Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes-Benz E 63 AMG Estate: superkombík za 2,8 milionu

Mercedes-Benz připravil společně s dvorním ladičem AMG vrcholnou verzi nového kombi třídy E. Novinka dokáže v pohodě uhánět až 250 km/h a na stovku vystřelí za 4,6 sekundy. Výkonům odpovídá i cenovka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

To nejlepsi

na vozeni obrubniku na chatu a brambor z chaty do panelaku. Jen at si to soused uzije ;-DR^

0/0
20.10.2009 15:31

Host

medvěd

tohle auto je rozhodně lepší volba,než předražený zmetek od audi za vyšší cenu

0/0
20.10.2009 12:15

Host

Re: medvěd

rs6 avant?

0/0
20.10.2009 14:40

Host

slysel

jsem, ze v poslednich 5-10 letech uz neni kvalita mercedesu a predevsim dlouhodoba spolehlivost tak dobra jak byvala, ze to s nimi jde od 10 k 5, mate nekdo prehled?

0/0
20.10.2009 10:47

Host

Re: slysel

ano máš pravdu poruchový jsou zejména dodávky -sprintery a vzhledem k servisním nákladům je údržba po záruce užasně drahá ale u mercedesu nejsou sami a kvalita německých aut za poslední dobou dramaticky upadla u všech německých výrobců zejména u VW včetně audi.V německém tisku se o tom nesmí moc psát,ale koncernový auta zejména vlastního VW se perou se značnou úmrtností zejména s motory TSI ,DSG převodovkami a vším rádoby novým vývojem,který nemají dotažený a z lidí dělají pokusný králíky.Koncernový auta se umísťují ve spolehlivosti na posledních místech i v německých časopisech a to je na pováženou.Ve spolehlivosti naopak vynikají italové,francouzi i renault.korejci i japonci se drží delší dobu na čelních příčkách spolehlivých aut.Vím,že to němcofilové neradi čtou,ale vše to jsou jen fakta doložený skutečnými nezávislými průzkumy spolehlivosti.

0/0
20.10.2009 11:31

lordhelma

Re: slysel

to s tema fracouzema a italama se mi moc nezda... vzdyt treba fiat a renault vydali prohlaseni, ze se chteji od nedavne minulosti (treba scenic a starsi laguna - katastrofalni kvalita aut vyjma dieselovych motoru) distancovat a ze zacinaji nanovo... co ukazi je porad jeste diskutabilni... jinak jsem jeste nevidel zebricek spolehlivosti, kde by figurovali francouzi a fiat v prvni polovine - asi nectu ty spravne nezavisle.. MB se mi hrozne libi a chtel bych eckovou radu za par let koupit jako ojetinu, tak by me zajimalo, zda to bude dobry kauf nebo ne... nebo radeji japonce? (lexus?)

0/0
20.10.2009 13:15

Host

Re: slysel

ečková řada je prý v pohodě,pokud je dobře servisovaná a asi bych volil dovoz z německa,kde jsou tyhle auta v dobrým stavu a na ceny se podívej na www.mobile.de  tam se nechá sehnat hodně.Ohledně renaultu nevím,ale chlubí se i  tím,že v německých testech je hodně nahoře,ale fiat ,Citroen i Peugeot jsou ve spolehlivosti nad všemi německými výrobci z evropských aut je lepší,jen mini a ke špičce patří jako vždy japonci,ale i korea a to s dost velkým odstupem od evropských aut .

0/0
20.10.2009 13:38

Host

americky jd power v EU

1. Daihatsu 84,3

2. Alfa Romeo / Mercedes-Benz 83,5

4. BMW 83,4

5. Audi / Toyota 83,1

7. Mazda / Mini / Skoda 83,0

0/0
20.10.2009 22:40

Host

Re: americky jd power v EU

10. Honda 82,9

11. Volvo 81,9

12. Mitsubishi 81,6

13. Dacia / Volkswagen 81,0

15. Suzuki 80,8

0/0
20.10.2009 22:40

Host

Re: americky jd power v EU

19. Citroën 79,8

20. Hyundai 79,7

21. Ford 79,6

22. Kia / Opel / Peugeot 79,0

25. Fiat 77,8, 26. Chevrolet 77,5, 27. Smart 77,2

0/0
20.10.2009 22:41

Martin z Česka

Re: slysel

slyšel jsem od mechanika M3000, na to že se prodá tak málo aut,velký procento se jim vrací po nějaké době na opravu. K tomu ten design, opravdu je mi mercedesu líto,už to není co to bývalo

0/0
20.10.2009 14:31

Host

Re: slysel

uplna hloupost nemecke auta meli technicke problemy hlavne koncem 90let, kdy byli vedle konkuence pretechnizovane a pouzivali castokrat novou neotestovanou techniku, byla to v nemecku velka tema ADAC dokonce zacalo kupovat azijske auta, po dnesni den je jeho hlavni sponzor toyota .

Dneska je mercedes zase top staci se podivat na americke testy jdpower kde predbehl lexus, audi se tez umistnilo na prednich mistech. V TUEV jsou francouzi a italove vzdy na poslednich mistech vijimkou je ted ten nova laguna ale pockejme 5let.

