- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... že lidé jsou v průměru stejně chudí ...
... jen stát je o hodně chudší ...
... a o to je pár kamarádů z tenisu bohatších ...
dám příklad mám 300000 co si koupím? novou fábii nebo 5 let starýho passata?
já myslím že je to jasné
Lidé, investivcí do auta lze nazvat tak maximálně nákup autopůjčoven, autodopravců, fleetových firem, ale nikdy nelze investicí nazvat koupě vozu pro osobní užití. Nepleťte si spotřebu a investici !!!!
PS: zapoměl bych na ivestici do veteránů a unikátu
Asi je to stále stejně průměrně staré auto nejkvalitnější za investované peníze. Jinak si to neumím vysvětlit. A v Německu je asi za investované peníze nejkvalitnější vozidlo, co má 7,5 roku.
ale koupit staré auto je ještě horší investice. Obvykle si člověk za půlku ceny nového, koupí tu horší půlku životnosti auta. Lepší je mít za půlku ceny auta tu lepší půlku životnosti auta. Samozřejmě že je to otázka rozpočtu, ale pokud mám na výběr, není co řešit. Proto jsou ceny ojetin v zemích s vyššími příjmy obyvatel nižší.
Půl ceny nového, fuj, ještě že si tak drahé ojetina nekupuju. Zlaté ty za desetinu ceny
Autor článku zapomněl na fakt, že před 20ti lety jsme byli Československo a bylo nás 15 milionů. Takže je relativní rozdíl počtu aut ještě větší...
Nejhorší investice je nové auto - ojeté je mnohem lacinější
ale stejně tak je dva roky starý mobil mnohem levnější než ten nový ...
džíny v sekáči přijdou taky na lepší cenu než nějaké nové ...
a televize - koupit novou je taky blbost ...
Jenze tady bys mel premyslet o tom, kolik % disponibilniho duchodu cloveka tvori vydaje na televizi, rifle a kolik na auto. Je rozdil usetrit 2000 a 200 000, ne?
existovat,protože díky komančům jsme stali národem domácích kutilů a starý vůz dokážem udržovat v provozuschopném stavu dlouhá léta. Zároveň je ispirací pro mnohá vylepšení,pseudotuning apod. Nové auto je jen na tahání dalších peněz z kapsy, je takové bezduché,neosobní bez fantazie.
Bingo!:) Ale také - stará škodovka s motorem vzadu v kopečcich i v zimě vyjede skoro vsude - spousta lidí na dědinách se prostě potřebuje dostat denně do práce - a jak normální neprůměrný plat stačí na uživení rodiny a silné auto do terénu ? Klidně mne tlučte
Tak tomu nevěřím...Nechce se mi to hledat, ale pokud se nepletu, tak v té době Škodovka vyráběla něco kolem 200 000ks. Ale třeba se v roce 89 urodilo víc...
Jistě ale co chtít od článku z ČTK? Ono už jen žonglování s čísly, jednou v násobcích, jednou v procentech, jednou v absolutních hodnotách, prostě novinářskej hnůj...