záruky. Kdo ale sleduje inzeráty, může sehnat zajímavé typy aut za levno...
skrbling
Hybridy - slepá větev
Elektro/benzínové hybridní pohony jsou podle mě omyl per se. Tipnul bych, že za 30 let budou považovány za víceméně kuriozitu stejně jako jsou dnes třeba auta s Wankelovým motorem. Jestli nějakému eko-pohonu patří budoucnost, pak je to podle mě vodík. Nicméně uvidíme.
pppqqq
Re: Hybridy - slepá větev
Problémem vodíku, biomasy apod. je, že jejich použitím - pokud vezmeme v úvahu kompletní cyklus od výroby po spotřebu - spotřebujeme více fosilních paliv (ropy) než když pro výrobu stejné energie využíváme čistá fosilní paliva (ropu). Samozřejmě lze v této oblasti očekávat technický pokrok, ale dříve než za 50 let bych výrazný posun neočekával.
Host
čekám, kdy tu nějaký majitel sazometu
osvětlí, že jeho nehybrid jezdí za 4,8 také
TloolT
Re: čekám, kdy tu nějaký majitel sazometu
4,8 ne, ale 5,2 jo...za tech 400000 rozdílu v ceně to stojí
Host
ekonomický nesmysl
Těch 300 000 co zaplatím navíc na té snížené spotřebě v životě neušetřím. A to ani nemluvím o problematické údržbě. Jestli xtějí prorazit s "ekologickým" autem, tak to auto musí být v první řadě ekonomické!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...