Ja jsem mel vectru, fiestu, renault, primeru, accord potom jsem presel na bmw a nikdy zadne problemy. Problem je tez v tom ze tyto auta maji daleko vic najezdene jak renaulty nebo toyoty, ktere kupuji rodiny. Staci se podivat do mobile.de a najdete tam plno eklasse ktere maji pres 400tisic km, potom se prodaji na vychode v AA jako zanovni po duchodcovy a kazdy se divy ze tak malo drzi

0/0
20.10.2009 22:34

Host

Re: slysel

presne tohle slysim od samotnych nemcu - prodavaji ojete luxusni bmw a MB z prelomu tisicileti s najetyma 300k do ruska!

0/0
21.10.2009 8:15

Host

Re: slysel

psat, ze korea nebo fr. vyrabeji kvalitni auta znaci o uplne neznalosti. V Renaulte nebo Kia vsechno klepe kdyz uz vyjede z tovarny, i trabanty mozno vic vydrzeli jak ferrari ale i tak to byli sroty. Chce to trochu googlovat a najdes svetove renomovane organizace jako TÜV, ADAC nebo americkou jd.power kde mercedes v spokojenosti zakazniku predbehl Toyotu! Vetsina lidi tu pise o starych autech z pretocenymi tachometry znam osobne jednoho, ktery si koupil A4 z 90tisic na tacho a po roce kdyz byl v audi na kontrole mu rekli, ze v nemecku to auto bylo naposledy registrovane z 450tisic km!

0/0
20.10.2009 22:53

Host

Re: slysel

Poslední pořádné Mercly byly W124

0/0
20.10.2009 12:36

Host

Re: slysel

Prehled mam. Cokoliv vyrabel Mercedes po roce 1996 krome S tridy (W140, pripadle CL tridy) stalo za starou belu. U tech novejsich je problem hlavne elektronika, uvadena moc rychle a malo otestovana, treba MB s ABC podvozkem bych fakt nechtel, SBC brzdy byly zajimavy, ale taky zadny terno co se tyka spolehlivosti.

Starsi auta maji zase povest neznicitelnych drazku, ale i tak chteji opravdu poctivy servis, coz neni vzhledem k povesti uplne bezne. Takze starsi MB jedine se serviskou a ze Svycarska. Novy MB - trida S, ale zejmena C a E jsou IMHO s kvalitou zase tam, kde maji byt. Prototypy tridy C natestovaly tusim 22 mil. km a tridy E15 mil km.

Takze MB bud stary (W126, 124, 140, idealne kupe verze, ktere si vic drzi cenu) jako stylovku, nebo kvalitni levne auto, nebo rovnou novy.

0/0
20.10.2009 17:05

Host

Re: slysel

asi se kousnu do rtu a pujdu do nove E-Klasse, ten hranaty design me uplne uchvatil.. :-P

0/0
20.10.2009 20:12

FastDriver

Fakt nevím

pro koho se tyhle "superkombíky" dělají:-/ Rád jezdím rychle, ale že bych jezdil na okruhu v kombíku mi připadá ujeté...

0/0
20.10.2009 10:29

Martin z Česka

Mercedes se trochu zbláznil

a to se projeví na prodejích těchto vozidel. Okopírovat prdel od Sonaty, nebyl zrovna moudrej tah. Viva BMW

0/0
20.10.2009 9:21

Host

Re: Mercedes se trochu zbláznil

hele.kazdej ma jiny vkus.mne se nove generace mercedesu libi moc.bmw ma stejne jak audi kazde auto stejne...jakoby chteli usetritRv

0/0
20.10.2009 10:16

Host

Re: Mercedes se trochu zbláznil

myslim, ze puvodne byla sonata kopii MB - nauc se rozlisovat. kdo byl driv

0/0
20.10.2009 10:45

Martin z Česka

Re: Mercedes se trochu zbláznil

dřív jsem viděl Sonatu a pak nový Ečko.Jinej model před tím takovou prdel neměl. Ať se tii to líbí nebo je to jako když audi ukradla zadní světla BMW řady 3 kupé

0/0
20.10.2009 14:30

Host

Jintaj

Já měl za to, že bez o mezovače tahle raketa překročí v pohodě třistovku...

0/0
20.10.2009 8:13

ROSES LIVE

Re: Jintaj

ano bez omezovace ano.

0/0
20.10.2009 9:01

pokladník

AŽ 250

Proč píšete do textu senzační větu "Novinka dokáže v pohodě uhánět AŽ 250 km/h", když je jasné, že s tím jde jezdit i 280, resp. zcela určitě i víc?

0/0
20.10.2009 6:35

Host

Libovost

Objednavam S ale kdybych chtel combi tak tak MB E je No.1 R^

0/0
20.10.2009 0:47

Host

Superb Combi

Jedině [>-]

0/0
20.10.2009 0:09

Host

Re: Superb Combi

Fábia stačí sire !R^

0/0
20.10.2009 0:10

Host

Re: Superb Combi

Sháde ;-D:-/

0/0
20.10.2009 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.