- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak vas obvini, ze chcete spachat v cesku nepovolenou eutenazii
Ty ceny jsou na čínské výrobky příliš vysoké. Pod 200t. si raději koupím Sandero popř nějaký výběhový model evropské automobilky. Co se blíží 300000 tak tam už je výběr docela velký. Třeba i Octavia, sice první generace ale je to spolehlivé auto. Kdepak jsou ty čínská auta za 120000 v plné výbavě jak jsem o nich kdysi četl?
MIláčci, co jásáte na čínou.Ono to nakonec dopadne jako s text.průmyslem.Před několika dny jsem ve značkovém obchodě koupil zimní bundu a druhý den mi z kapsy vypadly dírou klíče od auta.Švadlena se děsila-prostě sourdužka asiatka nadpojila steh,nezapracovla a byla díra. Tak mi to švadlena opravila.No a kouzelné je, že bunda z Asie je stejně drahá, resp. dražší, než když by se šila zde.Tak si jásejte,kvalita půjde do kytek a ceny,až zlikvidují konkurenci budou jejich, čínsky vyděračské.Měl jsem u domu obrovskou textilku, která prodávala sice dráž, ale výrobek přežil i třetí praní a nerozpadal se.
No doufám, že nebudou vypadávat spolujezdci. Nerad bych někoho přejel,když za tím pojedu Svolávačky na tech.závady budou učo do Číny , nějakou kyvadlovku - šrot tam,nový skorošrot spátky , to bude kšeft pro Cargo,které se kasá cokoli kamkoli.
Předražený evropský krámy potřebujou konkurenci. Číňani budou za 10-20 let na špici, jako teď Korejci. A za tu dobu polovina euro americkejch automobilek krachne nebo budou odprodaný číňanum, indum, rusákum nebo arabum, což už se děje teď.
Mě zaujal hlavně coolcar. Ve východní asii jsou tato auta úplně běžná. Doufám, že to podnítí i ostatní automobilky z regionu, aby k nám začali dovážet své minivany a mikrovany. Zejména japonští výrobci mají řadu modelů určenou jen pro domácí trh a pro USA a EU mají zcela oddělené modelové řady podle toho, co si myslí, že tamní zákazník má rád. Doufám , že to zvedne konkurenci v tom smyslu, že to ponoukne ostatní automobilky, aby k nám začali dovážet větší množství modelů.
Čínská auta zahajují útok: To se jako mam zacit bat toho co bude lezet rozpadle v rygolech a napric silnicí ?
v těch jejich slavnejch čínskejch skútrech, mopedech a čtyřkolkách, které mají evropskou homologaci. Těmto homologacím možná odpovídal pouze zkoušený kus, to, co se k nám chrlí nyní, už s ním ale nemá moc společného. Ale nekup to, když je to tak levné. Tři čtyři roky to vydrží a pak se koupí další křáp.
Parodie na X5ku 800tis v základu skoro milion pak v lepší výbavě. Já ty ceny radši vědět nechci.
Super, díky za korejce a číňany, teď by se mohly začít konečně dít zajiímavé věci v cenících evropských značek
Leda díky korejcům, nějaká čína to nezmění. Jestli mán dát za něco 200tKč a více tak si to hóódně rozmyslím a něco dolížu , abych měl jistotu spolehlivé káry.